Dat zegt niksquote:
Welterusten allen, ik ga ook nog een poginkje wagen. Een heel verslag is wel teveel gevraagd denk ik Sjeen, maar als het geboren is, dan krijgen S-oepstengel en Nikky mail, dus ga hen maar lekker stalkenquote:Op maandag 25 september 2006 22:14 schreef Sjeen het volgende:
Ik ga nu naar bed, maar nog even snel een paar![]()
![]()
voor Linda. Morgenochtend verwacht ik verslag van de geboorte van een heel lief beebje
![]()
En nu ben je als het goed is al bevallen. Dat zal geen saaie week meer worden denk ikquote:Op zondag 24 september 2006 20:50 schreef linda856763 het volgende:
[..]
Ik voel me bleh!Rugpijn en buikpijn en spierpijn in mijn benen, en geen idee waarvan. En ja, het zou misschien rommelen/voorwerk genoemd kunnen worden, maar ik durf er niet op te hopen, die buikpijn lijkt eerder te komen van enorm rommelende darmen. gezien de lucht die regelmatig ontsnapt
![]()
Ik zie ook een beetje op tegen komende week. Weer zo'n saaie lange tijd.
Denk ik ook niet.. volgens mij krijgen we een kleine babyboomquote:Op dinsdag 26 september 2006 08:48 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
En nu ben je als het goed is al bevallen. Dat zal geen saaie week meer worden denk ik![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |