Oh joy!quote:Op zaterdag 23 september 2006 11:41 schreef funkie-indo het volgende:
Binnenkort gaat het klappen, er is geen nieuw brood gebakken en niemand voelt zich geroepen!!
Ik ben benieuwd, de irritaties zullen alleen maar groter worden.......
Denk niet dat je de bewoners dat kwalijk kan nemen. De BB redactie is gewoon matig geworden,quote:Op zaterdag 23 september 2006 11:50 schreef Sonique het volgende:
echt, ze zitten al ik weet niet hoelang met elkaar in het huis, en met lult nog steeds alsof ze de eerste nacht daar hebben geslapen.
Er komt echt totaal niks uit.
Who gives a fuck, hoe je de handdoekjes opvouwt, en als je gedoucht heb of je de vloer van links naar rechts aantrekt. Of dat je brood gaat eten vanavond of niet...
For god sakes, who gives a fuck of het regent buiten of niet!
Ik denk ook dat dit de laatste BB is die uitgezonden gaat worden..
(alweer een brainfart)
Deels, maar de bewoners zelf ook hoor. er komt ook echt niets uit. elke dag hangt van flauwe anekdotes en lege gesprekken aan elkaar.quote:Op zaterdag 23 september 2006 11:53 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Denk niet dat je de bewoners dat kwalijk kan nemen. De BB redactie is gewoon matig geworden,
Nee, dan zie je dat ze twee kids heeft.quote:Op zaterdag 23 september 2006 10:52 schreef Verida het volgende:
' s morgens heeft monique wel een ouwe kop. dan zie je duidelijk haar leeftijd. ( is niets mis mee hoor, viel mij alleen op)
Zeker nooit gewerkt dat hij dat kent....quote:Op zaterdag 23 september 2006 12:03 schreef HiDiHo het volgende:
E10 kent de hele koffietijd tune uit z'n hoofd, hoe zielig ben je dan?
Toen koffietijd erop was werkte Etienne idd niet nee...quote:Op zaterdag 23 september 2006 12:04 schreef Sonique het volgende:
[..]
Zeker nooit gewerkt dat hij dat kent....
Hoe oud was ie toen ?quote:Op zaterdag 23 september 2006 12:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Toen koffietijd erop was werkte Etienne idd niet nee...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |