Deels, maar de bewoners zelf ook hoor. er komt ook echt niets uit. elke dag hangt van flauwe anekdotes en lege gesprekken aan elkaar.quote:Op zaterdag 23 september 2006 11:53 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Denk niet dat je de bewoners dat kwalijk kan nemen. De BB redactie is gewoon matig geworden,
Nee, dan zie je dat ze twee kids heeft.quote:Op zaterdag 23 september 2006 10:52 schreef Verida het volgende:
' s morgens heeft monique wel een ouwe kop. dan zie je duidelijk haar leeftijd. ( is niets mis mee hoor, viel mij alleen op)
Zeker nooit gewerkt dat hij dat kent....quote:Op zaterdag 23 september 2006 12:03 schreef HiDiHo het volgende:
E10 kent de hele koffietijd tune uit z'n hoofd, hoe zielig ben je dan?
Toen koffietijd erop was werkte Etienne idd niet nee...quote:Op zaterdag 23 september 2006 12:04 schreef Sonique het volgende:
[..]
Zeker nooit gewerkt dat hij dat kent....
Hoe oud was ie toen ?quote:Op zaterdag 23 september 2006 12:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Toen koffietijd erop was werkte Etienne idd niet nee...
Wat een onzin......(en dat weet jezelf ook wel)quote:Op zaterdag 23 september 2006 10:59 schreef Verida het volgende:
het is maar goed dat er een psycholoog klaar staat als je het huis uitgaat, als je die koppen nu ziet in vergelijking met de foto's van toen ze erin gingen zou het mij niets verbazen als er een paar behoorlijk depressief aan het worden zijn,
Misschien had Hilde toch wel gelijk toen ze zei tegen milica: blijf lachen anders gaat het niet goed
Ook geen school...quote:Op zaterdag 23 september 2006 12:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Toen koffietijd erop was werkte Etienne idd niet nee...
Op de site van Big Brother staan de partners (lees: sponsors). Daar zal dat ding vast wel bij staan.quote:Op zaterdag 23 september 2006 10:46 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Zo heb ik vorig jaar mijn Fatboy gekocht. Geen spijt van gehad. Ik denk dat het dit jaar die hangdingen worden in de tuin. Moet nog even zoeken waar ze te koop zijn.
Marlies aan het bevallen.quote:
Krijg al last van mijn spieren door er alleen naar te kijken.quote:Op zaterdag 23 september 2006 12:20 schreef MadMaster het volgende:
Draai in, 2, 3, 4, 5, 6 ,7, 8, 9, 10
10, 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2, 1, korter stukjes bovenin
Ze lag afgelopen nacht ook al zo lekker in dat korte strakke rode broekje met haar kontje omhoog in bed te slapen, boven/naast het dekbed.quote:Op zaterdag 23 september 2006 12:18 schreef scanman01 het volgende:
Kan iemand even inzoomen op Marcia?
[afbeelding]
ik doe het ze anders niet na hoorquote:Op zaterdag 23 september 2006 12:20 schreef MadMaster het volgende:
Draai in, 2, 3, 4, 5, 6 ,7, 8, 9, 10
10, 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2, 1, korter stukjes bovenin
Moet toch een plezier zijn om met die het bed te delen.quote:Op zaterdag 23 september 2006 12:15 schreef Rica het volgende:
Mo is wel een beul.
Ik lig hier languit op de grond mee te doen...quote:Op zaterdag 23 september 2006 12:22 schreef Capaja het volgende:
[..]
ik doe het ze anders niet na hoor
quote:Op zaterdag 23 september 2006 12:25 schreef T-lex het volgende:
[..]
Moet toch een plezier zijn om met die het bed te delen.![]()
Die maakt er een wokkel van...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |