Zo ie zo in de avond aangezien ik ook met studie zitquote:Op vrijdag 22 september 2006 23:35 schreef Freshthinking het volgende:
Ik zie dat ook wel zitten. Alleen moet het wel 's avonds of in het weekend zijn, want overdag loop ik stage in het pittoreske Elst.
ow en als het gezellig is mogen wij niet mee naar murphy'squote:Op vrijdag 22 september 2006 23:57 schreef Canisfire het volgende:
Ik denk dat ik er dan een reguliere stap avond van maak.
Chillen in de fred en douwe om vervolgens met vrienden naar de murpy's te gaan.
Ooh jawel hoorquote:Op vrijdag 22 september 2006 23:58 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ow en als het gezellig is mogen wij niet mee naar murphy's
Prijzencircus in heel de stad of alleen de V&D ?quote:Op zaterdag 23 september 2006 08:22 schreef Messenga het volgende:
Het is zo leuk als je het zelf maakt.
Vandaag prijzencircus, zometeen maar eens richting Deventer.
Alleen bij de V&Dquote:Op zaterdag 23 september 2006 10:37 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Prijzencircus in heel de stad of alleen de V&D ?
datum is nog niet bekendquote:Op zaterdag 23 september 2006 12:01 schreef Houniet het volgende:
wanneer meeting
bij Fred en Douwe klinkt wel sexy ja
Ze hebben lekker hip voedsel voor hippe prijzen...quote:Op zaterdag 23 september 2006 08:01 schreef piepster het volgende:
Ach Fred en Douwe is ook kut, dus wat dat betreft kan je net zo goed daar blijven.
ik ben net al ff wezen shoppen ( 2 paar laarzen en een winterjas) maar morgen zal ik vast ook wel in de stad te vinden zijnquote:Op zaterdag 23 september 2006 13:48 schreef Houniet het volgende:
morgen zij nde winkels open heben morgen weer in de stad
ik heb nu zowat wel alles wat ik hebben wilde, nu nog ff wat geld overhouden voor als ik ga verhuizenquote:
quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:08 schreef Sylvana het volgende:
IK HEB EEN KAMER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ging vanmiddag kijken voor die kamer in de Smedenstraat ( boven la Moda), 20 vierkante meter, zag er echt supergaaf uitEcht supernetjes, lekker groot, mooie blauwe vloerbedekking, mooie grote hang-legkast die ik kan overnemen, mooie keuken met wasmachine en wasdroger, badkamer die helemaal betegeld is en echt zo'n douchehok zeg maar, aparte helemaal betegelde wc, en een groot dakterras
Het is van een particuliere verhuurder, en degene die het eerst zei dattie hem wilde kreeg hem, en dat was ik dusHet meisje dat er uit gaat weet nog niet of ze er per 1 oktober of per 15 oktober uitgaat, maar dat hoor ik nog en ik ga er dus sowieso 1 week later in dan dat ik kan, omdat ik dus eerst nog wil verfen. ( dus het wordt of de 7e of de 21e
Ik ben echt zo superblij![]()
![]()
Maar nou dus wel druk met iedereen bellen en maandag emt alles regelen, kamer opzeggen, rekeningen op andere naam zetten en al dat soort formele dingen, maar damn, ik ben echt superhappy![]()
![]()
met maar 2 ( jongens)quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:29 schreef Reya het volgende:
[..]
![]()
En met hoeveel mensen deel je dat huis?![]()
Thnx en de huur is 325 euro per maand inclusief, dus dat valt wel meequote:Op zaterdag 23 september 2006 18:29 schreef Vogue het volgende:
Sylvana gefeliciteerd!! Klinkt super, die kamer. Is het niet heel duur van een particulier? In ieder geval ligt het lekker centraal en fijn dat je deels je eigen voorzieningen hebt! Behalve een koelkast mag je ook nog een leuke rieten poef en een staande lamp hebben als je dara behoefte aan hebt. Ik heb teveel spullen en ga wat wegdoen.
quote:Schietpartij in Deventer
23 SEPTEMBER 2006 - DEVENTER - Een onbekende schutter heeft zaterdagavond tegen zeven uur een aantal schoten gelost op een voorbijrijdende auto. Dat gebeurde op de hoek van de Maasstraat en de Geulstraat in de Deventer Rivierenwijk.
De politie tast nog in het duister omtrent het motief en heeft ook de schutter nog niet kunnen achterhalen. De straat is een tijd afgezet geweest voor sporenonderzoek. Volgens een bewoonster van de Geulstraat is het niet bij een enkel schot gebleven. ‘Ik was boven toen ik de knallen hoorde. Wel een stuk of drie, vier. Maar ik kon niks zien toen ik uit het raam keek.’ .
Bron: de Stentor
Klopt,quote:
Maar de reakties in de Stentor zijn dan wel weerquote:raymond ze doed net of ze in rivierenwijk woont dommelstraat zeg ze maar ze schrijf rivirenwijk ze kan het nog niet eens schrijven.heeft zeker een hekel aan buitenlanders.dat kan je zo zien aan het schrijven
fiona - 24/09/06 - 21:34:15
Als jullie meer weten ga dan naar de Politie i.p.v onderling gevecht en de dader vrij te laten lopen. Als ik hem voor mijn voeten krijg geef ik hem terug wat hij andere bezorgd..........
Jeff - 24/09/06 - 16:33:47
ze zouden dus ook een aangifte tegen jou moeten doen Astrid Van Rivirenwijk?
Raymond - 24/09/06 - 16:31:35
je geef maar zo de turken en marokanen.de schuld. schande, je weet nog van de hoed nog van de rand dus praat er niet over.wat je niet weet . vriendelijke groet astrid ben je .toevalig astrid van lange j .
fiona - 24/09/06 - 16:24:36
Fiona durf je niet de hele naam te typen ???
en waarom meteen weer S.
er lopen genoeg turken rond en marokkanen hoor
Ze moesten een vette aangifte doen tegen iedereen die elke keer meteen maar denkt dat hun het zijn geweest.
Astrid Van Rivirenwijk - 24/09/06 - 13:08:51
fam. s. is weer bezig .
fiona - 24/09/06 - 09:58:57
vrij vertaald: je weet niet waar je het over hebt. Klok luiden --> klepel spoorloos.quote:
ik heb je nog gezien in de elegastquote:Op zondag 24 september 2006 03:53 schreef Sylvana het volgende:
Aloha, eindeljik weer es wezen stappen
In Midtown en Elegast geweest, toevallig nog andere mensen die me gezien hebben?
Edit: in nuchtere toestand het een beetje leesbaar gemaakt
Ach ja Rivierenwijk he.quote:Op maandag 25 september 2006 10:44 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Klopt,
[..]
Maar de reakties in de Stentor zijn dan wel weer![]()
Rivierenwijk zegt inderdaad al genoeg..quote:
Twee keer maakt drukker???quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:41 schreef Houniet het volgende:
was druk zondag, tering
en geen modeshow gezien
Elles / Tessa / Eveline, wie van de 3?quote:Op dinsdag 26 september 2006 15:48 schreef Madski het volgende:
[..]
Rivierenwijk zegt inderdaad al genoeg..
Maar goed. Blijkbaar een meeting dus? Heb alleen met vrijwel niemand hier wel eens gesproken of reacties uitgewisselt zeg maar. En zo vaak ga ik hier niet uit. Me zusje werkt dan wel bij de Elegast en ben daar misschien incidenteel, maar verder totaal niks..
Die was op het Broederenplein, voor de Dirk.quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:41 schreef Houniet het volgende:
was druk zondag, tering
en geen modeshow gezien
nope, ga naar me oudersquote:Op woensdag 27 september 2006 16:39 schreef Canisfire het volgende:
Gaan er nog mensen uit Zaterdag?
Ja maar dan blijf ik bezig met steeds nieuwe fietsen halenquote:Op vrijdag 29 september 2006 22:18 schreef Rossdale het volgende:
Kun je niet een goedkoop fietsje halen achter het station?
Of gratis voor het station natuurlijk
en waar denk je dat die vandaan komenquote:Op vrijdag 29 september 2006 22:34 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ja maar dan blijf ik bezig met steeds nieuwe fietsen halen
Op Marktplaats heb je al van die fietsjes voor een euro of 30
het gaat om vouwfietsen he, die zetten de meeste mensen niet voor het station neer, die nemen ze meestal gewoon zelf meequote:Op zaterdag 30 september 2006 02:06 schreef mattttPUNTnl het volgende:
[..]
en waar denk je dat die vandaan komen
ja vaak zat gedaan als ik mensen nodig had dak gewoon stel forummensen uitnodigdequote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:39 schreef Erasmusch het volgende:
Jij gaat wel uit van het goede in de mens![]()
30 euro per dagquote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:36 schreef Hillz het volgende:
wat is de prijs ongeveer, zo'n aanhanger huren?
Jemig das idd wel erg apart ja, klinkt niet zo best danquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 07:40 schreef scarefreak het volgende:
Heuy ik heb vanmiddag weer een kijkdag
We staan eerste op moment voor dat appartement
Maar....
Ik heb even nagekeken en ik had er al in juni op gereageerd, en toentertijd stond ik op nummer 14, met andere woorden: er zijn al 13 mensen die hem niet wouden hebben
wat moet ik me daar nou bij voorstellen
nopequote:Op zondag 8 oktober 2006 13:39 schreef Canisfire het volgende:
Nog iemand uitgeweest?
Haha ik geloof het ook al ben ik zelf deze week ook niet geweest.quote:Op zondag 8 oktober 2006 13:42 schreef Sylvana het volgende:
[..]
nope
jij bent 1 van de weinigen in dit topic die echt elke week gaat stappen volgens mij
Ik heb hier niet echt een vriendengroep/veel vrienden, dus ga echt maar heel af en toe stappen, en dan meestal nog ergens anders
Hey!quote:Op zondag 8 oktober 2006 13:42 schreef Sylvana het volgende:
[..]
nope
jij bent 1 van de weinigen in dit topic die echt elke week gaat stappen volgens mij
Yep.quote:Op zondag 8 oktober 2006 13:39 schreef Canisfire het volgende:
Nog iemand uitgeweest?
thnxquote:Op zondag 8 oktober 2006 13:50 schreef Misanthroopia het volgende:
[..]
Hey!
Ik stap gemiddeld drie keer per week hoor![]()
En welkom in de Smedenstraat trouwens,
* Misanthroopia woont schuin tegenover de bristol.
En nee, niet in het bejaardentehuis.
Natuurlijk was het een prima feestje bij het burger!!quote:Op zondag 8 oktober 2006 13:51 schreef Misanthroopia het volgende:
[..]
Yep.
Heks en Burger bezocht. Was een prima feestje in het burger!
Als ik weer geld hebquote:Op maandag 9 oktober 2006 20:08 schreef Sylvana het volgende:
Zo, net een meisje op bezoek gehad dat hier op kamers gaat wonen en met der ouders kwam kijken voor me wasmachine en dies nou mooi verkochtEn ze betaalden ook al gelijk, terwijl ze hem pas volgende week op komen halen
Best relaxed eigenlijk, een wasmachine die ik gratis heb gehad verkopen voor 50 euro
Wanneer gaan we nou die meeting houden bij Fred en Douwe?
Ach dat valt best mee. Je hebt heus wel verslaafden en in sommige buurten woont ook heus wel tuig, maar dat ik dat nou zo direct merk.... nee. Ik heb 3 jaar in de rivierenwijk gewoond en ga al zo'n zeven jaar hier uit zonder ook maar 1x lastig te zijn gevallen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:19 schreef Eveli het volgende:
Ik heb wel eens horen zeggen dat Deventer een middelgrote stad is met de problemen van een grote stad.
Ik ben afgelopen zaterdag naar Del Mar geweest.quote:Op zondag 8 oktober 2006 13:39 schreef Canisfire het volgende:
Nog iemand uitgeweest?
nee heb hem geleend van een kennis, maar in Zwolle kun je voor 30 euro een aanhanger huren ( http://www.hetbestaat.nl )quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:24 schreef Hillz het volgende:
Sylvana, heb jij die aanhanger hier ergens gehuurd? Ik heb er namelijk ook 1tje nodig.
Dat zijn woorden van de gemeente om sommige aspecten van hun beleid goed te pratenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:19 schreef Eveli het volgende:
Ik heb wel eens horen zeggen dat Deventer een middelgrote stad is met de problemen van een grote stad.
klopt!!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:19 schreef Eveli het volgende:
ik zat daar zondag zowat de hele dagquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:49 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Ik ben afgelopen zaterdag naar Del Mar geweest.
en tvp dus
vraag ik me af wie er niet voor "Karakteristiek - 9 augustus 2006" gaat kiezen, niveau van de foto's is een beetje teleurstellend, en daarom zal iedereen maar weer voor het cliché uitzicht gaanquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:42 schreef lurf_doctor het volgende:
plaatjes kiezen![]()
http://www.destentor.nl/extra/kiekdeventer/
ik weet wel wie je bedoelt, maar heb geen ideequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:01 schreef Canisfire het volgende:
Weet iemand wie die getinte man is met een donkere baard die altijd bij het station staat?
Hij zit soms ook wel eens mee in de bussen. Is dat een agent in burger of wat?
Met een mank been, en vroeger altijd met een headset opquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:01 schreef Canisfire het volgende:
Weet iemand wie die getinte man is met een donkere baard die altijd bij het station staat?
quote:Onderzoek naar branden Deventer afgerond
(Novum) - Het onderzoek naar tientallen auto- en caravanbranden in Deventer is afgerond. Dat meldt het Openbaar Ministerie (OM) vrijdag. De politie heeft alle sporen en aanwijzingen onderzocht. Drie mannen hebben vastgezeten, maar inmiddels weer op vrije voeten. Het OM beslist later of er voldoende bewijs is de verdachten te vervolgen. De drie, allen afkomstig uit Deventer, worden verdacht van het stichten van een of meer branden.
Deventer kampt sinds het begin van de zomer met een reeks brandstichtingen. Volgens de politie zijn 38 auto's, campers en caravans in vlammen opgegaan. Aan de reeks branden werd onder meer aandacht besteed in het televisieprogramma Opsporing Verzocht. Naar aanleiding daarvan kwamen twintig tips binnen. Het OM heeft vijfduizend euro uitgeloofd voor de gouden tip.
De politie IJsselland blijft capaciteit vrijmaken om de informatie te beheren en nieuwe aanwijzingen te onderzoeken. Als bij de politie nieuwe informatie binnenkomt over de branden van afgelopen maanden, dan wordt het onderzoek heropend.
Bron
Da's inderdaad de dorpsgek van het station. Hij loopt ook altijd belangrijk te doen bij de schoonmakers en de kiosk-dames. Onschuldig en goedaardig typ volgens mij.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:01 schreef Canisfire het volgende:
Owh zekerquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:19 schreef piepster het volgende:
[..]
Onschuldig en goedaardig typ volgens mij.
Maar hij mag ook altijd gratis mee in de bus ,quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:29 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Owh zeker
Hij helpt ook altijd met laden en lossen van goederen voor de winkels bij het station
maffe kerel maar doet volgens mij geen vlieg kwaad
Ik zie hem ook vaak haha. Geen idee wie het is, maar hij loopt met iedereen te ouwehoeren en doet van alles en nog wat. Hij heeft nog steeds zo'n headset op en draagt altijd zo'n vreemd stropdasje. Maar hij doet niemand kwaad. Ik moet er altijd wel om lachen..quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:37 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Maar hij mag ook altijd gratis mee in de bus ,
En dan gaat ie altijd voorin staan praten met de chaufeur.
Is het ook geen stadswacht ofzo dan?
Ja, die kerel snap ik helemaal niet! Altijd hangen op het station.. Volgens mij reist hij ook wel eens met de trein, maar hij is er áltijd.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:18 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Ook grappig is die "italiaan" die altijd in z'n nette pak op het station rondhangt met z'n toffe toupetje
Dat toupetje jaquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:18 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Ook grappig is die "italiaan" die altijd in z'n nette pak op het station rondhangt met z'n toffe toupetje
Die twee moet je een keer goed bewerken met een golfclubquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:20 schreef Canisfire het volgende:
Ja leuke figuren helaas trekt het station ook nare figuurtjes.
Zo als die twee lelijke jochies met bomberjack van 16 ofzo die in lijn 7 altijd lopen te kloten.
Dan weer roken in de bus dan weer mensen onderspugen of met melk door de bus gooien.
En elke keer komen ze er mee weg. Weet iemand wie die twee zijn ? ze stappen altijd uit bij de tweede halte van de vijfhoek en voelen zich nog al stoer.
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:56 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Dat toupetje ja
en zo'n koffertje ook altijd bij zich
Maar hij gaat nooit ergens heen, hij hang grotedeels van de tijd gewoon rond
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:32 schreef Misanthroopia het volgende:
[..]
Ik weet precies wie je bedoelt. Met z'n geschminkte gezicht. Of althans, zo lijkt het
Maarja turken tegen turken dat ruimt natuurlijk mooi hequote:Op zondag 15 oktober 2006 00:32 schreef Sylvana het volgende:
k had idd al weer sirenes gehoord, maar goed, t zal ook weer es niet zo zijn
nouja, staat meestal wel klein stukje over in krant hoor, maar niet echt uitgebreid neequote:Op zondag 15 oktober 2006 00:34 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Maarja turken tegen turken dat ruimt natuurlijk mooi he![]()
Wel raar dat als een blanke jongen door een paar gastjes uit Apeldoorn het in het nieuws staat terwijl zo iets als dit wat wekenlijks gebeurt allemaal stil gehouden wordt.
quote:Vechten op Brink meteen beboet
door RAYMOND KORSE
14 OKTOBER 2006 - DEVENTER - Kleine vechtpartijen op de Brink worden binnenkort sneller bestraft. De politie heeft een verzoek bij de gemeente ingediend om de Algemene Plaatselijke Verordening (APV) aan te passen, zodat iemand die een klap uitdeelt direct kan worden opgepakt en bekeurd.
De Deventer politiek moet nog tot de aanpassing besluiten, maar heeft op voorhand geen bezwaren.Het grote voordeel van de aanpassing van de APV is dat het uitdelen van een klap direct te bestraffen is. Geweld is nu nog een misdrijf. Vervolging op basis van artikelen uit het strafrecht vergt zwaar politie-onderzoek. Er is een aangifte nodig, dader en slachtoffer moeten verklaringen afleggen en getuigen moeten die verhalen bevestigen of ontkrachten. ‘Als de APV is aangepast kunnen we een transactie aanbieden en is het afgelopen’, aldus districtschef Lute Nieuwerth in een toelichting.
Waarneming
Hij laat er geen misverstand over bestaan: grote vechtpartijen worden nog altijd als misdrijf behandeld, waarbij gebruik wordt gemaakt van de zware wetsartikelen. ‘Het gaat hier echt om het uitdelen van een klap over en weer. Dat wordt veel gemakkelijker af te handelen: wie betrokken is krijgt een boete.’ Waarneming door de politie is voldoende om de boete te kunnen uitdelen.
Het verzoek om ‘vechterij’ op te nemen in de APV betreft de gehele gemeente. Maar Nieuwerth wijst er nadrukkelijk op dat het vooral bedoeld is om geweld op de Brink in Deventer tegen te gaan.
Daarbij kan hij zich voorstellen dat het ook handig is voor de Brink in Bathmen, waar het met name op zondagavond en maandagmorgen soms onrustig is. Over de hoogte van de boete wordt nog onderhandeld met justitie.
Het idee om de APV aan te passen is niet nieuw voor Nederland maar in de politieregio IJsselland is het de eerste keer dat het gebeurt.
Ik heb het gelezen, en ze willen toch ook bouwlampen rondom de Brink gaan zetten? Die aangaan als er een rel ontstaat? Goed initiatiefquote:Op zondag 15 oktober 2006 00:52 schreef Sylvana het volgende:
vandaag trouwens dit bericht in de Stentor
[..]
waar heb je dat gelezen dan? Lijkt mij ook wel goed initiatief jaquote:Op zondag 15 oktober 2006 01:33 schreef Vogue het volgende:
[..]
Ik heb het gelezen, en ze willen toch ook bouwlampen rondom de Brink gaan zetten? Die aangaan als er een rel ontstaat? Goed initiatief![]()
Canisfire zei bij Donerixquote:Op zondag 15 oktober 2006 10:42 schreef Freshthinking het volgende:
Hmm, het was een steekpartij lees ik net op RTV Oost. Waar is het precies gebeurd? Want je hebt namelijk twee shoarmatenten op de Brink zitten.
Daar hebben ze goede ervaringen mee, met bouwlampenquote:Op zondag 15 oktober 2006 01:33 schreef Vogue het volgende:
[..]
Ik heb het gelezen, en ze willen toch ook bouwlampen rondom de Brink gaan zetten? Die aangaan als er een rel ontstaat? Goed initiatief![]()
In de bios in Amsterdam is het pas griezelenquote:Op zondag 15 oktober 2006 12:03 schreef Eveli het volgende:
Ik kwam aanfietsen toen het net gebeurd was. Het was voor zo'n restaurant, de plaats was afgezet met linten en er stond politie. Er lagen stoelen op de grond en volgens mij waren er ook wat ruiten kapot. Maar van het hele gebeuren zelf heb ik niks gezien, toen zat ik nog te griezelen in de bios.
Hehe ik heb dus nog mogen zien hoe ze die turk met open wond gingen verbinden en da ambulance in brachten.quote:Op zondag 15 oktober 2006 12:03 schreef Eveli het volgende:
Ik kwam aanfietsen toen het net gebeurd was. Het was voor zo'n restaurant, de plaats was afgezet met linten en er stond politie. Er lagen stoelen op de grond en volgens mij waren er ook wat ruiten kapot. Maar van het hele gebeuren zelf heb ik niks gezien, toen zat ik nog te griezelen in de bios.
En wat zit daar naast ?quote:Op zondag 15 oktober 2006 12:56 schreef piepster het volgende:
Het was niet bij Donerix, maar bij Hotel Royal.
Oei, als hij ook maar niet naar Sl8n8 was geweest, daar was ik namelijk heen. Spannende film.quote:Op zondag 15 oktober 2006 12:59 schreef Sylvana het volgende:
[..]
In de bios in Amsterdam is het pas griezelen
Lijk gevonden in Amsterdamse bioscoop
Welke film ben je geweest?
Ik vind die bios hier in Deventer echt 3 keer niksga liever naar die in Zutphen
Ik kwam er iets over 12.quote:Op zondag 15 oktober 2006 13:16 schreef Canisfire het volgende:
[..]
@Messenga murpy's ?daar ben ik om 11 uur weg gegaan was geen flikker aan plus we hadden geen geld meer.
Aah ja Erik was jarig de neef van een maat van mij en die zou daar zijn verjaardag vieren dus dat het druk was kan wel. Er heeft trouwens rond een uur 10 ook nog iemand gekotst daar.quote:
Ahquote:Op zondag 15 oktober 2006 13:21 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Aah ja Erik was jarig de neef van een maat van mij en die zou daar zijn verjaardag vieren dus dat het druk was kan wel. Er heeft trouwens rond een uur 10 ook nog iemand gekotst daar.![]()
Nog even wachten, over een jaar is er een nieuwe bios in d'ter...quote:Op zondag 15 oktober 2006 12:59 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ik vind die bios hier in Deventer echt 3 keer niksga liever naar die in Zutphen
Haha die grote kale hequote:Op zondag 15 oktober 2006 13:23 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ahlekker. de uitsmijter had et wel druk, wat een kerel is dat trouwens
Jaquote:Op zondag 15 oktober 2006 13:25 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Haha die grote kale he![]()
Maar het viel me rond 11 uur ook al op hoeveel buitenlanders er opeens in de stad waren vergeleken met andere dagen. Waren opzoek voor een rematch ofzo![]()
is maar goed ookquote:Op zondag 15 oktober 2006 13:26 schreef Messenga het volgende:
[..]
Jaach, hij is niet zo groot, wel breed
Hey daar ben ik vanmiddag ook geweest. Een lekker magnetronmaaltijdje ingeslagenquote:Op zondag 15 oktober 2006 14:54 schreef whoops het volgende:
Wat is die AH to Go op het Station toch relaxed... Effe lekker op zondagmiddag je ontbijt scoren daar...
Geen idee... Er liepen alleen 2 breezah's waarvan een met lekker kontje...quote:Op zondag 15 oktober 2006 18:49 schreef Misanthroopia het volgende:
[..]
Hey daar ben ik vanmiddag ook geweest. Een lekker magnetronmaaltijdje ingeslagen![]()
Heb je me nog gezien?![]()
dank je welquote:Op zondag 15 oktober 2006 19:38 schreef whoops het volgende:
Ziet er netjes uit Sylvana... Veel plezier in je nieuwe kamer!
Alles wit, maar dan per kamer 1 muur een totaal andere kleurquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 11:45 schreef Sylvana het volgende:
Das idd nog wel wat werk ja, ga je nog aparte kleuren doen, of gewoon alles wit?
3-0 gewonnen van Zwollywood.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:43 schreef rudedeltadude het volgende:
* Zwollenaar vraagt zich af hoe de laatste wedstrijd van de Eagles is afgelopen
Zow dat is netjesquote:
Ja, in jouw droom zeker.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:08 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Grapjas, droom maar lekker verder![]()
helaas was de uitslag dus 3-0 voor Zwollywood
Ik wou al zeggen, sinds wanneer winnen de GAE eensquote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:08 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Grapjas, droom maar lekker verder![]()
helaas was de uitslag dus 3-0 voor Zwollywood
Het is volgens mij ook wel een prima gast ja... Hij stond eerder ook best vaak in de AH in de stad met de caissières te lullen... Met z'n mooie headset in...quote:Op donderdag 19 oktober 2006 10:20 schreef klaarover het volgende:
Ik vind die getinte en manke stationsvrind elke keer weer een positieve verschijning.
Hij is meestal vrolijk, actief en behulpzaam. Hij komt ook helder over.
Ik vind dat prachtig, voor hetzelfde geld zit zo iemand aan de drank/drugs/criminaliteit/vereenzaming.
Ben jij die belg die laatst na die vecht partij op de brink verhaal kwam halen bij een paar surinamers en twee blanke jongens?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 10:20 schreef klaarover het volgende:
Ik vind die getinte en manke stationsvrind elke keer weer een positieve verschijning.
Hij is meestal vrolijk, actief en behulpzaam. Hij komt ook helder over.
Ik vind dat prachtig, voor hetzelfde geld zit zo iemand aan de drank/drugs/criminaliteit/vereenzaming.
Zijn volledige naam zwerft al rond door Deventer hoorquote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:05 schreef Misanthroopia het volgende:
WTF,
Zit ik net de volkskrant te lezen, stukje over de moord op weduwe Wittenberg in Deventer.
Blijkt dat de klusjesman een vals alibi had. In plaats van thuis zat hij daadwerkelijk in onze soos in Brink 21!! Een of andere Micheal. Nu lopen er wel meerdere Micheal's rond, ff navragen wie dat kan zijn geweest.... (is al weer een paar jaar terug).
ik heb sinds gister aansluiting.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:02 schreef Sylvana het volgende:
ik heb internet in mn nieuwe kamer
En heb gelijk 2 aansluitingen gedaan, zodat ik 1 voor mn laptop kan gebruiken en 1 voor mn gewone pc, hoef ik niet steeds te switchen
zeer netjes gedaan.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:08 schreef Hillz het volgende:
zoals beloofd, even indruk van mijn nieuwe appartement
een week geleden
[afbeelding]
en nu
[afbeelding]
de slaapkamer (staat nu wel spul in)
[afbeelding]
en de keuken, waar nu ook een koelkast staat
[afbeelding]
dit alles in de binnenstad![]()
michael de jongquote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:05 schreef Hillz het volgende:
[..]
P.S. ik ben wel benieuwd naar die naam!
quote:
Ken je hem ofzo?quote:
woonkamer is 20 4k/mquote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:25 schreef Dizzee het volgende:
[..]
zeer netjes gedaan.
hoe groot is het en wat betaal je er voor?
damn, wat goedkoop zeg, ik betaal al meer alleen voor een studentenkamerquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:12 schreef Hillz het volgende:
[..]
woonkamer is 20 4k/m
keuken, badkamer en slaapkamer weet ik niet precies. betaal 300 p/m maar daar gaat huursub. nog af.
verder ben ik vanavond ook wel ergens te vinden.
morgen pannekoekquote:
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:04 schreef Sylvana het volgende:
[..]
mij helpen met mn bed en kasten uit elkaar halen
quote:
oke dan weet ik datquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:33 schreef Messenga het volgende:
Ik ben eigenlijk een beetje op het uitgaan van Deventer afgeknapt.
Murphys heb ik wel gezien, Luxor is sowieso al kut, zink is te klein en joffer is ook niet je van het
ja daar heb ik niks aanquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:25 schreef Houniet het volgende:
[..]
morgen pannekoek
[..]ander keertje
Midtownquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:33 schreef Messenga het volgende:
Ik ben eigenlijk een beetje op het uitgaan van Deventer afgeknapt.
Murphys heb ik wel gezien, Luxor is sowieso al kut, zink is te klein en joffer is ook niet je van het
lekker. heb je wat foto's?quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:33 schreef Sylvana het volgende:
Ik ben verhuisd![]()
![]()
Alleen nog even mn kasten enzo inrichten, verder is alles al klaar
op mn weblog staan foto's van het huis en toen mn kamer nog leeg was. Als mn kasten enzo zijn ingeruimd zal ik wel even foto's op mn weblog zetten van hoe het nu is, dus hou mn werblog maar gewoon in de gaten ( zie sig)quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:40 schreef Hillz het volgende:
[..]
lekker. heb je wat foto's?
gister wel mooi avondje in de stad![]()
en Ajax gewonnen.![]()
En deurmatquote:
Nee, ik ben de Hollander die bij vechtpartijen altijd hard wegrent... Ben jij een van die Surinamers dan? :-)quote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:51 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ben jij die belg die laatst na die vecht partij op de brink verhaal kwam halen bij een paar surinamers en twee blanke jongens?![]()
Nee ik stond ook naast die surinamersquote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:20 schreef klaarover het volgende:
[..]
Nee, ik ben de Hollander die bij vechtpartijen altijd hard wegrent... Ben jij een van die Surinamers dan? :-)
leuke kamer.quote:Op maandag 23 oktober 2006 21:45 schreef Sylvana het volgende:
nouja, ik zal ze hier ook maar gewoon even posten
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat wordt alleen maar erger.... Die turken nemen langzamerhand de stad over.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:49 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Nee ik stond ook naast die surinamers.
Btw ben gister een jas gaan halen in de stad met wat filmpjes.
Wat een boel turken liepen er rond zeg eg overal waar je keek van die hang groepjes brrr.
Terwijl het op een zaterdag meestal wel meevalt.
dat viel mij ook al op ja, maarja, zal wel komen omdat het vakantie is dat ze nu zoveel op straat hangenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:19 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Dat wordt alleen maar erger.... Die turken nemen langzamerhand de stad over.
Dikke kans dat ik die mensen ken.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:53 schreef Sylvana het volgende:
Vanmiddag in de stad liepen er een stel mensen met grote kartonnen borden met " free hugs" en die gingen dan aan iedereen een knuffel vragen
die italiaan wat stiller? vroeger (paar jaar terug) toen de ns loketten nog op de oude plekken zaten, hoorde je hem altijd zingen voor de ns medewerkers (en dat hoorde je dan al vanaf ingang diepenveense wegquote:Op donderdag 19 oktober 2006 10:44 schreef Freshthinking het volgende:
Vind ik ook. Hij is altijd een vrolijke noot tussen alle gehaaste reizigers. Onze Italiaan is altijd wat stiller en meer op zichzelf.
maar als hij gaat zingen klinkt het wel ongelovelijk mooi, hij kan het dus welquote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:31 schreef klaarover het volgende:
Die pruikige stations-italiaan met aktenmap heeft inderdaad een stem als een misthoorn. Ik hoorde hem laatst in de trein een praatje maken. Men, wat een onverstaanbare spraakwaterval, en zo enorm LUID!
Jep ik ken die mensen.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:41 schreef Eveli het volgende:
[..]
Dikke kans dat ik die mensen ken.Heb laatst namelijk iemand over dat filmpje gehoord.
dan kan ik nietquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:53 schreef Vogue het volgende:
Ok ik prik:
11 november in de Fred en Douwe.
Ik kom onder voorbehoud
idd, zeker colmschatenarenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:17 schreef Misanthroopia het volgende:
Hier ook al van die rare neuzen![]()
wow, hoe doe je datquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 11:41 schreef Eveli het volgende:
Gisteren ben ik in de Joffer geweest.En ik heb het langer dan 5 minuten volgehouden!
iddquote:
De joffer is tofferquote:
Iedereen moet zn ID laten zien en studentenpas kunnen vertonen, dus dat gaat niet op. Voor vrouwen willen ze nog wel eens een uitzondering maken trouwens. Er komen iig geen aso's.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:44 schreef Misanthroopia het volgende:
[..]
De joffer is toffer
Voor zestienjarigen
Ik kwam er op mn 15e al binnenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 16:35 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Iedereen moet zn ID laten zien en studentenpas kunnen vertonen, dus dat gaat niet op. Voor vrouwen willen ze nog wel eens een uitzondering maken trouwens. Er komen iig geen aso's.
Maar ik moet zeggen dat ik me wel een beetje oud begin te voelen in de Joffer met mijn 21 jaar.![]()
Vooral als je knulletjes van 18 ziet tof doen, maargoed, zo keek men vroeger ook vast naar mij
![]()
Staat ook al op de FP...quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:24 schreef Sylvana het volgende:
Ik hoorde net op de radio dat ze kinderen onder de 16 die dronken over straat lopen in Deventer bij hun ouders gaan afzetten en dat ze dan boete moeten betalen. Maar die kan worden kwitjgescholden als ze een gesprek voeren met een alcohol hulpverlener
Vroegah moest je daar nog echt moeite voor doen, je ID photoshoppen enzoquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:35 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik kwam er op mn 15e al binnen.
Och, die negeruitsmijter is wel relaxtquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:50 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Vroegah moest je daar nog echt moeite voor doen, je ID photoshoppen enzo![]()
Maar goed, de portier let er de laatste tijd wat beter op![]()
Die is nu ook bedrijfsleider.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:52 schreef Messenga het volgende:
[..]
Och, die negeruitsmijter is wel relaxt.
Een feest bij een vriend van me, daarna gaan we naar Murphys. Ik heb eigenlijk de neiging om niet te gaanquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:58 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Die is nu ook bedrijfsleider.
Is er verder nog wat te doen vanavond?
Ey beter dan dat stads tuig uit de rivierenwijkquote:
Wel (bijna) allemaal neuzen daaroquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:15 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ey beter dan dat stads tuig uit de rivierenwijk
Borgelequote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:16 schreef whoops het volgende:
Zijn er nog andere buurten dan Deventer Centrum dan?![]()
Zo stonden wij er ook vroegah T! Maaaar.. ik heb teamavond vanavond, dus wordt hem niet, ik ga dronken worden op kosten van de bardames in Fire Palace in Leeuwardenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 16:35 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Iedereen moet zn ID laten zien en studentenpas kunnen vertonen, dus dat gaat niet op. Voor vrouwen willen ze nog wel eens een uitzondering maken trouwens. Er komen iig geen aso's.
Maar ik moet zeggen dat ik me wel een beetje oud begin te voelen in de Joffer met mijn 21 jaar.![]()
Vooral als je knulletjes van 18 ziet tof doen, maargoed, zo keek men vroeger ook vast naar mij
![]()
Oh ja, daar heb ik wel eens gezwommen...quote:
Die is nou gesloten toch?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:58 schreef whoops het volgende:
[..]
Oh ja, daar heb ik wel eens gezwommen...
Het was nog vroeg en er was verder bijna niemand.quote:
Ik woon op loopafstand van Holland Casinoquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:42 schreef Luuksor het volgende:
[..]
Zo stonden wij er ook vroegah T! Maaaar.. ik heb teamavond vanavond, dus wordt hem niet, ik ga dronken worden op kosten van de bardames in Fire Palace in Leeuwarden![]()
Weet je wat grappig is trouwens? Moet mijn stage voor Holland Casino lopen in... jawel... Utrecht! Zaterdag 18, vrijdag 24 en zaterdag 25 november..
Colmschatequote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:16 schreef whoops het volgende:
Zijn er nog andere buurten dan Deventer Centrum dan?![]()
Per 1 november 100% controle bij de Joffer..quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:35 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik kwam er op mn 15e al binnen.
Wij waren er vrijdag met zn 4en, ik was de enige van 18 of ouder.quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:24 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Per 1 november 100% controle bij de Joffer..
18+ of anders toedeloe
Goede zaak
Al voel ik me wel een beetje lullig als Maikel me nog om een ID moet vragen terwijl ik d'r al bijna 4 jaar kom![]()
Mike vraagt mij écht niet om mn ID hoor T, en jou ook niet.. Jaapie mag eindelijk ook legaal naar binnen per 2 novemberquote:Op zondag 29 oktober 2006 15:24 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Per 1 november 100% controle bij de Joffer..
18+ of anders toedeloe
Goede zaak
Al voel ik me wel een beetje lullig als Maikel me nog om een ID moet vragen terwijl ik d'r al bijna 4 jaar kom![]()
hehe prima. maar dan wel bij de burger kingquote:Op zondag 29 oktober 2006 18:13 schreef Luuksor het volgende:
Thomas (KluupKluup) studeert ook in Utrecht, net als nog een vriend en vriendin van mij en ik moet nu dan toevallig mijn stage dagen daar in het Holland Casino lopen.. HC Utrecht meet?
Vet! Ik heb Ruimtelijke Ordening gedaan in Deventer (mijn geboortestadquote:Op zondag 29 oktober 2006 17:41 schreef Misanthroopia het volgende:
Grappig die Deventer-Utrecht link....
* Misanthroopia woont in Deventer en studeert stadsgeografie in Utrecht
Oh, dit wordt eng haha. Die studie heb ik namelijk ook gedaan in Deventer. Ik kon gelijk doorstromen naar de master inderdaad... hoe zit dat met jou dan?quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:43 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Vet! Ik heb Ruimtelijke Ordening gedaan in Deventer (mijn geboortestad) en doe nu Sociale Geografie & Planologie aan de UU.. Stadsgeo is een master daarvan toch? Ken je veel mensen van de V.U.G.S.?
Koeling mogen ze daar wel eens aanzetten ja.quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:56 schreef Houniet het volgende:
ben vorige week voor het eerst bij murphy's geweest, wat is het daar warm
Ik zou nu in het 4e hebben gezeten van ROP.. Maar die leraren ken je dus wel. Ik noem een Henk Horstink, Henk Sjoerd Duijst, Joris Vermaesen, Johan Timmerman...quote:Op maandag 30 oktober 2006 10:47 schreef Misanthroopia het volgende:
[..]
Oh, dit wordt eng haha. Die studie heb ik namelijk ook gedaan in Deventer. Ik kon gelijk doorstromen naar de master inderdaad... hoe zit dat met jou dan?
Ik ken nog niet zoveel mensen in UtrechtKomt mede door het feit dat ik nog in Deventer woon en waarschijnlijk ook blijf wonen. Daarnaast is het klasje met zij-instromers van het HBO nogal op zichzelf gericht. We hebben dan ook weinig colleges met studenten van het reguliere programma. Jij zit bij de VUGS ofzo??
Soms twijfel ik er nog wel aan hoor, om in Utrecht te gaan wonen. Als je het uitgaansleven in Deventer vergelijkt met dat in Utrecht...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |