BB is hem zat....quote:Op vrijdag 22 september 2006 19:55 schreef Bocaj het volgende:
Beetje vreemd idd dat e10 erbij zit... het lijkt wel of hij ook nog genomineerd gaat worden op de een of andere manier...
Jaaaaahquote:Op vrijdag 22 september 2006 19:55 schreef Bocaj het volgende:
Beetje vreemd idd dat e10 erbij zit... het lijkt wel of hij ook nog genomineerd gaat worden op de een of andere manier...
Misschien is het om een beetje steun te geven idd, maar hard is het niet.quote:Op vrijdag 22 september 2006 19:52 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ach, hun groepje wordt er één voor één uitgestemd door al die fijne andere bewoners.
Ik gun het ze wel.
Dat kan volgens mij niet meer omdat er al gebeld kan worden voor de genomineerden.quote:Op vrijdag 22 september 2006 19:55 schreef Bocaj het volgende:
hah heb ik het nog gemist ook ...wat is het nou geworden?quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:00 schreef pullup het volgende:
Dat is een strakke bestellingvoor mij iets van vis en voor de jongens iets van vlees
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |