Denk het wel want dat nummer is een stuk jonger dan de film Top Gun !quote:Op vrijdag 22 september 2006 15:33 schreef scanman01 het volgende:
Nu gaan wij ook in de fout vlgens mij![]()
Is Show me heaven niet uit "Days of thunder"??
edit: ik twijfel
ow leuk in de uitzending, eerst die 'gezellige' stoeipartij tussen mo en tijn, en dan mo dr opmerking over rob. Ben benieuwd hoe geloofwaardig het dan overkomtquote:Op vrijdag 22 september 2006 15:35 schreef Day het volgende:
Wat een zoetsappig gesprek tussen Monique en Marlies!!
"Ik wil hem zo graag overal kusjes geven" (Mo over Rob)
Het nummer uit Top Gun is Take my breath away volgens mij. SHow me Heaven is uit Days of Thunder.quote:Op vrijdag 22 september 2006 15:35 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Denk het wel want dat nummer is een stuk jonger dan de film Top Gun !![]()
Ik hoorde niet wat ze zongenquote:Op vrijdag 22 september 2006 15:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het nummer uit Top Gun is Take my breath away volgens mij. SHow me Heaven is uit Days of Thunder.
Anyway, waar hebben we het eigenlijk over
Scheelt maar 4 jaartjes hoor. Valt wel aardig mee.quote:Op vrijdag 22 september 2006 15:35 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Denk het wel want dat nummer is een stuk jonger dan de film Top Gun !![]()
Jep.. en Show me Heaven van Maria McGeequote:Op vrijdag 22 september 2006 15:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik hoorde niet wat ze zongen![]()
maar take my breath away is uit Top Gun en het was een nummer van Berlin
Ik dacht toch echt dat ze say a little prayer zongen....quote:Op vrijdag 22 september 2006 15:33 schreef scanman01 het volgende:
Nu gaan wij ook in de fout vlgens mij![]()
Is Show me heaven niet uit "Days of thunder"??
edit: ik twijfel
Ja, was een beetje gevoelsmatige opmerking. Heb niet gegoogeld ofzo.quote:Op vrijdag 22 september 2006 15:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Scheelt maar 4 jaartjes hoor. Valt wel aardig mee.
En show me heaven is van Maria McKeequote:Op vrijdag 22 september 2006 15:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik hoorde niet wat ze zongen![]()
maar take my breath away is uit Top Gun en het was een nummer van Berlin
Kunnen we er nu over ophouden?quote:Op vrijdag 22 september 2006 15:41 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ik dacht toch echt dat ze say a little prayer zongen....
Forever, forever, you'll stay in my heart
And I will love you
Forever, forever, we never will part
Oh, how I'll love you
Together, together, that's how it must be
To live without you
Would only be heartbreak for me
Uit welke film dat komt weet ik niet....
Die zongen ze ook ja. Maar die kenden ze beide. Daarvoor zong Monique een stukje 'show me heaven' en Marlies kende het niet.quote:Op vrijdag 22 september 2006 15:41 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ik dacht toch echt dat ze say a little prayer zongen....
Uit welke film dat komt weet ik niet....
Ze had het net over een lingerieverkoper.... ? Of was dat een kennis ?quote:Op vrijdag 22 september 2006 15:40 schreef Day het volgende:
Iemand hier meegekregen wat Rob's functie is?
Mo zit weer een lofzang af te steken over hem: hij is helemaal geweldig!
En Marlies vindt het 'heeeeeeeeeel fijn' voor haar.
Is dat al weer te veel?? Weet je wat, ik ga maar even wat anders doenquote:
quote:Op vrijdag 22 september 2006 15:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die zongen ze ook ja. Maar die kenden ze beide. Daarvoor zong Monique een stukje 'show me heaven' en Marlies kende het niet.
Ja, dat nummer is nou al 10 minuten geleden gezongen en jullie schijnen er maar niet uit te komen!quote:Op vrijdag 22 september 2006 15:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is dat al weer te veel?? Weet je wat, ik ga maar even wat anders doen
![]()
Hij is ergens financieel manager expert bij een bedrijf.quote:Op vrijdag 22 september 2006 15:40 schreef Day het volgende:
Iemand hier meegekregen wat Rob's functie is?
Mo zit weer een lofzang af te steken over hem: hij is helemaal geweldig!
En Marlies vindt het 'heeeeeeeeeel fijn' voor haar.
Zeg, doe's ff relaxed beeb, we hebben het over een nummer wat op de streams werd gezongen!!quote:
Volgens mij is Marlies overledenquote:Op vrijdag 22 september 2006 15:46 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ok, is dat weer opgehelderd !
![]()
Monique is helemaal gevangen in haar monoloog.... Toch luistert Marlies nog goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |