Janken niet, hij had de pest in.quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:46 schreef muizemeis het volgende:
[..]
wat dat betreft, waar kan ik vinden wat voor sanctie of reprimande egbert van de week heeft gehad van BB?? lees wel steeds dat er iets gebeurt is maar wat precies is me nog steeds een raadsel... hij moest er om janken had ik begrepen??
quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:42 schreef muizemeis het volgende:
hahahaha mo heeft een sierappeltje gegeten, reactie janine: ieuw moon heb je dat echt gegeten?? ze zijn nog niet eens bespoten!!
LOL ja janine, je hebthelemaal gelijk, het is gezonder een sierappeltje te eten MET gif dan zonder..
Ja ik snapte het ook niet zo waarom Eggie ineens overal de schuld van kreeg, hij heeft het wel vaak over de regels maar is daarin lang niet zo erg als bijvoorbeeld Janine. Hij wordt te kakken gezet om niets, soms gewoon zielig om te zien...en menig een zou het hem niet hebben nagedaan in die boot.quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Janken niet, hij had de pest in.
En dat werd ook tijd, ze nemen hem constant in de zeik.
Als er iets fout gaat is de eerste naam die je hoort Egbert, daar zou mijn broek ook wel eens van gaan afzakken.
Nou ik dacht eigenlijk dat er nog een andere sanctie was geweest, eergisteravond al of de avond daarvoor, ik dacht dezelfde dag dat hij de sleutel weer gevangen had. Ik las ergens inde cos een opmerking: komop eg loop je nou nog steeds te janken, het is alweer even geleden' of iets indie trant enik zag een foto van eg met een brief....quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:58 schreef ijsbrekertje het volgende:
Voor verhaal over sanctie zie streamverslag van gisteren http://bigbrother.fok.nl/blog/1898/
quote:Op vrijdag 22 september 2006 17:10 schreef muizemeis het volgende:
Zo, we zijn allemaal van dezelfde opmerkingen onder de indruk hahahahahahaha
Hij wilde haar natuurlijk Melisa noemen, maar weet hij veel hoe je dat schrijft....quote:Op vrijdag 22 september 2006 17:11 schreef muizemeis het volgende:
Ik kan er trouwens niets aan doen, maar in mn hoofd klinkt milica nog steeds als Mie-lie-KA
hoe is iemand ooit op het idee gekomen om dat kind meliesja te noemen, zo spreek je milica helemaal niet uit!!
Hij?? Zij dan toch zeker?? De hij in het verhaal was hem toch algepeerd voordat milica geboren werd of niet??quote:Op vrijdag 22 september 2006 17:13 schreef demins het volgende:
[..]
Hij wilde haar natuurlijk Melisa noemen, maar weet hij veel hoe je dat schrijft....![]()
e10 de stelling van pythagoras en milica de tafel van e10quote:Op vrijdag 22 september 2006 17:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
Kan misschien iemand mij vertellen wat E10 en Milica hebben geleerd in het BB-huis?
Ja dat klinkt logisch, vooralgezien het feit dat ze de eerste paar weken helemaal geen buitenlucht hebben gesnovenquote:Op vrijdag 22 september 2006 17:18 schreef Nostalgist het volgende:
Of is het een compensatie voor de sanctie van gisteren dat Eg en Etienne nie tnaar buiten mochten, en de Arbodienst boos heeft gebeld ?
quote:Op vrijdag 22 september 2006 17:19 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Ja dat klinkt logisch, vooralgezien het feit dat ze de eerste paar weken helemaal geen buitenlucht hebben gesnoven![]()
"Voel dan..."De groep van Milica, Etiënne en Jeroen wordt kleiner en kleiner. Helemaal met de exit van maandag in het vooruitzicht. Eén voordeel: ze passen wel met z'n allen in bad...quote:Op vrijdag 22 september 2006 17:13 schreef muizemeis het volgende:
Dat vieze handje van e10!!!
Die is nog op de leeftijd natuurlijk dat zn vriendjes hem straks allemaal gaan high-fiven omdat hij zoveel tieten en konten heeft betast
ironic dacht ik van Alanis Morissettequote:Op vrijdag 22 september 2006 17:23 schreef Nostalgist het volgende:
Welk liedje zingt Semih nu ?
Nope, die had ik wel herkend (zie avatar) Maar dank je voor het meedenken !quote:Op vrijdag 22 september 2006 17:24 schreef n1ek het volgende:
[..]
ironic dacht ik van Alanis Morissette
gatverdamme, de armoe, dat je daar de highlights in je leven uit moet halen zegquote:Op vrijdag 22 september 2006 17:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
"Voel dan..."De groep van Milica, Etiënne en Jeroen wordt kleiner en kleiner. Helemaal met de exit van maandag in het vooruitzicht. Eén voordeel: ze passen wel met z'n allen in bad...
Etiënne laat weten dat hij de borsten van Milica mooi vindt. Jeroen houdt zich in het begin wat afzijdig, maar Milica zoekt eindelijk toch toenadering. "Voel dan, kom nou", daagt ze Jeroen uit. Etiënne komt niet meer bij van het lachen.
Opgewonden?
Blijkbaar wordt Jeroen geprikkeld door zijn zintuigen, want na Milica is Etiënne aan de beurt. Niet met zijn handen, maar met zijn mond...
Bron
Hier is ook het gratis filmpje te zien, dat Jeroen het gewoon uitspreekt en zegt: "Wat zullen mijn vrienden trots op me zijn.." (of zoiets)
Jeroen zei het, maar E10 denkt het, want het is gewoon een gluiperd.
En nog langer want de bewoners gaan batterijen wisselen....quote:Op vrijdag 22 september 2006 17:59 schreef demins het volgende:
30 minuten radiostilte...
Die batterijen zijn helemaal niet nodig nee, Monique heeft ze trouwens ook niet gewisseld, bij haar zittten ze er niet in...quote:Op vrijdag 22 september 2006 18:22 schreef BeeDee het volgende:
Waar hebben we het over ? Er gebeurd toch niks bijzonders, er wordt eten gemaakt, gedouched en alles is gewoon te horen.![]()
![]()
En terecht !quote:Op vrijdag 22 september 2006 18:26 schreef Nostalgist het volgende:
Semih ergert zich er blauw aan
Als jij het weet, weten wij het ook ! Ik heb echt geen idee.quote:Op vrijdag 22 september 2006 18:27 schreef LudoSanders het volgende:
Waarom worden die Sabrina, Monique en Janine voorgetrokken door BB..
Waar zie je dat op de streams ?quote:Op vrijdag 22 september 2006 18:27 schreef LudoSanders het volgende:
Waarom worden die Sabrina, Monique en Janine voorgetrokken door BB..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |