Dat zegt niksquote:
Welterusten allen, ik ga ook nog een poginkje wagen. Een heel verslag is wel teveel gevraagd denk ik Sjeen, maar als het geboren is, dan krijgen S-oepstengel en Nikky mail, dus ga hen maar lekker stalkenquote:Op maandag 25 september 2006 22:14 schreef Sjeen het volgende:
Ik ga nu naar bed, maar nog even snel een paar![]()
![]()
voor Linda. Morgenochtend verwacht ik verslag van de geboorte van een heel lief beebje
![]()
En nu ben je als het goed is al bevallen. Dat zal geen saaie week meer worden denk ikquote:Op zondag 24 september 2006 20:50 schreef linda856763 het volgende:
[..]
Ik voel me bleh!Rugpijn en buikpijn en spierpijn in mijn benen, en geen idee waarvan. En ja, het zou misschien rommelen/voorwerk genoemd kunnen worden, maar ik durf er niet op te hopen, die buikpijn lijkt eerder te komen van enorm rommelende darmen. gezien de lucht die regelmatig ontsnapt
![]()
Ik zie ook een beetje op tegen komende week. Weer zo'n saaie lange tijd.
Denk ik ook niet.. volgens mij krijgen we een kleine babyboomquote:Op dinsdag 26 september 2006 08:48 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
En nu ben je als het goed is al bevallen. Dat zal geen saaie week meer worden denk ik![]()
quote:Op dinsdag 26 september 2006 09:07 schreef marit1978 het volgende:
Verkeer nog in soort van ongelovige toestand,
maar ik neem aan dat ik er wel aan ga wennen!
(zo heb ik bijv. gisteren wel in telefoonboek gezocht naar een verloskundige, maar heb het uiteindelijk weer weggelegd omdat ik me gewoon niet kan indenken dat IK die bel! Komt donderdag wel ofzo. )
Oh dat hadden wij laatst ook alleen was de gemeente zo goed om van te voren te zeggen wat zwaars op de deksels te leggen zodat ons de rotzooi bespaard bleef.quote:Op dinsdag 26 september 2006 10:11 schreef ik80 het volgende:
Hier mag ik een wc en een badkamer schoonmaken voordat ik naar de wc kan. Niks van de gemeente gehoord. Ze hebben even de riolering doorgespoten (werkelijk gespoten). Het is dat de deksels erop zaten anders was het tot het plafond gekomen, nu ligt het nog maar op de vloer.
Dat wordt poetsen en daar heb ik helemaal geen zin in. (wie wel) Ik zie liever baby's!
Mei is zo'n leuk maand om een kindje te krijgenquote:Op dinsdag 26 september 2006 10:01 schreef marit1978 het volgende:
leuk al die felicitaties !
maakt het wat werkelijker allemaal !
Voor zover ik kan inschatten, zal dat rond 29mei zijn
Na een termijn-echo weet ik meer!
Ik wist wanneer mijn eisprong was geweest, dus die datum heb ik tot de echo aangehouden. De echo vond dat 'de datum' twee dagen later was, maar omdat ik mijn eisprong had gevoeld, mocht ik van de vk mijn eigen datum aanhouden. Was ik blij mee, want als ik overtijd zou lopen, zou het twee dagen korter duren. Uiteindelijk toch op de echo datum bevallen.quote:Op dinsdag 26 september 2006 10:10 schreef marit1978 het volgende:
haha, dat verwacht je inderdaad echt totaal niet!
hoe ging bij jou de termijn-bepaling?
ookquote:Op dinsdag 26 september 2006 11:29 schreef chacama het volgende:
Pm.... site voor de baby?
In het begin voelde ik me net of ik ongi moest worden, dacht ook echt dat dat ging gebeuren.....maar dat was gelukkig niet het geval.quote:Op dinsdag 26 september 2006 11:33 schreef marit1978 het volgende:
Besloten vk donderdagochtend te gaan bellen,
dan heb ik tenminste een datum over een week of 3 (schat ik?) waarop dingen concreter worden.
Maar over het algemeen genomen is dit toch wel zo? met 12 en met 20 weken dacht ikquote:Op dinsdag 26 september 2006 12:01 schreef Githa het volgende:
Niet overal is het zo dat je maar 2 echo's krijgt. Mijn VK had een eigen echoapparaat in haar praktijk.
Ik heb er bij haar 4 gehad ( 6 weken, 12 weken, 20 weken en 39 weken) en daarnaast nog 2 in het ziekenhuis ( 30 weken en 34 weken).
Een echo kan altijd natuurlijk maar jij bedoeld denk ik of je het hartje ziet?quote:
Nou, ik zat er net naar te kijken!quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:13 schreef PM-girl het volgende:
maar dat kan ook van mijn hangbuik zijn? Al hangt ie nog niet echt laag toch? (zie buikentopic)
Met de nadruk op even he?quote:Verder af en toe een licht menstruatiegevoel in mijn buik, heel licht. De darmen zijn weer koest sinds gisterenmiddag.
Vandaag precies 40 weken, maar ik denk dat het nog wel even duurt.
quote:
En al dat gerommel is niet voor niets. Zo heerlijk om te lezen dat jullie meteen echte weeen willen. Maar het voorwerk is ook werkquote:Op dinsdag 26 september 2006 12:59 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Ik denk er gewoon niet aan om me te melden. Heb namelijk niet het gevoel dat hij er ooit eens gaat uitkomen...
Hoewel wel al een paar dagen kramp en buikpijn maar ja, dat is al een paar dagen dus...
Ik weet niet niet of ik dat echt wel wil hoor. Als ik kramp krijg begin ik toch een beetje bang te worden ook.quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:04 schreef chacama het volgende:
[..]
En al dat gerommel is niet voor niets. Zo heerlijk om te lezen dat jullie meteen echte weeen willen. Maar het voorwerk is ook werk![]()
Neuh, hoeft niet hoor.quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:07 schreef PM-girl het volgende:
Ja maar mijn buik moet toch echt omlaag nog eerst? Of hoeft dat niet?
Klinkt makkelijk, maar je moet niet bang zijn. Probeer de rust te vinden en heel stom gezegd...te genieten van wat je voelt. Het zijn allemaal kleine voortekenen dat je straks je prinsje (klopt toch??) in handen hebt....quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:06 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Ik weet niet niet of ik dat echt wel wil hoor. Als ik kramp krijg begin ik toch een beetje bang te worden ook.
Nee, hoeft niet. Voor hetzelfde geld, ligt de baby gewoon al lekker op zijn plekje maar vind je baarmoeder de huidige positie ook prima. Heeft ie lekker veel ruimte.quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:07 schreef PM-girl het volgende:
Ja maar mijn buik moet toch echt omlaag nog eerst? Of hoeft dat niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |