Mmm waar ken ik dit van?quote:Op maandag 25 september 2006 08:27 schreef linda856763 het volgende:
Ik ben tot de conclusie gekomen dat verlof, en thuiszitten, echt helemaal niets voor mij is. Ik kan mezelf erg slecht vermaken, ik heb een 'externe uitdaging' nodig.
hoewel het wel weer fijn is dat ik nu alle tijd heb om te ontbijten, en een krantje te lezen![]()
Ja, daar had ik het metquote:Op maandag 25 september 2006 10:17 schreef Suzanna het volgende:
Linda, nog even over dat 'jezelf vermaken'...als de baby er is kan dat je nog steeds dwarszitten. Ze slapen namelijk veel... Een goede remedie is gewoon er lekker op uit gaan met je kleintje en niet thuis blijven zitten, dat hielp bij mij écht goed. Lekker op bezoek bij anderen met kindje in draagzak of wandelwagen (of natuurlijk met de auto
) in de bus en trein is ook goed te doen (draagzak is in het begin dan wel handiger dan kinderwagen vanwege de plek die het inneemt in een bus/trein, je bent ook een stuk beweeglijker dan, later wordt het alleen wel te zwaar).
Kan me wel voorstellen dat je je verlof niet leuk vindt hoor, je bent ook lang niet de enige denk ik!
hihi, dat plassen, daar word je idd helemaal gek van. Ik heb het 's avond ook zo erg: even plassen, dan naar boven om te gaan slapen, nog even fokken, en zodra ik dan van achter de pc opsta om echt te gaan slapen, moet ik nog een keer. De blaas wordt dan blijkbaar nog even goed leeggedrukt.quote:Op maandag 25 september 2006 10:19 schreef Catootje het volgende:
Ik vond het ook zo dubbel: je bent 'lekker' vrij en ondertussen te dik en te moe om er echt van te kunnen genieten...en nu ga ik weer plassen..
Zooo herkenbaar!quote:Op maandag 25 september 2006 10:19 schreef Catootje het volgende:
Ik vond het ook zo dubbel: je bent 'lekker' vrij en ondertussen te dik en te moe om er echt van te kunnen genieten
Zeikerd!quote:...en nu ga ik weer plassen..
Het is ook bijna goed! Prostaglandines zijn het officieel. Maar ze doen niksquote:Op maandag 25 september 2006 11:07 schreef Moonah het volgende:
En wat grappig dat 'prostalandingesen' een officieel werkwoord aan het worden is!![]()
quote:Op maandag 25 september 2006 11:12 schreef PM-girl het volgende:
Ik mis nog een meldplichtenaar: BassMiss?
Mmm, ik dacht meer dat ik op het laatst nog even gordijnen moest strijken ed. Maar vooralsnog gebeurt er weinig nieuws hoor! En ik wil eerst even genieten van mijn lonely at the top moment, dus Linda, hop!!quote:Op maandag 25 september 2006 11:20 schreef Githa het volgende:
Menstruatiepijn, over actieve darmen, ineens in bed willen blijven, in jou geval klinkt dat goed PM![]()
Och, waarom niet?quote:Op maandag 25 september 2006 11:21 schreef XXXKarinXXX het volgende:
PMgirl.....het zou toch niet begonnen zijn......!!!!
Nope, dacht ik ook. Weeën gaan op en af.quote:Op maandag 25 september 2006 11:26 schreef PM-girl het volgende:
En zolang ik constante buikpijn heb, is er toch niets aan de hand?
in de douche plassen is wellicht een optie dan (als die boven is tenminste). je moet toch goed spoelen telkens bij 't plassen die eerste tijd dus twee vliegen in één klap.quote:Op maandag 25 september 2006 10:21 schreef linda856763 het volgende:
Wat ik mij trouwens afvroeg: Als je na de bevalling niet al te mobiel bent, moet je dan op de ondersteek? (in geval van toilet beneden en slaapkamer boven?) Want dat lijkt me niet echt handig als je maar een paar uur per dag kraamzorg hebt, en je moet al dat vocht uit je enkels en benen en polsen nog wegplassen..![]()
quote:Op maandag 25 september 2006 16:14 schreef bixister het volgende:
in de douche plassen is wellicht een optie dan (als die boven is tenminste). je moet toch goed spoelen telkens bij 't plassen die eerste tijd dus twee vliegen in één klap.
Fijn dat het goed gaat Appelsap...quote:Op maandag 25 september 2006 16:24 schreef appelsap het volgende:
Met mij gaat het goed!
Nog steeds op het gewicht van net voor de zwangerschap.![]()
Donderdag, de 20 weken echo. Spannend.
Rotgevoel he? Maar volgens mij horen bij voorweeën ook menstruatiekrampen.quote:Op maandag 25 september 2006 16:30 schreef linda856763 het volgende:
Voorweeën: zijn dat een-beetje-pijnlijke-harde buiken? Het voelt of ik een blok beton aan de voorkant heb hangen, en ik heb de laatste weken juist erg weinig last van harde buiken gehad...
Nou uuuh ik heb het niet gepostquote:Op maandag 25 september 2006 12:20 schreef PM-girl het volgende:
Leuk nieuws Mwana!!
Psst, Githa, was op zoek naar jouw bevallingsverhaal, maar ik kan het niet vinden? Of heb je het niet gepost in het bevallingsverhalentopic?
Check. Af en toe tenminste...quote:Op maandag 25 september 2006 16:40 schreef Moonah het volgende:
[..]
Rotgevoel he? Maar volgens mij horen bij voorweeën ook menstruatiekrampen.
Ach whatever, je bent aan het werk!
Kruikje, douchen...
Nou, toen je vanmorgen jouw ervaring postte, dacht ik jouw verhaal even te gaan lezen, omdat ik toch niks anders van plan was (en ben) voor vandaag).quote:Op maandag 25 september 2006 17:04 schreef Githa het volgende:
[..]
Nou uuuh ik heb het niet geposteen kort verslag in het Z&G topic van toen en in Jordy's eigen topic.
Maaruh wilde je iets weten dan?
Liev!quote:Op maandag 25 september 2006 19:46 schreef nikky het volgende:
Mijn ukkie is lekker druk op het moment. De bewegingen worden steeds heftiger. Het doet nu nog geen zeer maar over een aantal weken vast wel.
Maar nu is ukkie lekker aan het rondspartelen en draaien en doen. Mijn buik gaat alle kanten op
Ik ook, ik ookquote:Op maandag 25 september 2006 11:20 schreef Githa het volgende:
Menstruatiepijn, over actieve darmen, ineens in bed willen blijven, in jou geval klinkt dat goed PM![]()
haha maar appelsap heeft wel een zichtbaar buikje!!quote:Op maandag 25 september 2006 16:30 schreef linda856763 het volgende:
Karin, je bent niet de enige die niet aankomt!
Geen idee. Het zou wel eens een begin kunnen zijn als er regelmaat in zit. Ik zou het eerst maar eens een uurtje bij gaan houden.quote:Op maandag 25 september 2006 21:24 schreef linda856763 het volgende:
Oké, ik lig een beetje op de bank, er komt een krampje in mijn onderbuik (waar vroegahmenstruatiekramp zou zijn omdat daar toen mijn baarmoeder zat) opzetten, en het zet op en het zet op, een minuutje ofzo. Ik doe maar eens diep ademhalen, en het zakt ook weer eens af. 7 minuten later, zelfde weer. En toen had ik geen geduld meer om te gaan liggen, dus nu zit ik hier. (maar daarvoor had ik het ook al een paar keer, maar toen niet op mijn horloge gekeken.)
Beste dames-experts, is dat nu een wee - of iets wat er op lijkt?
Jaaah, dat wordt een meisje hè! Die nemen de schoonheid van de moeder weg!quote:Op maandag 25 september 2006 21:24 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Kreeg vandaag van mijn collega;s te horen dat ik er niet uitzag....en bedankt maar weer
![]()
Veel eerste kindjes hier? Die worden vaker te laat geboren toch? Ik las gisteren de 'Kinderen' en daarin is een rubriek met fotootjes vanquote:Op maandag 25 september 2006 21:24 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ligt het aan mij of worden er de laatste tijd op Fok! veel kids te laat geboren???![]()
Dat zegt niksquote:
Welterusten allen, ik ga ook nog een poginkje wagen. Een heel verslag is wel teveel gevraagd denk ik Sjeen, maar als het geboren is, dan krijgen S-oepstengel en Nikky mail, dus ga hen maar lekker stalkenquote:Op maandag 25 september 2006 22:14 schreef Sjeen het volgende:
Ik ga nu naar bed, maar nog even snel een paar![]()
![]()
voor Linda. Morgenochtend verwacht ik verslag van de geboorte van een heel lief beebje
![]()
En nu ben je als het goed is al bevallen. Dat zal geen saaie week meer worden denk ikquote:Op zondag 24 september 2006 20:50 schreef linda856763 het volgende:
[..]
Ik voel me bleh!Rugpijn en buikpijn en spierpijn in mijn benen, en geen idee waarvan. En ja, het zou misschien rommelen/voorwerk genoemd kunnen worden, maar ik durf er niet op te hopen, die buikpijn lijkt eerder te komen van enorm rommelende darmen. gezien de lucht die regelmatig ontsnapt
![]()
Ik zie ook een beetje op tegen komende week. Weer zo'n saaie lange tijd.
Denk ik ook niet.. volgens mij krijgen we een kleine babyboomquote:Op dinsdag 26 september 2006 08:48 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
En nu ben je als het goed is al bevallen. Dat zal geen saaie week meer worden denk ik![]()
quote:Op dinsdag 26 september 2006 09:07 schreef marit1978 het volgende:
Verkeer nog in soort van ongelovige toestand,
maar ik neem aan dat ik er wel aan ga wennen!
(zo heb ik bijv. gisteren wel in telefoonboek gezocht naar een verloskundige, maar heb het uiteindelijk weer weggelegd omdat ik me gewoon niet kan indenken dat IK die bel! Komt donderdag wel ofzo. )
Oh dat hadden wij laatst ook alleen was de gemeente zo goed om van te voren te zeggen wat zwaars op de deksels te leggen zodat ons de rotzooi bespaard bleef.quote:Op dinsdag 26 september 2006 10:11 schreef ik80 het volgende:
Hier mag ik een wc en een badkamer schoonmaken voordat ik naar de wc kan. Niks van de gemeente gehoord. Ze hebben even de riolering doorgespoten (werkelijk gespoten). Het is dat de deksels erop zaten anders was het tot het plafond gekomen, nu ligt het nog maar op de vloer.
Dat wordt poetsen en daar heb ik helemaal geen zin in. (wie wel) Ik zie liever baby's!
Mei is zo'n leuk maand om een kindje te krijgenquote:Op dinsdag 26 september 2006 10:01 schreef marit1978 het volgende:
leuk al die felicitaties !
maakt het wat werkelijker allemaal !
Voor zover ik kan inschatten, zal dat rond 29mei zijn
Na een termijn-echo weet ik meer!
Ik wist wanneer mijn eisprong was geweest, dus die datum heb ik tot de echo aangehouden. De echo vond dat 'de datum' twee dagen later was, maar omdat ik mijn eisprong had gevoeld, mocht ik van de vk mijn eigen datum aanhouden. Was ik blij mee, want als ik overtijd zou lopen, zou het twee dagen korter duren. Uiteindelijk toch op de echo datum bevallen.quote:Op dinsdag 26 september 2006 10:10 schreef marit1978 het volgende:
haha, dat verwacht je inderdaad echt totaal niet!
hoe ging bij jou de termijn-bepaling?
ookquote:Op dinsdag 26 september 2006 11:29 schreef chacama het volgende:
Pm.... site voor de baby?
In het begin voelde ik me net of ik ongi moest worden, dacht ook echt dat dat ging gebeuren.....maar dat was gelukkig niet het geval.quote:Op dinsdag 26 september 2006 11:33 schreef marit1978 het volgende:
Besloten vk donderdagochtend te gaan bellen,
dan heb ik tenminste een datum over een week of 3 (schat ik?) waarop dingen concreter worden.
Maar over het algemeen genomen is dit toch wel zo? met 12 en met 20 weken dacht ikquote:Op dinsdag 26 september 2006 12:01 schreef Githa het volgende:
Niet overal is het zo dat je maar 2 echo's krijgt. Mijn VK had een eigen echoapparaat in haar praktijk.
Ik heb er bij haar 4 gehad ( 6 weken, 12 weken, 20 weken en 39 weken) en daarnaast nog 2 in het ziekenhuis ( 30 weken en 34 weken).
Een echo kan altijd natuurlijk maar jij bedoeld denk ik of je het hartje ziet?quote:
Nou, ik zat er net naar te kijken!quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:13 schreef PM-girl het volgende:
maar dat kan ook van mijn hangbuik zijn? Al hangt ie nog niet echt laag toch? (zie buikentopic)
Met de nadruk op even he?quote:Verder af en toe een licht menstruatiegevoel in mijn buik, heel licht. De darmen zijn weer koest sinds gisterenmiddag.
Vandaag precies 40 weken, maar ik denk dat het nog wel even duurt.
quote:
En al dat gerommel is niet voor niets. Zo heerlijk om te lezen dat jullie meteen echte weeen willen. Maar het voorwerk is ook werkquote:Op dinsdag 26 september 2006 12:59 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Ik denk er gewoon niet aan om me te melden. Heb namelijk niet het gevoel dat hij er ooit eens gaat uitkomen...
Hoewel wel al een paar dagen kramp en buikpijn maar ja, dat is al een paar dagen dus...
Ik weet niet niet of ik dat echt wel wil hoor. Als ik kramp krijg begin ik toch een beetje bang te worden ook.quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:04 schreef chacama het volgende:
[..]
En al dat gerommel is niet voor niets. Zo heerlijk om te lezen dat jullie meteen echte weeen willen. Maar het voorwerk is ook werk![]()
Neuh, hoeft niet hoor.quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:07 schreef PM-girl het volgende:
Ja maar mijn buik moet toch echt omlaag nog eerst? Of hoeft dat niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |