Daar hebben ze goede ervaringen mee, met bouwlampenquote:Op zondag 15 oktober 2006 01:33 schreef Vogue het volgende:
[..]
Ik heb het gelezen, en ze willen toch ook bouwlampen rondom de Brink gaan zetten? Die aangaan als er een rel ontstaat? Goed initiatief![]()
In de bios in Amsterdam is het pas griezelenquote:Op zondag 15 oktober 2006 12:03 schreef Eveli het volgende:
Ik kwam aanfietsen toen het net gebeurd was. Het was voor zo'n restaurant, de plaats was afgezet met linten en er stond politie. Er lagen stoelen op de grond en volgens mij waren er ook wat ruiten kapot. Maar van het hele gebeuren zelf heb ik niks gezien, toen zat ik nog te griezelen in de bios.
Hehe ik heb dus nog mogen zien hoe ze die turk met open wond gingen verbinden en da ambulance in brachten.quote:Op zondag 15 oktober 2006 12:03 schreef Eveli het volgende:
Ik kwam aanfietsen toen het net gebeurd was. Het was voor zo'n restaurant, de plaats was afgezet met linten en er stond politie. Er lagen stoelen op de grond en volgens mij waren er ook wat ruiten kapot. Maar van het hele gebeuren zelf heb ik niks gezien, toen zat ik nog te griezelen in de bios.
En wat zit daar naast ?quote:Op zondag 15 oktober 2006 12:56 schreef piepster het volgende:
Het was niet bij Donerix, maar bij Hotel Royal.
Oei, als hij ook maar niet naar Sl8n8 was geweest, daar was ik namelijk heen. Spannende film.quote:Op zondag 15 oktober 2006 12:59 schreef Sylvana het volgende:
[..]
In de bios in Amsterdam is het pas griezelen
Lijk gevonden in Amsterdamse bioscoop
Welke film ben je geweest?
Ik vind die bios hier in Deventer echt 3 keer niksga liever naar die in Zutphen
Ik kwam er iets over 12.quote:Op zondag 15 oktober 2006 13:16 schreef Canisfire het volgende:
[..]
@Messenga murpy's ?daar ben ik om 11 uur weg gegaan was geen flikker aan plus we hadden geen geld meer.
Aah ja Erik was jarig de neef van een maat van mij en die zou daar zijn verjaardag vieren dus dat het druk was kan wel. Er heeft trouwens rond een uur 10 ook nog iemand gekotst daar.quote:
Ahquote:Op zondag 15 oktober 2006 13:21 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Aah ja Erik was jarig de neef van een maat van mij en die zou daar zijn verjaardag vieren dus dat het druk was kan wel. Er heeft trouwens rond een uur 10 ook nog iemand gekotst daar.![]()
Nog even wachten, over een jaar is er een nieuwe bios in d'ter...quote:Op zondag 15 oktober 2006 12:59 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ik vind die bios hier in Deventer echt 3 keer niksga liever naar die in Zutphen
Haha die grote kale hequote:Op zondag 15 oktober 2006 13:23 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ahlekker. de uitsmijter had et wel druk, wat een kerel is dat trouwens
Jaquote:Op zondag 15 oktober 2006 13:25 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Haha die grote kale he![]()
Maar het viel me rond 11 uur ook al op hoeveel buitenlanders er opeens in de stad waren vergeleken met andere dagen. Waren opzoek voor een rematch ofzo![]()
is maar goed ookquote:Op zondag 15 oktober 2006 13:26 schreef Messenga het volgende:
[..]
Jaach, hij is niet zo groot, wel breed
Hey daar ben ik vanmiddag ook geweest. Een lekker magnetronmaaltijdje ingeslagenquote:Op zondag 15 oktober 2006 14:54 schreef whoops het volgende:
Wat is die AH to Go op het Station toch relaxed... Effe lekker op zondagmiddag je ontbijt scoren daar...
Geen idee... Er liepen alleen 2 breezah's waarvan een met lekker kontje...quote:Op zondag 15 oktober 2006 18:49 schreef Misanthroopia het volgende:
[..]
Hey daar ben ik vanmiddag ook geweest. Een lekker magnetronmaaltijdje ingeslagen![]()
Heb je me nog gezien?![]()
dank je welquote:Op zondag 15 oktober 2006 19:38 schreef whoops het volgende:
Ziet er netjes uit Sylvana... Veel plezier in je nieuwe kamer!
Alles wit, maar dan per kamer 1 muur een totaal andere kleurquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 11:45 schreef Sylvana het volgende:
Das idd nog wel wat werk ja, ga je nog aparte kleuren doen, of gewoon alles wit?
3-0 gewonnen van Zwollywood.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:43 schreef rudedeltadude het volgende:
* Zwollenaar vraagt zich af hoe de laatste wedstrijd van de Eagles is afgelopen
Zow dat is netjesquote:
Ja, in jouw droom zeker.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:08 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Grapjas, droom maar lekker verder![]()
helaas was de uitslag dus 3-0 voor Zwollywood
Ik wou al zeggen, sinds wanneer winnen de GAE eensquote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:08 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Grapjas, droom maar lekker verder![]()
helaas was de uitslag dus 3-0 voor Zwollywood
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |