Zo heb ik vorig jaar mijn Fatboy gekocht. Geen spijt van gehad. Ik denk dat het dit jaar die hangdingen worden in de tuin. Moet nog even zoeken waar ze te koop zijn.quote:Op zaterdag 23 september 2006 10:41 schreef Verida het volgende:
camerajongens zijn weer bezig met het rondje voor de sponsors, tuin, keuken, leuke meubeltjes we mogen het weer allemaal van dichtbij zien.
Volgens mij kan dat niet i.v.m. het rijzen van het deeg...quote:Op zaterdag 23 september 2006 10:45 schreef Inca het volgende:
Als je nu 's avonds het deeg klaar maakt dan kan je het toch 's ochtends het zo in de oven flikkeren?
volgens mij kan dat niet, je moet het afbakken na het rijzen volgens mij, ze zouden het wel savonds kunnen bakkenquote:Op zaterdag 23 september 2006 10:45 schreef Inca het volgende:
Als je nu 's avonds het deeg klaar maakt dan kan je het toch 's ochtends het zo in de oven flikkeren?
je kunt ook 's avonds een brood maken en het de volgende morgen aansnijdenquote:Op zaterdag 23 september 2006 10:45 schreef Inca het volgende:
goed in de aftiteling kijken naar de naam van een tuincentrum, grote kans dat je ze daar tegen komtquote:Op zaterdag 23 september 2006 10:46 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Zo heb ik vorig jaar mijn Fatboy gekocht. Geen spijt van gehad. Ik denk dat het dit jaar die hangdingen worden in de tuin. Moet nog even zoeken waar ze te koop zijn.
IKEAquote:Op zaterdag 23 september 2006 10:46 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Zo heb ik vorig jaar mijn Fatboy gekocht. Geen spijt van gehad. Ik denk dat het dit jaar die hangdingen worden in de tuin. Moet nog even zoeken waar ze te koop zijn.
quote:Op zaterdag 23 september 2006 10:49 schreef Verida het volgende:
hele volksstammen eten s morgens brood van de vorige dag
quote:Op zaterdag 23 september 2006 11:21 schreef Kinga het volgende:
zo zo, marlies ziet er weer fris uit
Oh joy!quote:Op zaterdag 23 september 2006 11:41 schreef funkie-indo het volgende:
Binnenkort gaat het klappen, er is geen nieuw brood gebakken en niemand voelt zich geroepen!!
Ik ben benieuwd, de irritaties zullen alleen maar groter worden.......
Denk niet dat je de bewoners dat kwalijk kan nemen. De BB redactie is gewoon matig geworden,quote:Op zaterdag 23 september 2006 11:50 schreef Sonique het volgende:
echt, ze zitten al ik weet niet hoelang met elkaar in het huis, en met lult nog steeds alsof ze de eerste nacht daar hebben geslapen.
Er komt echt totaal niks uit.
Who gives a fuck, hoe je de handdoekjes opvouwt, en als je gedoucht heb of je de vloer van links naar rechts aantrekt. Of dat je brood gaat eten vanavond of niet...
For god sakes, who gives a fuck of het regent buiten of niet!
Ik denk ook dat dit de laatste BB is die uitgezonden gaat worden..
(alweer een brainfart)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |