Heeft hij er uitdrukkelijk bijgezet dat je dat in de COS moest melden?quote:Op zaterdag 23 september 2006 03:17 schreef Wickedangel het volgende:
Oh, ik krijg net een mailtje van Arneaux. Iedereen krijgt de groeten van hem!
Dan ga ik maar slapenquote:Op zaterdag 23 september 2006 03:18 schreef henk.jansen het volgende:
En vanaf nu blijf ik hier alleen ontopic
Jazekerquote:Op zaterdag 23 september 2006 03:21 schreef PC eend het volgende:
[..]
Heeft hij er uitdrukkelijk bijgezet dat je dat in de COS moest melden?
Háháháá....wat lijken we toch op elkaar.quote:Op zaterdag 23 september 2006 03:21 schreef PC eend het volgende:
[..]
Heeft hij er uitdrukkelijk bijgezet dat je dat in de COS moest melden?
Of is dat eigen initiatief?
Ja hij was ineens weg. Ik begreep/begrijp het ook nog steeds niet.quote:
Ik denk het niet hoorquote:Op zaterdag 23 september 2006 03:24 schreef Coos het volgende:
[..]
Háháháá....wat lijken we toch op elkaar.![]()
Alleen jij gebruikt meer Drugss...![]()
De Wally Tax van Fok.quote:Op zaterdag 23 september 2006 03:28 schreef PC eend het volgende:
[..]
Want heel soms, als ik echt teveel gebruikt heb, heb ik wel gewoon het idee dat ik jou begrijp![]()
Dit is weer zo een teken dat je waarschijnlijk weer op me voorligtquote:
Ik ben het grotendeels met je eens alleen waarom zet je het niet in FB, ik wil graag met je meediscusieren en daar hebben de mods ook wat aan, denk ikquote:Op zaterdag 23 september 2006 04:06 schreef Stereotomy het volgende:
Ik wil me best aan de regels houden, maar dan moeten ze inhoudelijk wel logischer zijn dan dat ze nu zijn. Drogargumenten en redenen worden aangewend om de situatie om te praten naar de regels, in plaats van de regels aan te passen naar de situatie en de wensen van het merendeel van de gebruikers.
Als de regels zo goed waren, dan hadden de mods uberhaupt geen last van frustraties, van rebellerende users, van opgebrand gedeuld dat na al die weken nog steeds users wellens en wetens de regels 'overtreden'.
Waarom? Omdat de regels tegennatuurlijk zijn. Derhalve geeft het meer chaos en frustratie bij de mods dan dat ze lief zijn.
Staat al in de FB, lieve mevrouw Morwenquote:Op zaterdag 23 september 2006 04:14 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik ben het grotendeels met je eens alleen waarom zet je het niet in FB, ik wil graag met je meediscusieren en daar hebben de mods ook wat aan, denk ik![]()
K, kanjertjequote:Op zaterdag 23 september 2006 04:15 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Staat al in de FB, lieve mevrouw Morwen
Heel wat en Henk, Top je capsquote:Op zaterdag 23 september 2006 04:23 schreef henk.jansen het volgende:
[afbeelding]
Hij ligt in zijn blote reet![]()
Nouja wat maakt het uit![]()
I'm Scanman2 hihihihihihiquote:Op zaterdag 23 september 2006 04:35 schreef Morwen het volgende:
[..]
Heel wat en Henk, Top je capsLaat je niet wegjagen heh
![]()
quote:Op zaterdag 23 september 2006 04:40 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
I'm Scanman2 hihihihihihi
Nee hoor, ik blijf tot het einde
Ik heb de instellingen van Scan en de de server van APK
![]()
Trustequote:
Ja, daarom juist. Tijn deed dat toch ook 2 minuten voor 9 en toen iedereen aan kwam was de tuin dichtquote:Op zaterdag 23 september 2006 09:06 schreef Verida het volgende:
welke tuin, het is vijf over negen
Tja, hoe moeilijk is het om een telefoon te laten rinkelen?quote:Op zaterdag 23 september 2006 10:17 schreef schizolientje het volgende:
De telefoon doet het niet meer volgens mij. De laatste keer dat hij ging werkte hij ook niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |