ja dat zei Marciaquote:Op zaterdag 23 september 2006 00:56 schreef scanman01 het volgende:
Hoorde ik het nou goed vanavond (iemand in het huis zei dat) dat Jenna zo ongeveer bij Sabrina MOET slapen van haar. De persoon kreeg het idee dat Sabrina het belangrijker vond dan Jenna zelf.
Als je ziet hoe bang Sabrina vaak is, verbaast me het trouwens weer niet.
Ze verteld eindelijk eens iets persoonlijks, dat is voor het eerst dat ik dat hoor.quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:59 schreef teamlead het volgende:
god.. marlies weer eens met het scheidingsverhaal
tis volgens mij al de derde keer dat ze het verteld andersquote:Op zaterdag 23 september 2006 01:01 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ze verteld eindelijk eens iets persoonlijks, dat is voor het eerst dat ik dat hoor.
NET OP DE STREAMS.......tetters, jopen, petjoeka's, memmen, sjakamazoeko's, hooters, uiers, jetsers, doppen, harry's, prammen, koplampen, berenneuzen, boobies, zuigkometen, knijpkanjkers, bloemkolen, meloenen, bonbonella's, bep en toos, boordkanonnen, kokosnoten,melkkannen, pappen, peren over de schutting, talenten, weapons of mass destruction, loenzen, charmes, knockers, airbags,blijmakers, chestikels, knotsen, katsers, joekels, sloopkogels, bigg'ns, batsers, flubbers, yecko's, bamboocha'squote:Op zaterdag 23 september 2006 00:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat? Of bedoelde je op de streams?
quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:02 schreef breege het volgende:
hey ik zie e10 zonder sabrina!!!!!!
quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:02 schreef versabommie het volgende:
[..]
NET OP DE STREAMS.......tetters, jopen, petjoeka's, memmen, sjakamazoeko's, hooters, uiers, jetsers, doppen, harry's, prammen, koplampen, berenneuzen, boobies, zuigkometen, knijpkanjkers, bloemkolen, meloenen, bonbonella's, bep en toos, boordkanonnen, kokosnoten,melkkannen, pappen, peren over de schutting, talenten, weapons of mass destruction, loenzen, charmes, knockers, airbags,blijmakers, chestikels, knotsen, katsers, joekels, sloopkogels, bigg'ns, batsers, flubbers, yecko's, bamboocha's
stream 1 schakenquote:Op zaterdag 23 september 2006 01:02 schreef LudoSanders het volgende:
Waar is 100%Egbert eigenlijk?
ik ookquote:Op zaterdag 23 september 2006 01:01 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ze verteld eindelijk eens iets persoonlijks, dat is voor het eerst dat ik dat hoor.
Gelukkig zijn ze nu weer aan het schakenquote:Op zaterdag 23 september 2006 01:00 schreef Kinga het volgende:
Gadverdamme, die vieze handjes van Tjen bewegen weer..
Die zit weer eens te schaken voor de broodnodige verandering.quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:02 schreef LudoSanders het volgende:
Waar is 100%Egbert eigenlijk?
Ze zat op zijn rugquote:Op zaterdag 23 september 2006 01:02 schreef breege het volgende:
hey ik zie e10 zonder sabrina!!!!!! (toch niet)
Dat is hij zo gewend denk ik. Bij zijn vrienden moet hij natuurlijk ook al de macho uithangen.quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:04 schreef Day het volgende:
Weet je wat me opvalt bij E10? Het is bijna een baby als hij samen met Sabrina is. Maar als 'de anderen' er bij zijn (zoals net bij de schaaktafel) neemt hij een quasi-stoere houding aan. Heel triest!
Huh? Ze liggen toch samen op 1 kamer?quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:04 schreef scanman01 het volgende:
Straks Marlies weer bij de anderen vertellen dat ze zo de pest heeft aan Milica.
Het zou me niets verbazen trouwens.
Idd, ik hoor die hersenen hier krakenquote:Op zaterdag 23 september 2006 01:05 schreef Inca het volgende:
Nou dat schaken levert ook teveel herrie op dus verbieden die handel.
Ja, maar dat ze zich even terugtrekt in een hoekje in de kamer ofzo.quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:05 schreef Day het volgende:
[..]
Huh? Ze liggen toch samen op 1 kamer?
e10 kijkt ook flink zuur!quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:05 schreef neferhone het volgende:
e10 trusten?klopt iets niet
En dan vooral Egg die sjakkie rookt en uitblaast levert veell te veel herrie opquote:Op zaterdag 23 september 2006 01:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Idd, ik hoor die hersenen hier kraken
Nee, dat klopt ook niet. Want hij gaat Sabrina zo eerst een nachtkusje geven (lees; in haar bed klimmen). Dus het duurt nog wel een tijdje voor de diaperboy zo naar z'n nest gaat.quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:05 schreef neferhone het volgende:
e10 trusten?klopt iets niet
Ah ok, de Marlies-methodequote:Op zaterdag 23 september 2006 01:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, maar dat ze zich even terugtrekt in een hoekje in de kamer ofzo.
Zeker. Ik las ook in de streamverslagn (van Scan?) dat verhaal over haar vader (s)? Dat ze pas 2 jaar weet hoe wie haar vader is. Vind het alleen wel raar dat Hilde daar zo lang mee gewacht heeft.quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:09 schreef BeeDee het volgende:
Wel een triest verhaal van Milica...![]()
Klopt. Maar wat Milica net vertelde wist ik nog niet. Ik zit met open mond te luisteren.quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:11 schreef Day het volgende:
[..]
Zeker. Ik las ook in de streamverslagn (van Scan?) dat verhaal over haar vader (s)? Dat ze pas 2 jaar weet hoe wie haar vader is. Vind het alleen wel raar dat Hilde daar zo lang mee gewacht heeft.
Het BB huis zit vol met gescheiden families enzo... Alsof ze daarop uitgezocht zijn.quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:09 schreef Morwen het volgende:
Wat ik zo hoor, heb ik echt een heel saaaaai leven qua scheidingen en dergelijke. Wat een toestanden [/janine off]
Sja, dat vond ik ook al zo bizar.quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:11 schreef Day het volgende:
[..]
Zeker. Ik las ook in de streamverslagn (van Scan?) dat verhaal over haar vader (s)? Dat ze pas 2 jaar weet hoe wie haar vader is. Vind het alleen wel raar dat Hilde daar zo lang mee gewacht heeft.
Zeker als je nu hoort wat ze allemaal meegemaakt heeft met haar stiefvader.quote:
Duidelijk ja.quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:11 schreef scanman01 het volgende:
Censuur
quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:14 schreef Day het volgende:
[..]
Zeker als je nu hoort wat ze allemaal meegemaakt heeft met haar stiefvader.
Ben je wel hard hoor, als je na jaren voor een kind gezorgd te hebben via de rechter regelt dat je d'r niet meer wilt zien.
Ga jij nou ook al met "bizar"beginnenquote:
Maar mag welquote:Op zaterdag 23 september 2006 01:15 schreef LudoSanders het volgende:
Gezellig hoor dat schaken. Is er nu niemand in dat hui dat beetje van slap ouwehoeren houdt. En dan bedoel ik niet over sex, tieten of weet ik veel.
Hoe bedoel je dat? Ik ben jiust blij dat het nu eens niet over sex, tieten, etc. gaat.quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:15 schreef LudoSanders het volgende:
Gezellig hoor dat schaken. Is er nu niemand in dat hui dat beetje van slap ouwehoeren houdt. En dan bedoel ik niet over sex, tieten of weet ik veel.
Pfff nou. Lekker ook voor haar zelfvertrouwen. Ik denk dat je ego hierdoor een flinke deuk krijgt.quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:14 schreef Day het volgende:
[..]
Ben je wel hard hoor, als je na jaren voor een kind gezorgd te hebben via de rechter regelt dat je d'r niet meer wilt zien.
Heb zelf een dochter van 2,5 jaar en kan me er niets bij voorstellen. Vreselijk voor zo'n kind !quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:14 schreef Day het volgende:
[..]
Ze zegt ook zelf dat ze heel erg onzeker is. Begin nu een beetje te begrijpen waarom.quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:16 schreef ruby het volgende:
[..]
Pfff nou. Lekker ook voor haar zelfvertrouwen. Ik denk dat je ego hierdoor een flinke deuk krijgt.
Afgelopen nacht was het wel heel leuk, gewoon geduld, ze stoppen vanzelf met dat spel (hoop ik).quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:15 schreef LudoSanders het volgende:
Ik heb het dan ook over slapouwehoeren zonder dat bovenstaande onderwerpen ter sprake komen. Gewoon een beetje loltrappen, niet dat gezeur over schaak staan of niet.quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:16 schreef Day het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat? Ik ben jiust blij dat het nu eens niet over sex, tieten, etc. gaat.
Nu leer je de bewoners pas echt kennen.
Had m'n post al aangepast.quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:18 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook over slapouwehoeren zonder dat bovenstaande onderwerpen ter sprake komen. Gewoon een beetje loltrappen, niet dat gezeur over schaak staan of niet.
hoelang deden ze er toen over?quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:18 schreef Morwen het volgende:
[..]
Afgelopen nacht was het wel heel leuk, gewoon geduld, ze stoppen vanzelf met dat spel (hoop ik).
Hoe lang duurt dat nog denk je?quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:18 schreef Morwen het volgende:
[..]
Afgelopen nacht was het wel heel leuk, gewoon geduld, ze stoppen vanzelf met dat spel (hoop ik).
volgens mij zag ik haar naast der zus liggenquote:Op zaterdag 23 september 2006 01:25 schreef Day het volgende:
Lig Sabrina nou wel of niet in dat bed?
Ze heeft er ook wel aan bijgedragen, inderdaad. Al vond ik Mich vanavond wel heel erg doorslaan.quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:25 schreef Myriam1978 het volgende:
Ja en nee...je kan de andere bewoners niet hen kwalijk nemen om Milicia niet te mogen
ik heb het verhaal niet mee gekregenquote:Op zaterdag 23 september 2006 01:23 schreef scanman01 het volgende:
Het geeft het hele gedonder dat 5 bewoners haar weg willen hebben ook meteen een andere betekenis trouwens,, maar ja, daar zal ze toch aan moeten wennen.
Marcia was weinig beter. Ze hadden best wel lol tijdens de Milica-afzeiksessie.quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:26 schreef Day het volgende:
[..]
Ze heeft er ook wel aan bijgedragen, inderdaad. Al vond ik Mich vanavond wel heel erg doorslaan.
Dit heb ik een half uur geleden gepost:quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:27 schreef neferhone het volgende:
[..]
ik heb het verhaal niet mee gekregen
Op de verhoging bij de tuindeur.quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:26 schreef LudoSanders het volgende:
Waar slaapt E10 tegenwoordig?
Er bloeit wat op tussen die 2. Allebei gedragen ze zich als een stel schoothondjes.quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:29 schreef Day het volgende:
[..]
Op de verhoging bij de tuindeur.
Is ook zoiets komisch. Tijn en E10 willen absoluut niet naast elkaar in bed slapen, maar ze lagen vannacht wel naast elkaar bij de tuindeur.![]()
![]()
ok dat is zwaar waardeloos en erg heftig zei ze ook nog waarom hij dat zo wildequote:Op zaterdag 23 september 2006 01:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dit heb ik een half uur geleden gepost:
"Milica vertelt dat de man waarvan ze dacht dat hij haar vader was, na de scheiding opeens niet meer wilde dat Milica meekwam om Bibi te bezoeken. Die man had dat via de advocaat geregeld dat hij Milica niet meer als dochter wilde zien."
Dat zeg bij Eggie nog niks, hoor!quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:31 schreef Shirley het volgende:
Roken en slapen dus. Dooie kutboel.
Zal vast met geld te maken hebben gehad. Alimentatie enzo.quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:33 schreef neferhone het volgende:
[..]
ok dat is zwaar waardeloos en erg heftig zei ze ook nog waarom hij dat zo wilde
quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:29 schreef Day het volgende:
[..]
Op de verhoging bij de tuindeur.
Is ook zoiets komisch. Tijn en E10 willen absoluut niet naast elkaar in bed slapen, maar ze lagen vannacht wel naast elkaar bij de tuindeur.![]()
![]()
Yep, net zoals hij geen alimentatie betaalde voor zijn eigen dochter.quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zal vast met geld te maken hebben gehad. Alimentatie enzo.
hmmm in de gaten houden dus hoe en wat geld vaak het probleem; maar is dus niet zekerquote:Op zaterdag 23 september 2006 01:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zal vast met geld te maken hebben gehad. Alimentatie enzo.
waarheid dus?quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:36 schreef Day het volgende:
[..]
Yep, net zoals hij geen alimentatie betaalde voor zijn eigen dochter.
Kwestie van creatieve boekhouding. Ken er nog zo 1.![]()
eggie zei sukkelquote:Op zaterdag 23 september 2006 01:39 schreef Day het volgende:
E10 gaat Saar nog een kusje geven, heeft hij beloofd.
Eggie en Rik kijken elkaar even veelbetekend aan.
quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:41 schreef scanman01 het volgende:
Toch wel lief van Etienne
(* kruipt in een hoek weg * )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |