abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42089256
Hier ook nog niks hoor.
  zondag 24 september 2006 @ 11:53:35 #102
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_42089348
Moonah dan, want die heb ik na gisteren ochtend hier niet meer gezien!!

Dus dan maar even voor de goede spirit, Moonah:
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_42089424
Hehe, het zal echt raden worden wie eerst hier, he!
  zondag 24 september 2006 @ 12:05:45 #104
94046 PM-girl
pi_42089555
Nou ik ga voor een Moonahzoontje, misschien afgelopen avond al of anders deze ochtend vroeg!

Naam, uhm, Casper ofzo?
*
pi_42090050
Oja, die vouwmachine. Ik ga zo maar eens proberen, een kleinere versie dan (wegens gebrek aan karton.)
En ik krijg zometeen weer bezoek. Toen ik die afspraken maakte, hoopte ik ergens stiekem dat ze niet door zouden gaan vanwege de bevalling. Maar helaas. Maar goed, dan is bezoek ook wel weer gezellig, en een afleiding.

Zou het echt, Moonah?
Eva
  zondag 24 september 2006 @ 13:43:48 #106
11682 Moonah
Jolie femme
pi_42090787
Hey hallo! Niets aan de hand hoor.
Zelfs geen voorweeën!
Heb gewoon niets te melden.
En géén Casper.
Ben er overigens nog niet over uit of ik überhaupt de naam van ons menneke hier bekend ga maken.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  zondag 24 september 2006 @ 13:50:25 #107
11682 Moonah
Jolie femme
pi_42090913
Oh, en ik heb al een paar dagen zoooo'n zin in heftige ongecompliceerde sex!
En uitgaan! Lekker van de kaart raken en alleen maar dansen en sjansen!
Hoe zeer ik het zwanger zijn ook zal missen, ik zal ook heel blij zijn als ik mijn lekkere oude lijf weer terug heb.
En 'oud' dus op een andere manier dan jullie ws interpreteren.

Maar ja, heb je je lijf terug, zit je gebonden aan je kind. Tismewat!
pi_42090983
Oké, dan wil ik toch maar gewoon eerst bevallen

En Moonah: moeders, zussen, vriendinnen staan vast te trappelen om eens op te mogen passen!
Eva
  zondag 24 september 2006 @ 13:56:13 #109
11682 Moonah
Jolie femme
pi_42091038
quote:
Op zondag 24 september 2006 13:53 schreef linda856763 het volgende:
Oké, dan wil ik toch maar gewoon eerst bevallen
Oké dan, go for it!
Jij bent ook gewoon aan de beurt hoor!
quote:
En Moonah: moeders, zussen, vriendinnen staan vast te trappelen om eens op te mogen passen!
"Mam, wil je morgenavond komen oppassen, want ik heb een beurt nodig."

Zoiets?
  zondag 24 september 2006 @ 13:57:53 #110
94046 PM-girl
pi_42091065
Linda, ja ik wil wel bovenaan de lijst hoor, je mag van mij!

Moonah, helaas. Ik vond je andere dagen zo op tijd met je meldplicht dat ik het serieus dacht!

Ik heb lekker weer aan mijn nesteldrang toegegeven, ondanks mijn zere rug. Lekker opgeruimd boven, voegen in de douche gepoetst en de wc's weer laten blinken!
Maar al die rare poetsfratsen leiden bij mij nog tot niks....
*
  zondag 24 september 2006 @ 14:01:11 #111
11682 Moonah
Jolie femme
pi_42091109
quote:
Op zondag 24 september 2006 13:57 schreef PM-girl het volgende:
Moonah, helaas. Ik vond je andere dagen zo op tijd met je meldplicht dat ik het serieus dacht!
Ik doe niet aan melden. Ik post alleen als ik zin heb.
(Of als ik me verveel... )
quote:
Ik heb lekker weer aan mijn nesteldrang toegegeven, ondanks mijn zere rug. Lekker opgeruimd boven, voegen in de douche gepoetst en de wc's weer laten blinken!
Maar al die rare poetsfratsen leiden bij mij nog tot niks....
Niet eens tot een schoner huis?
  zondag 24 september 2006 @ 14:06:28 #112
94046 PM-girl
pi_42091195
quote:
Op zondag 24 september 2006 14:01 schreef Moonah het volgende:
Niet eens tot een schoner huis?
Deels, want nu glimt de douchemuur, maar omdat ik niet ga dweilen, staan er allemaal vieze voeten op de vloer! Haha!
*
  Milf zondag 24 september 2006 @ 14:07:24 #113
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_42091219
Mijn ukkie is nu al geintroduceerd met de Rodermarkt feestweek. .
Het trappelde mooi mee met alle muziek. En ik zag een hoop dikke buiken rondlopen. Ja ook veel mannen maar ik doel dan echt op zwangere buiken .
Was pas om 04:20 thuis . Maar beebje heeft het ook wel leuk gehad dacht ik .
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  zondag 24 september 2006 @ 14:08:10 #114
94046 PM-girl
pi_42091235
Leuk Nikky! Jong geleerd is oud gedaan toch? Vandaag lekker uitrusten he!
*
  zondag 24 september 2006 @ 14:08:45 #115
11682 Moonah
Jolie femme
pi_42091250
quote:
Op zondag 24 september 2006 14:06 schreef PM-girl het volgende:

[..]

Deels, want nu glimt de douchemuur, maar omdat ik niet ga dweilen, staan er allemaal vieze voeten op de vloer! Haha!
Jij bent ook maar een huisvrouw van niets zeg.
Gheghe, ik heb sinds het zkh lekker een poetsmutsje, dochter van een vriendin. Heeeeerlijk! Was nu natuurlijk hard nodig, maar ik denk dat ik haar wel hou hoor! Hoef ik alleen nog maar te poetsen wat en wanneer ik zin heb!
  zondag 24 september 2006 @ 14:09:29 #116
11682 Moonah
Jolie femme
pi_42091270
quote:
Op zondag 24 september 2006 14:07 schreef nikky het volgende:
Was pas om 04:20 thuis .
Whow! Dat je dat volhoudt!
  Milf zondag 24 september 2006 @ 14:16:35 #117
16000 nikky
pi_42091425
quote:
Op zondag 24 september 2006 14:08 schreef PM-girl het volgende:
Leuk Nikky! Jong geleerd is oud gedaan toch? Vandaag lekker uitrusten he!
Dat zei ik gisteren dus ook al
quote:
Op zondag 24 september 2006 14:09 schreef Moonah het volgende:

[..]

Whow! Dat je dat volhoudt!
Het was dan ook erg gezellig . En ik heb weer energie voor tien.
En geen harde buiken en veel rondgesjouwd. En mensen die naar me toekwamen van "HEeej hoest met jou...... bladiabla...... ik hoorde een roddel dat je zwanger bent"

Echt ons kent ons hier hoor .
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_42096735
quote:
Op zondag 24 september 2006 13:56 schreef Moonah het volgende:

[..]

Oké dan, go for it!
Jij bent ook gewoon aan de beurt hoor!
Dank, ik doe mijn best
quote:
"Mam, wil je morgenavond komen oppassen, want ik heb een beurt nodig."

Zoiets?
Nou, daar heb je toch geen oppas voor nodig? Gewoon kind in eigen bedje en ouderslaapkamerdeur dicht? (haakje erop )
Ik bedoelde meer voor het dansen en sjansen

[ Bericht 3% gewijzigd door linda856763 op 24-09-2006 19:13:12 ]
Eva
pi_42096890
hoi, dus nog niks Linda?? Ik hoopte het zo voor je toen je aan het uitslapen bleek....

Vandaag op visite bij schoonzus....wil je de babykamer zien??? Ja leuk!!!
En toen zat er behang aan de muur met auto's en vrachtwagens.....ze krijgen dus een jongetje! Dat wist ik nog niet. En ze hebben al een meid, hartstikke mooi dus.

Morgen naar de Ha, mijn kaak zit al een week vast, gaat blijkbaar niet vanzelf over, en het is wel erg irritant, kan niks hards eten en kauwen is ook niet echt fijn op het moment.....

En nog een vraag: ik zou eigenlijk het liefste thuis gaan bevallen, ware het niet dat je in mijn woonplaats niet boven mag bevallen! Je moet een bed beneden zetten....dit ivm een evt ambulance die de mensen niet meer van boven wil halen....!!!??? Maar beneden is niet echt een optie bij ons, dan moeten we een deel van de inrichting eruit gaan zetten.... dus moet het wel in het ziekenhuis. Maar dan heb je een eigen bijdrage als je geen medische noodzaak hebt.... hoeveel is dat ongeveer? Want iemand zei tegen me dat het meer dan 1000 euro was....dan gaan we toch maar de eettafel enz eruit gooien denk ik. Maar het lijkt me wel een heel belachelijk bedrag. Wie weet er meer van?
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  zondag 24 september 2006 @ 19:49:02 #120
11682 Moonah
Jolie femme
pi_42097334
quote:
Op zondag 24 september 2006 19:07 schreef linda856763 het volgende:
Gewoon kind in eigen bedje en ouderslaapkamerdeur dicht? (haakje erop )
Ah! Tnx voor de tip!

Karin, wat typisch dat je per sé beneden moet bevallen...

En ET, hoe gaat het met 'rustig aan doen'? Is dat te doen? En zo ja, merk je effect?
pi_42097512
quote:
Op zondag 24 september 2006 19:16 schreef XXXKarinXXX het volgende:
hoi, dus nog niks Linda?? Ik hoopte het zo voor je toen je aan het uitslapen bleek...
.Niks, nada, noppes.
quote:
En nog een vraag: ik zou eigenlijk het liefste thuis gaan bevallen, ware het niet dat je in mijn woonplaats niet boven mag bevallen! Je moet een bed beneden zetten....dit ivm een evt ambulance die de mensen niet meer van boven wil halen....!!!??? Maar beneden is niet echt een optie bij ons, dan moeten we een deel van de inrichting eruit gaan zetten.... dus moet het wel in het ziekenhuis. Maar dan heb je een eigen bijdrage als je geen medische noodzaak hebt.... hoeveel is dat ongeveer? Want iemand zei tegen me dat het meer dan 1000 euro was....dan gaan we toch maar de eettafel enz eruit gooien denk ik. Maar het lijkt me wel een heel belachelijk bedrag. Wie weet er meer van?
Huh Dat heb ik nog nooit gehoord! Maar als ze je verbieden om thuis te bevallen, dan lijkt me toch niet dat ze dan een eigen bijdrage kunnen vragen omdat je in het ziekenhuis moet bevallen.
Op google vind ik bedragen terug van rond de 450 euro... Als je aanvullend verzekerd bent, zou je daar een deel van terug kunnen krijgen. Ik zou bijvoorbeeld 50% vergoed krijgen maar ik heb dus een medische indicatie
Ik zou dit wel even goed navragen, zou dit niet een 'gerucht' zijn?
Eva
  zondag 24 september 2006 @ 20:09:40 #122
94046 PM-girl
pi_42097661
He, net een heel verhaal getypt, is het weer weg!

Karin, ik zou het nog goed navragen, het schijnt te maken hebben met of je op een brancard makkelijk naar beneden kunt.
Echter toen ik me 6 weken te vroeg aankondigde en men met spoed naar de OK moest, was de lift kapot in de flat van mijn ouders. Mijn opa is toen gebeld en met zijn allen hebben ze de brancard 6 etages naar beneden gesjouwd!!
Een poliklinische bevalling hier kost 430 euro ongeveer, in mijn gevoel wordt het volledig vergoed (VGZ uitgebreid aanvullend)

Linda, hoe voel je je nu? Iets positiever?Er is namelijk wel weer een dag voorbij!!
*
pi_42097684
nee was het maar waar, het was zo ongeveer het eerste wat mijn vk me meedeelde

Ik vind het ook belachelijk, je gaat toch niet in de huiskamer liggen bevallen????
Lijkt me het "fijnste" als je gewoon in je eigen bed kan bevallen
Maar ze hebben hier al meerdere malen vrouwen uit het raam moeten laten takelen door de brandweer..... omdat het met een brancard niet ging....
pi_42097759
Pm girl, het zou bij ons thuis makkelijk gaan hoor met een brancard, we hebben een nieuw huis met extra brede trap.... maar ze hebben besloten om in mijn woonplaats niet meer boven te mogen bevallen..., dat geldt dus voor iedereen, wat voor huis je ook hebt. belachelijk he!!!
  zondag 24 september 2006 @ 20:19:24 #125
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_42097913
hier 'mag' ik ook niet thuis bevallen om zo'n beetje dezelfde reden. Ze kunnen hier met een brancard de draai van de trap niet nemen naar beneden en dus hebben ze liever dat je in 't ziekenhuis bevalt.
Vorige keer (3 jaar geleden) kostte dat iets van 300 euro ofzo, maar de meeste aanvullende verzekeringen vergoeden een deel. (vaak 50% of 100%).

hier dus ook niet echt een 'keuze' maar je krijgt er geen medische indicatie door en moet dus gewoon betalen.

Moonah, rustig aan doen.. sja... Vanmorgen koffieklant, maar eigenlijk alleen maar op de bank gezeten en Swets laten lopen, daarna op de bank gelegen, vanmiddag even naar winkelcentrum gefietst, even schoenen voor man en kind kopen. Resultaat? geen idee.. krampen heb ik meestal 'snachts en ook niet elke nacht (ik wordt er niet elke nacht wakker van tenminste), tot nu toe nog geen verband tussen drukke dag en krampen kunnen ontdekken.. Als ik nu de hele week geen last heb, heeft 't resultaat
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_42098003
Troel dankje voor het wereldkundig maken van het nieuws ( ik dacht dat je wel begreep dat het smsje ook was voor hier en je was zelfs de 5e die ik smste)
Allemaal bedankt voor de felicitaties. Ik was tot nu toe zo druk met bezoek, rusten en kleine lieve Tristan dat ik nog niet kon inloggen. Woensdagnacht, nadat we weer uit eten waren geweest ,braken om 3 uur snachts de vliezen. Ik was euforisch en we hebben nogal een klein huis dus het bed moest nog op klossen en dat in de woonkamer. Dus mijn vriend en ik zijn direct bezig gegaan om alles klaar te zetten, hebben daarna nog wat geslapen tot half 9 en toen heb ik de vk gebeld. Ze kwam rond 11en langs en vertelde dat ze rond half 9 savonds weer langs zou komen tenzij ik voor die tijd zelf reden had te bellen. De hele dag hebben we geslapen, gegeten, film gekeken en gerelaxt en rond kwart voor 8 ben ik even gan douchen. De hele dag rommelde het wel iets en had ik af en toe wel een soort wee maar het was niet echt pijnlijk. Onder de douche moest ik me ineens vasthouden aan de douchestang aan de muur want ik had ineens een heftige wee. Ik dacht eerst dat het misschien kwam omdat ik stond ipv lag want toen ik ging liggen voelde ik het een stuk minder. De vk kwam om half 9 en ik vertelde haar over die wee en dat ze leken om de 5 minuten te komen en zij zei dat ik er rekening mee moest houden dat het allemaal zo'n vaart niet zou lopen en dat ik waarschijnlijk wel de volgende ochtend naar het ziekenhuis zou moeten omdat de vliezen dan langer dan 24 uur gebroken waren.
Ik was behoorlijk teleurgesteld en we gingen film kijken want dit ging dus nog uren duren. De ween werden wel steeds heftiger en samen probeerden we er doorheen te puffen maar rond half 12 trok ik het amper meer. Ik raakte volledig in paniek en schreeuwde tegen mijn vriend dat hij de vk moest bellen dat ik naar het ziekenhuis wilde voor pijnstillers en dat binnen 5 minuten want anders ging ik wel lopen. Hij heeft gebeld, ze kwam langs, ze heeft rond kwart over 12 4 cm ontsluiting geconstateerd en we gingen naar het ziekenhuis want ik wilde pijnbestrijding want dit ging ik niet langer volhouden. Ik dacht nl aan 1 cm ontsluiting per uur dus nog 6 uur te gaan. Om kwart voor 1 in het ziekenhuis bleek ik volledige ontsluiting te hebben en een uur later was Tristan op de wereld.
Het ging allemaal ineens zo snel dat ik nauwelijks durfde te geloven dat Tristan er echt was maar inmiddels ben ik wel overtuigd.

linda856763 en PM-girl kom maar op
Ik heb geloof ik mijn geloof in het geloof verloren.
pi_42098041
Jee mjammetje, best heftig op het einde dus!
Alles verder goed met je?

Enne, heb je een foto?
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  zondag 24 september 2006 @ 20:26:22 #128
45621 Suzanna
Mama van...
pi_42098051
Karin, erg belachelijk. Dat zal niet Rotterdam zijn, want daar mocht het gewoon (piepklein flatje gewoond, 1 hoog, geen probleem)... lastig vind ik het voor je! Misschien kunnen ze toch een uitzondering maken voor jullie?
pi_42098107
quote:
Op zondag 24 september 2006 20:25 schreef snoopy het volgende:
Jee mjammetje, best heftig op het einde dus!
Alles verder goed met je?

Enne, heb je een foto?
Ja voel me eigenlijk prima. Ik ben bezig met de foto maar dat is niet mijn sterkste kant dus het kan even duren.
  zondag 24 september 2006 @ 20:28:45 #130
45621 Suzanna
Mama van...
pi_42098111
Mjammetje, dat lijkt me best wel heftig, zo ineens naar het ziekenhuis en dan istie er ineens! Maar natuurlijk alleen maar mooi juist dat het niet meer lang heeft geduurd.
Natuurlijk willen we graag een foto zien!!! :D
  zondag 24 september 2006 @ 20:33:42 #131
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_42098187
Mjammetje, nogmaals gefliciteerd! Snel gegaan op 't einde!

enne.. wat snoopy zegt fotootje?
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_42098469
foto van dag 1

foto van dag 3

Ik ben helemaal verliefd op het mannetje.
Bedankt allemaal voor het meeleven. Ik ga even proberen te slapen voor hij wakker word.
pi_42098554
quote:
Op zondag 24 september 2006 20:09 schreef PM-girl het volgende:
Linda, hoe voel je je nu? Iets positiever?Er is namelijk wel weer een dag voorbij!!
Ik voel me bleh! Rugpijn en buikpijn en spierpijn in mijn benen, en geen idee waarvan. En ja, het zou misschien rommelen/voorwerk genoemd kunnen worden, maar ik durf er niet op te hopen, die buikpijn lijkt eerder te komen van enorm rommelende darmen. gezien de lucht die regelmatig ontsnapt

Ik zie ook een beetje op tegen komende week. Weer zo'n saaie lange tijd. Dit weekend zat tenminste vol met bezoekjes enzo. Mijn schoonzus komt nog wel langs als het nog 'nodig' is, heeft ze al beloofd, en ik moet ook nog steeds de vouwhulp maken. Normaal gesproken zou ik gewoon een paar boeken verslinden, maar ik kan daar echt geen concentratie meer voor opbrengen. Komt dat bekend voor? ik hou het dus maar bij tijdschriften, en ik ga anders morgen maar een hele stapel inslaan. En misschien een paar dvd's huren. Ook handig bij weeën

Mjammetje, als je er niet uitkomt met de foto, mag je mij ook mailen hoor (zie profiel) dan plaats ik hem wel. Fijn dat het goed met je gaat, en dat de bevalling toch nog voorspoedig was!
Edit: Ik zie kikkers! Maar met een omweggetje ook Tristan. Hij is lief
1 van de modjes kan dat wel fixen toch? Als Mjammetje al slaapt
Eva
  zondag 24 september 2006 @ 20:58:55 #134
144006 chacama
Ondernemend!
pi_42098803
Mjammetje klinkt heftig. Maaruh....foto van die knappe vent van je ???? helaas zie ik kikkers...

Karin ik vind het ook raar. Is het een optie om een matras op de tafel te leggen. En dan kijken waar het op uitdraait als je per ongeluk toch boven blijkt te zijn en niet meer naar beneden kunt voor de bevalling. Weet alleen niet of je er dan aan denkt. Het is een afweging. Hoe groot is het risico dat je naar het ziekenhuis moet en hoe groot is het risico dat ze je inderdaad niet naar beneden halen als je boven ligt. Zeker als je weet dat het kan....

ET lekker dagje gehad dus. En wie was die nachtbraker. Heerlijk lekker nog even stappen. Kan me herrineren dat ik tijdens de zwangerschap van Fleur naar het fiesta del sol ben geweest in Eindhoven was ook erg gezellig.

Hier een ontspannende zaterdag avond en zondag gehad. Gisteren even ertussen uit met een vriendin van me. Gewoon relaxt op een terrasje gezeten en geklets. Even niet thuis even geen gepieker. Heerlijk.....en een man die begreep dat ik even een andere omgeving moest hebben.

Vandaag eerst even wat kleine klusjes gedaan. Was opruimen, stoffen en stofzuigen. Woensdag komt de moeder van een goede vriendin de rest allemaal doen . Dus ik ben super super blij...
Daarna naar de camping (daar staat familie) Fleur even lekker laten rousen en tegen 2 uur weer thuis. En toen even allemaal een tukkie doen. Heerlijk.:Z En Fleur kwam om half 4 zowel papa als mama een kusje geven om wakker te worden . Daarna nog even naar de vliegclub geweest om te kletsen en toen thuis gegeten.....Toen en dit was mijn uitdaging even een blokje om. Fleur op de fiets, man in de rolstoel en ik duwen. Met tussenstop ging het tot 3/4 van de terugweg goed. Daarna begon ik toch harde buiken te krijgen, maar het viel me dus echt mee. En het was zoooo ontzettend lekker. Die meid die vol plezier aan het hebben was en ik het manlief even lekker kletsen over alles en niets. Al met al dus een goede ontspannende dag, waarin ik goed heb kunnen bijtanken.

Morgen staat politiebureau, aangifte doen van verlies portemonai op het programma en dan door naar het ziekenhuis met 'manke poot'. Daar zullen we wel even zoet zijn. Gips eraf, foto's maken, en weer opnieuw ingipsen.... En dan hoop ik dat we tijd hebben om boodschappen te doen, maar om half 3 moet ik Fred bij de chiropracter hebben en in die tussentijd wil ik Fleur bij de oppas brengen zodat die lekker kan slapen en daarna gezellig kan spelen met de rest van de oppaskindjes. Ach, als het niet lukt om de boodschappen te doen dan zie ik wel. Wat ik wel wil is een voedingskussen halen. Die krijg ik gratis en heb er nu wel meer en meer behoefte aan.

Iedereen een fijne avond en tot morgen.... en dan wil ik lezen wie er begonnen is met puffen. 2 bevallingen voor deze week op de planning......
pi_42098816
mooie foto's mjammetje, hij lijkt op die tweede foto helemaal tevreden....ziet er lief uit!

Klinkt wel heftig je bevalling, maar op het eind toch nog een sprintje....!

Over dat beneden bevallen: denk niet dat ze een uitzondering maken, heb al aangegeven dat ons huis helemaal geen probleem is voor evt brancard, maar ze deden het niet meer....
Denk dat ik maar ga veranderen van aanvullende verzekering dan.... voor 3 euro per maand meer wordt alles vergoed. Ook de eigen bijdrage voor kraamzorg.
En dan toch in het ziekenhuis bevallen dus..... wel jammer.
Maar het duurt nog een hele tijd, dus we kunnen er nog ruimschoots aan wennen
pi_42100043
Ik vind het echt belachelijk geregeld van die ambulancedienst Karin! En dat dat dan de reden moet zijn om niet meer thuis te kunnen bevallen...
Flink balen in ieder geval. Hoewel het natuurlijk geen ramp is om in het ziekenhuis te bevallen..
Eva
  zondag 24 september 2006 @ 22:41:49 #137
94046 PM-girl
pi_42100453
Ik zou het even navragen bij de verzekering Karin, wat je nu al vergoed krijgt en of je het vergoed krijgt als je nu nog switcht? Anders zonde van je hogere premie.

Mjammetje, goed om van je te horen!! En de foto's zijn leuk, al is het erg klein (voor de anderen, als de eigenschappen kopieert en plakt in de adresbalk en dan nog een keer F5't, zie je ze!)
Zo te horen gaat het goed, maar hopelijk lezen we dat snel in het babytjestopic ed!

Linda, hier diezelfde klachten, zal toch wel voorwerk zijn, maar ik denk idd niet voor de komende 24 uur aangezien ik dit al een paar dagen heb.
*
  zondag 24 september 2006 @ 23:01:15 #138
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_42100736
Savonds k was er ook weer es. Gister was leuk. Effe lekker wat winkeltjes af geweest met mijn moeder en daarna een ijssalon ingedoken. Heerlijk verwend en natuurlijk goed gegeten! En vandaag kwam de klap daarvan natuurlijk. Halve dag op de bank gelegen met rugpijn. Weten we dat ook weer. Zo lang shoppen isnie goei! Maar het was het dubbel en dwars waard. Waarschijnlijk een van de laatste keren alleen met mijn moedertje We hebben er beiden van genoten.

Mjammetje wat een lekker slaperig babytje! Heel heel lief Goed afgewerkt hoor. Nogmaals van harte gefeliciteerd.
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
  Milf zondag 24 september 2006 @ 23:34:12 #139
16000 nikky
pi_42101516
quote:
Op zondag 24 september 2006 20:59 schreef XXXKarinXXX het volgende:
mooie foto's mjammetje, hij lijkt op die tweede foto helemaal tevreden....ziet er lief uit!

Klinkt wel heftig je bevalling, maar op het eind toch nog een sprintje....!

Over dat beneden bevallen: denk niet dat ze een uitzondering maken, heb al aangegeven dat ons huis helemaal geen probleem is voor evt brancard, maar ze deden het niet meer....
Denk dat ik maar ga veranderen van aanvullende verzekering dan.... voor 3 euro per maand meer wordt alles vergoed. Ook de eigen bijdrage voor kraamzorg.
En dan toch in het ziekenhuis bevallen dus..... wel jammer.
Maar het duurt nog een hele tijd, dus we kunnen er nog ruimschoots aan wennen
Let wel op dat als je nu een aanvullende verzekering afsluit nu niet geldt. Je bent immers al zwanger. Dit is ergens in een clausule opgenomen.
pi_42106132
quote:
Op zondag 24 september 2006 14:16 schreef nikky het volgende:

[..]

Dat zei ik gisteren dus ook al
[..]

Het was dan ook erg gezellig . En ik heb weer energie voor tien.
En geen harde buiken en veel rondgesjouwd. En mensen die naar me toekwamen van "HEeej hoest met jou...... bladiabla...... ik hoorde een roddel dat je zwanger bent"

Echt ons kent ons hier hoor .
Stamvoet Stampvoet, ik wist wel dat we moesten gaan.
Ik hoorde over een mooie optocht en al.
pi_42106218
quote:
Op zondag 24 september 2006 20:46 schreef mjammetje het volgende:
foto van dag 1
[[url=http://img217.imageshack.us/img217/389/2xd4.th.jpg]afbeelding][/URL]

foto van dag 3
[[url=http://img217.imageshack.us/img217/6563/1nw4.th.jpg]afbeelding][/URL]

Ik ben helemaal verliefd op het mannetje.
Bedankt allemaal voor het meeleven. Ik ga even proberen te slapen voor hij wakker word.
Op die onderste foto heeft hij zo'n mooi fijn gezichtje! Zeldzaam voor een jochie zeg!
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_42106307
Good morning! Meld! Een beetje vroeger eruit dan gepland, maar het is vandaag papier- en glasophaaldag, en dat glasophalen maakt onwijze herrie. Dus ik ga er maar uit. Wel fijn dat ik zelf het glas niet weg hoef te brengen
Verder geen nieuws. Spierpijn en buikpijn is weer over, ik twijfel ernstig of dat voorwerk mag heten. We zullen zien. Stilte voor de (weeën)storm misschien

Chacama, goed om te lezen dat je zo'n fijn weekend hebt gehad met je man en dochter. Lekker opladen voor de nieuwe week. En Neuk, shoppen is idd zwaar, maar wel leuk!
Voor iedereen weer

Ik heb al gevraagd of hij nog geen klusjes voor me heeft, want die van mij zijn bijna op. Nu mag ik zijn muziekboeken gaan catalogiseren . Ik hoop natuurlijk dat hij dat een keer zelf mag doen, maar ik zal vandaag of morgen een beginnetje maken.

Ik ben tot de conclusie gekomen dat verlof, en thuiszitten, echt helemaal niets voor mij is. Ik kan mezelf erg slecht vermaken, ik heb een 'externe uitdaging' nodig. Ik ben dan ook erg blij dat we hebben besloten dat gaat huismannen, en ik ga werken. Ik zie om eerlijk te zijn ook best op tegen de 12 weken ná de bevalling. Hoewel dat natuurlijk anders zal zijn, met herstellen van mij en verzorgen van babietje... - Ik mis toch gewoon mijn werk!

hoewel het wel weer fijn is dat ik nu alle tijd heb om te ontbijten, en een krantje te lezen
Eva
pi_42106502
En net mailt mijn man of ik bij hem kom lunchen in zijn lunchpauze. Even in de trein naar hem toe, wat een avontuur
Eva
pi_42106597
quote:
Op maandag 25 september 2006 08:51 schreef linda856763 het volgende:
En net mailt mijn man of ik bij hem kom lunchen in zijn lunchpauze. Even in de trein naar hem toe, wat een avontuur
Straks serveert hij je een ananascocktail met wonderolie
Nee hoor, geintje, lunch smakelijk!
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_42106611
quote:
Op maandag 25 september 2006 09:00 schreef Mwanatabu het volgende:

Straks serveert hij je een ananascocktail met wonderolie
Of iets anders!
Progalandingesen waren het toch?
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_42106628
Mjammetje, wat een lieffie is het!!! Wat Mwana zegt, hij heeft een heel fijn koppie. Echt een mooi jochie!
pi_42106660
quote:
Op maandag 25 september 2006 09:01 schreef snoopy het volgende:

[..]

Of iets anders!
Progalandingesen waren het toch?
Hadden we al geprobeerd, werkt (nog) niet . Ik weet niet of ik de moed heb om het nog eens te proberen, en zeker niet in de toiletten (ofzo) van een lunchroom...

Nee, we wachten braaf af (met grote moeite, dat wel ) tot Plurkje er zin in heeft...
Eva
pi_42106841
quote:
Op maandag 25 september 2006 08:51 schreef linda856763 het volgende:
Spannend joh Linda...in de trein! dat doe je niet iedere dag!!! haha
Maar wel lekker om er even uit te zijn.

Ik ga zo mijn verzekering maar eens bellen.
Eigen bijdrage voor het ziekenhuis wordt nu 50% vergoed, en kraamzorg heb ik een eigen bijdrage van 3.50per uur.
Zal eens vragen of ik per 1 jan. kan switchen.

En het blijft belachelijk!! Mijn schoonzus zegt dat ik gewoon boven moet gaan liggen, maar ik ben bang dat de vk dan weer afnokt en me alleen laat met mijn bevalling ....en dat lijkt me ook niet zo'n goed plan
pi_42107016
quote:
Op maandag 25 september 2006 09:08 schreef linda856763 het volgende:

[..]

Hadden we al geprobeerd, werkt (nog) niet . Ik weet niet of ik de moed heb om het nog eens te proberen, en zeker niet in de toiletten (ofzo) van een lunchroom...

Nee, we wachten braaf af (met grote moeite, dat wel ) tot Plurkje er zin in heeft...

Stel je voor dat je dán betrapt wordt Sta je daar met je nakende toeter: "Ja uh...we zijn aan het prostaglandingesen... "

Wacht maar op Plurkje idd, die weet zelf het best wanneer hij af is
pi_42107063
Mjamme-mammetje ik zie geen fotookes!!!!!!

Moonah, wat fijn dat je een poetsvrouw hebt, ik heb er ook eentje achter de hand voor de laatste maanden en de eerste maanden nadien.
Hier alles goed, op wat pijntjes en zo na...wel vervelend: als ik loop krijg ik al heel snel aandrang. Loop dus letterlijk de hele tijd te knijpen of naar de wc te lopen...
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')