Prachtig...quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:00 schreef Sonique het volgende:
[..]
Mooi he, nonverbale communicatie...
Hij vind haar een held.quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:03 schreef T-lex het volgende:
Waar zijn Tijn z'n ballen...![]()
Waarom zegt tie niet gewoon..."Mo, ik vindt je lief...je kan me hebben".
Die 2 draaier er maar omheen..en ben eigenlijk wel benieuwd wat de gevolgen van uitspraak zouden zijn.![]()
Mo dekt zich in met verhalen over Rob dit Rob dat...maar in d'r ogen zie je gewoon dat ze ook niet helemaal vrij van gevoelens voor Tijn is.![]()
heeft bb toch berijkt wat ze wildenquote:Op zaterdag 23 september 2006 00:06 schreef scanman01 het volgende:
Wat een geklaag zeg, door Semih, Micheline en Marcia.
Ah, dat moet over Janine gaan.quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:07 schreef ruby het volgende:
Over wie heef Micheline het nou?
Niet voor het eerst.quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:06 schreef scanman01 het volgende:
Wat een geklaag zeg, door Semih, Micheline en Marcia.
Nah, dat geloof ik niet. Dat lijkt me toch anders in de 'echte wereld'.quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:05 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik denk echt als Mo en Tijn een keer samen zijn na BB6, ze elkaar echt opvreten van opgekropte passie/emotie. Lijkt mij haast geen ontkomen aan. Of Monique moet er voor kiezen geen 'alleen' momenten te hebben met Tijn.
Dat denk ik dus ook...die 2 zoeken mekaar steeds op.quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:05 schreef natronic het volgende:
Mo is deeply in love en voelt zich nu schuldig
dan heb je zo te zien niet vanmiddag gekekenquote:Op zaterdag 23 september 2006 00:09 schreef T-lex het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook...die 2 zoeken mekaar steeds op.
Ze voelen mekaar perfect aan. Als de 1 down is...merkt de ander dat verijwel meteen...en andersom.![]()
Wat ik heel erg sterk proef is dat hoe meer Mo over Rob praat, hoe zwaarder ze het heeft met d'r gevoelens voor Tijn.Ze lijkt zich er alsmaar aan te willen herinneren...ze zit zo sterk de goeie puntjes van Rob voor zichzelf naar boven te halen dat ik daar juist m'n vraagtekens bij zet.
![]()
En daarom juist gaan ze elkaar opzoeken om te kijken of dat wel echt zo is. En dan gaat het mis.quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:09 schreef Kinga het volgende:
[..]
Nah, dat geloof ik niet. Dat lijkt me toch anders in de 'echte wereld'.
Werd eens tijdquote:Op zaterdag 23 september 2006 00:10 schreef CartWOman het volgende:
Als Micheline er alleen in staat nomineert ze Milica niet.
Semih gaat Janine nomineren.
Kun je wel zeggen ja.quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:09 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Niet voor het eerst.
Oe, wat heeft Micheline een hekel aan Milica.![]()
quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Kun je wel zeggen ja.
En Micheline was mijn favoriet ook nog. Ik kan die zeikstem zo langzamerhand niet meer horen
Ze gaat me steeds meer tegenstaan eigenlijk. En ik merk dan pas hoe erg je je aan die stem kunt storen.quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:13 schreef Kinga het volgende:
[..]
*Geschokt* Wat zeg je me nou Scan?
( Trouwens, nu pas?)
Anders krijgen ze een boze brief van Rob.quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:13 schreef scanman01 het volgende:
EN toen mochten we niets meer horen. Een liggende Monique is blijkbaar boeiender.
Yes!quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Kun je wel zeggen ja.
En Micheline was mijn favoriet ook nog. Ik kan die zeikstem zo langzamerhand niet meer horen
De meeste in dat huis hebben echt een kut stem.quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze gaat me steeds meer tegenstaan eigenlijk. En ik merk dan pas hoe erg je je aan die stem kunt storen.
Ze kan echt flink zeuren hoor, dat werkt Semih ook regelmatig op de zenuwen merk ik.quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze gaat me steeds meer tegenstaan eigenlijk. En ik merk dan pas hoe erg je je aan die stem kunt storen.
pciesquote:Op zaterdag 23 september 2006 00:15 schreef Kinga het volgende:
[..]
De meeste in dat huis hebben echt een kut stem.
Ik heb hier nu 3 versch. beelden.quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:15 schreef LennyKravitz het volgende:
Kan iemand me nou uitleggen waarom met 4 streams elke keer 2 hetzelfde zijn???
2 kamersquote:Op zaterdag 23 september 2006 00:17 schreef neferhone het volgende:
4 streams op een kamer; boring
technisch niet mogelijk met het geluid dacht ik..quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:15 schreef LennyKravitz het volgende:
Kan iemand me nou uitleggen waarom met 4 streams elke keer 2 hetzelfde zijn???
Maar schijnbaar nog lang niet genoeg om haar te nominerenquote:Op zaterdag 23 september 2006 00:16 schreef Day het volgende:
Semih, Marcia en Mich zitten wel in de roddel-mode vanavond.
Maar hey, ze hebben wel Marlies door. Positief!!!
Heb het niet zo zeer over alleen vandaag....meer over wat er eigenlijk al heel de tijd aan de hand is na het hele "boze rob verhaal". afstandhouden kunnen ze blijkbaar niet. Toenadering zoeken ze toch wel tot mekaar. Maar we zullen het wel zien....BB is nog lang niet afgelopen voor deze 2.quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:11 schreef n1ek het volgende:
[..]
dan heb je zo te zien niet vanmiddag gekekenpaar best wel lullige opmerkingen over Rob en net ook nog 'sorry Rob' etc
Ze heeft zelfkennis, of ze weet hoe Jeroen moet overkomen op het publiek.quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:16 schreef ruby het volgende:
Milica denkt dat ze er in blijft maandag.
Krijg toch ineens een ander beeld van ze, ineens. Zeker van Semih, had ik niet van 'm verwacht.quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:18 schreef scanman01 het volgende:
Die drie pluizen echt ALLE nominaties uit. Dat doen ze iedere keer al volgens mij.
Slim is ze altijd al geweest............quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:15 schreef Bluezz het volgende:
Milica is erachter dat nu Hilde weg is ze veel meer met iedereen omgaat.
Mwahhhh denk toch wel dat er veel Breezahhhh girls daar op stemmenquote:Op zaterdag 23 september 2006 00:21 schreef Kinga het volgende:
Milica weet heus wel dat Jeroen, net zoals Marcel, geen inhoud heeft. Hij vertrekt gewoon.
Je weet dat ik al vóór Milica was, maar als ik die drie zo negatief hoor lullen wordt dat gevoel alleen maar sterker.quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:18 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ze heeft zelfkennis, of ze weet hoe Jeroen moet overkomen op het publiek.
Ik denk een combinatie van beiden.
Ow ja fok, dat zou ook nog eens kunnen!quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:22 schreef Inca het volgende:
[..]
Mwahhhh denk toch wel dat er veel Breezahhhh girls daar op stemmen
dat doen ze constant!quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:18 schreef scanman01 het volgende:
Die drie pluizen echt ALLE nominaties uit. Dat doen ze iedere keer al volgens mij.
Inderdaad. Die praat er al de hele dag over met haar vader... en doet het in de slaapkamer over met Semih en Michedinges.quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:23 schreef LudoSanders het volgende:
Die Marcia begint ook pas te leven als er op haar veilige slaapkamer over nominaties gepraat wordt.
Ben je niet de enige.quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:17 schreef ruby het volgende:
Gadverdamme, wat vind ik die Marlies toch een eng nepwijf.
Ja de appel valt niet ver van de boom. Ze is ook zeurquote:Op zaterdag 23 september 2006 00:23 schreef LudoSanders het volgende:
Die Marcia begint ook pas te leven als er op haar veilige slaapkamer over nominaties gepraat wordt.
komt er teminste actie hoop ikquote:Op zaterdag 23 september 2006 00:26 schreef Day het volgende:
Micheline gaat helemaal los nu over Milica. Echt erg.
En Marcia is dus ook lang niet zo stil als ik dacht.
milicia is ook geen lieverdjequote:Op zaterdag 23 september 2006 00:27 schreef scanman01 het volgende:
Zitten ze nou gewoon met z'n drieën een meisje met de grond gelijk te maken.
Ze lullen net alsof Milica de devil herself is ofzo. Die gaat door de grond als ze deze beelden terug ziet. Misschien een idee voor BB om deze roddelsessie te laten zien in de woonkamer
Dat is ook zo, ja. Milica was ook niet altijd positief over Micheline, maar volgens mij was dat wel bijgedraaid sinds het Oscarfeestje.quote:
Milica lijkt me inderdaad geen dreigement...onnozel meisje waar niiets van uit gaat....kan op de stapel ongevaarlijk gezet worden voor de niet-kampers..quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:27 schreef scanman01 het volgende:
Zitten ze nou gewoon met z'n drieën een meisje met de grond gelijk te maken.
Ze lullen net alsof Milica de devil herself is ofzo. Die gaat door de grond als ze deze beelden terug ziet. Misschien een idee voor BB om deze roddelsessie te laten zien in de woonkamer
Daar ligt toch een verleden aan ten grondslag?quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:30 schreef Day het volgende:
[..]
Dat is ook zo, ja. Milica was ook niet altijd positief over Micheline, maar volgens mij was dat wel bijgedraaid sinds het Oscarfeestje.
Die 2 moeten ellkaar gewoon niet en waarschijnlijk snappen ze zelf niet eens echt waarom.![]()
Je kan best iemand niet leuk vinden, maar ze gaat wel heel erg tekeer.quote:
Vooral dat uit haar mond te horen, als er iemand een sufkut is..quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:30 schreef n1ek het volgende:
dat uit marcias mond komt dat jeroen een sufkutje is gaat me ook wat te ver
hoe erg ik die jeroen ook vind
Please...quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:32 schreef Sonique het volgende:
Ik vind Milica de Natalie van 2006.
En Marcia zit lekker veilig in dat huis. Geen mens die er aan lijkt te denken om haar te nomineren.quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:33 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Vooral dat uit haar mond te horen, als er iemand een sufkut is..
Ze geniet er ook van om al die dingen te zeggen. Zit helemaal hyper in dat bed!quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Micheline mag er van mij nu wel uit. Als je iemand zo onderuit kunt halen, ben je in mijn ogen geen prettig persoon.
quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:32 schreef Sonique het volgende:
Tis niet zo een kreng, en ze heeft een normale stem, maar ik bedoel hoe ze in de groep staat.quote:
quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:32 schreef Sonique het volgende:
Wat?quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:34 schreef versabommie het volgende:
Semih is echt een viespeuk, had dit wel verwacht!
want????quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:34 schreef versabommie het volgende:
Semih is echt een viespeuk, had dit wel verwacht!
Daar zal ik maar niet zo zeker van zijn. Als Milica echt het pispaaltje gaat worden en het publiek krijgt dat door, dan kan ze er wel eens heel wat uitwerken van die andere groep.quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:31 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Milica lijkt me inderdaad geen dreigement...onnozel meisje waar niiets van uit gaat....kan op de stapel ongevaarlijk gezet worden voor de niet-kampers..![]()
dat doordachte...semih enorm bezig met strategie , hummie en ik houden daar niet zo van!quote:
Dat idee krijg ik ook ja. Valt me enorm tegen. Ze lijkt wat zekerder van zichzelf te worden en wordt tegelijkertijd steeds onprettiger. Dat de andere twee net zo hard meedoen, valt me wel wat tegen van Semih trouwens. Van Marcia had ik niet anders verwacht. Die is net als Marlies, maar pakt het alleen véél handiger aan.quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:34 schreef Day het volgende:
[..]
Ze geniet er ook van om al die dingen te zeggen. Zit helemaal hyper in dat bed!
Hellas heeft Mikica totaal geen feed-back dus bljift ze alleen.......quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daar zal ik maar niet zo zeker van zijn. Als Milica echt het pispaaltje gaat worden en het publiek krijgt dat door, dan kan ze er wel eens heel wat uitwerken van die andere groep.
is het niet vanwege de eerst nominatie; zoveel tegen haar vriendjequote:Op zaterdag 23 september 2006 00:34 schreef Day het volgende:
[..]
Ze geniet er ook van om al die dingen te zeggen. Zit helemaal hyper in dat bed!
Ja daar is ie enorm mee bezig.quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
dat doordachte...semih enorm bezig met strategie , hummie en ik houden daar niet zo van!
quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:41 schreef scanman01 het volgende:
Micheline is dus de eerste waar ik me lelijk in heb vergist. Zal me benieuwen hoeveel er nog volgen. Straks blijft Tijn nog over als minst erge
quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:41 schreef scanman01 het volgende:
Micheline is dus de eerste waar ik me lelijk in heb vergist. Zal me benieuwen hoeveel er nog volgen. Straks blijft Tijn nog over als minst erge
gaat er wel op lijkenquote:Op zaterdag 23 september 2006 00:41 schreef scanman01 het volgende:
Wees niet ongerust Tijn is ook zeer vervelendquote:Op zaterdag 23 september 2006 00:41 schreef scanman01 het volgende:
Dat wil niet zeggen dat je dan niet kunt winnen of heel ver kunt komen.quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:41 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Hellas heeft Mikica totaal geen feed-back dus bljift ze alleen.......![]()
![]()
echt irritand vind ik hem ook niet ; alleen een beetje viezigquote:Op zaterdag 23 september 2006 00:43 schreef Kinga het volgende:
Ok ben eruit. Vind Rik nog het minst irritant.
Echt? Die kan ik helemaal niet meer horen of zien. Dan nog liever Tijn.quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:43 schreef Kinga het volgende:
Ok ben eruit. Vind Rik nog het minst irritant.
Dat is een goed punt..helaas....quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat je dan niet kunt winnen of heel ver kunt komen.
Sandy en Lieske waren ook 'lieve meisjes' die toch niet echt op de voorgrond traden. Je hebt gezien hoever die kwamen.
Nee dat is juist het rare.quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:41 schreef neferhone het volgende:
[..]
is het niet vanwege de eerst nominatie; zoveel tegen haar vriendje
hij gooide dus mis... de lulquote:Op zaterdag 23 september 2006 00:45 schreef Myriam1978 het volgende:
Rik heeft alle messen van een messenblok naar Tijn gegooid!
![]()
Tijn was mijn favoriet, voordat ie zich aan Monique vastgeplakt had. Hoe snel dat kan veranderen he, bizar..quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Echt? Die kan ik helemaal niet meer horen of zien. Dan nog liever Tijn.
Dat ligt eraan dat heel veel mensen wel iets storends hebben. En als je daar als 'onschuldig meisje' een beetje tussendoor huppelt en dus weinig dingen doet die je als heel erg storend kunt zien, kun je ver komen. Niet omdat je zelf zo geweldig leuk bent, maar omdat de andere genomineerden gewoon zo erg zijn.quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:45 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Dat is een goed punt..helaas....![]()
Wanneer gaat er eens wat tussen die 2 gebeuren, beloofd spectaculaire streams/tvquote:Op zaterdag 23 september 2006 00:45 schreef Myriam1978 het volgende:
Rik heeft alle messen van een messenblok naar Tijn gegooid!
![]()
kon niet alles horen maar als dat zo is zijn ze wel erg dom en hyppocrietquote:Op zaterdag 23 september 2006 00:45 schreef Day het volgende:
[..]
Nee dat is juist het rare.
Ze hadden net over het voortrekken van Janine, Melica en de zusje, vonden ze niet kunnen.
Maar ze gunnen het E10 wel weer hij dat zondag mee mag eten met Jeroen en Milica.Dat vinden ze heel normaal. (Semih: ja ik gun het hem echt, want de vorige keer had hij boerenkool met worst)
Dus ligt het niet aan de 1e nominatieronde, want daarvan kan je toch echt wel zeggen de Etienne en Marcel de voortrekkers waren.
Favoriet is een groot woord, maar wel een van de beste. Dat is bij mij ook 180 graden gedraaid.quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:46 schreef Kinga het volgende:
[..]
Tijn was mijn favoriet, voordat ie zich aan Monique vastgeplakt had. Hoe snel dat kan veranderen he, bizar..
quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:47 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wanneer gaat er eens wat tussen die 2 gebeuren, beloofd spectaculaire streams/tv!
Semih vind ik wel ok. Niet de bazige manier waarop hij Micheline behandelt, trouwens.quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:46 schreef ruby het volgende:
Micheline en Semih vind ik sowieso bout.![]()
heet dan annorexiaquote:Op zaterdag 23 september 2006 00:49 schreef teamlead het volgende:iedereen die wil afvallen: gewoon stoppen met eten
goeie tip ja
Nee heeft Etienne al het verhaal van de CRRRazy piano verteld aan iedereen!?quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:49 schreef scanman01 het volgende:
Sabrina tegen Jeroen: "wat zeg je nou, sperma eter?"
vertelquote:Op zaterdag 23 september 2006 00:52 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Nee heeft Etienne al het verhaal van de CRRRazy piano verteld aan iedereen!?
ja die gevoel heb ik al sinds dag 1 van hun so-called "maatschap"quote:
quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:54 schreef scanman01 het volgende:
Die persoon heeft een hartslag van ongeveer 65, dus weinig opwinding daar.
ze moeten 'het' gewoon ff doen... dan zijn we er vanaf....quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:53 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
ja die gevoel heb ik al sinds dag 1 van hun so-called "maatschap"
Neu... gewoon 15 seconden even tellen. De klok onder de streams helpt daarbij.quote:
wil ik ook graag wetenquote:Op zaterdag 23 september 2006 00:56 schreef scanman01 het volgende:
Hoorde ik het nou goed vanavond (iemand in het huis zei dat) dat Jenna zo ongeveer bij Sabrina MOET slapen van haar. De persoon kreeg het idee dat Sabrina het belangrijker vond dan Jenna zelf.
Als je ziet hoe bang Sabrina vaak is, verbaast me het trouwens weer niet.
Zie Cos 291 met Jeroen naar de Crazy weet je wel...Lang verhaal...Vast in de streamversalgen van 2 dgn geleden ookquote:
Hoe weet jij dat? Of bedoelde je op de streams?quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:57 schreef versabommie het volgende:
SCANMAN, TIETUH!
Ik ook eigenlijk...quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:57 schreef LudoSanders het volgende:
Heeft Tijn al wel eens het verhaal over zijn oerlelijke tattoo's verteld, wel benieuwd naar wat hem tot die artistieke misbaksels heeft verleid.
Alle tieten zijn al gespotquote:Op zaterdag 23 september 2006 00:57 schreef versabommie het volgende:
SCANMAN, TIETUH!
Er werd naar gevraagd..quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:59 schreef teamlead het volgende:
god.. marlies weer eens met het scheidingsverhaal
ja dat zei Marciaquote:Op zaterdag 23 september 2006 00:56 schreef scanman01 het volgende:
Hoorde ik het nou goed vanavond (iemand in het huis zei dat) dat Jenna zo ongeveer bij Sabrina MOET slapen van haar. De persoon kreeg het idee dat Sabrina het belangrijker vond dan Jenna zelf.
Als je ziet hoe bang Sabrina vaak is, verbaast me het trouwens weer niet.
Ze verteld eindelijk eens iets persoonlijks, dat is voor het eerst dat ik dat hoor.quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:59 schreef teamlead het volgende:
god.. marlies weer eens met het scheidingsverhaal
tis volgens mij al de derde keer dat ze het verteld andersquote:Op zaterdag 23 september 2006 01:01 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ze verteld eindelijk eens iets persoonlijks, dat is voor het eerst dat ik dat hoor.
NET OP DE STREAMS.......tetters, jopen, petjoeka's, memmen, sjakamazoeko's, hooters, uiers, jetsers, doppen, harry's, prammen, koplampen, berenneuzen, boobies, zuigkometen, knijpkanjkers, bloemkolen, meloenen, bonbonella's, bep en toos, boordkanonnen, kokosnoten,melkkannen, pappen, peren over de schutting, talenten, weapons of mass destruction, loenzen, charmes, knockers, airbags,blijmakers, chestikels, knotsen, katsers, joekels, sloopkogels, bigg'ns, batsers, flubbers, yecko's, bamboocha'squote:Op zaterdag 23 september 2006 00:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat? Of bedoelde je op de streams?
quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:02 schreef breege het volgende:
hey ik zie e10 zonder sabrina!!!!!!
quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:02 schreef versabommie het volgende:
[..]
NET OP DE STREAMS.......tetters, jopen, petjoeka's, memmen, sjakamazoeko's, hooters, uiers, jetsers, doppen, harry's, prammen, koplampen, berenneuzen, boobies, zuigkometen, knijpkanjkers, bloemkolen, meloenen, bonbonella's, bep en toos, boordkanonnen, kokosnoten,melkkannen, pappen, peren over de schutting, talenten, weapons of mass destruction, loenzen, charmes, knockers, airbags,blijmakers, chestikels, knotsen, katsers, joekels, sloopkogels, bigg'ns, batsers, flubbers, yecko's, bamboocha's
stream 1 schakenquote:Op zaterdag 23 september 2006 01:02 schreef LudoSanders het volgende:
Waar is 100%Egbert eigenlijk?
ik ookquote:Op zaterdag 23 september 2006 01:01 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ze verteld eindelijk eens iets persoonlijks, dat is voor het eerst dat ik dat hoor.
Gelukkig zijn ze nu weer aan het schakenquote:Op zaterdag 23 september 2006 01:00 schreef Kinga het volgende:
Gadverdamme, die vieze handjes van Tjen bewegen weer..
Die zit weer eens te schaken voor de broodnodige verandering.quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:02 schreef LudoSanders het volgende:
Waar is 100%Egbert eigenlijk?
Ze zat op zijn rugquote:Op zaterdag 23 september 2006 01:02 schreef breege het volgende:
hey ik zie e10 zonder sabrina!!!!!! (toch niet)
Dat is hij zo gewend denk ik. Bij zijn vrienden moet hij natuurlijk ook al de macho uithangen.quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:04 schreef Day het volgende:
Weet je wat me opvalt bij E10? Het is bijna een baby als hij samen met Sabrina is. Maar als 'de anderen' er bij zijn (zoals net bij de schaaktafel) neemt hij een quasi-stoere houding aan. Heel triest!
Huh? Ze liggen toch samen op 1 kamer?quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:04 schreef scanman01 het volgende:
Straks Marlies weer bij de anderen vertellen dat ze zo de pest heeft aan Milica.
Het zou me niets verbazen trouwens.
Idd, ik hoor die hersenen hier krakenquote:Op zaterdag 23 september 2006 01:05 schreef Inca het volgende:
Nou dat schaken levert ook teveel herrie op dus verbieden die handel.
Ja, maar dat ze zich even terugtrekt in een hoekje in de kamer ofzo.quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:05 schreef Day het volgende:
[..]
Huh? Ze liggen toch samen op 1 kamer?
e10 kijkt ook flink zuur!quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:05 schreef neferhone het volgende:
e10 trusten?klopt iets niet
En dan vooral Egg die sjakkie rookt en uitblaast levert veell te veel herrie opquote:Op zaterdag 23 september 2006 01:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Idd, ik hoor die hersenen hier kraken
Nee, dat klopt ook niet. Want hij gaat Sabrina zo eerst een nachtkusje geven (lees; in haar bed klimmen). Dus het duurt nog wel een tijdje voor de diaperboy zo naar z'n nest gaat.quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:05 schreef neferhone het volgende:
e10 trusten?klopt iets niet
Ah ok, de Marlies-methodequote:Op zaterdag 23 september 2006 01:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, maar dat ze zich even terugtrekt in een hoekje in de kamer ofzo.
Zeker. Ik las ook in de streamverslagn (van Scan?) dat verhaal over haar vader (s)? Dat ze pas 2 jaar weet hoe wie haar vader is. Vind het alleen wel raar dat Hilde daar zo lang mee gewacht heeft.quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:09 schreef BeeDee het volgende:
Wel een triest verhaal van Milica...![]()
Klopt. Maar wat Milica net vertelde wist ik nog niet. Ik zit met open mond te luisteren.quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:11 schreef Day het volgende:
[..]
Zeker. Ik las ook in de streamverslagn (van Scan?) dat verhaal over haar vader (s)? Dat ze pas 2 jaar weet hoe wie haar vader is. Vind het alleen wel raar dat Hilde daar zo lang mee gewacht heeft.
Het BB huis zit vol met gescheiden families enzo... Alsof ze daarop uitgezocht zijn.quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:09 schreef Morwen het volgende:
Wat ik zo hoor, heb ik echt een heel saaaaai leven qua scheidingen en dergelijke. Wat een toestanden [/janine off]
Sja, dat vond ik ook al zo bizar.quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:11 schreef Day het volgende:
[..]
Zeker. Ik las ook in de streamverslagn (van Scan?) dat verhaal over haar vader (s)? Dat ze pas 2 jaar weet hoe wie haar vader is. Vind het alleen wel raar dat Hilde daar zo lang mee gewacht heeft.
Zeker als je nu hoort wat ze allemaal meegemaakt heeft met haar stiefvader.quote:
Duidelijk ja.quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:11 schreef scanman01 het volgende:
Censuur
quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:14 schreef Day het volgende:
[..]
Zeker als je nu hoort wat ze allemaal meegemaakt heeft met haar stiefvader.
Ben je wel hard hoor, als je na jaren voor een kind gezorgd te hebben via de rechter regelt dat je d'r niet meer wilt zien.
Ga jij nou ook al met "bizar"beginnenquote:
Maar mag welquote:Op zaterdag 23 september 2006 01:15 schreef LudoSanders het volgende:
Gezellig hoor dat schaken. Is er nu niemand in dat hui dat beetje van slap ouwehoeren houdt. En dan bedoel ik niet over sex, tieten of weet ik veel.
Hoe bedoel je dat? Ik ben jiust blij dat het nu eens niet over sex, tieten, etc. gaat.quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:15 schreef LudoSanders het volgende:
Gezellig hoor dat schaken. Is er nu niemand in dat hui dat beetje van slap ouwehoeren houdt. En dan bedoel ik niet over sex, tieten of weet ik veel.
Pfff nou. Lekker ook voor haar zelfvertrouwen. Ik denk dat je ego hierdoor een flinke deuk krijgt.quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:14 schreef Day het volgende:
[..]
Ben je wel hard hoor, als je na jaren voor een kind gezorgd te hebben via de rechter regelt dat je d'r niet meer wilt zien.
Heb zelf een dochter van 2,5 jaar en kan me er niets bij voorstellen. Vreselijk voor zo'n kind !quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:14 schreef Day het volgende:
[..]
Ze zegt ook zelf dat ze heel erg onzeker is. Begin nu een beetje te begrijpen waarom.quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:16 schreef ruby het volgende:
[..]
Pfff nou. Lekker ook voor haar zelfvertrouwen. Ik denk dat je ego hierdoor een flinke deuk krijgt.
Afgelopen nacht was het wel heel leuk, gewoon geduld, ze stoppen vanzelf met dat spel (hoop ik).quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:15 schreef LudoSanders het volgende:
Ik heb het dan ook over slapouwehoeren zonder dat bovenstaande onderwerpen ter sprake komen. Gewoon een beetje loltrappen, niet dat gezeur over schaak staan of niet.quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:16 schreef Day het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat? Ik ben jiust blij dat het nu eens niet over sex, tieten, etc. gaat.
Nu leer je de bewoners pas echt kennen.
Had m'n post al aangepast.quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:18 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook over slapouwehoeren zonder dat bovenstaande onderwerpen ter sprake komen. Gewoon een beetje loltrappen, niet dat gezeur over schaak staan of niet.
hoelang deden ze er toen over?quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:18 schreef Morwen het volgende:
[..]
Afgelopen nacht was het wel heel leuk, gewoon geduld, ze stoppen vanzelf met dat spel (hoop ik).
Hoe lang duurt dat nog denk je?quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:18 schreef Morwen het volgende:
[..]
Afgelopen nacht was het wel heel leuk, gewoon geduld, ze stoppen vanzelf met dat spel (hoop ik).
volgens mij zag ik haar naast der zus liggenquote:Op zaterdag 23 september 2006 01:25 schreef Day het volgende:
Lig Sabrina nou wel of niet in dat bed?
Ze heeft er ook wel aan bijgedragen, inderdaad. Al vond ik Mich vanavond wel heel erg doorslaan.quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:25 schreef Myriam1978 het volgende:
Ja en nee...je kan de andere bewoners niet hen kwalijk nemen om Milicia niet te mogen
ik heb het verhaal niet mee gekregenquote:Op zaterdag 23 september 2006 01:23 schreef scanman01 het volgende:
Het geeft het hele gedonder dat 5 bewoners haar weg willen hebben ook meteen een andere betekenis trouwens,, maar ja, daar zal ze toch aan moeten wennen.
Marcia was weinig beter. Ze hadden best wel lol tijdens de Milica-afzeiksessie.quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:26 schreef Day het volgende:
[..]
Ze heeft er ook wel aan bijgedragen, inderdaad. Al vond ik Mich vanavond wel heel erg doorslaan.
Dit heb ik een half uur geleden gepost:quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:27 schreef neferhone het volgende:
[..]
ik heb het verhaal niet mee gekregen
Op de verhoging bij de tuindeur.quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:26 schreef LudoSanders het volgende:
Waar slaapt E10 tegenwoordig?
Er bloeit wat op tussen die 2. Allebei gedragen ze zich als een stel schoothondjes.quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:29 schreef Day het volgende:
[..]
Op de verhoging bij de tuindeur.
Is ook zoiets komisch. Tijn en E10 willen absoluut niet naast elkaar in bed slapen, maar ze lagen vannacht wel naast elkaar bij de tuindeur.![]()
![]()
ok dat is zwaar waardeloos en erg heftig zei ze ook nog waarom hij dat zo wildequote:Op zaterdag 23 september 2006 01:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dit heb ik een half uur geleden gepost:
"Milica vertelt dat de man waarvan ze dacht dat hij haar vader was, na de scheiding opeens niet meer wilde dat Milica meekwam om Bibi te bezoeken. Die man had dat via de advocaat geregeld dat hij Milica niet meer als dochter wilde zien."
Dat zeg bij Eggie nog niks, hoor!quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:31 schreef Shirley het volgende:
Roken en slapen dus. Dooie kutboel.
Zal vast met geld te maken hebben gehad. Alimentatie enzo.quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:33 schreef neferhone het volgende:
[..]
ok dat is zwaar waardeloos en erg heftig zei ze ook nog waarom hij dat zo wilde
quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:29 schreef Day het volgende:
[..]
Op de verhoging bij de tuindeur.
Is ook zoiets komisch. Tijn en E10 willen absoluut niet naast elkaar in bed slapen, maar ze lagen vannacht wel naast elkaar bij de tuindeur.![]()
![]()
Yep, net zoals hij geen alimentatie betaalde voor zijn eigen dochter.quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zal vast met geld te maken hebben gehad. Alimentatie enzo.
hmmm in de gaten houden dus hoe en wat geld vaak het probleem; maar is dus niet zekerquote:Op zaterdag 23 september 2006 01:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zal vast met geld te maken hebben gehad. Alimentatie enzo.
waarheid dus?quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:36 schreef Day het volgende:
[..]
Yep, net zoals hij geen alimentatie betaalde voor zijn eigen dochter.
Kwestie van creatieve boekhouding. Ken er nog zo 1.![]()
eggie zei sukkelquote:Op zaterdag 23 september 2006 01:39 schreef Day het volgende:
E10 gaat Saar nog een kusje geven, heeft hij beloofd.
Eggie en Rik kijken elkaar even veelbetekend aan.
quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:41 schreef scanman01 het volgende:
Toch wel lief van Etienne
(* kruipt in een hoek weg * )
quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:41 schreef scanman01 het volgende:
Toch wel lief van Etienne
(* kruipt in een hoek weg * )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |