Omdat Hummie niet weet hoe ze een goede BB moet makenquote:Op vrijdag 22 september 2006 18:27 schreef LudoSanders het volgende:
Waarom worden die Sabrina, Monique en Janine voorgetrokken door BB..
Of, dat ze wil dat een van de drie in de finale komt of zelfs wint.quote:Op vrijdag 22 september 2006 18:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Omdat Hummie niet weet hoe ze een goede BB moet maken
Ik denk dat hij de enige is die het een beetje kan in dat huis.quote:Op vrijdag 22 september 2006 18:49 schreef Nostalgist het volgende:
Semih heeft in een record tempo een potje schaak gewonnen !! 10 minuten of zo, en hij had Rik verslagen.
Egbert schijnt ook wel goed te zijn....quote:Op vrijdag 22 september 2006 18:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik denk dat hij de enige is die het een beetje kan in dat huis.
Alleen komen er bij Egbert meer teksten uit zijn mond rollen en hij doet meer.quote:Op vrijdag 22 september 2006 18:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
Egbert heeft toch ook zelfde als Jeroen.
Tijn:"Zwembad wordt eigenlijk niet veel gebruikt."
Egbert:"Nee, zwembad wordt niet veel gebruikt, nee nee, weinig eigenlijk, ja ja..."
Kun je wel stellen.....vooral uiterlijk:)quote:Op vrijdag 22 september 2006 19:11 schreef kukeleku het volgende:
Mo:'Rob heeft 2 keer een wiplash gehad,hierdoor is hij innerlijk en uiterlijk erg verandert"
Als ik men lenzen in heb heb ik geen last van tranen hoorquote:Op vrijdag 22 september 2006 19:29 schreef kukeleku het volgende:
Mo staat uien schoon te maken met een zonnenbril op, heeft veel nut als de stof waardoor je gaat tranen door je neus gaat
![]()
Hoezo E10 dan?quote:Op vrijdag 22 september 2006 19:47 schreef kukeleku het volgende:
Exit diner voor Etjen,Milicha en Jeroen...ze moeten een menutje samenstellen binnen een kwartier.
Belachelijk! Milica en Jeroen mochten er bij Hilde en E10 ook niet bijzitten.quote:Op vrijdag 22 september 2006 19:49 schreef n1ek het volgende:
[..]
lijkt me omdat hij bij dat 'groepje' hoort
Ach, hun groepje wordt er één voor één uitgestemd door al die fijne andere bewoners.quote:Op vrijdag 22 september 2006 19:51 schreef Morwen het volgende:
[..]
Belachelijk! Milica en Jeroen mochten er bij Hilde en E10 ook niet bijzitten.
het hoeft ook niet elke week op dezelfde manier te gaan dat zou saai worden,quote:Op vrijdag 22 september 2006 19:51 schreef Morwen het volgende:
[..]
Belachelijk! Milica en Jeroen mochten er bij Hilde en E10 ook niet bijzitten.
als ze te laat zijn gaat misschien het hele feest niet doorquote:Op vrijdag 22 september 2006 19:51 schreef Peter6000 het volgende:
Dit gaat natuurlijk niet lukken in een kwartier.
Haha.. kan E10 zich lekker voorbereiden op zijn nominatie van volgende weekquote:Op vrijdag 22 september 2006 19:52 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ach, hun groepje wordt er één voor één uitgestemd door al die fijne andere bewoners.
Ik gun het ze wel.
BB is hem zat....quote:Op vrijdag 22 september 2006 19:55 schreef Bocaj het volgende:
Beetje vreemd idd dat e10 erbij zit... het lijkt wel of hij ook nog genomineerd gaat worden op de een of andere manier...
Jaaaaahquote:Op vrijdag 22 september 2006 19:55 schreef Bocaj het volgende:
Beetje vreemd idd dat e10 erbij zit... het lijkt wel of hij ook nog genomineerd gaat worden op de een of andere manier...
Misschien is het om een beetje steun te geven idd, maar hard is het niet.quote:Op vrijdag 22 september 2006 19:52 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ach, hun groepje wordt er één voor één uitgestemd door al die fijne andere bewoners.
Ik gun het ze wel.
Dat kan volgens mij niet meer omdat er al gebeld kan worden voor de genomineerden.quote:Op vrijdag 22 september 2006 19:55 schreef Bocaj het volgende:
hah heb ik het nog gemist ook ...wat is het nou geworden?quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:00 schreef pullup het volgende:
Dat is een strakke bestellingvoor mij iets van vis en voor de jongens iets van vlees
Chinees, Indisch, iets in die richting.quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:01 schreef kukeleku het volgende:
[..]
hah heb ik het nog gemist ook ...wat is het nou geworden?
gemengd met mexicaans. en een brownie met ijsquote:Op vrijdag 22 september 2006 20:03 schreef schatje het volgende:
[..]
Chinees, Indisch, iets in die richting.
hij bedoelt, en daar valt wat voor te zeggen, dat als je nog een week op uien zit je het beste wel wat groente kan eten, maarja het verschilt per persoon hoe je je maag een beetje stabiel houdtquote:Op vrijdag 22 september 2006 20:04 schreef Peter6000 het volgende:
Tijn (ik bespeur een jaloerse ondertoon) betwijfelt of de drie hun eten gaan binnenhouden.
Lol, Nee het is echt dat als bestelling voor het hoofdgerecht geworden.quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:01 schreef kukeleku het volgende:
[..]
hah heb ik het nog gemist ook ...wat is het nou geworden?
Grappig dat jullie daarover schrijven. Ik dacht ook precies hetzelfde vandaag. Het is dagboekkamer, dus je zou dagelijks je impressies daar gaan vertellen...net als bij BB1quote:Op vrijdag 22 september 2006 15:18 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Waren de gesprekken in de DBK bij eerdere BB's ook niet veel uitgebreider of zie ik dat verkeerd !![]()
Er is een ontmoedigingsbeleid sinds de bewoners vorig jaar voor iedere scheet die ze dwars zat, naar de DBK gingen....quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:15 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Grappig dat jullie daarover schrijven. Ik dacht ook precies hetzelfde vandaag. Het is dagboekkamer, dus je zou dagelijks je impressies daar gaan vertellen...net als bij BB1
Ze heeft honger, ze praat wartaal.....quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:20 schreef Myriam1978 het volgende:
Micheline: "Mexicaans is heel eenzijdig, Chinees...toch minder!"Nou dat vind ik dus helemaal niet.
quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:21 schreef Myriam1978 het volgende:
Wat eten ze: gebakken uien met bruine bonen?
Dat wordt een trompet-concert vanavond....quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:21 schreef Myriam1978 het volgende:
Wat eten ze: gebakken uien met bruine bonen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |