abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42134359
Linda !!! Gefeliciteerd hopelijk kun je je kindje vasthouden

Marit
  dinsdag 26 september 2006 @ 09:40:30 #252
11682 Moonah
Jolie femme
pi_42134424
Jaaah! Linda! Eindelijk he vrouwke!
Pfff, zit hier helemaal te brullen door de geweldige online coaching door onze ervaren dames.
Wat prachtig toch!
Oooh, wat spannend! Al zul je nu toch al een heel eind zijn of zelfs al je lieve kleine kindje in je armen hebben...
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 09:07 schreef marit1978 het volgende:
Verkeer nog in soort van ongelovige toestand,
maar ik neem aan dat ik er wel aan ga wennen!
(zo heb ik bijv. gisteren wel in telefoonboek gezocht naar een verloskundige, maar heb het uiteindelijk weer weggelegd omdat ik me gewoon niet kan indenken dat IK die bel! Komt donderdag wel ofzo. )
Herkenbaar hoor.
Van harte!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  dinsdag 26 september 2006 @ 09:57:34 #253
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_42134712
Jaahaaa.. het heeft doorgezet bij Linda

Marit, welkom hier! Als je al een uitgerekende datum hebt, kan ik die in de OP erbij zetten als je 'm dan zelf in de wiki erbij zet komt ie in de volgende topics ook erbij
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_42134733
marit gefeliciteerd
mama van 3 kids!
pi_42134770
leuk al die felicitaties !
maakt het wat werkelijker allemaal !

Voor zover ik kan inschatten, zal dat rond 29mei zijn
Na een termijn-echo weet ik meer!
pi_42134780
Linda! Jehebt vandaag je beebje in je armen (nu toch al wellang en breed hoop ik).

Marit gefeli, wen er eerst nog maar even aan en dan pas de vk bellen.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_42134830
Gefeliciteerd marit.

Echt snel, ik was ook 6 weken na de pil zwanger. Dat verwacht je dan gewoon niet. Maar wel leuk natuurlijk.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_42134940
haha, dat verwacht je inderdaad echt totaal niet!

hoe ging bij jou de termijn-bepaling?
  dinsdag 26 september 2006 @ 10:11:58 #259
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_42134975
Gefeliciteerd Marit, bij ons ging het ongeveer ook zo snel, leuk hoor!

Ohh er komen baby's!!!

Hier mag ik een wc en een badkamer schoonmaken voordat ik naar de wc kan. Niks van de gemeente gehoord. Ze hebben even de riolering doorgespoten (werkelijk gespoten). Het is dat de deksels erop zaten anders was het tot het plafond gekomen, nu ligt het nog maar op de vloer.
Dat wordt poetsen en daar heb ik helemaal geen zin in. (wie wel) Ik zie liever baby's!
  dinsdag 26 september 2006 @ 10:12:53 #260
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_42134998
Termijn bepaling ging bij mij via een echo, maar die kreeg ik pas rond 8 weken, even geduld hebben!
pi_42135024
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 10:11 schreef ik80 het volgende:
Hier mag ik een wc en een badkamer schoonmaken voordat ik naar de wc kan. Niks van de gemeente gehoord. Ze hebben even de riolering doorgespoten (werkelijk gespoten). Het is dat de deksels erop zaten anders was het tot het plafond gekomen, nu ligt het nog maar op de vloer.
Dat wordt poetsen en daar heb ik helemaal geen zin in. (wie wel) Ik zie liever baby's!
Oh dat hadden wij laatst ook alleen was de gemeente zo goed om van te voren te zeggen wat zwaars op de deksels te leggen zodat ons de rotzooi bespaard bleef.
Syllables govern the world
  dinsdag 26 september 2006 @ 10:15:28 #262
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_42135045
Waaah, Linda!! Je gaat toch niet vandaag mijn datum wegstelen, ik moet vandaag bevallen!!! Hihi, nee hoor, jij mag! Hopelijk heb je inmiddels je kindje bij je! Zo niet, dan nog even succes

Hier nog niets, af en toe een raar vreemd gevoel in mijn liezen, is het voorwerk of gewoon de effecten van mijn zakkende buik?

Marit welkom hier!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_42135157
Woei spannend hier Linda ik hoop dat alles goed gaat daar met je!

Marit gefeliciteerd met je zwangerschap
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_42135248
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 10:01 schreef marit1978 het volgende:
leuk al die felicitaties !
maakt het wat werkelijker allemaal !

Voor zover ik kan inschatten, zal dat rond 29mei zijn
Na een termijn-echo weet ik meer!
Mei is zo'n leuk maand om een kindje te krijgen
Gefeliciteerd!!
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
pi_42135573
hihi.. ik kan me nu al helemaal verheugen op de komende zomer .. lekker in de tuin ..

en tegelijkertijd verbied ik mezelf nu al te blij te zijn
het is allemaal nog zó verschrikkelijk pril en kwetsbaar !

Nee, voor nu leef ik vooral mee met de zéér-aanstaande-moeders!
pi_42135688
Linda... ik hoop voor je dat je je kleine beebje in je handen hebt! Tis vast een schatje! En hopelijk is het je een beetje meegevallen....

PM ook al aan het rommelen!! T gaat wel snel achter elkaar hier!!!! En op de uitgerekende datum ook nog!!!

Marit....welkom hier!!! En gefeliciteerd met je zwangerschap! Hier ging het ook snel, 1 keer ongi geweest, daarna zwanger!! Ik heb met 12 weken een termijnecho gehad.....

[ Bericht 40% gewijzigd door XXXKarinXXX op 26-09-2006 10:52:32 ]
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_42136211
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 10:10 schreef marit1978 het volgende:
haha, dat verwacht je inderdaad echt totaal niet!

hoe ging bij jou de termijn-bepaling?
Ik wist wanneer mijn eisprong was geweest, dus die datum heb ik tot de echo aangehouden. De echo vond dat 'de datum' twee dagen later was, maar omdat ik mijn eisprong had gevoeld, mocht ik van de vk mijn eigen datum aanhouden. Was ik blij mee, want als ik overtijd zou lopen, zou het twee dagen korter duren. Uiteindelijk toch op de echo datum bevallen.
O ja, tijdens de echo was ik op de dag af 12 weken zwanger (volgens mijn telling dan).
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  dinsdag 26 september 2006 @ 11:15:59 #268
144006 chacama
Ondernemend!
pi_42136344
Oeie d'r komt een baby...

Marit welkom hier. Ook ik was deze keer een snelle. Ook maar 1 keer ongesteld en toen 3 keer gecontroleerd of het echt wel klopte. Kon het gewoon niet geloven.

En PM stiekem ook aan het rommelen.... da's mooi. Dan gaat het helemaal goed komen met mijn planning

Even nog een vraag voor de kenners..... wat waren ook al weer de trucjes om geen kramp in je kuiten te krijgen. Heb mijn bed al omhoog bij het voeteneind en masseer mezelf 's avonds voor het slapen gaan, maar het blijft jengelen...

Vanochtend met Fleur bij HA geweest. Die meid houdt me nu al 2 nachten uit mijn slaap met d'r geblaf. Maar zij slaapt er gelukkig wel dwars doorheen. Niets ernstigs dus gewoon hoestdrank. De goede man vroeg nog hoe het met mij was. Heb hem verteld van de harde buiken en kreeg een strenge doch begrijpende blik. En de wijze woorden: Probeer, en ik snap dat dit nu niet makkelijk is, zoveel mogelijk rust te nemen. Nou, dat doe ik dus ook zoveel mogelijk. En ik probeer mijn klusjes dus zoveel mogelijk te verdelen over de dag heen...

De koppijn wil nog steeds niet weg. En het is geen migraine, want licht en geluid zijn niet vervelend. Zal wel spanning zijn. Dus met zo af en toe paracetamol moet ik het gaan redden. Maar ik wil ook niet constant slikken. Het is toch troep.
pi_42136410
Waar blijft plurkje?
Syllables govern the world
  dinsdag 26 september 2006 @ 11:22:27 #270
94046 PM-girl
pi_42136485
Chacama, trucs tegen kramp, een gebruikte ijzervijl bij het voeteneinde, of een stuk zeep!
Of het werkt???

En Bass Miss, hoe is het bij jou?

Pfff, ben bezig met een site te maken, dat valt niet mee zeg!
*
pi_42136502
Chacama, zo even uit mijn hoofd.
-ietsvanmetaal of een sterke magneet onder je bed leggen (hielp bij mij in mijnpubertijd)
-afwisselend warm en koud afspoelen van je benen (helpt ook als je al kramp hebt)
-magnesiumpillen slikken (weet niet of dat kan en mag tijdens de zwangerschap)
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  dinsdag 26 september 2006 @ 11:29:54 #272
144006 chacama
Ondernemend!
pi_42136637
*gaat op zoek naar een stuk ijzer.

Pm.... site voor de baby?
  † In Memoriam † dinsdag 26 september 2006 @ 11:29:59 #273
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_42136639
Marit nogmaals van harte gefeliciteerd en welkom in dit topic!
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  dinsdag 26 september 2006 @ 11:30:50 #274
94046 PM-girl
pi_42136657
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 11:29 schreef chacama het volgende:
Pm.... site voor de baby?
ook
*
  dinsdag 26 september 2006 @ 11:32:07 #275
24188 Belana
kloon van belana
pi_42136679
PM hoest met jou en de krampjes enzo?
stormy waters...
sailin'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: