abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Licht Ontvlambaar maandag 25 september 2006 @ 09:50:37 #151
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_42107139
Psssst, Chacama, je eigen voedingskussen is onderweg naar jou Ik weet alleen niet precies hoe snel, want het gaat via via (opsturen was geen optie, te duur...)

Isa vind het wel jammer hoor, dat Fleur er niet was dit weekend.

Mjammietje (schrijf ik het nu goed?) Wat een mooie naam Ik kan de foto's nu niet zien (rode kruisjes) maar hij zal beslist net zo mooi zijn als zijn naam doet vermoeden!

Voor alle LLM's Ik wil graag babietjes zien... (bijvoorbeeld het brusje van Morris )
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  maandag 25 september 2006 @ 10:10:07 #152
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_42107380
Mjammeke, wat een lieverdje hebben jullie gebakken!
pi_42107383
Voor iedereen die de foto's van Mjammetje niet kon zien: bij mij lukt het wel als je op de kikkers klikt! Hopelijk lukt het bij jullie dan ook....

Linda, veel succes met geduld oefenen! Wel lekker hoor, even samen lunchen met je ... ! Veel gezelliger
pi_42107413
..op de kikkers klikken!! Wat een geweldig lekker mannetje zeg!!!!! aaaahhhh!!
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
  maandag 25 september 2006 @ 10:12:13 #155
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_42107415
quote:
Op maandag 25 september 2006 08:27 schreef linda856763 het volgende:

Ik ben tot de conclusie gekomen dat verlof, en thuiszitten, echt helemaal niets voor mij is. Ik kan mezelf erg slecht vermaken, ik heb een 'externe uitdaging' nodig.

hoewel het wel weer fijn is dat ik nu alle tijd heb om te ontbijten, en een krantje te lezen
Mmm waar ken ik dit van?
Vorige week had ik nog een boel te doen, nu wat minder. Maar ik merk wel aan mijn lichaam dat het meer rust nodig heeft. Na ieder klusje eff bijkomen...
Voor de weken als de kleine er is ben ik nog niet zo bang, maar dit stukje vind ik wel erg(er).
pi_42107510
Linda, nog even over dat 'jezelf vermaken'...als de baby er is kan dat je nog steeds dwarszitten. Ze slapen namelijk veel ... Een goede remedie is gewoon er lekker op uit gaan met je kleintje en niet thuis blijven zitten, dat hielp bij mij écht goed. Lekker op bezoek bij anderen met kindje in draagzak of wandelwagen (of natuurlijk met de auto ) in de bus en trein is ook goed te doen (draagzak is in het begin dan wel handiger dan kinderwagen vanwege de plek die het inneemt in een bus/trein, je bent ook een stuk beweeglijker dan, later wordt het alleen wel te zwaar).

Kan me wel voorstellen dat je je verlof niet leuk vindt hoor, je bent ook lang niet de enige denk ik!
pi_42107555

Verstandelijk weet ik ook wel dat ik beter niet meer op kantoor kan zijn, want af en toe even kunnen liggen is wel goed, maar ik word zo'n muts van thuiszijn, vind ik zelf. Ik heb ook een baan die best hectisch is (management-assistent) en waarbij de hele dag mensen binnen lopen en mailen met vragen en verzoeken, en veel spoedjes enzo. En dat vind ik leuk! En nu maakt het geen barst uit of ik een wasje nu draai, of overmorgen, of dat ik de hele dag in mijn badjas loop...
En mezelf goed bezig houden Ik kan het niet...
Eva
pi_42107562
Ik vond het ook zo dubbel: je bent 'lekker' vrij en ondertussen te dik en te moe om er echt van te kunnen genieten...en nu ga ik weer plassen..
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
pi_42107588
quote:
Op maandag 25 september 2006 10:17 schreef Suzanna het volgende:
Linda, nog even over dat 'jezelf vermaken'...als de baby er is kan dat je nog steeds dwarszitten. Ze slapen namelijk veel ... Een goede remedie is gewoon er lekker op uit gaan met je kleintje en niet thuis blijven zitten, dat hielp bij mij écht goed. Lekker op bezoek bij anderen met kindje in draagzak of wandelwagen (of natuurlijk met de auto ) in de bus en trein is ook goed te doen (draagzak is in het begin dan wel handiger dan kinderwagen vanwege de plek die het inneemt in een bus/trein, je bent ook een stuk beweeglijker dan, later wordt het alleen wel te zwaar).

Kan me wel voorstellen dat je je verlof niet leuk vindt hoor, je bent ook lang niet de enige denk ik!
Ja, daar had ik het met ook over gisteren. Er op uit gaan, lijkt me ook leuk. Nu durf ik niet te ver weg, omdat ik, als de vliezen zouden breken, snel snel naar het ziekenhuis moet. Dus ik ben redelijk aan huis/stad gebonden. Daarom is lunchen in een andere stad ook al zo'n avontuur
quote:
Op maandag 25 september 2006 10:19 schreef Catootje het volgende:
Ik vond het ook zo dubbel: je bent 'lekker' vrij en ondertussen te dik en te moe om er echt van te kunnen genieten...en nu ga ik weer plassen..
hihi, dat plassen, daar word je idd helemaal gek van. Ik heb het 's avond ook zo erg: even plassen, dan naar boven om te gaan slapen, nog even fokken, en zodra ik dan van achter de pc opsta om echt te gaan slapen, moet ik nog een keer. De blaas wordt dan blijkbaar nog even goed leeggedrukt.
Wat ik mij trouwens afvroeg: Als je na de bevalling niet al te mobiel bent, moet je dan op de ondersteek? (in geval van toilet beneden en slaapkamer boven?) Want dat lijkt me niet echt handig als je maar een paar uur per dag kraamzorg hebt, en je moet al dat vocht uit je enkels en benen en polsen nog wegplassen..
Eva
  maandag 25 september 2006 @ 11:07:01 #160
11682 Moonah
Jolie femme
pi_42108291
quote:
Op maandag 25 september 2006 10:19 schreef Catootje het volgende:
Ik vond het ook zo dubbel: je bent 'lekker' vrij en ondertussen te dik en te moe om er echt van te kunnen genieten
Zooo herkenbaar!
Beetje rondrommelen, afwasje, kleertjes wassen, bij de buuv een kopje thee, halfuurtje op de babykamer rondlanterfanten, telefoontje plegen, even naar het terras om de hoek als er iemand langskomt, en je raakt er bekaf van!
quote:
...en nu ga ik weer plassen..
Zeikerd!

En wat grappig dat 'prostalandingesen' een officieel werkwoord aan het worden is!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  maandag 25 september 2006 @ 11:12:48 #161
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_42108365
Meld, vanuit bed!

Voel me niet goed, erg moe nog, buikpijn (darmen zijn ineens overactief ofzo??) en menstruatiepijn en gewoon blehh. Heb besloten lekker in bed te blijven, dus laptop en eten en drinken naar boven gezeuld.

Ik vind het heerlijk om zo lang thuis te zijn, ben nu 6 weken thuis en heb me nog geen uur verveeld! Ik zou het denk ik ook best heerlijk vinden om helemaal thuis te zijn met de kleine straks, wie weet kan dat ooit wel, maar voorlopig nog niet.

Ik mis nog een meldplichtenaar: BassMiss?
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_42108444
Oh oh! Het lijkt me dat je me voor zal gaan PM-girl? Jij blijft maar rommelen!
Eva
pi_42108473
quote:
Op maandag 25 september 2006 11:07 schreef Moonah het volgende:
En wat grappig dat 'prostalandingesen' een officieel werkwoord aan het worden is!
Het is ook bijna goed! Prostaglandines zijn het officieel. Maar ze doen niks
Eva
  † In Memoriam † maandag 25 september 2006 @ 11:20:20 #164
81992 Githa
pi_42108486
Menstruatiepijn, over actieve darmen, ineens in bed willen blijven, in jou geval klinkt dat goed PM
pi_42108495
quote:
Op maandag 25 september 2006 11:12 schreef PM-girl het volgende:

Ik mis nog een meldplichtenaar: BassMiss?
pi_42108508
PMgirl.....het zou toch niet begonnen zijn......!!!!
Rustig aan doen dan maar!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  maandag 25 september 2006 @ 11:22:32 #167
94046 PM-girl
pi_42108526
quote:
Op maandag 25 september 2006 11:20 schreef Githa het volgende:
Menstruatiepijn, over actieve darmen, ineens in bed willen blijven, in jou geval klinkt dat goed PM
Mmm, ik dacht meer dat ik op het laatst nog even gordijnen moest strijken ed. Maar vooralsnog gebeurt er weinig nieuws hoor! En ik wil eerst even genieten van mijn lonely at the top moment, dus Linda, hop!!

BassMiss
*
  maandag 25 september 2006 @ 11:23:21 #168
24188 Belana
kloon van belana
pi_42108537
PM, woeiiii spannend, klinkt al gerommel
stormy waters...
sailin'
  maandag 25 september 2006 @ 11:23:26 #169
11682 Moonah
Jolie femme
pi_42108538
quote:
Op maandag 25 september 2006 11:21 schreef XXXKarinXXX het volgende:
PMgirl.....het zou toch niet begonnen zijn......!!!!
Och, waarom niet?
  † In Memoriam † maandag 25 september 2006 @ 11:24:13 #170
81992 Githa
pi_42108550
neeeeej, dat hoeft niet hoor...
Ik wilde opeens ook een dag in bed met dezelfde klachten en s'nachts braken mijn vliezen dus wie weet
  maandag 25 september 2006 @ 11:26:09 #171
94046 PM-girl
pi_42108584
Hihi, volgens mij is het goed dat vriendje hier niet meeleest, die denkt ook telkens dat het begint en zou van jullie helemaal zenuwachtig worden!
Ik denk van niet namelijk. Ik ben er van overtuigd dat het te laat gaat komen, daarom mijn geduld ook nog denk ik.

En zolang ik constante buikpijn heb, is er toch niets aan de hand?
*
  maandag 25 september 2006 @ 11:28:33 #172
11682 Moonah
Jolie femme
pi_42108620
Oh en ET, heb al 3x een nieuwe post opgesteld, maar kan de juiste toon niet vinden.
Dan maar zo:
  maandag 25 september 2006 @ 11:29:44 #173
11682 Moonah
Jolie femme
pi_42108650
quote:
Op maandag 25 september 2006 11:26 schreef PM-girl het volgende:
En zolang ik constante buikpijn heb, is er toch niets aan de hand?
Nope, dacht ik ook. Weeën gaan op en af.
pi_42109362
Zo, wij hebben gepret-3D-echood!
De mevroo in kwestie wilde wel 100% zeker zeggen dat dit een vrouwelijke piraat werd!

Freule in kwestie deed weer lekker lastig zoals we van haar gewend waren: apparaat op kont: hup kont weg! apparaat op gezichtje: koppie wegdraaien én handen ervoor zwiepen, kruiselings!
Alles zag er normaal en gezond uit, gewicht op iets van 1440 gram, prima dus. Hoi!
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_42109427
Mwana, leuk een meisje
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')