quote:
Op maandag 25 september 2006 10:17 schreef Suzanna het volgende:Linda, nog even over dat 'jezelf vermaken'...als de baby er is kan dat je nog steeds dwarszitten. Ze slapen namelijk veel
![]()
... Een goede remedie is gewoon er lekker op uit gaan met je kleintje en niet thuis blijven zitten, dat hielp bij mij écht goed. Lekker op bezoek bij anderen met kindje in draagzak of wandelwagen (of natuurlijk met de auto
![]()
) in de bus en trein is ook goed te doen (draagzak is in het begin dan wel handiger dan kinderwagen vanwege de plek die het inneemt in een bus/trein, je bent ook een stuk beweeglijker dan, later wordt het alleen wel te zwaar).
Kan me wel voorstellen dat je je verlof niet leuk vindt hoor, je bent ook lang niet de enige denk ik!
![]()
Ja, daar had ik het met
![]()
ook over gisteren. Er op uit gaan, lijkt me ook leuk. Nu durf ik niet te ver weg, omdat ik, als de vliezen zouden breken, snel snel naar het ziekenhuis moet. Dus ik ben redelijk aan huis/stad gebonden. Daarom is lunchen in een andere stad ook al zo'n avontuur
![]()
quote:
Op maandag 25 september 2006 10:19 schreef Catootje het volgende:Ik vond het ook zo dubbel: je bent 'lekker' vrij en ondertussen te dik en te moe om er echt van te kunnen genieten...en nu ga ik weer plassen..
hihi, dat plassen, daar word je idd helemaal gek van. Ik heb het 's avond ook zo erg: even plassen, dan naar boven om te gaan slapen, nog even fokken, en zodra ik dan van achter de pc opsta om echt te gaan slapen, moet ik nog een keer. De blaas wordt dan blijkbaar nog even goed leeggedrukt.
Wat ik mij trouwens afvroeg: Als je na de bevalling niet al te mobiel bent, moet je dan op de ondersteek? (in geval van toilet beneden en slaapkamer boven?) Want dat lijkt me niet echt handig als je maar een paar uur per dag kraamzorg hebt, en je moet al dat vocht uit je enkels en benen en polsen nog wegplassen..