abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 25 september 2006 @ 12:20:28 #176
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_42109498
Leuk nieuws Mwana!!
Psst, Githa, was op zoek naar jouw bevallingsverhaal, maar ik kan het niet vinden? Of heb je het niet gepost in het bevallingsverhalentopic?

[ Bericht 80% gewijzigd door PM-girl op 25-09-2006 12:34:45 ]
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_42114912
quote:
Op maandag 25 september 2006 10:21 schreef linda856763 het volgende:
Wat ik mij trouwens afvroeg: Als je na de bevalling niet al te mobiel bent, moet je dan op de ondersteek? (in geval van toilet beneden en slaapkamer boven?) Want dat lijkt me niet echt handig als je maar een paar uur per dag kraamzorg hebt, en je moet al dat vocht uit je enkels en benen en polsen nog wegplassen..
in de douche plassen is wellicht een optie dan (als die boven is tenminste). je moet toch goed spoelen telkens bij 't plassen die eerste tijd dus twee vliegen in één klap.
pi_42115102
Mjammetje, wat een schatje.

En Mwana, een meisje.

Met mij gaat het goed!
Nog steeds op het gewicht van net voor de zwangerschap.
Donderdag, de 20 weken echo. Spannend.
pi_42115296
quote:
Op maandag 25 september 2006 16:14 schreef bixister het volgende:
in de douche plassen is wellicht een optie dan (als die boven is tenminste). je moet toch goed spoelen telkens bij 't plassen die eerste tijd dus twee vliegen in één klap.
Ook beneden... Nja, ik zie het wel. Ik hoop maar dat ik dan een beetje fatsoenlijk de trap af kom.

Voorweeën: zijn dat een-beetje-pijnlijke-harde buiken? Het voelt of ik een blok beton aan de voorkant heb hangen, en ik heb de laatste weken juist erg weinig last van harde buiken gehad...
quote:
Op maandag 25 september 2006 16:24 schreef appelsap het volgende:
Met mij gaat het goed!
Nog steeds op het gewicht van net voor de zwangerschap.
Donderdag, de 20 weken echo. Spannend.
Fijn dat het goed gaat Appelsap...
Karin, je bent niet de enige die niet aankomt!
Eva
  maandag 25 september 2006 @ 16:40:51 #180
11682 Moonah
Jolie femme
pi_42115587
quote:
Op maandag 25 september 2006 16:30 schreef linda856763 het volgende:
Voorweeën: zijn dat een-beetje-pijnlijke-harde buiken? Het voelt of ik een blok beton aan de voorkant heb hangen, en ik heb de laatste weken juist erg weinig last van harde buiken gehad...
Rotgevoel he? Maar volgens mij horen bij voorweeën ook menstruatiekrampen.
Ach whatever, je bent aan het werk!
Kruikje, douchen...

En mjammetje, sorry dat ik totaal niet op je bericht heb gereageerd.
Je lieve kleine Tristan ziet er supercute uit!
En wat ging het snel op het laatst zeg!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  maandag 25 september 2006 @ 16:56:55 #181
144006 chacama
Ondernemend!
pi_42115872
Pffff, drukke dag, slechte nacht, maar nu thuis. Pfff... vent heeft nu loopgips dus we zullen eens ziet wat ie daar mee kan.

Verder lees ik dan linda stiekum niet weet of ze nu wel of niet is begonnen .... ach, dat wist ik ook niet. Tot ik bij Gyn was... dus you never know.

Sjeen. Wij vonden het ook heel jammer. Maar goed. 22 oktober mag je herkansen. Kijk maar eens of dat in de agenda past.... Hubbie wordt dan 40.... Als het kussen via via gaat. Is de kans de groot dat ie 6 oktober hier is. Dan komt papa deze kant op. Maar ben voor nu al erg blij met het gratis kussen van de kraamzorg en de cheque van 25 euro van de woonwinkel....

Verder stuur ik even iedereen een want ik ben het nu even kwijt. Maar kusjes zijn meestal wel welkom... toch??
  † In Memoriam † maandag 25 september 2006 @ 17:04:30 #182
81992 Githa
pi_42116037
quote:
Op maandag 25 september 2006 12:20 schreef PM-girl het volgende:
Leuk nieuws Mwana!!
Psst, Githa, was op zoek naar jouw bevallingsverhaal, maar ik kan het niet vinden? Of heb je het niet gepost in het bevallingsverhalentopic?
Nou uuuh ik heb het niet gepost een kort verslag in het Z&G topic van toen en in Jordy's eigen topic.
Maaruh wilde je iets weten dan?
pi_42116074
quote:
Op maandag 25 september 2006 16:40 schreef Moonah het volgende:

[..]

Rotgevoel he? Maar volgens mij horen bij voorweeën ook menstruatiekrampen.
Ach whatever, je bent aan het werk!
Kruikje, douchen...
Check. Af en toe tenminste...
Nou ja, dr gebeurt tenminste iets daarbinnen, soms, een beetje. En nu maar afwachten wat de gyn arts-assistent woensdag zegt.
inwendig onderzoekje
Eva
  maandag 25 september 2006 @ 17:45:52 #184
94046 PM-girl
pi_42117304
quote:
Op maandag 25 september 2006 17:04 schreef Githa het volgende:

[..]

Nou uuuh ik heb het niet gepost een kort verslag in het Z&G topic van toen en in Jordy's eigen topic.
Maaruh wilde je iets weten dan?
Nou, toen je vanmorgen jouw ervaring postte, dacht ik jouw verhaal even te gaan lezen, omdat ik toch niks anders van plan was (en ben) voor vandaag).
Maar toen kon ik het niet vinden! Zodoende!
*
  † In Memoriam † maandag 25 september 2006 @ 18:26:17 #185
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_42118209
Mjammetje van harte gefeliciteerdmet jullie prachtige zoon Tristan
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  Milf maandag 25 september 2006 @ 19:46:44 #186
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_42120454
Mijn ukkie is lekker druk op het moment. De bewegingen worden steeds heftiger. Het doet nu nog geen zeer maar over een aantal weken vast wel.
Maar nu is ukkie lekker aan het rondspartelen en draaien en doen. Mijn buik gaat alle kanten op
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_42120913
quote:
Op maandag 25 september 2006 19:46 schreef nikky het volgende:
Mijn ukkie is lekker druk op het moment. De bewegingen worden steeds heftiger. Het doet nu nog geen zeer maar over een aantal weken vast wel.
Maar nu is ukkie lekker aan het rondspartelen en draaien en doen. Mijn buik gaat alle kanten op
Liev!
Mijn Plurkje ( ) heeft me nog nooit bont en blauw getrapt hoor - het doet eigenlijk nooit zeer - dus het hoeft niet
quote:
Op maandag 25 september 2006 11:20 schreef Githa het volgende:
Menstruatiepijn, over actieve darmen, ineens in bed willen blijven, in jou geval klinkt dat goed PM
Ik ook, ik ook . Menstruatiepijn af en aan.... Ook wat winderig, dat wel, maar desnoods moet beebje maar horendol worden van mijn darmen, en daarom er uitkomen. Maar het rommelt wel! hoop ik... Ik zeg nog niets tegen , want die wordt toch alleen maar teleurgesteld als het weer afzakt, hij hééft het niet meer. Och arme...

[ Bericht 11% gewijzigd door linda856763 op 25-09-2006 20:19:52 ]
Eva
  maandag 25 september 2006 @ 20:20:34 #188
94046 PM-girl
pi_42121092
Linda, klinkt als begin?? Hier niet veel klachten meer, lekker lui de hele dag in bedje gelegen en geslapen, vermoed dat mijn darmen straks wel weer komen.
*
pi_42121416
Moeilijk om te zeggen of het nu je darmen zijn of wat anders, he?
Vooral omdat mijn darmen ook steeds overhoop lagen tijdens mijn menstruatie...
pi_42122823
Oké, ik lig een beetje op de bank, er komt een krampje in mijn onderbuik (waar vroegah menstruatiekramp zou zijn omdat daar toen mijn baarmoeder zat) opzetten, en het zet op en het zet op, een minuutje ofzo. Ik doe maar eens diep ademhalen, en het zakt ook weer eens af. 7 minuten later, zelfde weer. En toen had ik geen geduld meer om te gaan liggen, dus nu zit ik hier. (maar daarvoor had ik het ook al een paar keer, maar toen niet op mijn horloge gekeken.)

Beste dames-experts, is dat nu een wee - of iets wat er op lijkt?
Eva
pi_42122849
quote:
Op maandag 25 september 2006 16:30 schreef linda856763 het volgende:

Karin, je bent niet de enige die niet aankomt!
haha maar appelsap heeft wel een zichtbaar buikje!!
Ach komt allemaal vanzelf....
Sinds ik vorige week het hartje heb gehoord ben ik weer gerust
Als ik niet aankom is dat niet zo interessant, als ons kindje het maar goed doet!

Kreeg vandaag van mijn collega;s te horen dat ik er niet uitzag ....en bedankt maar weer
Het gaat op zich best goed.....

Linda ik hoop voor je dat je snel mag bevallen...
En PM ook natuurlijk!!
Ligt het aan mij of worden er de laatste tijd op Fok! veel kids te laat geboren???
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_42123005
quote:
Op maandag 25 september 2006 21:24 schreef linda856763 het volgende:
Oké, ik lig een beetje op de bank, er komt een krampje in mijn onderbuik (waar vroegah menstruatiekramp zou zijn omdat daar toen mijn baarmoeder zat) opzetten, en het zet op en het zet op, een minuutje ofzo. Ik doe maar eens diep ademhalen, en het zakt ook weer eens af. 7 minuten later, zelfde weer. En toen had ik geen geduld meer om te gaan liggen, dus nu zit ik hier. (maar daarvoor had ik het ook al een paar keer, maar toen niet op mijn horloge gekeken.)

Beste dames-experts, is dat nu een wee - of iets wat er op lijkt?
Geen idee. Het zou wel eens een begin kunnen zijn als er regelmaat in zit. Ik zou het eerst maar eens een uurtje bij gaan houden.

En het is niet iets van de laatste tijd dat kindjes laat worden geboren. 2 jaar geleden hebben heeeeeel veel dames hier daar ook flink last van gehad
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_42123112
quote:
Op maandag 25 september 2006 21:24 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Kreeg vandaag van mijn collega;s te horen dat ik er niet uitzag ....en bedankt maar weer
Jaaah, dat wordt een meisje hè! Die nemen de schoonheid van de moeder weg!
quote:
Op maandag 25 september 2006 21:24 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ligt het aan mij of worden er de laatste tijd op Fok! veel kids te laat geboren???
Veel eerste kindjes hier? Die worden vaker te laat geboren toch? Ik las gisteren de 'Kinderen' en daarin is een rubriek met fotootjes van pasgeboren kindjes . Bijna allemaal te laat... En echt allemaal in het ziekenhuis geboren, dat viel me ook op.
Eva
pi_42123125
Spannend Linda!
pi_42123252
Ja, en als het doorzet, dan verwacht ik natuurlijk wel een paar mensen online vannacht hè.

Maar ik ga nu eerst even snel een pastasaus maken met een groenteprutje wat nog in de koelkast staat, want anders moet ik dat nog weggooien ook.

En het kan ook vals alarm zijn natuurlijk, maar ik ben al zo blij dat mijn lichaam een beetje een idee heeft wat het moet doen. -oefening baart kunst toch, en in dit geval uiteindelijk een Plurkje!
Eva
pi_42123354
Linda ik hoop zo voor je dat het doorzet...!!!

Ik ga nu slapen, ben nu al benieuwd naar de dag van morgen! Misschien zijn we dan wel weer een Fok!baby rijker!

En voor de rest, toitoitoi.....
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  maandag 25 september 2006 @ 21:49:20 #197
94046 PM-girl
pi_42123545
Linda, als doorzet, succes!!

En zo niet, dan welterusten!
*
  maandag 25 september 2006 @ 21:50:40 #198
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_42123617
Oe, klinkt best een beetje alsof het zou gaan beginnen Linda . Ga maar eens even flink aan het werk, veel lopen, nog even een vloertje dweilen, of even lekker onder de douche. Als het dan nog aanhoudt zouden het best wel eens weeen kunnen zijn.
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_42123867
Nu ook bloedverlies. Het lijkt écht of ik ongesteld wordt. Ik heb het ziekenhuis al gebeld want bloedverlies is een reden om te bellen maar het mocht van de kraamafdeling - een klein beetje bloed is goed, blijkbaar. en pijn is fijn Gaat ook gepaard met een beetje slijm, dus het zal de slijmprop wel zijn.
Eva
  maandag 25 september 2006 @ 21:56:18 #200
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_42123911
Ik gok dat we morgen vers baby-nieuws hebben (en anders wel een mededeling dat 't nu echt is begonnen)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')