abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42537509
ligt eraan wanneer het is, maar denk wel dat ik ga komen dan
pi_42537550
Als ik al in deventer woon dan teminste
Upon initial contact with ScareFreak
I had envisioned him to be an ill-mannered and psychologically unstable man
pi_42537998
Ik sta al sinds mei ingeschreven bij de gemeente voor een parkeervergunning. Dus ik dacht, laat ik ze eens bellen om te vragen hoe ver het er voor staat. Zegt die man tegen me: uw aanvraag wordt 9 maart 2007 verwerkt

10 MAANDEN!!! Jezus hee, 't lijkt hier wel Amsterdam.
pi_42538197
damn, dat duurt idd wel erg lang zeg
pi_42538200
Ik heb wel eens horen zeggen dat Deventer een middelgrote stad is met de problemen van een grote stad.
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 12:32:06 #106
41606 Misanthroopia
Consequences Schmonsequences!
pi_42538578
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 12:19 schreef Eveli het volgende:
Ik heb wel eens horen zeggen dat Deventer een middelgrote stad is met de problemen van een grote stad.
Ach dat valt best mee. Je hebt heus wel verslaafden en in sommige buurten woont ook heus wel tuig, maar dat ik dat nou zo direct merk.... nee. Ik heb 3 jaar in de rivierenwijk gewoond en ga al zo'n zeven jaar hier uit zonder ook maar 1x lastig te zijn gevallen.

Behalve dan die keer dat ik een fiets probeerde te jatten
"Do you like apples? I SAID: DO YOU LIKE APPLES?? HOW D'YA LIKE_THEM_APPLES!!"
pi_42545393
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 13:39 schreef Canisfire het volgende:
Nog iemand uitgeweest?
Ik ben afgelopen zaterdag naar Del Mar geweest.

en tvp dus
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
pi_42555027
Ik ben niet zo van de meetings, maar wellicht dat ik dan 'toevallig' ook in FD ben.

Sylvana, heb jij die aanhanger hier ergens gehuurd? Ik heb er namelijk ook 1tje nodig.

En Vogue, zo'n parkeervergunning is voor mij ook wel handig, aangezien ik nu in de binnenstad ga wonen. De wachtlijst is dus 10 maand als ik het goed begrijp? En wat zijn precies de voorwaarden daaraan?
pi_42555126
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 20:24 schreef Hillz het volgende:

Sylvana, heb jij die aanhanger hier ergens gehuurd? Ik heb er namelijk ook 1tje nodig.
nee heb hem geleend van een kennis, maar in Zwolle kun je voor 30 euro een aanhanger huren ( http://www.hetbestaat.nl )
pi_42567526
quote:
Dat zijn woorden van de gemeente om sommige aspecten van hun beleid goed te praten
pi_42569319
quote:
klopt!!
Of ik trek het aan natuurlijk
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
  woensdag 11 oktober 2006 @ 11:55:46 #112
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_42571891
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 15:49 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[..]

Ik ben afgelopen zaterdag naar Del Mar geweest.

en tvp dus
ik zat daar zondag zowat de hele dag
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_42638541
Lurf is the message and the message is Lurf
pi_42638716
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 12:42 schreef lurf_doctor het volgende:
plaatjes kiezen
http://www.destentor.nl/extra/kiekdeventer/
vraag ik me af wie er niet voor "Karakteristiek - 9 augustus 2006" gaat kiezen, niveau van de foto's is een beetje teleurstellend, en daarom zal iedereen maar weer voor het cliché uitzicht gaan
pi_42639332
Blijft ook een mooi plaatje

Gister weer eens naar de Joffer en Zink
pi_42639402
is de zinc een beetje leuk eigenlijk?
pi_42639450
Nee
pi_42639566
want?
pi_42639726
Ik ben er maar een paar x geweest en meestal is dat als de rest dichtgaat, maar het is er altijd vrij leeg en hangt weinig sfeer. Wel aardige muziek. Was de Skihut er nog maar
pi_42639972
Hmmmz ik wou er altijd nog wel eens gaan kijken, ze adverteren altijd wel met goeie muziek
pi_42646645
Weet iemand wie die getinte man is met een donkere baard die altijd bij het station staat?
Hij zit soms ook wel eens mee in de bussen. Is dat een agent in burger of wat?
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_42646695
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 17:01 schreef Canisfire het volgende:
Weet iemand wie die getinte man is met een donkere baard die altijd bij het station staat?
ik weet wel wie je bedoelt, maar heb geen idee
pi_42648002
quote:
Met een mank been, en vroeger altijd met een headset op
Nee dat is gewoon een dorpsgek die denkt dat hij belangrijk is
pi_42648189
quote:
Onderzoek naar branden Deventer afgerond

(Novum) - Het onderzoek naar tientallen auto- en caravanbranden in Deventer is afgerond. Dat meldt het Openbaar Ministerie (OM) vrijdag. De politie heeft alle sporen en aanwijzingen onderzocht. Drie mannen hebben vastgezeten, maar inmiddels weer op vrije voeten. Het OM beslist later of er voldoende bewijs is de verdachten te vervolgen. De drie, allen afkomstig uit Deventer, worden verdacht van het stichten van een of meer branden.

Deventer kampt sinds het begin van de zomer met een reeks brandstichtingen. Volgens de politie zijn 38 auto's, campers en caravans in vlammen opgegaan. Aan de reeks branden werd onder meer aandacht besteed in het televisieprogramma Opsporing Verzocht. Naar aanleiding daarvan kwamen twintig tips binnen. Het OM heeft vijfduizend euro uitgeloofd voor de gouden tip.

De politie IJsselland blijft capaciteit vrijmaken om de informatie te beheren en nieuwe aanwijzingen te onderzoeken. Als bij de politie nieuwe informatie binnenkomt over de branden van afgelopen maanden, dan wordt het onderzoek heropend.

Bron
pi_42648231
Intressante ontwikkeling.
pi_42649028
quote:
Da's inderdaad de dorpsgek van het station. Hij loopt ook altijd belangrijk te doen bij de schoonmakers en de kiosk-dames. Onschuldig en goedaardig typ volgens mij.
pi_42649280
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 18:19 schreef piepster het volgende:

[..]

Onschuldig en goedaardig typ volgens mij.
Owh zeker
Hij helpt ook altijd met laden en lossen van goederen voor de winkels bij het station
maffe kerel maar doet volgens mij geen vlieg kwaad
pi_42650591
Ook grappig is die "italiaan" die altijd in z'n nette pak op het station rondhangt met z'n toffe toupetje
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
pi_42651111
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 18:29 schreef scarefreak het volgende:

[..]

Owh zeker
Hij helpt ook altijd met laden en lossen van goederen voor de winkels bij het station
maffe kerel maar doet volgens mij geen vlieg kwaad
Maar hij mag ook altijd gratis mee in de bus ,
En dan gaat ie altijd voorin staan praten met de chaufeur.
Is het ook geen stadswacht ofzo dan?
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 20:15:23 #130
113712 Freshthinking
Het kan áltijd decadenter
pi_42652313
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 19:37 schreef Canisfire het volgende:

[..]

Maar hij mag ook altijd gratis mee in de bus ,
En dan gaat ie altijd voorin staan praten met de chaufeur.
Is het ook geen stadswacht ofzo dan?
Ik zie hem ook vaak haha. Geen idee wie het is, maar hij loopt met iedereen te ouwehoeren en doet van alles en nog wat. Hij heeft nog steeds zo'n headset op en draagt altijd zo'n vreemd stropdasje. Maar hij doet niemand kwaad. Ik moet er altijd wel om lachen..
Let's go fucking Mental.
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 20:16:05 #131
113712 Freshthinking
pi_42652335
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 19:18 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Ook grappig is die "italiaan" die altijd in z'n nette pak op het station rondhangt met z'n toffe toupetje
Ja, die kerel snap ik helemaal niet! Altijd hangen op het station.. Volgens mij reist hij ook wel eens met de trein, maar hij is er áltijd.
Let's go fucking Mental.
pi_42652467
Ja leuke figuren helaas trekt het station ook nare figuurtjes.
Zo als die twee lelijke jochies met bomberjack van 16 ofzo die in lijn 7 altijd lopen te kloten.
Dan weer roken in de bus dan weer mensen onderspugen of met melk door de bus gooien.
En elke keer komen ze er mee weg. Weet iemand wie die twee zijn ? ze stappen altijd uit bij de tweede halte van de vijfhoek en voelen zich nog al stoer.
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_42657690
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 19:18 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Dat toupetje ja
en zo'n koffertje ook altijd bij zich
Maar hij gaat nooit ergens heen, hij hang grotedeels van de tijd gewoon rond
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 12:20:57 #134
113712 Freshthinking
pi_42667690
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 20:20 schreef Canisfire het volgende:
Ja leuke figuren helaas trekt het station ook nare figuurtjes.
Zo als die twee lelijke jochies met bomberjack van 16 ofzo die in lijn 7 altijd lopen te kloten.
Dan weer roken in de bus dan weer mensen onderspugen of met melk door de bus gooien.
En elke keer komen ze er mee weg. Weet iemand wie die twee zijn ? ze stappen altijd uit bij de tweede halte van de vijfhoek en voelen zich nog al stoer.
Die twee moet je een keer goed bewerken met een golfclub
Let's go fucking Mental.
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 17:32:06 #135
41606 Misanthroopia
pi_42674571
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 22:56 schreef scarefreak het volgende:

[..]

Dat toupetje ja
en zo'n koffertje ook altijd bij zich
Maar hij gaat nooit ergens heen, hij hang grotedeels van de tijd gewoon rond

Ik weet precies wie je bedoelt. Met z'n geschminkte gezicht. Of althans, zo lijkt het
pi_42674797
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 17:32 schreef Misanthroopia het volgende:

[..]

Ik weet precies wie je bedoelt. Met z'n geschminkte gezicht. Of althans, zo lijkt het
Ook dat nog eens ja
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 19:13:02 #137
65490 whoops
Home is where the heart is...
pi_42676989
Hier vond ik een aantal coole foto's van D'ter, waarvan ik een aantal dingen niet kende, zoals deze:

In the beginning, the universe was created. This made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 19:28:59 #138
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_42677425
wel mooi
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_42680918
Wauw, die is mooi! Was is er eigenlijk weinig veranderd aan de binnenstad zeg! Ervanuitgaande dat de Ijssel bovenaan de tekening staat, herken ik het patroon nog helemaal.
pi_42685839
Nou dat was weer gezelig in de stad.
Kom aanfietsen met een vriend allemaal politie en een ambulance.
bleek dat er een vechtpartij was geweest op de brink naast die doner kebab zaak.
Ik zag nog net hoe een turk de ambulance in werd gevoert allemaal bloed op zijn rug maar hij was nog bij zinnen. Dus wij vragen wat is er gebeurt vertelt een surinamer ons dat er 9 turken met elkaar gevochten hebben 6 tegen 3 en de persoon die gestoken was hoorde eigenlijk bij die drie maar hij deed zelf eigenlijk niets.
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_42685935
k had idd al weer sirenes gehoord, maar goed, t zal ook weer es niet zo zijn
pi_42686031
quote:
Op zondag 15 oktober 2006 00:32 schreef Sylvana het volgende:
k had idd al weer sirenes gehoord, maar goed, t zal ook weer es niet zo zijn
Maarja turken tegen turken dat ruimt natuurlijk mooi he
Wel raar dat als een blanke jongen door een paar gastjes uit Apeldoorn het in het nieuws staat terwijl zo iets als dit wat wekenlijks gebeurt allemaal stil gehouden wordt.
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_42686067
Lekker stadje wonen we toch
Ach ik heb in Tilburg wel eens een schietpartij en een overval meegemaakt (gelukkig los van elkaar, en bij de schietpartij ketste de kogel af of de gesp van de broekriem van het slachtoffer, midden op het drukste plein van de stad, op uitgaansavond) dus ik kijk nergens meer van op
pi_42686583
quote:
Op zondag 15 oktober 2006 00:34 schreef Canisfire het volgende:

[..]

Maarja turken tegen turken dat ruimt natuurlijk mooi he
Wel raar dat als een blanke jongen door een paar gastjes uit Apeldoorn het in het nieuws staat terwijl zo iets als dit wat wekenlijks gebeurt allemaal stil gehouden wordt.
nouja, staat meestal wel klein stukje over in krant hoor, maar niet echt uitgebreid nee
pi_42686644
vandaag trouwens dit bericht in de Stentor
quote:
Vechten op Brink meteen beboet
door RAYMOND KORSE

14 OKTOBER 2006 - DEVENTER - Kleine vechtpartijen op de Brink worden binnenkort sneller bestraft. De politie heeft een verzoek bij de gemeente ingediend om de Algemene Plaatselijke Verordening (APV) aan te passen, zodat iemand die een klap uitdeelt direct kan worden opgepakt en bekeurd.
De Deventer politiek moet nog tot de aanpassing besluiten, maar heeft op voorhand geen bezwaren.Het grote voordeel van de aanpassing van de APV is dat het uitdelen van een klap direct te bestraffen is. Geweld is nu nog een misdrijf. Vervolging op basis van artikelen uit het strafrecht vergt zwaar politie-onderzoek. Er is een aangifte nodig, dader en slachtoffer moeten verklaringen afleggen en getuigen moeten die verhalen bevestigen of ontkrachten. ‘Als de APV is aangepast kunnen we een transactie aanbieden en is het afgelopen’, aldus districtschef Lute Nieuwerth in een toelichting.

Waarneming

Hij laat er geen misverstand over bestaan: grote vechtpartijen worden nog altijd als misdrijf behandeld, waarbij gebruik wordt gemaakt van de zware wetsartikelen. ‘Het gaat hier echt om het uitdelen van een klap over en weer. Dat wordt veel gemakkelijker af te handelen: wie betrokken is krijgt een boete.’ Waarneming door de politie is voldoende om de boete te kunnen uitdelen.

Het verzoek om ‘vechterij’ op te nemen in de APV betreft de gehele gemeente. Maar Nieuwerth wijst er nadrukkelijk op dat het vooral bedoeld is om geweld op de Brink in Deventer tegen te gaan.

Daarbij kan hij zich voorstellen dat het ook handig is voor de Brink in Bathmen, waar het met name op zondagavond en maandagmorgen soms onrustig is. Over de hoogte van de boete wordt nog onderhandeld met justitie.

Het idee om de APV aan te passen is niet nieuw voor Nederland maar in de politieregio IJsselland is het de eerste keer dat het gebeurt.
pi_42687834
quote:
Op zondag 15 oktober 2006 00:52 schreef Sylvana het volgende:
vandaag trouwens dit bericht in de Stentor
[..]
Ik heb het gelezen, en ze willen toch ook bouwlampen rondom de Brink gaan zetten? Die aangaan als er een rel ontstaat? Goed initiatief
pi_42687930
quote:
Op zondag 15 oktober 2006 01:33 schreef Vogue het volgende:

[..]

Ik heb het gelezen, en ze willen toch ook bouwlampen rondom de Brink gaan zetten? Die aangaan als er een rel ontstaat? Goed initiatief
waar heb je dat gelezen dan? Lijkt mij ook wel goed initiatief ja

maar liever had ik gehad dat het niet nodig was geweest, k vind het toch wel beetje scary dat dat hier allemaal om de hoek gebeurd
pi_42688016
Stond een week of anderhalf geleden op nu.nl.

Ja, jammer dat het nodig is...
  zondag 15 oktober 2006 @ 10:42:02 #149
113712 Freshthinking
pi_42692365
Hmm, het was een steekpartij lees ik net op RTV Oost. Waar is het precies gebeurd? Want je hebt namelijk twee shoarmatenten op de Brink zitten.
Let's go fucking Mental.
pi_42692627
quote:
Op zondag 15 oktober 2006 10:42 schreef Freshthinking het volgende:
Hmm, het was een steekpartij lees ik net op RTV Oost. Waar is het precies gebeurd? Want je hebt namelijk twee shoarmatenten op de Brink zitten.
Canisfire zei bij Donerix
pi_42693311
quote:
Op zondag 15 oktober 2006 01:33 schreef Vogue het volgende:

[..]

Daar hebben ze goede ervaringen mee, met bouwlampen

Ik heb van de week nog zo'n plattegrond met dat kaartje hierboven gekocht. Moet m alleen nog ff laten inlijsten
pi_42693706
Ik kwam aanfietsen toen het net gebeurd was. Het was voor zo'n restaurant, de plaats was afgezet met linten en er stond politie. Er lagen stoelen op de grond en volgens mij waren er ook wat ruiten kapot. Maar van het hele gebeuren zelf heb ik niks gezien, toen zat ik nog te griezelen in de bios.
pi_42694880
Het was niet bij Donerix, maar bij Hotel Royal.
  zondag 15 oktober 2006 @ 12:59:26 #154
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_42694960
Zo, kom je binnen in Murphys, vet druk, allemaal zooi.
pi_42694963
quote:
Op zondag 15 oktober 2006 12:03 schreef Eveli het volgende:
Ik kwam aanfietsen toen het net gebeurd was. Het was voor zo'n restaurant, de plaats was afgezet met linten en er stond politie. Er lagen stoelen op de grond en volgens mij waren er ook wat ruiten kapot. Maar van het hele gebeuren zelf heb ik niks gezien, toen zat ik nog te griezelen in de bios.
In de bios in Amsterdam is het pas griezelen

Lijk gevonden in Amsterdamse bioscoop

Welke film ben je geweest?

Ik vind die bios hier in Deventer echt 3 keer niks ga liever naar die in Zutphen
  zondag 15 oktober 2006 @ 13:02:05 #156
108558 Messenga
pi_42695024
Die in Zutphen is wel relaxt ja, alleen je die lampjes voor je stoel is irritant.
pi_42695367
quote:
Op zondag 15 oktober 2006 12:03 schreef Eveli het volgende:
Hehe ik heb dus nog mogen zien hoe ze die turk met open wond gingen verbinden en da ambulance in brachten.

@Messenga murpy's ?daar ben ik om 11 uur weg gegaan was geen flikker aan plus we hadden geen geld meer.
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_42695402
quote:
Op zondag 15 oktober 2006 12:56 schreef piepster het volgende:
Het was niet bij Donerix, maar bij Hotel Royal.
En wat zit daar naast ?
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_42695434
quote:
Op zondag 15 oktober 2006 12:59 schreef Sylvana het volgende:

[..]

In de bios in Amsterdam is het pas griezelen

Lijk gevonden in Amsterdamse bioscoop

Welke film ben je geweest?

Ik vind die bios hier in Deventer echt 3 keer niks ga liever naar die in Zutphen
Oei, als hij ook maar niet naar Sl8n8 was geweest, daar was ik namelijk heen. Spannende film.
  zondag 15 oktober 2006 @ 13:18:53 #160
108558 Messenga
pi_42695435
quote:
Op zondag 15 oktober 2006 13:16 schreef Canisfire het volgende:

[..]

@Messenga murpy's ?daar ben ik om 11 uur weg gegaan was geen flikker aan plus we hadden geen geld meer.
Ik kwam er iets over 12.
pi_42695483
quote:
Op zondag 15 oktober 2006 13:18 schreef Messenga het volgende:

[..]

Ik kwam er iets over 12.
Aah ja Erik was jarig de neef van een maat van mij en die zou daar zijn verjaardag vieren dus dat het druk was kan wel. Er heeft trouwens rond een uur 10 ook nog iemand gekotst daar.
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
  zondag 15 oktober 2006 @ 13:23:22 #162
108558 Messenga
pi_42695532
quote:
Op zondag 15 oktober 2006 13:21 schreef Canisfire het volgende:

[..]

Aah ja Erik was jarig de neef van een maat van mij en die zou daar zijn verjaardag vieren dus dat het druk was kan wel. Er heeft trouwens rond een uur 10 ook nog iemand gekotst daar.
Ah lekker. de uitsmijter had et wel druk, wat een kerel is dat trouwens
  zondag 15 oktober 2006 @ 13:24:06 #163
65490 whoops
pi_42695551
quote:
Op zondag 15 oktober 2006 12:59 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Nog even wachten, over een jaar is er een nieuwe bios in d'ter...
In the beginning, the universe was created. This made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
pi_42695578
quote:
Op zondag 15 oktober 2006 13:23 schreef Messenga het volgende:

[..]

Ah lekker. de uitsmijter had et wel druk, wat een kerel is dat trouwens
Haha die grote kale he
Maar het viel me rond 11 uur ook al op hoeveel buitenlanders er opeens in de stad waren vergeleken met andere dagen. Waren opzoek voor een rematch ofzo
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_42695584
Ik ga de sleutels van mn nieuwe kamer ophalen en dan mn nieuwe kamer bewonderen, foto's maken en bedenken hoe ik het ga inrichten
  zondag 15 oktober 2006 @ 13:26:28 #166
108558 Messenga
pi_42695614
quote:
Op zondag 15 oktober 2006 13:25 schreef Canisfire het volgende:

[..]

Haha die grote kale he
Maar het viel me rond 11 uur ook al op hoeveel buitenlanders er opeens in de stad waren vergeleken met andere dagen. Waren opzoek voor een rematch ofzo
Ja ach, hij is niet zo groot, wel breed
  zondag 15 oktober 2006 @ 14:54:28 #167
65490 whoops
pi_42697609
Wat is die AH to Go op het Station toch relaxed... Effe lekker op zondagmiddag je ontbijt scoren daar...
pi_42698091
Woei, ik heb de sleutels Net even uurtje geweest daar, foto's gemaakt, beetje rondgelopen in het huis, kastjes opengetrokken enzo Even met 1 van mn nieuwe husigenoten gekletst, zitten bedenken hoe ik het ga inrichten ( ben er nog niet helemaal uit) en even kijken wat er nog moet gebeuren ( internetkabel van beneden doortrekken, gordijnrails kopen, nieuwe lamp) en van de week dus vast de kleine spullen overhuizen en dan volgende week zondag de grote spullen en dan defenitief daar wonen
  zondag 15 oktober 2006 @ 15:37:27 #169
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_42698374
quote:
Op zondag 15 oktober 2006 13:26 schreef Messenga het volgende:

[..]

Ja ach, hij is niet zo groot, wel breed
is maar goed ook
  zondag 15 oktober 2006 @ 18:49:05 #170
41606 Misanthroopia
pi_42702417
quote:
Op zondag 15 oktober 2006 14:54 schreef whoops het volgende:
Wat is die AH to Go op het Station toch relaxed... Effe lekker op zondagmiddag je ontbijt scoren daar...
Hey daar ben ik vanmiddag ook geweest. Een lekker magnetronmaaltijdje ingeslagen

Heb je me nog gezien?
  zondag 15 oktober 2006 @ 18:52:36 #171
65490 whoops
pi_42702508
quote:
Op zondag 15 oktober 2006 18:49 schreef Misanthroopia het volgende:

[..]

Hey daar ben ik vanmiddag ook geweest. Een lekker magnetronmaaltijdje ingeslagen

Heb je me nog gezien?
Geen idee... Er liepen alleen 2 breezah's waarvan een met lekker kontje...

Ik was samen met m'n huisgenoot, allebei in zondagsmoking (trainingsbroek )...
pi_42702716
foto's van mn nieuwe huisje staan op mn weblog (zie sig)
  zondag 15 oktober 2006 @ 19:38:25 #173
65490 whoops
pi_42703628
Ziet er netjes uit Sylvana... Veel plezier in je nieuwe kamer!
pi_42704194
quote:
Op zondag 15 oktober 2006 19:38 schreef whoops het volgende:
Ziet er netjes uit Sylvana... Veel plezier in je nieuwe kamer!
dank je wel
  maandag 16 oktober 2006 @ 13:46:36 #175
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_42719836
gefeliciteerd
pi_42723822
Thnx

Vanmiddag druk geweest met alvat wat spullen overhuizen en mn kamer opvrolijken met posters en kaarten enzo, ziet er gelijk een stuk gezelliger uit nu

Dus mocht ejd eze week een meisje tegenkomen die lopend door de stad loopt met een trolley, dan ben ik het

En heb mn andere huisgenoot nu ook ontmoet
pi_42731992
Vanmiddag om 16:00 krijg ik de sleutel!
yeah kan ik lekker een aantal weken klussen
pi_42735829
Succes scarefreak

Ik ben blij dat ik er niks aan hoef te doen ( nouja, misschien had ik opnieuw kunnen behangen, maar posters en vlaggen tegen de muur werkt ook prima )
pi_42735873
In de keuken en in 1 van de slaapkamers moet nieuwe vloer in.
Zowat alle kamers moeten opnieuw geverfd worden.

nog wel wat werk dus
pi_42736069
Das idd nog wel wat werk ja, ga je nog aparte kleuren doen, of gewoon alles wit?
pi_42736913
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 11:45 schreef Sylvana het volgende:
Das idd nog wel wat werk ja, ga je nog aparte kleuren doen, of gewoon alles wit?
Alles wit, maar dan per kamer 1 muur een totaal andere kleur
In de woonkamer appelgroen
Slaapkamer Rood
Studeerkamer geel of blauw
En keuken waarschijnlijk geel
pi_42736948
Ow , dat klinkt wel heel erg gaaf zeg
pi_42736975
Beetje fris, jong, modern
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 19:02:22 #184
51568 briana_muirinn
Cottontail en Terra
pi_42748024
Hee leuk, gefeliciteerd met de woonruimte allebei!
ik ga vanavond weer naar deventer, lekker sporten.
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 19:14:30 #185
65490 whoops
pi_42748438
Good luck met klussen scarefreak... Relaxed dat je er een paar weken de tijd voor hebt....
pi_42773278
* Zwollenaar vraagt zich af hoe de laatste wedstrijd van de Eagles is afgelopen
Op dinsdag 13 maart 2007 15:37 schreef Tha-CheF het volgende:
rudedeltadude, wie heeft nou zo'n nickname !
Op vrijdag 6 maart 2009 00:34 schreef Gabbylicious het volgende:
Rudedeltatoedeloe :W
pi_42778120
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 15:43 schreef rudedeltadude het volgende:
* Zwollenaar vraagt zich af hoe de laatste wedstrijd van de Eagles is afgelopen
3-0 gewonnen van Zwollywood.
pi_42778224
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 18:02 schreef Eveli het volgende:

[..]

Zow dat is netjes
In tijden niet meer gebeurd
pi_42778300
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 18:02 schreef Eveli het volgende:

[..]

Grapjas, droom maar lekker verder

helaas was de uitslag dus 3-0 voor Zwollywood
pi_42778512
Van de nr 14 nog wel
pi_42783153
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 18:08 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Ja, in jouw droom zeker.

nouhou, je hebt het verpest
pi_42785932
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 18:08 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Ik wou al zeggen, sinds wanneer winnen de GAE eens
pi_42789962
zoals beloofd, even indruk van mijn nieuwe appartement

een week geleden

en nu

de slaapkamer (staat nu wel spul in)

en de keuken, waar nu ook een koelkast staat

dit alles in de binnenstad
pi_42790994
ziet er goed uit Hilz
  woensdag 18 oktober 2006 @ 23:43:23 #195
65490 whoops
pi_42791140
Inderdaad, cool hoor... Het lijkt wel of half Deventer aan het verhuizen is...

* whoops is ook bezig met een nieuw huis...
pi_42791415
en in Zwolle-topic zijn er ook al heleboel mensen aan het verhuizen, iedereen heeft het op zijn heupen volgens mij
pi_42796233
Begin van het "schooljaar" dan zijn de meeste verhuizingen, niet dat ik daar iets mee heb, kwam gewoon toevallig zo uit
  donderdag 19 oktober 2006 @ 09:20:04 #198
113712 Freshthinking
pi_42796485
Vanochtend zag ik onze getinte vrind weer op het station. Ditmaal stond hij de 'Spits!-uitdelers' gezelschap te houden.
Let's go fucking Mental.
pi_42797660
Ik vind die getinte en manke stationsvrind elke keer weer een positieve verschijning.
Hij is meestal vrolijk, actief en behulpzaam. Hij komt ook helder over.
Ik vind dat prachtig, voor hetzelfde geld zit zo iemand aan de drank/drugs/criminaliteit/vereenzaming.
  donderdag 19 oktober 2006 @ 10:44:49 #200
113712 Freshthinking
pi_42798173
Vind ik ook. Hij is altijd een vrolijke noot tussen alle gehaaste reizigers. Onze Italiaan is altijd wat stiller en meer op zichzelf.
Let's go fucking Mental.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')