Ach dat valt best mee. Je hebt heus wel verslaafden en in sommige buurten woont ook heus wel tuig, maar dat ik dat nou zo direct merk.... nee. Ik heb 3 jaar in de rivierenwijk gewoond en ga al zo'n zeven jaar hier uit zonder ook maar 1x lastig te zijn gevallen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:19 schreef Eveli het volgende:
Ik heb wel eens horen zeggen dat Deventer een middelgrote stad is met de problemen van een grote stad.
Ik ben afgelopen zaterdag naar Del Mar geweest.quote:Op zondag 8 oktober 2006 13:39 schreef Canisfire het volgende:
Nog iemand uitgeweest?
nee heb hem geleend van een kennis, maar in Zwolle kun je voor 30 euro een aanhanger huren ( http://www.hetbestaat.nl )quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:24 schreef Hillz het volgende:
Sylvana, heb jij die aanhanger hier ergens gehuurd? Ik heb er namelijk ook 1tje nodig.
Dat zijn woorden van de gemeente om sommige aspecten van hun beleid goed te pratenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:19 schreef Eveli het volgende:
Ik heb wel eens horen zeggen dat Deventer een middelgrote stad is met de problemen van een grote stad.
klopt!!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:19 schreef Eveli het volgende:
ik zat daar zondag zowat de hele dagquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:49 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Ik ben afgelopen zaterdag naar Del Mar geweest.
en tvp dus
vraag ik me af wie er niet voor "Karakteristiek - 9 augustus 2006" gaat kiezen, niveau van de foto's is een beetje teleurstellend, en daarom zal iedereen maar weer voor het cliché uitzicht gaanquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:42 schreef lurf_doctor het volgende:
plaatjes kiezen![]()
http://www.destentor.nl/extra/kiekdeventer/
ik weet wel wie je bedoelt, maar heb geen ideequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:01 schreef Canisfire het volgende:
Weet iemand wie die getinte man is met een donkere baard die altijd bij het station staat?
Hij zit soms ook wel eens mee in de bussen. Is dat een agent in burger of wat?
Met een mank been, en vroeger altijd met een headset opquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:01 schreef Canisfire het volgende:
Weet iemand wie die getinte man is met een donkere baard die altijd bij het station staat?
quote:Onderzoek naar branden Deventer afgerond
(Novum) - Het onderzoek naar tientallen auto- en caravanbranden in Deventer is afgerond. Dat meldt het Openbaar Ministerie (OM) vrijdag. De politie heeft alle sporen en aanwijzingen onderzocht. Drie mannen hebben vastgezeten, maar inmiddels weer op vrije voeten. Het OM beslist later of er voldoende bewijs is de verdachten te vervolgen. De drie, allen afkomstig uit Deventer, worden verdacht van het stichten van een of meer branden.
Deventer kampt sinds het begin van de zomer met een reeks brandstichtingen. Volgens de politie zijn 38 auto's, campers en caravans in vlammen opgegaan. Aan de reeks branden werd onder meer aandacht besteed in het televisieprogramma Opsporing Verzocht. Naar aanleiding daarvan kwamen twintig tips binnen. Het OM heeft vijfduizend euro uitgeloofd voor de gouden tip.
De politie IJsselland blijft capaciteit vrijmaken om de informatie te beheren en nieuwe aanwijzingen te onderzoeken. Als bij de politie nieuwe informatie binnenkomt over de branden van afgelopen maanden, dan wordt het onderzoek heropend.
Bron
Da's inderdaad de dorpsgek van het station. Hij loopt ook altijd belangrijk te doen bij de schoonmakers en de kiosk-dames. Onschuldig en goedaardig typ volgens mij.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:01 schreef Canisfire het volgende:
Owh zekerquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:19 schreef piepster het volgende:
[..]
Onschuldig en goedaardig typ volgens mij.
Maar hij mag ook altijd gratis mee in de bus ,quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:29 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Owh zeker
Hij helpt ook altijd met laden en lossen van goederen voor de winkels bij het station
maffe kerel maar doet volgens mij geen vlieg kwaad
Ik zie hem ook vaak haha. Geen idee wie het is, maar hij loopt met iedereen te ouwehoeren en doet van alles en nog wat. Hij heeft nog steeds zo'n headset op en draagt altijd zo'n vreemd stropdasje. Maar hij doet niemand kwaad. Ik moet er altijd wel om lachen..quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:37 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Maar hij mag ook altijd gratis mee in de bus ,
En dan gaat ie altijd voorin staan praten met de chaufeur.
Is het ook geen stadswacht ofzo dan?
Ja, die kerel snap ik helemaal niet! Altijd hangen op het station.. Volgens mij reist hij ook wel eens met de trein, maar hij is er áltijd.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:18 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Ook grappig is die "italiaan" die altijd in z'n nette pak op het station rondhangt met z'n toffe toupetje
Dat toupetje jaquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:18 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Ook grappig is die "italiaan" die altijd in z'n nette pak op het station rondhangt met z'n toffe toupetje
Die twee moet je een keer goed bewerken met een golfclubquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:20 schreef Canisfire het volgende:
Ja leuke figuren helaas trekt het station ook nare figuurtjes.
Zo als die twee lelijke jochies met bomberjack van 16 ofzo die in lijn 7 altijd lopen te kloten.
Dan weer roken in de bus dan weer mensen onderspugen of met melk door de bus gooien.
En elke keer komen ze er mee weg. Weet iemand wie die twee zijn ? ze stappen altijd uit bij de tweede halte van de vijfhoek en voelen zich nog al stoer.
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:56 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Dat toupetje ja
en zo'n koffertje ook altijd bij zich
Maar hij gaat nooit ergens heen, hij hang grotedeels van de tijd gewoon rond
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:32 schreef Misanthroopia het volgende:
[..]
Ik weet precies wie je bedoelt. Met z'n geschminkte gezicht. Of althans, zo lijkt het
Maarja turken tegen turken dat ruimt natuurlijk mooi hequote:Op zondag 15 oktober 2006 00:32 schreef Sylvana het volgende:
k had idd al weer sirenes gehoord, maar goed, t zal ook weer es niet zo zijn
nouja, staat meestal wel klein stukje over in krant hoor, maar niet echt uitgebreid neequote:Op zondag 15 oktober 2006 00:34 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Maarja turken tegen turken dat ruimt natuurlijk mooi he![]()
Wel raar dat als een blanke jongen door een paar gastjes uit Apeldoorn het in het nieuws staat terwijl zo iets als dit wat wekenlijks gebeurt allemaal stil gehouden wordt.
quote:Vechten op Brink meteen beboet
door RAYMOND KORSE
14 OKTOBER 2006 - DEVENTER - Kleine vechtpartijen op de Brink worden binnenkort sneller bestraft. De politie heeft een verzoek bij de gemeente ingediend om de Algemene Plaatselijke Verordening (APV) aan te passen, zodat iemand die een klap uitdeelt direct kan worden opgepakt en bekeurd.
De Deventer politiek moet nog tot de aanpassing besluiten, maar heeft op voorhand geen bezwaren.Het grote voordeel van de aanpassing van de APV is dat het uitdelen van een klap direct te bestraffen is. Geweld is nu nog een misdrijf. Vervolging op basis van artikelen uit het strafrecht vergt zwaar politie-onderzoek. Er is een aangifte nodig, dader en slachtoffer moeten verklaringen afleggen en getuigen moeten die verhalen bevestigen of ontkrachten. ‘Als de APV is aangepast kunnen we een transactie aanbieden en is het afgelopen’, aldus districtschef Lute Nieuwerth in een toelichting.
Waarneming
Hij laat er geen misverstand over bestaan: grote vechtpartijen worden nog altijd als misdrijf behandeld, waarbij gebruik wordt gemaakt van de zware wetsartikelen. ‘Het gaat hier echt om het uitdelen van een klap over en weer. Dat wordt veel gemakkelijker af te handelen: wie betrokken is krijgt een boete.’ Waarneming door de politie is voldoende om de boete te kunnen uitdelen.
Het verzoek om ‘vechterij’ op te nemen in de APV betreft de gehele gemeente. Maar Nieuwerth wijst er nadrukkelijk op dat het vooral bedoeld is om geweld op de Brink in Deventer tegen te gaan.
Daarbij kan hij zich voorstellen dat het ook handig is voor de Brink in Bathmen, waar het met name op zondagavond en maandagmorgen soms onrustig is. Over de hoogte van de boete wordt nog onderhandeld met justitie.
Het idee om de APV aan te passen is niet nieuw voor Nederland maar in de politieregio IJsselland is het de eerste keer dat het gebeurt.
Ik heb het gelezen, en ze willen toch ook bouwlampen rondom de Brink gaan zetten? Die aangaan als er een rel ontstaat? Goed initiatiefquote:Op zondag 15 oktober 2006 00:52 schreef Sylvana het volgende:
vandaag trouwens dit bericht in de Stentor
[..]
waar heb je dat gelezen dan? Lijkt mij ook wel goed initiatief jaquote:Op zondag 15 oktober 2006 01:33 schreef Vogue het volgende:
[..]
Ik heb het gelezen, en ze willen toch ook bouwlampen rondom de Brink gaan zetten? Die aangaan als er een rel ontstaat? Goed initiatief![]()
Canisfire zei bij Donerixquote:Op zondag 15 oktober 2006 10:42 schreef Freshthinking het volgende:
Hmm, het was een steekpartij lees ik net op RTV Oost. Waar is het precies gebeurd? Want je hebt namelijk twee shoarmatenten op de Brink zitten.
Daar hebben ze goede ervaringen mee, met bouwlampenquote:Op zondag 15 oktober 2006 01:33 schreef Vogue het volgende:
[..]
Ik heb het gelezen, en ze willen toch ook bouwlampen rondom de Brink gaan zetten? Die aangaan als er een rel ontstaat? Goed initiatief![]()
In de bios in Amsterdam is het pas griezelenquote:Op zondag 15 oktober 2006 12:03 schreef Eveli het volgende:
Ik kwam aanfietsen toen het net gebeurd was. Het was voor zo'n restaurant, de plaats was afgezet met linten en er stond politie. Er lagen stoelen op de grond en volgens mij waren er ook wat ruiten kapot. Maar van het hele gebeuren zelf heb ik niks gezien, toen zat ik nog te griezelen in de bios.
Hehe ik heb dus nog mogen zien hoe ze die turk met open wond gingen verbinden en da ambulance in brachten.quote:Op zondag 15 oktober 2006 12:03 schreef Eveli het volgende:
Ik kwam aanfietsen toen het net gebeurd was. Het was voor zo'n restaurant, de plaats was afgezet met linten en er stond politie. Er lagen stoelen op de grond en volgens mij waren er ook wat ruiten kapot. Maar van het hele gebeuren zelf heb ik niks gezien, toen zat ik nog te griezelen in de bios.
En wat zit daar naast ?quote:Op zondag 15 oktober 2006 12:56 schreef piepster het volgende:
Het was niet bij Donerix, maar bij Hotel Royal.
Oei, als hij ook maar niet naar Sl8n8 was geweest, daar was ik namelijk heen. Spannende film.quote:Op zondag 15 oktober 2006 12:59 schreef Sylvana het volgende:
[..]
In de bios in Amsterdam is het pas griezelen
Lijk gevonden in Amsterdamse bioscoop
Welke film ben je geweest?
Ik vind die bios hier in Deventer echt 3 keer niksga liever naar die in Zutphen
Ik kwam er iets over 12.quote:Op zondag 15 oktober 2006 13:16 schreef Canisfire het volgende:
[..]
@Messenga murpy's ?daar ben ik om 11 uur weg gegaan was geen flikker aan plus we hadden geen geld meer.
Aah ja Erik was jarig de neef van een maat van mij en die zou daar zijn verjaardag vieren dus dat het druk was kan wel. Er heeft trouwens rond een uur 10 ook nog iemand gekotst daar.quote:
Ahquote:Op zondag 15 oktober 2006 13:21 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Aah ja Erik was jarig de neef van een maat van mij en die zou daar zijn verjaardag vieren dus dat het druk was kan wel. Er heeft trouwens rond een uur 10 ook nog iemand gekotst daar.![]()
Nog even wachten, over een jaar is er een nieuwe bios in d'ter...quote:Op zondag 15 oktober 2006 12:59 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ik vind die bios hier in Deventer echt 3 keer niksga liever naar die in Zutphen
Haha die grote kale hequote:Op zondag 15 oktober 2006 13:23 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ahlekker. de uitsmijter had et wel druk, wat een kerel is dat trouwens
Jaquote:Op zondag 15 oktober 2006 13:25 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Haha die grote kale he![]()
Maar het viel me rond 11 uur ook al op hoeveel buitenlanders er opeens in de stad waren vergeleken met andere dagen. Waren opzoek voor een rematch ofzo![]()
is maar goed ookquote:Op zondag 15 oktober 2006 13:26 schreef Messenga het volgende:
[..]
Jaach, hij is niet zo groot, wel breed
Hey daar ben ik vanmiddag ook geweest. Een lekker magnetronmaaltijdje ingeslagenquote:Op zondag 15 oktober 2006 14:54 schreef whoops het volgende:
Wat is die AH to Go op het Station toch relaxed... Effe lekker op zondagmiddag je ontbijt scoren daar...
Geen idee... Er liepen alleen 2 breezah's waarvan een met lekker kontje...quote:Op zondag 15 oktober 2006 18:49 schreef Misanthroopia het volgende:
[..]
Hey daar ben ik vanmiddag ook geweest. Een lekker magnetronmaaltijdje ingeslagen![]()
Heb je me nog gezien?![]()
dank je welquote:Op zondag 15 oktober 2006 19:38 schreef whoops het volgende:
Ziet er netjes uit Sylvana... Veel plezier in je nieuwe kamer!
Alles wit, maar dan per kamer 1 muur een totaal andere kleurquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 11:45 schreef Sylvana het volgende:
Das idd nog wel wat werk ja, ga je nog aparte kleuren doen, of gewoon alles wit?
3-0 gewonnen van Zwollywood.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:43 schreef rudedeltadude het volgende:
* Zwollenaar vraagt zich af hoe de laatste wedstrijd van de Eagles is afgelopen
Zow dat is netjesquote:
Ja, in jouw droom zeker.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:08 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Grapjas, droom maar lekker verder![]()
helaas was de uitslag dus 3-0 voor Zwollywood
Ik wou al zeggen, sinds wanneer winnen de GAE eensquote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:08 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Grapjas, droom maar lekker verder![]()
helaas was de uitslag dus 3-0 voor Zwollywood
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |