Laag eigenwaarde?quote:waarom zijn vrouwen altijd jaloers op elkaar?
behalve geestelijk natuurlijk...quote:Op vrijdag 22 september 2006 15:03 schreef D.Rose het volgende:
Rik is ziek?
LS, dat is een streamverslag!quote:Op vrijdag 22 september 2006 15:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
De dokter komt weer voor Rik en Janine haar geklaag heeft gehoor gekregen. BB denkt dat ze allergiesch is voor pindakaas en daarom krijgt aléén zij jam van BB.
Ook is haar föhn per ongeluk in het washok beland, maar die krijgt ze terug. En ook die mag aléén zij gebruiken. BB hoopt op sportiviteit van de medebewoners, dat ze de föhn niet stiekem gaan gebruiken.
Hij komt maar niet van zijn jeuk af. Hij heeft zelfs gezegd, dat als het volgende week nog zo is, dat hij dan vrijwillige exit doet.quote:
Dus als je allergisch bent voor pindakaas, uit zich dat in chagrijn en dreigen dat je nog een week rantsoen niet trekt ?????quote:Op vrijdag 22 september 2006 15:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
De dokter komt weer voor Rik en Janine haar geklaag heeft gehoor gekregen. BB denkt dat ze allergiesch is voor pindakaas en daarom krijgt aléén zij jam van BB.
Ook is haar föhn per ongeluk in het washok beland, maar die krijgt ze terug. En ook die mag aléén zij gebruiken. BB hoopt op sportiviteit van de medebewoners, dat ze de föhn niet stiekem gaan gebruiken.
Ik meen me te herinneren dat bij BB5 ook iemand jam ter vervanging kreeg voor pinda vanwege allergie (was het Lies?)quote:Op vrijdag 22 september 2006 15:08 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Dus als je allergisch bent voor pindakaas, uit zich dat in chagrijn en dreigen dat je nog een week rantsoen niet trekt ?????Ik ben de logica van BB helemaal kwijt
![]()
en dan laat BB een dokter komenquote:Op vrijdag 22 september 2006 15:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hij komt maar niet van zijn jeuk af. Hij heeft zelfs gezegd, dat als het volgende week nog zo is, dat hij dan vrijwillige exit doet.
Ik weet niet waar BB uit opmaakt dat Janine allergisch, of heb ik iets gemist...dat ze uitslag had ofzo ?quote:Op vrijdag 22 september 2006 15:11 schreef Day het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren dat bij BB5 ook iemand jam ter vervanging kreeg voor pinda vanwege allergie (was het Lies?)
Het had alleen wel beter geweest als Janine dit gewoon had besproken in de DKB i.p.v. klagen tegen de bewoners.
Haar borsten zaten onder, zei ze!quote:Op vrijdag 22 september 2006 15:13 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ik weet niet waar BB uit opmaakt dat Janine allergisch, of heb ik iets gemist...dat ze uitslag had ofzo ?![]()
![]()
Volgens mij zei ze net dat ze uitslag had op haar gezicht? In ieder geval wel zeker op haar borsten.quote:Op vrijdag 22 september 2006 15:13 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ik weet niet waar BB uit opmaakt dat Janine allergisch, of heb ik iets gemist...dat ze uitslag had ofzo ?![]()
![]()
Waarom, WAAROM? Precies daarquote:Op vrijdag 22 september 2006 15:15 schreef Day het volgende:
[..]
Volgens mij zei ze net dat ze uitslag had op haar gezicht? In ieder geval wel zeker op haar borsten.
Het valt me op dat de bewoners wel bang lijken te zijn voor de DBK. Ze gaan er eigenlijk nooit naar toe. En als ze er een keer heengaan is en blijft de deur gesloten.quote:Op vrijdag 22 september 2006 15:11 schreef Day het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren dat bij BB5 ook iemand jam ter vervanging kreeg voor pinda vanwege allergie (was het Lies?)
Het had alleen wel beter geweest als Janine dit gewoon had besproken in de DKB i.p.v. klagen tegen de bewoners.
Ze zat onder de pukkels. Haar gezicht zat onder de pukkels. Haar borsten zaten onder de pukkels. En ze had weer die dingen onder haar okselsquote:Op vrijdag 22 september 2006 15:13 schreef BeeDee het volgende:
[..]
![]()
Owkee, duidelijk !quote:Op vrijdag 22 september 2006 15:14 schreef demins het volgende:
[..]
Haar borsten zaten onder, zei ze!![]()
Eh...weet ik niet?quote:
"Nee, Janine, dat zijn je tepels !!!!"quote:Op vrijdag 22 september 2006 15:14 schreef demins het volgende:
[..]
Haar borsten zaten onder, zei ze!![]()
Waren de gesprekken in de DBK bij eerdere BB's ook niet veel uitgebreider of zie ik dat verkeerd !quote:Op vrijdag 22 september 2006 15:16 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Het valt me op dat de bewoners wel bang lijken te zijn voor de DBK. Ze gaan er eigenlijk nooit naar toe. En als ze er een keer heengaan is en blijft de deur gesloten.
Ook niet echt uitnodigend natuurlijk.... Was vorig jaar wel anders, toen gingen ze voor iedere scheet die ze dwars zat, naar de DBK....
De dualiteit tussen een maatje hebben en aversie voor de jongens.... ?quote:Op vrijdag 22 september 2006 15:18 schreef Day het volgende:
Jemig, heeft Melica nou ook moeite om 'nee' te zeggen (ze wou eigenlijk niet dat Jeroen naast haar kwam liggen).
Wat is er toch met die vrouwen in dat huis?
Ik denk dat ze haar ribben voelt...quote:Op vrijdag 22 september 2006 15:17 schreef Tovaho het volgende:
[..]
"Nee, Janine, dat zijn je tepels !!!!"
Juist, bij mannen ligt die sexuele piek zo rond 16 tot 18 jaar. Daarom is het ook volkomen natuurlijk als een oudere vrouw naar jongere mannen neigt. Andersom is dat tegennatuurlijk en zelfs lichtelijk pervers.quote:Op vrijdag 22 september 2006 13:06 schreef T-lex het volgende:
[..]
Juist ja, Mo is echt niet zo onschuldig als dat ze wil doen geloven. Dat Tijn en Mo mekaar best wel meer dan leuk vinden dat is wel duidelijk. Ze zijn echt wel tot mekaar aangetrokken, anders doe je sommige dingen echt niet. Dat het in BB een beetje lastig is(met Rob op de loer), dat is een 2e.
Heb altijd geleerd, vrouwen van tussen de 30-40 zitten op hun sexuele piek. Bij mannen ligt dit veel lager.
Meen je dat nou ?quote:Op vrijdag 22 september 2006 15:22 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Juist, bij mannen ligt die sexuele piek zo rond 16 tot 18 jaar. Daarom is het ook volkomen natuurlijk als een oudere vrouw naar jongere mannen neigt. Andersom is dat tegennatuurlijk en zelfs lichtelijk pervers.
Lichtelijk pervers als het andersom is ? Vind ik niet. Ik denk dat mannen in zo'n geval meer op uiterlijk gefixeerd zijn !quote:Op vrijdag 22 september 2006 15:22 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Juist, bij mannen ligt die sexuele piek zo rond 16 tot 18 jaar. Daarom is het ook volkomen natuurlijk als een oudere vrouw naar jongere mannen neigt. Andersom is dat tegennatuurlijk en zelfs lichtelijk pervers.
Wel als je zo'n ding in weken niet meer gezien hebt....quote:Op vrijdag 22 september 2006 15:21 schreef Kinga het volgende:
Boeiend, een vliegtuig...
Een jong blaadje....quote:Op vrijdag 22 september 2006 15:25 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Lichtelijk pervers als het andersom is ? Vind ik niet. Ik denk dat mannen in zo'n geval meer op uiterlijk gefixeerd zijn !![]()
Ze zongen het samen, toch ?quote:Op vrijdag 22 september 2006 15:28 schreef scanman01 het volgende:
Monique zingt een nummer uit "Top Gun". Marlies kent het niet. Zie daar een generatiekloof
(ook al schelen ze maar 8 jaar ofzo)
Die film is eindeloos herhaaldquote:Op vrijdag 22 september 2006 15:28 schreef scanman01 het volgende:
Monique zingt een nummer uit "Top Gun". Marlies kent het niet. Zie daar een generatiekloof
(ook al schelen ze maar 8 jaar ofzo)
Is "Show me heaven" van Dionne Warwick?quote:Op vrijdag 22 september 2006 15:30 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ze zongen het samen, toch ?
Het origineel is niet uit Top Gun hoor....Dionne Warwick 1967....
Ja, die steken ook zo gemeen !quote:Op vrijdag 22 september 2006 15:32 schreef Day het volgende:
Janine en Sabrina zijn beide als de dood voor vliegen.
Denk het wel want dat nummer is een stuk jonger dan de film Top Gun !quote:Op vrijdag 22 september 2006 15:33 schreef scanman01 het volgende:
Nu gaan wij ook in de fout vlgens mij![]()
Is Show me heaven niet uit "Days of thunder"??
edit: ik twijfel
ow leuk in de uitzending, eerst die 'gezellige' stoeipartij tussen mo en tijn, en dan mo dr opmerking over rob. Ben benieuwd hoe geloofwaardig het dan overkomtquote:Op vrijdag 22 september 2006 15:35 schreef Day het volgende:
Wat een zoetsappig gesprek tussen Monique en Marlies!!
"Ik wil hem zo graag overal kusjes geven" (Mo over Rob)
Het nummer uit Top Gun is Take my breath away volgens mij. SHow me Heaven is uit Days of Thunder.quote:Op vrijdag 22 september 2006 15:35 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Denk het wel want dat nummer is een stuk jonger dan de film Top Gun !![]()
Ik hoorde niet wat ze zongenquote:Op vrijdag 22 september 2006 15:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het nummer uit Top Gun is Take my breath away volgens mij. SHow me Heaven is uit Days of Thunder.
Anyway, waar hebben we het eigenlijk over
Scheelt maar 4 jaartjes hoor. Valt wel aardig mee.quote:Op vrijdag 22 september 2006 15:35 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Denk het wel want dat nummer is een stuk jonger dan de film Top Gun !![]()
Jep.. en Show me Heaven van Maria McGeequote:Op vrijdag 22 september 2006 15:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik hoorde niet wat ze zongen![]()
maar take my breath away is uit Top Gun en het was een nummer van Berlin
Ik dacht toch echt dat ze say a little prayer zongen....quote:Op vrijdag 22 september 2006 15:33 schreef scanman01 het volgende:
Nu gaan wij ook in de fout vlgens mij![]()
Is Show me heaven niet uit "Days of thunder"??
edit: ik twijfel
Ja, was een beetje gevoelsmatige opmerking. Heb niet gegoogeld ofzo.quote:Op vrijdag 22 september 2006 15:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Scheelt maar 4 jaartjes hoor. Valt wel aardig mee.
En show me heaven is van Maria McKeequote:Op vrijdag 22 september 2006 15:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik hoorde niet wat ze zongen![]()
maar take my breath away is uit Top Gun en het was een nummer van Berlin
Kunnen we er nu over ophouden?quote:Op vrijdag 22 september 2006 15:41 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ik dacht toch echt dat ze say a little prayer zongen....
Forever, forever, you'll stay in my heart
And I will love you
Forever, forever, we never will part
Oh, how I'll love you
Together, together, that's how it must be
To live without you
Would only be heartbreak for me
Uit welke film dat komt weet ik niet....
Die zongen ze ook ja. Maar die kenden ze beide. Daarvoor zong Monique een stukje 'show me heaven' en Marlies kende het niet.quote:Op vrijdag 22 september 2006 15:41 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ik dacht toch echt dat ze say a little prayer zongen....
Uit welke film dat komt weet ik niet....
Ze had het net over een lingerieverkoper.... ? Of was dat een kennis ?quote:Op vrijdag 22 september 2006 15:40 schreef Day het volgende:
Iemand hier meegekregen wat Rob's functie is?
Mo zit weer een lofzang af te steken over hem: hij is helemaal geweldig!
En Marlies vindt het 'heeeeeeeeeel fijn' voor haar.
Is dat al weer te veel?? Weet je wat, ik ga maar even wat anders doenquote:
quote:Op vrijdag 22 september 2006 15:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die zongen ze ook ja. Maar die kenden ze beide. Daarvoor zong Monique een stukje 'show me heaven' en Marlies kende het niet.
Ja, dat nummer is nou al 10 minuten geleden gezongen en jullie schijnen er maar niet uit te komen!quote:Op vrijdag 22 september 2006 15:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is dat al weer te veel?? Weet je wat, ik ga maar even wat anders doen
![]()
Hij is ergens financieel manager expert bij een bedrijf.quote:Op vrijdag 22 september 2006 15:40 schreef Day het volgende:
Iemand hier meegekregen wat Rob's functie is?
Mo zit weer een lofzang af te steken over hem: hij is helemaal geweldig!
En Marlies vindt het 'heeeeeeeeeel fijn' voor haar.
Zeg, doe's ff relaxed beeb, we hebben het over een nummer wat op de streams werd gezongen!!quote:
Volgens mij is Marlies overledenquote:Op vrijdag 22 september 2006 15:46 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ok, is dat weer opgehelderd !
![]()
Monique is helemaal gevangen in haar monoloog.... Toch luistert Marlies nog goed.
Het hele huis is overleden ! Gewoon drie dagen helemaal geen vreten geven en dan alleen drank dat huis in.quote:Op vrijdag 22 september 2006 15:52 schreef Morwen het volgende:
[..]
Volgens mij is Marlies overledenDoodgeluld
![]()
Hier Welke films/muziek worden in BB besproken kunnen ze wel doorgaan. Dan blijft de [COS] de [COS]quote:
Ik stem voorquote:Op vrijdag 22 september 2006 15:54 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Het hele huis is overleden ! Gewoon drie dagen helemaal geen vreten geven en dan alleen drank dat huis in.![]()
![]()
quote:
ssssssssttttt Ze lezen mee! Nu hebben we zelfs identieke (3 en 4 )quote:
Doen ze héél af en toe. Waarom niet (bijna) altijd ontgaat mij ook ff.quote:Op vrijdag 22 september 2006 15:57 schreef muizemeis het volgende:
4 verschillende streams!!
Zit ik ook net aan te denken.... De hele famillie gaat over de tong.....quote:Op vrijdag 22 september 2006 15:59 schreef muizemeis het volgende:
marlies vindt het echtheel erg voor mo dat ze zo een schoonfamilie heeft.
Leuk voor rob ook, voor het publiek zn hele familie afkraken. mocht het heel per ongeluk zo zijn dat een en ander net weer beetje leuk was heeft mo daar flinke streep doorheen getrokken nu!!
Jaaa, jaaaaaa, absoluut en ze herhaalt als een papegaai wat Mon zegt. Dat kan ik ook in mijn slaapquote:Op vrijdag 22 september 2006 16:00 schreef Addi het volgende:
Marlies luistert nog steeds,antwoord zelfs af en toe.
Jezus, wat ben jij meegaand.quote:Op vrijdag 22 september 2006 15:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hier Welke films/muziek worden in BB besproken kunnen ze wel doorgaan. Dan blijft de [COS] de [COS]
Ze kan goed een hypnose sessie doen....denk ikquote:Op vrijdag 22 september 2006 16:06 schreef BeeDee het volgende:
Pfffffff Monique ! Over monologen en monotoon gesproken.![]()
quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:11 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ze kan goed een hypnose sessie doen....denk ik
Gaat over vakantiesquote:Op vrijdag 22 september 2006 16:15 schreef muizemeis het volgende:
eindelijk!!! Mo zegt eindelijk: ik wil uit zijn bek horen dat hij geen behoefte aan haar heeft. het heeft de mannen even gekost maar ze blijkt toch rechtstreeks te kunnen zeggen wat ze wil
wat een zinloze discussie dit zeg... maar op de andere stream e10 en jeroen, denk niet dat daar veel verlichtends uitkomt
Een minder vol-forum ?quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:16 schreef BONG4002 het volgende:
Even een infobericht:
Morgenavond is FOK! een hele tijd down, zie Database-onderhoud zaterdag 23 september dus misschien kunnen we een andere plek (tijdelijk) bedenken om toch nog te kunnen COS'sen?
ja hoor het, mnoest echt ff wat anders horen dus toch maar even proberen he... maar irriteer me meestal subiet aan e10 dus dat schiet niet echt op... mo kan ik meestal nog wel evenhebbenquote:Op vrijdag 22 september 2006 16:18 schreef Morwen het volgende:
[..]
Gaat over vakantiesVan mij mag die tuin nu wel dicht.
Viel mij ook op, misschien omdat er nu wel een leuk gesprek gaande isquote:Op vrijdag 22 september 2006 16:19 schreef Nostalgist het volgende:
BB houdt de tuin lekker lang open, zeg !
quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:29 schreef muizemeis het volgende:
mannen heftig teleurgesteld LOLLOL
nu gaan ze echt iedereen vragen die mannen om toch maar het gelijk aan hun kant te hebben krijgen bedoel ik dus ... loosers!!
Tsja je hebt daar inderdaad gebieden dat die dingen elke 2 minuten over vliegen. En dan worden die bewoners vaak neergezet als zeurpietenquote:Op vrijdag 22 september 2006 16:30 schreef BeeDee het volgende:
Fijn om daar in de buurt te wonen zeg ! Met die vliegtuigen...Al kreeg ik geld toe zou ik het nog niet willen.![]()
Gillend gek zou ik ervan worden !quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Tsja je hebt daar inderdaad gebieden dat die dingen elke 2 minuten over vliegen. En dan worden die bewoners vaak neergezet als zeurpieten
Etienne is niet heel snel van begrip, maar voelt wel goed aan met welk antwoord hij scoort...quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:38 schreef muizemeis het volgende:
Ja!!! eindelijk!! ze zien het licht!!
Janine: dus eigenlijk zei rob dat hij het wel wilde maar dat het niet mocht van jou
e10: dus eik legt hij de schuld dan bij jou
Nouja zeg dat zelfs e10 het zou begrijpen.... ik ga opeens met hele andere ogen naar die jongen kijken!!
Je went eraan, bij mij dendert om de 10 minuten een tram voorbij.quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:37 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Gillend gek zou ik ervan worden !![]()
Net als van de discussie in het huis op het moment![]()
![]()
ow zou dat het enige zijn, dat hij alleen zegt wat hij denkt dat de voruwen willen horen??quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:38 schreef ijsbrekertje het volgende:
Etienne heeft wel in de gaten wat de vrouwen willen, dat hij zegt.
Je hoeft niet zo heel intelligent te zijn om die te vatten. En trouwens; heel laf idd om het zo te brengen, ik wil wel maar het mag niet. Dan heb je toch een vreemde kijk op een relatie.quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:38 schreef muizemeis het volgende:
Ja!!! eindelijk!! ze zien het licht!!
Janine: dus eigenlijk zei rob dat hij het wel wilde maar dat het niet mocht van jou
e10: dus eik legt hij de schuld dan bij jou
Nouja zeg dat zelfs e10 het zou begrijpen.... ik ga opeens met hele andere ogen naar die jongen kijken!!
Dat klopt ! Tenminste, niet letterlijk geloof ik, maar het bleek wel uit wat ie zei !quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
Tijn: "Ik ben niet zo moeilijk..."
En gisteren zei hij nog dat hij ziekelijk jaloers is
Nee ik ben het met je een s dat je niet heel intelligent hoeft te zijn om dat te vatten... maar toch heeft het gros daar in dat huis het er verdomd moeilijk mee!!quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:42 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Je hoeft niet zo heel intelligent te zijn om die te vatten. En trouwens; heel laf idd om het zo te brengen, ik wil wel maar het mag niet. Dan heb je toch een vreemde kijk op een relatie.
wat dat betreft, waar kan ik vinden wat voor sanctie of reprimande egbert van de week heeft gehad van BB?? lees wel steeds dat er iets gebeurt is maar wat precies is me nog steeds een raadsel... hij moest er om janken had ik begrepen??quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:44 schreef n1ek het volgende:
Eggie moet weer de tuin spuiten van BB, hij kan ook niets goed doen in de ogen van BB
Hij stribbelde wel voor het eerst tegen.. in woorden althans..quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:44 schreef n1ek het volgende:
Eggie moet weer de tuin spuiten van BB, hij kan ook niets goed doen in de ogen van BB
gister ook al, 2 uur tuin smiddags omdat het mooi weer is ofzo, ik weet het nietquote:Op vrijdag 22 september 2006 16:45 schreef Day het volgende:
Bijna 5 uur en ze zitten nog steeds in de tuin. Staat er niks op het scherm?
Gaat dit gevolgen hebben of worden ze gewoon even gematst?
Ah ok, dat wist ik dus niet. Ben normaal rond deze tijd nog op mijn werk, kan dan niet streamen.quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:47 schreef n1ek het volgende:
[..]
gister ook al, 2 uur tuin smiddags omdat het mooi weer is ofzo, ik weet het niet
Er wordt veel te veel gematst door BBquote:Op vrijdag 22 september 2006 16:45 schreef Day het volgende:
Bijna 5 uur en ze zitten nog steeds in de tuin. Staat er niks op het scherm?
Gaat dit gevolgen hebben of worden ze gewoon even gematst?
Janken niet, hij had de pest in.quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:46 schreef muizemeis het volgende:
[..]
wat dat betreft, waar kan ik vinden wat voor sanctie of reprimande egbert van de week heeft gehad van BB?? lees wel steeds dat er iets gebeurt is maar wat precies is me nog steeds een raadsel... hij moest er om janken had ik begrepen??
quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:42 schreef muizemeis het volgende:
hahahaha mo heeft een sierappeltje gegeten, reactie janine: ieuw moon heb je dat echt gegeten?? ze zijn nog niet eens bespoten!!
LOL ja janine, je hebthelemaal gelijk, het is gezonder een sierappeltje te eten MET gif dan zonder..
Ja ik snapte het ook niet zo waarom Eggie ineens overal de schuld van kreeg, hij heeft het wel vaak over de regels maar is daarin lang niet zo erg als bijvoorbeeld Janine. Hij wordt te kakken gezet om niets, soms gewoon zielig om te zien...en menig een zou het hem niet hebben nagedaan in die boot.quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Janken niet, hij had de pest in.
En dat werd ook tijd, ze nemen hem constant in de zeik.
Als er iets fout gaat is de eerste naam die je hoort Egbert, daar zou mijn broek ook wel eens van gaan afzakken.
Nou ik dacht eigenlijk dat er nog een andere sanctie was geweest, eergisteravond al of de avond daarvoor, ik dacht dezelfde dag dat hij de sleutel weer gevangen had. Ik las ergens inde cos een opmerking: komop eg loop je nou nog steeds te janken, het is alweer even geleden' of iets indie trant enik zag een foto van eg met een brief....quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:58 schreef ijsbrekertje het volgende:
Voor verhaal over sanctie zie streamverslag van gisteren http://bigbrother.fok.nl/blog/1898/
quote:Op vrijdag 22 september 2006 17:10 schreef muizemeis het volgende:
Zo, we zijn allemaal van dezelfde opmerkingen onder de indruk hahahahahahaha
Hij wilde haar natuurlijk Melisa noemen, maar weet hij veel hoe je dat schrijft....quote:Op vrijdag 22 september 2006 17:11 schreef muizemeis het volgende:
Ik kan er trouwens niets aan doen, maar in mn hoofd klinkt milica nog steeds als Mie-lie-KA
hoe is iemand ooit op het idee gekomen om dat kind meliesja te noemen, zo spreek je milica helemaal niet uit!!
Hij?? Zij dan toch zeker?? De hij in het verhaal was hem toch algepeerd voordat milica geboren werd of niet??quote:Op vrijdag 22 september 2006 17:13 schreef demins het volgende:
[..]
Hij wilde haar natuurlijk Melisa noemen, maar weet hij veel hoe je dat schrijft....![]()
e10 de stelling van pythagoras en milica de tafel van e10quote:Op vrijdag 22 september 2006 17:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
Kan misschien iemand mij vertellen wat E10 en Milica hebben geleerd in het BB-huis?
Ja dat klinkt logisch, vooralgezien het feit dat ze de eerste paar weken helemaal geen buitenlucht hebben gesnovenquote:Op vrijdag 22 september 2006 17:18 schreef Nostalgist het volgende:
Of is het een compensatie voor de sanctie van gisteren dat Eg en Etienne nie tnaar buiten mochten, en de Arbodienst boos heeft gebeld ?
quote:Op vrijdag 22 september 2006 17:19 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Ja dat klinkt logisch, vooralgezien het feit dat ze de eerste paar weken helemaal geen buitenlucht hebben gesnoven![]()
"Voel dan..."De groep van Milica, Etiënne en Jeroen wordt kleiner en kleiner. Helemaal met de exit van maandag in het vooruitzicht. Eén voordeel: ze passen wel met z'n allen in bad...quote:Op vrijdag 22 september 2006 17:13 schreef muizemeis het volgende:
Dat vieze handje van e10!!!
Die is nog op de leeftijd natuurlijk dat zn vriendjes hem straks allemaal gaan high-fiven omdat hij zoveel tieten en konten heeft betast
ironic dacht ik van Alanis Morissettequote:Op vrijdag 22 september 2006 17:23 schreef Nostalgist het volgende:
Welk liedje zingt Semih nu ?
Nope, die had ik wel herkend (zie avatar) Maar dank je voor het meedenken !quote:Op vrijdag 22 september 2006 17:24 schreef n1ek het volgende:
[..]
ironic dacht ik van Alanis Morissette
gatverdamme, de armoe, dat je daar de highlights in je leven uit moet halen zegquote:Op vrijdag 22 september 2006 17:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
"Voel dan..."De groep van Milica, Etiënne en Jeroen wordt kleiner en kleiner. Helemaal met de exit van maandag in het vooruitzicht. Eén voordeel: ze passen wel met z'n allen in bad...
Etiënne laat weten dat hij de borsten van Milica mooi vindt. Jeroen houdt zich in het begin wat afzijdig, maar Milica zoekt eindelijk toch toenadering. "Voel dan, kom nou", daagt ze Jeroen uit. Etiënne komt niet meer bij van het lachen.
Opgewonden?
Blijkbaar wordt Jeroen geprikkeld door zijn zintuigen, want na Milica is Etiënne aan de beurt. Niet met zijn handen, maar met zijn mond...
Bron
Hier is ook het gratis filmpje te zien, dat Jeroen het gewoon uitspreekt en zegt: "Wat zullen mijn vrienden trots op me zijn.." (of zoiets)
Jeroen zei het, maar E10 denkt het, want het is gewoon een gluiperd.
En nog langer want de bewoners gaan batterijen wisselen....quote:Op vrijdag 22 september 2006 17:59 schreef demins het volgende:
30 minuten radiostilte...
Die batterijen zijn helemaal niet nodig nee, Monique heeft ze trouwens ook niet gewisseld, bij haar zittten ze er niet in...quote:Op vrijdag 22 september 2006 18:22 schreef BeeDee het volgende:
Waar hebben we het over ? Er gebeurd toch niks bijzonders, er wordt eten gemaakt, gedouched en alles is gewoon te horen.![]()
![]()
En terecht !quote:Op vrijdag 22 september 2006 18:26 schreef Nostalgist het volgende:
Semih ergert zich er blauw aan
Als jij het weet, weten wij het ook ! Ik heb echt geen idee.quote:Op vrijdag 22 september 2006 18:27 schreef LudoSanders het volgende:
Waarom worden die Sabrina, Monique en Janine voorgetrokken door BB..
Waar zie je dat op de streams ?quote:Op vrijdag 22 september 2006 18:27 schreef LudoSanders het volgende:
Omdat Hummie niet weet hoe ze een goede BB moet makenquote:Op vrijdag 22 september 2006 18:27 schreef LudoSanders het volgende:
Of, dat ze wil dat een van de drie in de finale komt of zelfs wint.quote:Op vrijdag 22 september 2006 18:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Omdat Hummie niet weet hoe ze een goede BB moet maken
Ik denk dat hij de enige is die het een beetje kan in dat huis.quote:Op vrijdag 22 september 2006 18:49 schreef Nostalgist het volgende:
Semih heeft in een record tempo een potje schaak gewonnen !! 10 minuten of zo, en hij had Rik verslagen.
Egbert schijnt ook wel goed te zijn....quote:Op vrijdag 22 september 2006 18:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik denk dat hij de enige is die het een beetje kan in dat huis.
Alleen komen er bij Egbert meer teksten uit zijn mond rollen en hij doet meer.quote:Op vrijdag 22 september 2006 18:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
Egbert heeft toch ook zelfde als Jeroen.
Tijn:"Zwembad wordt eigenlijk niet veel gebruikt."
Egbert:"Nee, zwembad wordt niet veel gebruikt, nee nee, weinig eigenlijk, ja ja..."
Kun je wel stellen.....vooral uiterlijk:)quote:Op vrijdag 22 september 2006 19:11 schreef kukeleku het volgende:
Mo:'Rob heeft 2 keer een wiplash gehad,hierdoor is hij innerlijk en uiterlijk erg verandert"
Als ik men lenzen in heb heb ik geen last van tranen hoorquote:Op vrijdag 22 september 2006 19:29 schreef kukeleku het volgende:
Mo staat uien schoon te maken met een zonnenbril op, heeft veel nut als de stof waardoor je gaat tranen door je neus gaat
![]()
Hoezo E10 dan?quote:Op vrijdag 22 september 2006 19:47 schreef kukeleku het volgende:
Exit diner voor Etjen,Milicha en Jeroen...ze moeten een menutje samenstellen binnen een kwartier.
Belachelijk! Milica en Jeroen mochten er bij Hilde en E10 ook niet bijzitten.quote:Op vrijdag 22 september 2006 19:49 schreef n1ek het volgende:
[..]
lijkt me omdat hij bij dat 'groepje' hoort
Ach, hun groepje wordt er één voor één uitgestemd door al die fijne andere bewoners.quote:Op vrijdag 22 september 2006 19:51 schreef Morwen het volgende:
[..]
Belachelijk! Milica en Jeroen mochten er bij Hilde en E10 ook niet bijzitten.
het hoeft ook niet elke week op dezelfde manier te gaan dat zou saai worden,quote:Op vrijdag 22 september 2006 19:51 schreef Morwen het volgende:
[..]
Belachelijk! Milica en Jeroen mochten er bij Hilde en E10 ook niet bijzitten.
als ze te laat zijn gaat misschien het hele feest niet doorquote:Op vrijdag 22 september 2006 19:51 schreef Peter6000 het volgende:
Dit gaat natuurlijk niet lukken in een kwartier.
Haha.. kan E10 zich lekker voorbereiden op zijn nominatie van volgende weekquote:Op vrijdag 22 september 2006 19:52 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ach, hun groepje wordt er één voor één uitgestemd door al die fijne andere bewoners.
Ik gun het ze wel.
BB is hem zat....quote:Op vrijdag 22 september 2006 19:55 schreef Bocaj het volgende:
Beetje vreemd idd dat e10 erbij zit... het lijkt wel of hij ook nog genomineerd gaat worden op de een of andere manier...
Jaaaaahquote:Op vrijdag 22 september 2006 19:55 schreef Bocaj het volgende:
Beetje vreemd idd dat e10 erbij zit... het lijkt wel of hij ook nog genomineerd gaat worden op de een of andere manier...
Misschien is het om een beetje steun te geven idd, maar hard is het niet.quote:Op vrijdag 22 september 2006 19:52 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ach, hun groepje wordt er één voor één uitgestemd door al die fijne andere bewoners.
Ik gun het ze wel.
Dat kan volgens mij niet meer omdat er al gebeld kan worden voor de genomineerden.quote:Op vrijdag 22 september 2006 19:55 schreef Bocaj het volgende:
hah heb ik het nog gemist ook ...wat is het nou geworden?quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:00 schreef pullup het volgende:
Dat is een strakke bestellingvoor mij iets van vis en voor de jongens iets van vlees
Chinees, Indisch, iets in die richting.quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:01 schreef kukeleku het volgende:
[..]
hah heb ik het nog gemist ook ...wat is het nou geworden?
gemengd met mexicaans. en een brownie met ijsquote:Op vrijdag 22 september 2006 20:03 schreef schatje het volgende:
[..]
Chinees, Indisch, iets in die richting.
hij bedoelt, en daar valt wat voor te zeggen, dat als je nog een week op uien zit je het beste wel wat groente kan eten, maarja het verschilt per persoon hoe je je maag een beetje stabiel houdtquote:Op vrijdag 22 september 2006 20:04 schreef Peter6000 het volgende:
Tijn (ik bespeur een jaloerse ondertoon) betwijfelt of de drie hun eten gaan binnenhouden.
Lol, Nee het is echt dat als bestelling voor het hoofdgerecht geworden.quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:01 schreef kukeleku het volgende:
[..]
hah heb ik het nog gemist ook ...wat is het nou geworden?
Grappig dat jullie daarover schrijven. Ik dacht ook precies hetzelfde vandaag. Het is dagboekkamer, dus je zou dagelijks je impressies daar gaan vertellen...net als bij BB1quote:Op vrijdag 22 september 2006 15:18 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Waren de gesprekken in de DBK bij eerdere BB's ook niet veel uitgebreider of zie ik dat verkeerd !![]()
Er is een ontmoedigingsbeleid sinds de bewoners vorig jaar voor iedere scheet die ze dwars zat, naar de DBK gingen....quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:15 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Grappig dat jullie daarover schrijven. Ik dacht ook precies hetzelfde vandaag. Het is dagboekkamer, dus je zou dagelijks je impressies daar gaan vertellen...net als bij BB1
Ze heeft honger, ze praat wartaal.....quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:20 schreef Myriam1978 het volgende:
Micheline: "Mexicaans is heel eenzijdig, Chinees...toch minder!"Nou dat vind ik dus helemaal niet.
quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:21 schreef Myriam1978 het volgende:
Wat eten ze: gebakken uien met bruine bonen?
Dat wordt een trompet-concert vanavond....quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:21 schreef Myriam1978 het volgende:
Wat eten ze: gebakken uien met bruine bonen?
Ik vond dat veel leuker... dan krijg je tenminste eens eerlijke meningen te horen enzoquote:Op vrijdag 22 september 2006 20:15 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Grappig dat jullie daarover schrijven. Ik dacht ook precies hetzelfde vandaag. Het is dagboekkamer, dus je zou dagelijks je impressies daar gaan vertellen...net als bij BB1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |