Het is volgens mij ook wel een prima gast ja... Hij stond eerder ook best vaak in de AH in de stad met de caissières te lullen... Met z'n mooie headset in...quote:Op donderdag 19 oktober 2006 10:20 schreef klaarover het volgende:
Ik vind die getinte en manke stationsvrind elke keer weer een positieve verschijning.
Hij is meestal vrolijk, actief en behulpzaam. Hij komt ook helder over.
Ik vind dat prachtig, voor hetzelfde geld zit zo iemand aan de drank/drugs/criminaliteit/vereenzaming.
Ben jij die belg die laatst na die vecht partij op de brink verhaal kwam halen bij een paar surinamers en twee blanke jongens?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 10:20 schreef klaarover het volgende:
Ik vind die getinte en manke stationsvrind elke keer weer een positieve verschijning.
Hij is meestal vrolijk, actief en behulpzaam. Hij komt ook helder over.
Ik vind dat prachtig, voor hetzelfde geld zit zo iemand aan de drank/drugs/criminaliteit/vereenzaming.
Zijn volledige naam zwerft al rond door Deventer hoorquote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:05 schreef Misanthroopia het volgende:
WTF,
Zit ik net de volkskrant te lezen, stukje over de moord op weduwe Wittenberg in Deventer.
Blijkt dat de klusjesman een vals alibi had. In plaats van thuis zat hij daadwerkelijk in onze soos in Brink 21!! Een of andere Micheal. Nu lopen er wel meerdere Micheal's rond, ff navragen wie dat kan zijn geweest.... (is al weer een paar jaar terug).
ik heb sinds gister aansluiting.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:02 schreef Sylvana het volgende:
ik heb internet in mn nieuwe kamer
En heb gelijk 2 aansluitingen gedaan, zodat ik 1 voor mn laptop kan gebruiken en 1 voor mn gewone pc, hoef ik niet steeds te switchen
zeer netjes gedaan.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:08 schreef Hillz het volgende:
zoals beloofd, even indruk van mijn nieuwe appartement
een week geleden
[afbeelding]
en nu
[afbeelding]
de slaapkamer (staat nu wel spul in)
[afbeelding]
en de keuken, waar nu ook een koelkast staat
[afbeelding]
dit alles in de binnenstad![]()
michael de jongquote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:05 schreef Hillz het volgende:
[..]
P.S. ik ben wel benieuwd naar die naam!
quote:
Ken je hem ofzo?quote:
woonkamer is 20 4k/mquote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:25 schreef Dizzee het volgende:
[..]
zeer netjes gedaan.
hoe groot is het en wat betaal je er voor?
damn, wat goedkoop zeg, ik betaal al meer alleen voor een studentenkamerquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:12 schreef Hillz het volgende:
[..]
woonkamer is 20 4k/m
keuken, badkamer en slaapkamer weet ik niet precies. betaal 300 p/m maar daar gaat huursub. nog af.
verder ben ik vanavond ook wel ergens te vinden.
morgen pannekoekquote:
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:04 schreef Sylvana het volgende:
[..]
mij helpen met mn bed en kasten uit elkaar halen
quote:
oke dan weet ik datquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:33 schreef Messenga het volgende:
Ik ben eigenlijk een beetje op het uitgaan van Deventer afgeknapt.
Murphys heb ik wel gezien, Luxor is sowieso al kut, zink is te klein en joffer is ook niet je van het
ja daar heb ik niks aanquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:25 schreef Houniet het volgende:
[..]
morgen pannekoek
[..]ander keertje
Midtownquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:33 schreef Messenga het volgende:
Ik ben eigenlijk een beetje op het uitgaan van Deventer afgeknapt.
Murphys heb ik wel gezien, Luxor is sowieso al kut, zink is te klein en joffer is ook niet je van het
lekker. heb je wat foto's?quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:33 schreef Sylvana het volgende:
Ik ben verhuisd![]()
![]()
Alleen nog even mn kasten enzo inrichten, verder is alles al klaar
op mn weblog staan foto's van het huis en toen mn kamer nog leeg was. Als mn kasten enzo zijn ingeruimd zal ik wel even foto's op mn weblog zetten van hoe het nu is, dus hou mn werblog maar gewoon in de gaten ( zie sig)quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:40 schreef Hillz het volgende:
[..]
lekker. heb je wat foto's?
gister wel mooi avondje in de stad![]()
en Ajax gewonnen.![]()
En deurmatquote:
Nee, ik ben de Hollander die bij vechtpartijen altijd hard wegrent... Ben jij een van die Surinamers dan? :-)quote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:51 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ben jij die belg die laatst na die vecht partij op de brink verhaal kwam halen bij een paar surinamers en twee blanke jongens?![]()
Nee ik stond ook naast die surinamersquote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:20 schreef klaarover het volgende:
[..]
Nee, ik ben de Hollander die bij vechtpartijen altijd hard wegrent... Ben jij een van die Surinamers dan? :-)
leuke kamer.quote:Op maandag 23 oktober 2006 21:45 schreef Sylvana het volgende:
nouja, ik zal ze hier ook maar gewoon even posten
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat wordt alleen maar erger.... Die turken nemen langzamerhand de stad over.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:49 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Nee ik stond ook naast die surinamers.
Btw ben gister een jas gaan halen in de stad met wat filmpjes.
Wat een boel turken liepen er rond zeg eg overal waar je keek van die hang groepjes brrr.
Terwijl het op een zaterdag meestal wel meevalt.
dat viel mij ook al op ja, maarja, zal wel komen omdat het vakantie is dat ze nu zoveel op straat hangenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:19 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Dat wordt alleen maar erger.... Die turken nemen langzamerhand de stad over.
Dikke kans dat ik die mensen ken.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:53 schreef Sylvana het volgende:
Vanmiddag in de stad liepen er een stel mensen met grote kartonnen borden met " free hugs" en die gingen dan aan iedereen een knuffel vragen
die italiaan wat stiller? vroeger (paar jaar terug) toen de ns loketten nog op de oude plekken zaten, hoorde je hem altijd zingen voor de ns medewerkers (en dat hoorde je dan al vanaf ingang diepenveense wegquote:Op donderdag 19 oktober 2006 10:44 schreef Freshthinking het volgende:
Vind ik ook. Hij is altijd een vrolijke noot tussen alle gehaaste reizigers. Onze Italiaan is altijd wat stiller en meer op zichzelf.
maar als hij gaat zingen klinkt het wel ongelovelijk mooi, hij kan het dus welquote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:31 schreef klaarover het volgende:
Die pruikige stations-italiaan met aktenmap heeft inderdaad een stem als een misthoorn. Ik hoorde hem laatst in de trein een praatje maken. Men, wat een onverstaanbare spraakwaterval, en zo enorm LUID!
Jep ik ken die mensen.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:41 schreef Eveli het volgende:
[..]
Dikke kans dat ik die mensen ken.Heb laatst namelijk iemand over dat filmpje gehoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |