abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42089256
Hier ook nog niks hoor.
  zondag 24 september 2006 @ 11:53:35 #102
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_42089348
Moonah dan, want die heb ik na gisteren ochtend hier niet meer gezien!!

Dus dan maar even voor de goede spirit, Moonah:
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_42089424
Hehe, het zal echt raden worden wie eerst hier, he!
  zondag 24 september 2006 @ 12:05:45 #104
94046 PM-girl
pi_42089555
Nou ik ga voor een Moonahzoontje, misschien afgelopen avond al of anders deze ochtend vroeg!

Naam, uhm, Casper ofzo?
*
pi_42090050
Oja, die vouwmachine. Ik ga zo maar eens proberen, een kleinere versie dan (wegens gebrek aan karton.)
En ik krijg zometeen weer bezoek. Toen ik die afspraken maakte, hoopte ik ergens stiekem dat ze niet door zouden gaan vanwege de bevalling. Maar helaas. Maar goed, dan is bezoek ook wel weer gezellig, en een afleiding.

Zou het echt, Moonah?
Eva
  zondag 24 september 2006 @ 13:43:48 #106
11682 Moonah
Jolie femme
pi_42090787
Hey hallo! Niets aan de hand hoor.
Zelfs geen voorweeën!
Heb gewoon niets te melden.
En géén Casper.
Ben er overigens nog niet over uit of ik überhaupt de naam van ons menneke hier bekend ga maken.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  zondag 24 september 2006 @ 13:50:25 #107
11682 Moonah
Jolie femme
pi_42090913
Oh, en ik heb al een paar dagen zoooo'n zin in heftige ongecompliceerde sex!
En uitgaan! Lekker van de kaart raken en alleen maar dansen en sjansen!
Hoe zeer ik het zwanger zijn ook zal missen, ik zal ook heel blij zijn als ik mijn lekkere oude lijf weer terug heb.
En 'oud' dus op een andere manier dan jullie ws interpreteren.

Maar ja, heb je je lijf terug, zit je gebonden aan je kind. Tismewat!
pi_42090983
Oké, dan wil ik toch maar gewoon eerst bevallen

En Moonah: moeders, zussen, vriendinnen staan vast te trappelen om eens op te mogen passen!
Eva
  zondag 24 september 2006 @ 13:56:13 #109
11682 Moonah
Jolie femme
pi_42091038
quote:
Op zondag 24 september 2006 13:53 schreef linda856763 het volgende:
Oké, dan wil ik toch maar gewoon eerst bevallen
Oké dan, go for it!
Jij bent ook gewoon aan de beurt hoor!
quote:
En Moonah: moeders, zussen, vriendinnen staan vast te trappelen om eens op te mogen passen!
"Mam, wil je morgenavond komen oppassen, want ik heb een beurt nodig."

Zoiets?
  zondag 24 september 2006 @ 13:57:53 #110
94046 PM-girl
pi_42091065
Linda, ja ik wil wel bovenaan de lijst hoor, je mag van mij!

Moonah, helaas. Ik vond je andere dagen zo op tijd met je meldplicht dat ik het serieus dacht!

Ik heb lekker weer aan mijn nesteldrang toegegeven, ondanks mijn zere rug. Lekker opgeruimd boven, voegen in de douche gepoetst en de wc's weer laten blinken!
Maar al die rare poetsfratsen leiden bij mij nog tot niks....
*
  zondag 24 september 2006 @ 14:01:11 #111
11682 Moonah
Jolie femme
pi_42091109
quote:
Op zondag 24 september 2006 13:57 schreef PM-girl het volgende:
Moonah, helaas. Ik vond je andere dagen zo op tijd met je meldplicht dat ik het serieus dacht!
Ik doe niet aan melden. Ik post alleen als ik zin heb.
(Of als ik me verveel... )
quote:
Ik heb lekker weer aan mijn nesteldrang toegegeven, ondanks mijn zere rug. Lekker opgeruimd boven, voegen in de douche gepoetst en de wc's weer laten blinken!
Maar al die rare poetsfratsen leiden bij mij nog tot niks....
Niet eens tot een schoner huis?
  zondag 24 september 2006 @ 14:06:28 #112
94046 PM-girl
pi_42091195
quote:
Op zondag 24 september 2006 14:01 schreef Moonah het volgende:
Niet eens tot een schoner huis?
Deels, want nu glimt de douchemuur, maar omdat ik niet ga dweilen, staan er allemaal vieze voeten op de vloer! Haha!
*
  Milf zondag 24 september 2006 @ 14:07:24 #113
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_42091219
Mijn ukkie is nu al geintroduceerd met de Rodermarkt feestweek. .
Het trappelde mooi mee met alle muziek. En ik zag een hoop dikke buiken rondlopen. Ja ook veel mannen maar ik doel dan echt op zwangere buiken .
Was pas om 04:20 thuis . Maar beebje heeft het ook wel leuk gehad dacht ik .
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  zondag 24 september 2006 @ 14:08:10 #114
94046 PM-girl
pi_42091235
Leuk Nikky! Jong geleerd is oud gedaan toch? Vandaag lekker uitrusten he!
*
  zondag 24 september 2006 @ 14:08:45 #115
11682 Moonah
Jolie femme
pi_42091250
quote:
Op zondag 24 september 2006 14:06 schreef PM-girl het volgende:

[..]

Deels, want nu glimt de douchemuur, maar omdat ik niet ga dweilen, staan er allemaal vieze voeten op de vloer! Haha!
Jij bent ook maar een huisvrouw van niets zeg.
Gheghe, ik heb sinds het zkh lekker een poetsmutsje, dochter van een vriendin. Heeeeerlijk! Was nu natuurlijk hard nodig, maar ik denk dat ik haar wel hou hoor! Hoef ik alleen nog maar te poetsen wat en wanneer ik zin heb!
  zondag 24 september 2006 @ 14:09:29 #116
11682 Moonah
Jolie femme
pi_42091270
quote:
Op zondag 24 september 2006 14:07 schreef nikky het volgende:
Was pas om 04:20 thuis .
Whow! Dat je dat volhoudt!
  Milf zondag 24 september 2006 @ 14:16:35 #117
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_42091425
quote:
Op zondag 24 september 2006 14:08 schreef PM-girl het volgende:
Leuk Nikky! Jong geleerd is oud gedaan toch? Vandaag lekker uitrusten he!
Dat zei ik gisteren dus ook al
quote:
Op zondag 24 september 2006 14:09 schreef Moonah het volgende:

[..]

Whow! Dat je dat volhoudt!
Het was dan ook erg gezellig . En ik heb weer energie voor tien.
En geen harde buiken en veel rondgesjouwd. En mensen die naar me toekwamen van "HEeej hoest met jou...... bladiabla...... ik hoorde een roddel dat je zwanger bent"

Echt ons kent ons hier hoor .
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_42096735
quote:
Op zondag 24 september 2006 13:56 schreef Moonah het volgende:

[..]

Oké dan, go for it!
Jij bent ook gewoon aan de beurt hoor!
Dank, ik doe mijn best
quote:
"Mam, wil je morgenavond komen oppassen, want ik heb een beurt nodig."

Zoiets?
Nou, daar heb je toch geen oppas voor nodig? Gewoon kind in eigen bedje en ouderslaapkamerdeur dicht? (haakje erop )
Ik bedoelde meer voor het dansen en sjansen

[ Bericht 3% gewijzigd door linda856763 op 24-09-2006 19:13:12 ]
Eva
pi_42096890
hoi, dus nog niks Linda?? Ik hoopte het zo voor je toen je aan het uitslapen bleek....

Vandaag op visite bij schoonzus....wil je de babykamer zien??? Ja leuk!!!
En toen zat er behang aan de muur met auto's en vrachtwagens.....ze krijgen dus een jongetje! Dat wist ik nog niet. En ze hebben al een meid, hartstikke mooi dus.

Morgen naar de Ha, mijn kaak zit al een week vast, gaat blijkbaar niet vanzelf over, en het is wel erg irritant, kan niks hards eten en kauwen is ook niet echt fijn op het moment.....

En nog een vraag: ik zou eigenlijk het liefste thuis gaan bevallen, ware het niet dat je in mijn woonplaats niet boven mag bevallen! Je moet een bed beneden zetten....dit ivm een evt ambulance die de mensen niet meer van boven wil halen....!!!??? Maar beneden is niet echt een optie bij ons, dan moeten we een deel van de inrichting eruit gaan zetten.... dus moet het wel in het ziekenhuis. Maar dan heb je een eigen bijdrage als je geen medische noodzaak hebt.... hoeveel is dat ongeveer? Want iemand zei tegen me dat het meer dan 1000 euro was....dan gaan we toch maar de eettafel enz eruit gooien denk ik. Maar het lijkt me wel een heel belachelijk bedrag. Wie weet er meer van?
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  zondag 24 september 2006 @ 19:49:02 #120
11682 Moonah
Jolie femme
pi_42097334
quote:
Op zondag 24 september 2006 19:07 schreef linda856763 het volgende:
Gewoon kind in eigen bedje en ouderslaapkamerdeur dicht? (haakje erop )
Ah! Tnx voor de tip!

Karin, wat typisch dat je per sé beneden moet bevallen...

En ET, hoe gaat het met 'rustig aan doen'? Is dat te doen? En zo ja, merk je effect?
pi_42097512
quote:
Op zondag 24 september 2006 19:16 schreef XXXKarinXXX het volgende:
hoi, dus nog niks Linda?? Ik hoopte het zo voor je toen je aan het uitslapen bleek...
.Niks, nada, noppes.
quote:
En nog een vraag: ik zou eigenlijk het liefste thuis gaan bevallen, ware het niet dat je in mijn woonplaats niet boven mag bevallen! Je moet een bed beneden zetten....dit ivm een evt ambulance die de mensen niet meer van boven wil halen....!!!??? Maar beneden is niet echt een optie bij ons, dan moeten we een deel van de inrichting eruit gaan zetten.... dus moet het wel in het ziekenhuis. Maar dan heb je een eigen bijdrage als je geen medische noodzaak hebt.... hoeveel is dat ongeveer? Want iemand zei tegen me dat het meer dan 1000 euro was....dan gaan we toch maar de eettafel enz eruit gooien denk ik. Maar het lijkt me wel een heel belachelijk bedrag. Wie weet er meer van?
Huh Dat heb ik nog nooit gehoord! Maar als ze je verbieden om thuis te bevallen, dan lijkt me toch niet dat ze dan een eigen bijdrage kunnen vragen omdat je in het ziekenhuis moet bevallen.
Op google vind ik bedragen terug van rond de 450 euro... Als je aanvullend verzekerd bent, zou je daar een deel van terug kunnen krijgen. Ik zou bijvoorbeeld 50% vergoed krijgen maar ik heb dus een medische indicatie
Ik zou dit wel even goed navragen, zou dit niet een 'gerucht' zijn?
Eva
  zondag 24 september 2006 @ 20:09:40 #122
94046 PM-girl
pi_42097661
He, net een heel verhaal getypt, is het weer weg!

Karin, ik zou het nog goed navragen, het schijnt te maken hebben met of je op een brancard makkelijk naar beneden kunt.
Echter toen ik me 6 weken te vroeg aankondigde en men met spoed naar de OK moest, was de lift kapot in de flat van mijn ouders. Mijn opa is toen gebeld en met zijn allen hebben ze de brancard 6 etages naar beneden gesjouwd!!
Een poliklinische bevalling hier kost 430 euro ongeveer, in mijn gevoel wordt het volledig vergoed (VGZ uitgebreid aanvullend)

Linda, hoe voel je je nu? Iets positiever?Er is namelijk wel weer een dag voorbij!!
*
pi_42097684
nee was het maar waar, het was zo ongeveer het eerste wat mijn vk me meedeelde

Ik vind het ook belachelijk, je gaat toch niet in de huiskamer liggen bevallen????
Lijkt me het "fijnste" als je gewoon in je eigen bed kan bevallen
Maar ze hebben hier al meerdere malen vrouwen uit het raam moeten laten takelen door de brandweer..... omdat het met een brancard niet ging....
pi_42097759
Pm girl, het zou bij ons thuis makkelijk gaan hoor met een brancard, we hebben een nieuw huis met extra brede trap.... maar ze hebben besloten om in mijn woonplaats niet meer boven te mogen bevallen..., dat geldt dus voor iedereen, wat voor huis je ook hebt. belachelijk he!!!
  zondag 24 september 2006 @ 20:19:24 #125
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_42097913
hier 'mag' ik ook niet thuis bevallen om zo'n beetje dezelfde reden. Ze kunnen hier met een brancard de draai van de trap niet nemen naar beneden en dus hebben ze liever dat je in 't ziekenhuis bevalt.
Vorige keer (3 jaar geleden) kostte dat iets van 300 euro ofzo, maar de meeste aanvullende verzekeringen vergoeden een deel. (vaak 50% of 100%).

hier dus ook niet echt een 'keuze' maar je krijgt er geen medische indicatie door en moet dus gewoon betalen.

Moonah, rustig aan doen.. sja... Vanmorgen koffieklant, maar eigenlijk alleen maar op de bank gezeten en Swets laten lopen, daarna op de bank gelegen, vanmiddag even naar winkelcentrum gefietst, even schoenen voor man en kind kopen. Resultaat? geen idee.. krampen heb ik meestal 'snachts en ook niet elke nacht (ik wordt er niet elke nacht wakker van tenminste), tot nu toe nog geen verband tussen drukke dag en krampen kunnen ontdekken.. Als ik nu de hele week geen last heb, heeft 't resultaat
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')