Prachtig...quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:00 schreef Sonique het volgende:
[..]
Mooi he, nonverbale communicatie...
Hij vind haar een held.quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:03 schreef T-lex het volgende:
Waar zijn Tijn z'n ballen...![]()
Waarom zegt tie niet gewoon..."Mo, ik vindt je lief...je kan me hebben".
Die 2 draaier er maar omheen..en ben eigenlijk wel benieuwd wat de gevolgen van uitspraak zouden zijn.![]()
Mo dekt zich in met verhalen over Rob dit Rob dat...maar in d'r ogen zie je gewoon dat ze ook niet helemaal vrij van gevoelens voor Tijn is.![]()
heeft bb toch berijkt wat ze wildenquote:Op zaterdag 23 september 2006 00:06 schreef scanman01 het volgende:
Wat een geklaag zeg, door Semih, Micheline en Marcia.
Ah, dat moet over Janine gaan.quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:07 schreef ruby het volgende:
Over wie heef Micheline het nou?
Niet voor het eerst.quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:06 schreef scanman01 het volgende:
Wat een geklaag zeg, door Semih, Micheline en Marcia.
Nah, dat geloof ik niet. Dat lijkt me toch anders in de 'echte wereld'.quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:05 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik denk echt als Mo en Tijn een keer samen zijn na BB6, ze elkaar echt opvreten van opgekropte passie/emotie. Lijkt mij haast geen ontkomen aan. Of Monique moet er voor kiezen geen 'alleen' momenten te hebben met Tijn.
Dat denk ik dus ook...die 2 zoeken mekaar steeds op.quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:05 schreef natronic het volgende:
Mo is deeply in love en voelt zich nu schuldig
dan heb je zo te zien niet vanmiddag gekekenquote:Op zaterdag 23 september 2006 00:09 schreef T-lex het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook...die 2 zoeken mekaar steeds op.
Ze voelen mekaar perfect aan. Als de 1 down is...merkt de ander dat verijwel meteen...en andersom.![]()
Wat ik heel erg sterk proef is dat hoe meer Mo over Rob praat, hoe zwaarder ze het heeft met d'r gevoelens voor Tijn.Ze lijkt zich er alsmaar aan te willen herinneren...ze zit zo sterk de goeie puntjes van Rob voor zichzelf naar boven te halen dat ik daar juist m'n vraagtekens bij zet.
![]()
En daarom juist gaan ze elkaar opzoeken om te kijken of dat wel echt zo is. En dan gaat het mis.quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:09 schreef Kinga het volgende:
[..]
Nah, dat geloof ik niet. Dat lijkt me toch anders in de 'echte wereld'.
Werd eens tijdquote:Op zaterdag 23 september 2006 00:10 schreef CartWOman het volgende:
Als Micheline er alleen in staat nomineert ze Milica niet.
Semih gaat Janine nomineren.
Kun je wel zeggen ja.quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:09 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Niet voor het eerst.
Oe, wat heeft Micheline een hekel aan Milica.![]()
quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Kun je wel zeggen ja.
En Micheline was mijn favoriet ook nog. Ik kan die zeikstem zo langzamerhand niet meer horen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |