Oké dan, go for it!quote:Op zondag 24 september 2006 13:53 schreef linda856763 het volgende:
Oké, dan wil ik toch maar gewoon eerst bevallen
"Mam, wil je morgenavond komen oppassen, want ik heb een beurt nodig."quote:En Moonah: moeders, zussen, vriendinnen staan vast te trappelen om eens op te mogen passen!
Ik doe niet aan melden. Ik post alleen als ik zin heb.quote:Op zondag 24 september 2006 13:57 schreef PM-girl het volgende:
Moonah, helaas. Ik vond je andere dagen zo op tijd met je meldplicht dat ik het serieus dacht!
Niet eens tot een schoner huis?quote:Ik heb lekker weer aan mijn nesteldrang toegegeven, ondanks mijn zere rug. Lekker opgeruimd boven, voegen in de douche gepoetst en de wc's weer laten blinken!
Maar al die rare poetsfratsen leiden bij mij nog tot niks....
Deels, want nu glimt de douchemuur, maar omdat ik niet ga dweilen, staan er allemaal vieze voeten op de vloer! Haha!quote:
Jij bent ook maar een huisvrouw van niets zeg.quote:Op zondag 24 september 2006 14:06 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Deels, want nu glimt de douchemuur, maar omdat ik niet ga dweilen, staan er allemaal vieze voeten op de vloer! Haha!
Dat zei ik gisteren dus ook alquote:Op zondag 24 september 2006 14:08 schreef PM-girl het volgende:
Leuk Nikky! Jong geleerd is oud gedaan toch? Vandaag lekker uitrusten he!
Het was dan ook erg gezelligquote:
Dank, ik doe mijn bestquote:Op zondag 24 september 2006 13:56 schreef Moonah het volgende:
[..]
Oké dan, go for it!![]()
Jij bent ook gewoon aan de beurt hoor!
quote:"Mam, wil je morgenavond komen oppassen, want ik heb een beurt nodig."
Zoiets?
Ah! Tnx voor de tip!quote:Op zondag 24 september 2006 19:07 schreef linda856763 het volgende:
Gewoon kind in eigen bedje en ouderslaapkamerdeur dicht? (haakje erop)
.Niks, nada, noppes.quote:Op zondag 24 september 2006 19:16 schreef XXXKarinXXX het volgende:
hoi, dus nog niks Linda?? Ik hoopte het zo voor je toen je aan het uitslapen bleek...
Huhquote:En nog een vraag: ik zou eigenlijk het liefste thuis gaan bevallen, ware het niet dat je in mijn woonplaats niet boven mag bevallen! Je moet een bed beneden zetten....dit ivm een evt ambulance die de mensen niet meer van boven wil halen....!!!??? Maar beneden is niet echt een optie bij ons, dan moeten we een deel van de inrichting eruit gaan zetten.... dus moet het wel in het ziekenhuis. Maar dan heb je een eigen bijdrage als je geen medische noodzaak hebt.... hoeveel is dat ongeveer? Want iemand zei tegen me dat het meer dan 1000 euro was....dan gaan we toch maar de eettafel enz eruit gooien denk ik. Maar het lijkt me wel een heel belachelijk bedrag. Wie weet er meer van?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |