Omdat Hummie niet weet hoe ze een goede BB moet makenquote:Op vrijdag 22 september 2006 18:27 schreef LudoSanders het volgende:
Waarom worden die Sabrina, Monique en Janine voorgetrokken door BB..
Of, dat ze wil dat een van de drie in de finale komt of zelfs wint.quote:Op vrijdag 22 september 2006 18:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Omdat Hummie niet weet hoe ze een goede BB moet maken
Ik denk dat hij de enige is die het een beetje kan in dat huis.quote:Op vrijdag 22 september 2006 18:49 schreef Nostalgist het volgende:
Semih heeft in een record tempo een potje schaak gewonnen !! 10 minuten of zo, en hij had Rik verslagen.
Egbert schijnt ook wel goed te zijn....quote:Op vrijdag 22 september 2006 18:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik denk dat hij de enige is die het een beetje kan in dat huis.
Alleen komen er bij Egbert meer teksten uit zijn mond rollen en hij doet meer.quote:Op vrijdag 22 september 2006 18:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
Egbert heeft toch ook zelfde als Jeroen.
Tijn:"Zwembad wordt eigenlijk niet veel gebruikt."
Egbert:"Nee, zwembad wordt niet veel gebruikt, nee nee, weinig eigenlijk, ja ja..."
Kun je wel stellen.....vooral uiterlijk:)quote:Op vrijdag 22 september 2006 19:11 schreef kukeleku het volgende:
Mo:'Rob heeft 2 keer een wiplash gehad,hierdoor is hij innerlijk en uiterlijk erg verandert"
Als ik men lenzen in heb heb ik geen last van tranen hoorquote:Op vrijdag 22 september 2006 19:29 schreef kukeleku het volgende:
Mo staat uien schoon te maken met een zonnenbril op, heeft veel nut als de stof waardoor je gaat tranen door je neus gaat
![]()
Hoezo E10 dan?quote:Op vrijdag 22 september 2006 19:47 schreef kukeleku het volgende:
Exit diner voor Etjen,Milicha en Jeroen...ze moeten een menutje samenstellen binnen een kwartier.
Belachelijk! Milica en Jeroen mochten er bij Hilde en E10 ook niet bijzitten.quote:Op vrijdag 22 september 2006 19:49 schreef n1ek het volgende:
[..]
lijkt me omdat hij bij dat 'groepje' hoort
Ach, hun groepje wordt er één voor één uitgestemd door al die fijne andere bewoners.quote:Op vrijdag 22 september 2006 19:51 schreef Morwen het volgende:
[..]
Belachelijk! Milica en Jeroen mochten er bij Hilde en E10 ook niet bijzitten.
het hoeft ook niet elke week op dezelfde manier te gaan dat zou saai worden,quote:Op vrijdag 22 september 2006 19:51 schreef Morwen het volgende:
[..]
Belachelijk! Milica en Jeroen mochten er bij Hilde en E10 ook niet bijzitten.
als ze te laat zijn gaat misschien het hele feest niet doorquote:Op vrijdag 22 september 2006 19:51 schreef Peter6000 het volgende:
Dit gaat natuurlijk niet lukken in een kwartier.
Haha.. kan E10 zich lekker voorbereiden op zijn nominatie van volgende weekquote:Op vrijdag 22 september 2006 19:52 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ach, hun groepje wordt er één voor één uitgestemd door al die fijne andere bewoners.
Ik gun het ze wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |