Zo heb ik vorig jaar mijn Fatboy gekocht. Geen spijt van gehad. Ik denk dat het dit jaar die hangdingen worden in de tuin. Moet nog even zoeken waar ze te koop zijn.quote:Op zaterdag 23 september 2006 10:41 schreef Verida het volgende:
camerajongens zijn weer bezig met het rondje voor de sponsors, tuin, keuken, leuke meubeltjes we mogen het weer allemaal van dichtbij zien.
Volgens mij kan dat niet i.v.m. het rijzen van het deeg...quote:Op zaterdag 23 september 2006 10:45 schreef Inca het volgende:
Als je nu 's avonds het deeg klaar maakt dan kan je het toch 's ochtends het zo in de oven flikkeren?
volgens mij kan dat niet, je moet het afbakken na het rijzen volgens mij, ze zouden het wel savonds kunnen bakkenquote:Op zaterdag 23 september 2006 10:45 schreef Inca het volgende:
Als je nu 's avonds het deeg klaar maakt dan kan je het toch 's ochtends het zo in de oven flikkeren?
je kunt ook 's avonds een brood maken en het de volgende morgen aansnijdenquote:Op zaterdag 23 september 2006 10:45 schreef Inca het volgende:
goed in de aftiteling kijken naar de naam van een tuincentrum, grote kans dat je ze daar tegen komtquote:Op zaterdag 23 september 2006 10:46 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Zo heb ik vorig jaar mijn Fatboy gekocht. Geen spijt van gehad. Ik denk dat het dit jaar die hangdingen worden in de tuin. Moet nog even zoeken waar ze te koop zijn.
IKEAquote:Op zaterdag 23 september 2006 10:46 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Zo heb ik vorig jaar mijn Fatboy gekocht. Geen spijt van gehad. Ik denk dat het dit jaar die hangdingen worden in de tuin. Moet nog even zoeken waar ze te koop zijn.
quote:Op zaterdag 23 september 2006 10:49 schreef Verida het volgende:
hele volksstammen eten s morgens brood van de vorige dag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |