Twee keer maakt drukker???quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:41 schreef Houniet het volgende:
was druk zondag, tering
en geen modeshow gezien
Elles / Tessa / Eveline, wie van de 3?quote:Op dinsdag 26 september 2006 15:48 schreef Madski het volgende:
[..]
Rivierenwijk zegt inderdaad al genoeg..
Maar goed. Blijkbaar een meeting dus? Heb alleen met vrijwel niemand hier wel eens gesproken of reacties uitgewisselt zeg maar. En zo vaak ga ik hier niet uit. Me zusje werkt dan wel bij de Elegast en ben daar misschien incidenteel, maar verder totaal niks..
Die was op het Broederenplein, voor de Dirk.quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:41 schreef Houniet het volgende:
was druk zondag, tering
en geen modeshow gezien
nope, ga naar me oudersquote:Op woensdag 27 september 2006 16:39 schreef Canisfire het volgende:
Gaan er nog mensen uit Zaterdag?
Ja maar dan blijf ik bezig met steeds nieuwe fietsen halenquote:Op vrijdag 29 september 2006 22:18 schreef Rossdale het volgende:
Kun je niet een goedkoop fietsje halen achter het station?
Of gratis voor het station natuurlijk
en waar denk je dat die vandaan komenquote:Op vrijdag 29 september 2006 22:34 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ja maar dan blijf ik bezig met steeds nieuwe fietsen halen
Op Marktplaats heb je al van die fietsjes voor een euro of 30
het gaat om vouwfietsen he, die zetten de meeste mensen niet voor het station neer, die nemen ze meestal gewoon zelf meequote:Op zaterdag 30 september 2006 02:06 schreef mattttPUNTnl het volgende:
[..]
en waar denk je dat die vandaan komen
ja vaak zat gedaan als ik mensen nodig had dak gewoon stel forummensen uitnodigdequote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:39 schreef Erasmusch het volgende:
Jij gaat wel uit van het goede in de mens![]()
30 euro per dagquote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:36 schreef Hillz het volgende:
wat is de prijs ongeveer, zo'n aanhanger huren?
Jemig das idd wel erg apart ja, klinkt niet zo best danquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 07:40 schreef scarefreak het volgende:
Heuy ik heb vanmiddag weer een kijkdag
We staan eerste op moment voor dat appartement
Maar....
Ik heb even nagekeken en ik had er al in juni op gereageerd, en toentertijd stond ik op nummer 14, met andere woorden: er zijn al 13 mensen die hem niet wouden hebben
wat moet ik me daar nou bij voorstellen
nopequote:Op zondag 8 oktober 2006 13:39 schreef Canisfire het volgende:
Nog iemand uitgeweest?
Haha ik geloof het ook al ben ik zelf deze week ook niet geweest.quote:Op zondag 8 oktober 2006 13:42 schreef Sylvana het volgende:
[..]
nope
jij bent 1 van de weinigen in dit topic die echt elke week gaat stappen volgens mij
Ik heb hier niet echt een vriendengroep/veel vrienden, dus ga echt maar heel af en toe stappen, en dan meestal nog ergens anders
Hey!quote:Op zondag 8 oktober 2006 13:42 schreef Sylvana het volgende:
[..]
nope
jij bent 1 van de weinigen in dit topic die echt elke week gaat stappen volgens mij
Yep.quote:Op zondag 8 oktober 2006 13:39 schreef Canisfire het volgende:
Nog iemand uitgeweest?
thnxquote:Op zondag 8 oktober 2006 13:50 schreef Misanthroopia het volgende:
[..]
Hey!
Ik stap gemiddeld drie keer per week hoor![]()
En welkom in de Smedenstraat trouwens,
* Misanthroopia woont schuin tegenover de bristol.
En nee, niet in het bejaardentehuis.
Natuurlijk was het een prima feestje bij het burger!!quote:Op zondag 8 oktober 2006 13:51 schreef Misanthroopia het volgende:
[..]
Yep.
Heks en Burger bezocht. Was een prima feestje in het burger!
Als ik weer geld hebquote:Op maandag 9 oktober 2006 20:08 schreef Sylvana het volgende:
Zo, net een meisje op bezoek gehad dat hier op kamers gaat wonen en met der ouders kwam kijken voor me wasmachine en dies nou mooi verkochtEn ze betaalden ook al gelijk, terwijl ze hem pas volgende week op komen halen
Best relaxed eigenlijk, een wasmachine die ik gratis heb gehad verkopen voor 50 euro
Wanneer gaan we nou die meeting houden bij Fred en Douwe?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |