Oeie d'r komt een baby...
![]()
Marit welkom hier. Ook ik was deze keer een snelle. Ook maar 1 keer ongesteld en toen 3 keer gecontroleerd of het echt wel klopte. Kon het gewoon niet geloven.
En PM stiekem ook aan het rommelen.... da's mooi. Dan gaat het helemaal goed komen met mijn planning
![]()
Even nog een vraag voor de kenners..... wat waren ook al weer de trucjes om geen kramp in je kuiten te krijgen. Heb mijn bed al omhoog bij het voeteneind en masseer mezelf 's avonds voor het slapen gaan, maar het blijft jengelen...
Vanochtend met Fleur bij HA geweest. Die meid houdt me nu al 2 nachten uit mijn slaap met d'r geblaf. Maar zij slaapt er gelukkig wel dwars doorheen. Niets ernstigs dus gewoon hoestdrank. De goede man vroeg nog hoe het met mij was. Heb hem verteld van de harde buiken en kreeg een strenge doch begrijpende blik. En de wijze woorden: Probeer, en ik snap dat dit nu niet makkelijk is, zoveel mogelijk rust te nemen. Nou, dat doe ik dus ook zoveel mogelijk. En ik probeer mijn klusjes dus zoveel mogelijk te verdelen over de dag heen...
De koppijn wil nog steeds niet weg. En het is geen migraine, want licht en geluid zijn niet vervelend. Zal wel spanning zijn. Dus met zo af en toe paracetamol moet ik het gaan redden. Maar ik wil ook niet constant slikken. Het is toch troep.