abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zaterdag 23 september 2006 @ 15:10:01 #201
135486 Manu82
How you doin'?
pi_42076814
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 15:08 schreef Talitha het volgende:

[..]

Ik ken in ieder geval 1 forum waar een soortgelijke scheiding bestaat tussen COS en SC, en daar loopt het prima.
maar dat is 1 forum, dit is een sub forum dat BB schijnt te heten, heb je daar geloof ik ook
Some memories are best forgotten
Room 23
  zaterdag 23 september 2006 @ 15:10:43 #202
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_42076831
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 15:07 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Dat is het hem juist, bommie. Ik wil het best proberen, maar team en flugel willen dat niet Ze grijpen in wanneer er wel over de streams gepraat wordt in de SC en ik vraag me al tijden lang af waarom. Wat denk jij?

Ik denk dat het een oplossing voor heel veel gebakkelei is, en SC's daar hoor je traditioneel alles in te kunnen bespreken, en ik mag hopen zeker BB gerelateerde dingen zoals streams.
Ik zou het zeer storend vinden om streamcommentaren te vinden tussen mijn kwalitatief hoogwaardige postings ind e SC
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  † In Memoriam † zaterdag 23 september 2006 @ 15:10:58 #203
135486 Manu82
How you doin'?
pi_42076837
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 15:08 schreef Day het volgende:

[..]

Hey Manu, je kan ook te ver gaan, hè?
Deze beschuldiging slaat echt nergens op en doet je eerdere 'ik ben geen reller'-post wel een beetje teniet nu.
Misschien gaat het inderdaad te ver, maar ik irriteer me mateloos, sorry Flugel
Room 23
pi_42076849
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 15:10 schreef Manu82 het volgende:

[..]

maar dat is 1 forum, dit is een sub forum dat BB schijnt te heten, heb je daar geloof ik ook
Klopt! En in dat subforum hebben we geen SC-topic en ook geen SC-gesprekken in het streamstopic.
Een éénlingweg voert door mijn land
  zaterdag 23 september 2006 @ 15:12:53 #205
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_42076867
quote:

[..]

Dat is het hem juist, bommie. Ik wil het best proberen, maar team en flugel willen dat niet Ze grijpen in wanneer er wel over de streams gepraat wordt in de SC en ik vraag me al tijden lang af waarom. Wat denk jij?

Ik denk dat het een oplossing voor heel veel gebakkelei is, en SC's daar hoor je traditioneel alles in te kunnen bespreken, en ik mag hopen zeker BB gerelateerde dingen zoals streams.
het is misschien de oplossing om jou te laten ophouden hierover, maar meer nut dan dat zou het niet hebben

Ik raad je van harte aan om de voorgaande FB-topics nog eens na te lezen, alles wat je ooit wilde weten over COS of SC is daar terug te vinden

En heel eerlijk: ik ben deze discussie onderhand meer dan beu. This is it. Live with it
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  zaterdag 23 september 2006 @ 15:13:45 #206
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_42076878
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 15:10 schreef Manu82 het volgende:

[..]

zeker lang niet meer op dat forum geweest? Het forum waar Thalita naar verwijst heeft ook gewoon een BB subforum
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
  zaterdag 23 september 2006 @ 15:13:45 #207
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_42076879
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 15:10 schreef versabommie het volgende:

[..]

Ik zou het zeer storend vinden om streamcommentaren te vinden tussen mijn kwalitatief hoogwaardige postings ind e SC

Ik zou het een goede mix vinden. En geen SC meer in COS, hebben de mods ook wat ze willen, en de die-hard COSsers hoeven zich niet meer te ergeren aan offtopic geneuzel.
Confidence through competence
  zaterdag 23 september 2006 @ 15:15:01 #208
58921 Day
You can fly!
pi_42076910
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 15:12 schreef teamlead het volgende:

[..]

En heel eerlijk: ik ben deze discussie onderhand meer dan beu. This is it. Live with it
I second that!
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_42076950
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 15:10 schreef versabommie het volgende:

[..]

quote:
Op zaterdag 23 september 2006 15:13 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Ik zou het een goede mix vinden. En geen SC meer in COS, hebben de mods ook wat ze willen, en de die-hard COSsers hoeven zich niet meer te ergeren aan offtopic geneuzel.
En hieruit blijkt dus al dat niet iedereen hetzelfde wil en logischerwijze ook niet iedereen tevreden gesteld kan worden. Stel dat nu alles omgegooid gaat worden, dan zullen er gegarandeerd weer anderen commentaar hebben. Moet dan alles weer teruggedraaid worden?
Een éénlingweg voert door mijn land
  † In Memoriam † zaterdag 23 september 2006 @ 15:17:08 #210
135486 Manu82
How you doin'?
pi_42076953
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 15:13 schreef teamlead het volgende:

[..]

zeker lang niet meer op dat forum geweest? Het forum waar Thalita naar verwijst heeft ook gewoon een BB subforum
Ben daar hele dagen , maar denk dat je begrijpt wat ik bedoel, het is daar allemaal wat kleiner dus vind je mensen ook sneller, maar geloof dat deze discussie nogal verouderd is...
Room 23
  zaterdag 23 september 2006 @ 15:17:38 #211
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_42076961
quote:

[..]

het is misschien de oplossing om jou te laten ophouden hierover, maar meer nut dan dat zou het niet hebben

Ik raad je van harte aan om de voorgaande FB-topics nog eens na te lezen, alles wat je ooit wilde weten over COS of SC is daar terug te vinden

HEAR HEAR!

Gezeik bijna 2 keer in de week. Tis net of de Moddiemods lollies hebben afgepakt...
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  zaterdag 23 september 2006 @ 15:17:47 #212
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_42076964
quote:

[..]

Jij heb ook écht niet opgelet hè?

Ingrijpen in SC is al wéken niet meer gebeurd. Je hangt in een discussie van weet ik hoe lang geleden. Lees de vorige FB topics er nog eens op na. Staat een goeie post van mij in dat er wel degelijk over BB gesproken mag worden in de SC, maar dat het niet de bedoeling is een tweede streamtopic te worden.

Pas als je alles nagelezen hebt mag je wat mij betreft nóg eens je mening komen geven hier.
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  zaterdag 23 september 2006 @ 15:19:47 #213
55709 Stereotomy
pi_42077009
quote:

[..]

Klopt. Vraag maar aan Pim en Theo - met wie ik beide niks heb maar met de manier waarop zij hun mond gesnoerd zijn nog veel minder. *Feedback* is er niet om de policy van de mods door je strot gedouwd te krijgen, maar om samen naar verbeteringen te zoeken.
quote:
Behalve een ding waar het allemaal om draait.
quote:
Als je het beu bent moet je geen mod meer zijn, dan heb je ook niet de verantwoordelijkheid om op suggesties uit de community in te gaan. Nu je dat wel bent mag je het best beu zijn, maar blijf altijd kritisch kijken naar suggesties, en verval niet in gemakkelijke patronen door users voor egoisten, rellers of van alwetendheid te betichten. Dat valt me zeer van je tegen, vooral omdat ik wél erken dat flugel en jij het beste met het forum overhebben, en dat we slechts in uitwerking verschillen.

zaterdag 23 september 2006 @ 15:24:11 #214
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_42077103
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 15:19 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Klopt. Vraag maar aan Pim en Theo - met wie ik beide niks heb maar met de manier waarop zij hun mond gesnoerd zijn nog veel minder. *Feedback* is er niet om de policy van de mods door je strot gedouwd te krijgen, maar om samen naar verbeteringen te zoeken.
[..]
grote god ja.....

wie zij ook alweer: Fok is geen democratie? Grow up zeg
quote:
[..]

Als je het beu bent moet je geen mod meer zijn, dan heb je ook niet de verantwoordelijkheid om op suggesties uit de community in te gaan
. Nu je dat wel bent mag je het best beu zijn, maar blijf altijd kritisch kijken naar suggesties, en verval niet in gemakkelijke patronen door users voor egoisten, rellers of van alwetendheid te betichten. Dat valt me zeer van je tegen, vooral omdat ik wél erken dat flugel en jij het beste met het forum overhebben, en dat we slechts in uitwerking verschillen.

We kunnen deze discussie nog 3 eeuwen voeren, waarbij we gezellig om beurten elkaars standpunten blijven herhalen. Da's alleen redelijk zinloos.
Zoals Flugel al zei: lees je eerst even in voor je weer komt met een discussie die al tig keer gevoerd is en waarbij alle voor en tegens inmiddels wel genoemd zijn.

Wat mij betreft eindigt de discussie dan nu dus ook. Ik ben er klaar mee
  zaterdag 23 september 2006 @ 15:24:43 #215
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_42077117
hèhè, gevonden....
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 03:26 schreef flugeltje het volgende:
Ik kon niet slapen

Nu snap ik ook waarom

Okay, nog eenmaal een, hoop ik, duidelijke uitleg.

We hebben COS. COS is niet meer en niet minder dan de titel al zegt. Commentaren op de Streams. Dit wil zeggen dat je in COS kunt babbelen over hetgeen je op de streams ziet. Je kunt er je psychologische hoogstandjes in kwijt, je analyses over een verdrietige bewoner en soms ook de vergelijking trekken met eerdere jaren als dat zo uitkomt. De hoofdmoot is echter het gebabbel over de streams,

Zwaaien, melden dat je gaat slapen, vertellen over de film die je net gezien hebt, uiteenzettingen over andere BB's, het menu wat je klaar gaat zetten voor je oma die op visite komt en al het andere offtopic geneuzel kun je dus NIET in COS kwijt. Zoek daar de SC of indien ontopic één van de andere topics voor op.

Er is gisteren ge-edit in de SC. Waarom dit is? Heel simpel. Als de SC óók gewoon een topic wordt waar men over de streams babbelt, screencaps plaatst en de streams volgt is er buiten de offtopic posts geen verschil meer met COS. Je kunt jezelf dan af gaan vragen waarom COS uberhaubt in het leven is geroepen. Natuurlijk mag je wel óver BB lullen in de SC, de SC staat immers in BB. Het is alleen niet de bedoeling dat het een tweelingtopic wordt van COS. Als je dus over eerdere BB's wilt lullen of vragen wilt stellen over BB in het algemeen kun je prima in de SC terecht. Zolang je er maar niet met een hele kliek de streams gaat zitten volgen en bespreken.

Het is eigenlijk zoals hier al eerder is aangegeven. We willen één sterk streamtopic. Geloof me, van mij persoonlijk mag die hele SC vandaag nog verdwijnen en gaan we verder met COS. Er is alleen behoefte aan een losser topic waar mensen die door het programma een band met elkaar krijgen ook eens over andere zaken kunnen babbelen dan alleen maar BB. Daarvoor is de SC. Dat je tussendoor af en toe eens iets plaatst over de streams en verder gewoon over BB in het algemeen kletst is geen enkel probleem.

DUS

Alles wat er NU gebeurd op de streams => COS
Offtopic en BB in algemeen => SC

Maakt het dit wat duidelijker?
Uit: [FB] Lekker begonnen, zowel BB6 als kotsen op mods
  zaterdag 23 september 2006 @ 15:26:03 #216
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_42077145
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 15:19 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

[..]

[..]

Als je het beu bent moet je geen mod meer zijn, dan heb je ook niet de verantwoordelijkheid om op suggesties uit de community in te gaan. Nu je dat wel bent mag je het best beu zijn, maar blijf altijd kritisch kijken naar suggesties, en verval niet in gemakkelijke patronen door users voor egoisten, rellers of van alwetendheid te betichten. Dat valt me zeer van je tegen, vooral omdat ik wél erken dat flugel en jij het beste met het forum overhebben, en dat we slechts in uitwerking verschillen.

Zullen we gewoon met deze discussie kappen, want immers tommy, jij bent ook niet van plan va je mening af te wijken en je bent nu continu jezelf aan het herhalen. Leg je neer bij hoe het nu gaat en als het niet bevalt is het misschien tijd om een alternatief te vinden. Schijnbaar is dit forum niet wat je zoekt...jammer maar je gedram is nu echt vervelend aan het worden.

Overigens wil ik never nooit moddiemod worden, want als je ziet wat voor azijnzeikerij alleen al jij hier week in week uit over hetzelfde onderwerp post....dat had ik niet getrokken zonder mijn kalmte te verliezen!
  zaterdag 23 september 2006 @ 15:30:18 #217
55709 Stereotomy
pi_42077243
quote:
Zullen we gewoon met deze discussie kappen, want immers tommy, jij bent ook niet van plan va je mening af te wijken en je bent nu continu jezelf aan het herhalen. Leg je neer bij hoe het nu gaat en als het niet bevalt is het misschien tijd om een alternatief te vinden. Schijnbaar is dit forum niet wat je zoekt...jammer maar je gedram is nu echt vervelend aan het worden.
Je hoeft niet te reageren als je wil? Ik scheld niemand uit, ik probeer mijn posts te beargumenteren en een discussie op te zetten, ik vertel ook niet dat jij uit Nederland moet emigreren naar een 4e wereldland zonder internetconnectie. Kunnen we iedereen in hun waarde laten, ook al zijn ze het niet met je eens? Dank u?

De enige mensen die het enigzins verplicht zijn om te reageren in [FB] zijn de mods, maar ook die hebben geen sluitende verplichting. Dus tenzij je aspiraties daartoe hebt, hoef je andere users daar niet belerend over aan te spreken.
quote:
Overigens wil ik never nooit moddiemod worden, want als je ziet wat voor azijnzeikerij alleen al jij hier week in week uit over hetzelfde onderwerp post....dat had ik niet getrokken zonder mijn kalmte te verliezen!
De geruchten over mijn aanwezigheid in [FB] zijn gruwelijk overschat.
  zaterdag 23 september 2006 @ 15:35:39 #218
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_42077377
Goh stereotomy, nu plaats ik een post met het antwoord op al je vragen reageer je niet meer. Betekent dit dat het eindelijk duidelijk is?
  zaterdag 23 september 2006 @ 15:43:08 #219
55709 Stereotomy
pi_42077550
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 15:35 schreef flugeltje het volgende:
Goh stereotomy, nu plaats ik een post met het antwoord op al je vragen reageer je niet meer. Betekent dit dat het eindelijk duidelijk is?
Ik was aan het schrijven maar heb het gedelete omdat ik op jouw post al 3x gereageerd had zonder van jouw kant een wederhoor te vinden. Je schrijft in de post precies hetzelfde als wat je zegt: "we willen geen tweede streamtopic omdat het eerste dan niks waard is" maar hier verschillen we in mening over, omdat ik vind dat dat een drogreden is, met de argumenten die ik eerder gegeven heb. Ik heb daar geen denigerende toon voor nodig om dat duidelijk te maken, ook niet voor de afwisseling omdat het blijkbaar anders eentonig wordt.

Ik merk aan de toon van het bovenstaande bericht dat jij het wél nodig vindt om mij persoonlijk te gaan stoken of uit te dagen hier. Moest dat nou echt, flugel?

Zoals ik al eerder geschreven heb, vind ik het onfatsoenlijk - ook al meen je je geduld te verliezen - om users van egoisme te betichten wanneer ze omgekeerd *WEL* het respect naar jullie toe tonen dat jullie voor het belang van dit forum aan het werk zijn, en niet voor eigenbelang. Jullie kennen me al meer dan een jaar, en ik kan me niet voorstellen dat in dat jaar dat beeld opeens naar de hel is geholpen omdat we het toevallig hier in [FB] niet met elkaar eens zijn.

Jammer. Leven en laten leven.
  zaterdag 23 september 2006 @ 15:49:47 #220
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_42077695
quote:
vraahaaaaaagg niet om een terugkeer
laat het gaan, laat het vallen, laat het los
  zaterdag 23 september 2006 @ 15:51:51 #221
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_42077747
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 15:43 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Ik was aan het schrijven maar heb het gedelete omdat ik op jouw post al 3x gereageerd had zonder van jouw kant een wederhoor te vinden. Je schrijft in de post precies hetzelfde als wat je zegt: "we willen geen tweede streamtopic omdat het eerste dan niks waard is" maar hier verschillen we in mening over, omdat ik vind dat dat een drogreden is, met de argumenten die ik eerder gegeven heb. Ik heb daar geen denigerende toon voor nodig om dat duidelijk te maken, ook niet voor de afwisseling omdat het blijkbaar anders eentonig wordt.

Ik merk aan de toon van het bovenstaande bericht dat jij het wél nodig vindt om mij persoonlijk te gaan stoken of uit te dagen hier. Moest dat nou echt, flugel?

Zoals ik al eerder geschreven heb, vind ik het onfatsoenlijk - ook al meen je je geduld te verliezen - om users van egoisme te betichten wanneer ze omgekeerd *WEL* het respect naar jullie toe tonen dat jullie voor het belang van dit forum aan het werk zijn, en niet voor eigenbelang. Jullie kennen me al meer dan een jaar, en ik kan me niet voorstellen dat in dat jaar dat beeld opeens naar de hel is geholpen omdat we het toevallig hier in [FB] niet met elkaar eens zijn.

Jammer. Leven en laten leven.
Het gaat er niet om dat je het niet met ons eens bent, het gaat er zuiver om dat een discussie die in het verleden al tíg keer gevoerd is nu wederom opgerakeld wordt. We hebben aangegeven dat we niet van plan zijn om er iets aan te veranderen omdat er ook een hoop mensen zijn die het wél prima vinden zoals het nu loopt. Je kunt jezelf daar niet bij neerleggen. Prima, maar er is een moment dat je erover op moet gaan houden. Anders veroorzaak je inderdaad irritatie en worden we kortaf.

Ik heb je gevraagd of het zo duidelijk is niet om je uit de tent te lokken, maar zuiver om te weten of het nu eindelijk eens einde discussie kan zijn. Niet dat we morgen weer opnieuw dezelfde discussie met dezelfde argumenten voeren. Er is een keus gemaakt, daar is al diverse malen over gediscussieerd. Het loopt nu goed en jij bent de enige die tégen is. Soms is het gewoon slikken. Dit is zo'n moment.

Zo heb ik bij hoog en laag volgehouden dat ik géén SC wilde in BB6. Alleen een strak gemodereerd COS topic vond ik voldoende. Mijn medemods dachten daar anders over. Onder het mom meeste stemmen gelden is het SC topic er tóch gekomen. Ik kan dan achteraf tijdens wéér een COS/SC discussie 'zie je wel' of 'die SC moet weg' roepen, maar daar help ik niemand mee. De keus is gemaakt en voor de meeste mensen werkt het zo goed. Daar kunnen we ook genoegen mee nemen i.p.v. alleen bezig te zijn met het doordrammen van de eigen zin...
  zaterdag 23 september 2006 @ 15:52:06 #222
55709 Stereotomy
pi_42077751
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 15:49 schreef teamlead het volgende:

[..]
Als ik jou los laat, val je twee meter naar de grond. Ik wil je geen pijn doen
quote:
Het loopt nu goed en jij bent de enige die tégen is.
Ik ben de enige die af en toe nog moeite neemt om even in FB daarover te gaan klagen, da's wat anders. De rest slikt het min of meer, maar je merkt wel onderhuidse strubbelingen, ook in COS. Ik hou niet zo van onderhuidse strubbelingen dus ik leg de kaarten maar op tafel. Dat een onderwerp vaker aangesneden is hoeft nog niet te betekenen dat het nooit meer wordt aangesneden. Een forum is dynamisch en visies kunnen veranderen.
quote:
Daar kunnen we ook genoegen mee nemen i.p.v. alleen bezig te zijn met het doordrammen van de eigen zin...
Dit is de derde en laatste keer dat ik het herhaal, en je kent me goed genoeg om te weten dat ik dit meen: zowel jij als ik zijn nu bezig dit forum beter te maken voor een zo groot mogelijke groep. Dat de algemene consensus weer een stukje beter wordt. Daarvoor hoef je geen andere groepen het slechter te laten krijgen. Nu beticht je me dus WEER van egoïsme en eigenbelang, terwijl ik heb beargumenteerd waarom iedereen een stukje vooruit zou kunnen gaan.

Niemand die hier in FB met goede bedoelingen post is een egoist, vergeet dat niet. Je kunt het niet met de standpunten eens zijn, maar let even op hoe je mensen benoemd.

[ Bericht 25% gewijzigd door Stereotomy op 23-09-2006 16:03:53 ]
  zaterdag 23 september 2006 @ 16:23:11 #223
129907 mamapan
alles met een knipoog....
pi_42078339
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 12:34 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Of je omschrijft ff in een paar zinnen waar ik een hele lap tekst voor nodig heb

Maar goed, dat is dus inderdaad het hele eieren eten. Het gros hoor je niet, maar geloof maar dat die weer gaan piepen als we de zaken anders indelen...
Eén van dat gros wil zich wel even laten horen.
Jullie doen het goed , want ik heb nu meer plezier in COS dan verleden jaar in BB/BBH. Ik ben geinteresseerd in het wel en wee van de bewoners en niet in het wel of niet pakken van een pilsje of een peukje van de users.
Ik hoop dat jullie zo doorgaan, dan hebben jullie tenminste één tevreden user
er zijn belangrijkere dingen in de wereld dan waar jij je nù druk over maakt.
  zaterdag 23 september 2006 @ 16:28:53 #224
55709 Stereotomy
pi_42078455
quote:
Ik ben geinteresseerd in het wel en wee van de bewoners en niet in het wel of niet pakken van een pilsje of een peukje van de users.
Een COS zonder SC De streams zijn nu overigens down dus het gros van de users zal nu wel overgeplaatst worden naar SC.

Gawd. Ik ben er weer van tussen, bedankt voor de discussies mensen
pi_42078538
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 16:23 schreef mamapan het volgende:

Eén van dat gros wil zich wel even laten horen.
Jullie doen het goed , want ik heb nu meer plezier in COS dan verleden jaar in BB/BBH. Ik ben geinteresseerd in het wel en wee van de bewoners en niet in het wel of niet pakken van een pilsje of een peukje van de users.
Ik hoop dat jullie zo doorgaan, dan hebben jullie tenminste één tevreden user
2
En met deze post ben ik het eens.
Oh, en maak je niet zo druk allemaal
Weetjewel.
  † In Memoriam † zaterdag 23 september 2006 @ 16:38:55 #226
135486 Manu82
How you doin'?
pi_42078713
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 16:32 schreef Bluezz het volgende:

[..]
.
Oh, en maak je niet zo druk allemaal
Weetjewel.
Ik maak me niet druk, maar er moeten geen onwaarheden over mij geschreven worden en het is overduidelijk dat die achterlijke mod zwaar chagrijnig is, maar dat hoeft ze niet op mij af te reageren!!!
Room 23
  zaterdag 23 september 2006 @ 16:51:58 #227
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_42079069
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 16:38 schreef Manu82 het volgende:

[..]

Ik maak me niet druk, maar er moeten geen onwaarheden over mij geschreven worden en het is overduidelijk dat die achterlijke mod zwaar chagrijnig is, maar dat hoeft ze niet op mij af te reageren!!!
Paar opmerkingen:
- flugel is niet achterlijk
- flugel is alles behalve chagerijnig nu. Haar kennende zit ze fluitend en genietend van een verse peuk achter haar pc'tje nu
pi_42079365
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 14:17 schreef Manu82 het volgende:

[..]

Moet zeggen dat ik niet een echt goede relatie heb met LS, maar begin zijn redenatie steeds beter te begrijpen......
Zou je het erg vinden om mij erbuiten te laten? Je kent mijn redenatie niet eens. En als ik ergens níet op zit te wachten is dat enige sympathie van jou.

Ik denk dat de discussies in [FB] wel ertoe bijdragen dat de [COS] nu iets schoner blijft. Ik moet me vandaag nog even inlezen, maar heb er wel goede hoop op dat dat wel is verbeterd.

Alleen kloten dat ik eindelijk weekend heb en FOK! down gaat, had net zin dit weekend ff weer lekker te cappen. Ik zal BB zeker wel aan hebben.
Is er al iets geregeld wie tijdens de down-time alsnog de [SC] gaat doen?
Of slaan we vanacht gewoon over? En dat niet een paar mensen het zelfde gaan opschrijven, en dat morgenvroeg op de SV gaan zetten.

Edit:
quote:

[..]

Zo ver ben ik volgens mij nog niet eens gegaan in mijn uitspraken.

[ Bericht 20% gewijzigd door LekkerSimpel op 23-09-2006 17:16:54 ]
  zaterdag 23 september 2006 @ 17:13:18 #229
16305 Jappie
parttime reverend
pi_42079657
quote:

[..]

Nog een paar opmerkingen...

Je was vanaf dag 1 een stijve populistische lul
Je hebt je een tijdje verborgen gehouden met een condoom om je starre kop
en wat nu weer tevoorschijn is gekomen is slechts een slap aftreksel.......
  † In Memoriam † zaterdag 23 september 2006 @ 17:18:51 #230
135486 Manu82
How you doin'?
pi_42079804
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 17:13 schreef Jappie het volgende:

[..]

Nog een paar opmerkingen...

Je was vanaf dag 1 een stijve populistische lul
Je hebt je een tijdje verborgen gehouden met een condoom om je starre kop
en wat nu weer tevoorschijn is gekomen is slechts een slap aftreksel.......
zou je even kunnen aangeven waarom ik vanuit jouw oogpunt een stijve populistische lul ben?
Room 23
pi_42080146
Pfffff.... Gaan we weer.
Mods, (alledrie, dus ook de stagiere ), mag ik even wat positiefs zeggen, met het risico dat ik voor slijmbal word uitgemaakt?

Jullie doen het goed!
amen.
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
Nu ben ik, goddank, zonder
  zaterdag 23 september 2006 @ 17:31:25 #232
16305 Jappie
parttime reverend
pi_42080147
En @ Stereotomy

Het had allemaal zo simpel kunnen zijn indien bepaalde users waaronder jij vorig jaar gewoon zo af en toe een streamverslagje hadden geschreven en verder bij een intense discussie even een nieuw draadje hadden aangemaakt danwel verhuisd naar een al bestaand draadje betreffende dat onderwerp.

Dat was echter te veel moeite...alles moest en zou in het oh zo ruime begrip "slowchat" ......welnu....wanneer ik en vele andere users die niet de godganse dag de tijd hebben om in de SC te hangen savonds om 6 uur thuis komen dan willen we graag zo snel mogelijk op de hoogte zijn van die paar dingen die de moeite waard waren......dat gaat niet lukken met 1 groot "slowchat" festijn waarbij je na 20 uur niet online te zijn geweest er donder op kan zeggen dat het aantal te lezen "hele" topics zich sneller hebben vermenigvuldigd dan menig met duracel gevuld stampertje bij elkaar kan fokken.

Door aan de users te vragen een aantal dingen te scheiden en heftige discussies in aparte topics te laten lopen dan geef je ook die users die later komen de kans om deel te nemen aan hetgeen zich afspeelde waarover de discussie in eerste instantie begon.

Als er dan ook nog zo nu en dan een streamverslagje van belangrijke momenten geschreven kan worden dan wordt het hier op het forum weer net als vroeger een hele prettige omgeving om te vertoeven. Ieder zoekt het topic op waarbij hij denkt iets te kunnen bijdragen en we zijn allemaal een big happy knuffelfamily

Helaas...lukte dat vorig jaar bij jou en nog een aantal anderen niet zo geweldig...pff waarom verkassen...wij hebben het meeste tijd...de meeste post en eigenlijk interreseerd het ons geen ene ruk of anderen daardoor buitengesloten worden. Welnu....dat is nou de reden waarom het dit jaar op een andere manier geprobeerd is........en de enige reden waarom dat niet lukt is omdat er nog steeds een paar dombo's menen dat je zo veel mogelijk info in de heden ten dage COS genoemd maar eik feitelijk nog steeds de SC zijnde moet posten.

Hee what the fuck....fuck the rules!! is toch immers het credo ?
Als je echt zo begaan was met het forum dan had je vorig jaar aan het einde van HBB gewoon lekker je stem moeten laten horen...maar daarmaals heb ik meerderen de kreet horen roepen...pff...FB ...die discussie ? Nee...daar ga ik echt mijn tijd niet aan verspillen....ze zullen het vanzelf wel merken als het niet zo gaat als wij willen.

Welnu...het gaat niet zoals je wilt? ....vind je het niet te pruimen?....daar is het gat van de deur zou ik zeggen als ik moddiemod was.......er zijn kansen te over geweest.

damned...lang verhaal nog zeg... ...nu maar hopen dat als ik op invoeren druk niet net het forum down is gegaan
  zaterdag 23 september 2006 @ 17:32:27 #233
16305 Jappie
parttime reverend
pi_42080181
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 17:18 schreef Manu82 het volgende:

[..]

zou je even kunnen aangeven waarom ik vanuit jouw oogpunt een stijve populistische lul ben?
Totaal geen behoefte aan..........je gaat zelf maar ff voor straf op je kamertje zitten en nadenken over je zonden......
pi_42080279
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 17:18 schreef Manu82 het volgende:

[..]

Ik vond je vorig jaar een gezellige user die bijna altijd aanwezig was in de SC. Op dit moment kan ik je idd ook niet zo goed meer volgen...
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
pi_42080338
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 17:31 schreef Mike1964 het volgende:
Pfffff.... Gaan we weer.
Mods, (alledrie, dus ook de stagiere ), mag ik even wat positiefs zeggen, met het risico dat ik voor slijmbal word uitgemaakt?

Jullie doen het goed!
amen.
LS wannabe
  † In Memoriam † zaterdag 23 september 2006 @ 17:38:39 #236
135486 Manu82
How you doin'?
pi_42080393
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 17:35 schreef Mike1964 het volgende:

[..]

Ik vond je vorig jaar een gezellige user die bijna altijd aanwezig was in de SC. Op dit moment kan ik je idd ook niet zo goed meer volgen...
Was vorig jaar helemaal niet gezellig, zat hele dagen Lieske af te zeiken, waren bepaalde users ook niet blij mee
Room 23
pi_42080412
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 17:37 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

LS wannabe
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
pi_42080446
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 17:38 schreef Manu82 het volgende:

[..]

Was vorig jaar helemaal niet gezellig, zat hele dagen Lieske af te zeiken, waren bepaalde users ook niet blij mee
Nou ja, dat vond ík dan weer gezellig...
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
  zaterdag 23 september 2006 @ 17:40:49 #239
55709 Stereotomy
pi_42080450
quote:
En @ Stereotomy
Lieve Jappie, als je ook maar een woord van mijn betoog had gelezen, zag je dat mijn voorstellen juist voor een puurdere COS gaan, omdat ik ook zie dat er mensen die willen chatten en streamen, en mensen die alleen willen streamen. Maar wel op een manier die past bij een natuurlijke postgedrag van een community. Waarom je nu jammert over het na een zware dag thuiskomen, snap ik niet. Eerst lezen voordat je een oordeel velt.

Ik heb mijn steentje bijgedragen aan streamverslagen en meerdere malen stukken streamverslag en caps op de weblog terug zien komen. Check het in mijn history als je wil, dus ik zou niet weten waarom je daar opeens over moet beginnen tenzij je gewoon even wild om je heen wil slaan zonder iets te raken. Is dat het? Komt ie opeens met streamverslagen op de proppen.

Ik begin toch ook niet tegen jou te zeggen dat je te weinig bijdraagt? En daarnaast: wat, als je meer bijdraagt aan de streamverslagen heb je een groter recht van spreken? Da's even krom door te zeggen dat Scanman de koning is omdat hij zoveel caps plaatst.
quote:
Als je echt zo begaan was met het forum dan had je vorig jaar aan het einde van HBB gewoon lekker je stem moeten laten horen...maar daarmaals heb ik meerdere de kreet horen roepen...pff...FB ...die discussie? Nee...daar ga ik echt mijn tijd niet aan verspillen....ze zullen het vanzelf wel merken als het niet zo gaat als wij willen.
ik was er gewoon bij in de FB, maar ik post er niet dagelijks in zoals veel anderen dat doen. Het is geen fokking slowchat hier.

Daarnaast was het de insteek van de mods om de regels wat te laten vieren in de richting zoals ik dat vanaf het begin al voorstelde, dus hoezo "merken als het niet zo gaat als wij willen? ", maar elke referentie daaraan wordt gesmoord met het credo: "hebben we het al over gehad! ". Ik denk dat we ondertussen alles al een keer gehad hebben, moeten we daarom FB maar sluiten?

Echt, japmans, ik zie dat je frustraties hebt, maar probeer niet zo in het wilde weg om je heen te slaan, daar is niemand bij gebaat.
  zaterdag 23 september 2006 @ 17:52:17 #240
16305 Jappie
parttime reverend
pi_42080819
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 17:40 schreef Stereotomy het volgende:

Echt, japmans, ik zie dat je frustraties hebt, maar probeer niet zo in het wilde weg om je heen te slaan, daar is niemand bij gebaat.
Wanneer jij tot 10 keer toe dezelfde vraag stelt ...als ware het een op hol geslagen langspeelplaat..dan lijkt het mij nuttig om daar een antwoord op te geven denk je niet.

Jij wilde zo graag weten waarom de opdeling is zoals ie nu is....welnu...het hierboven door mij gepostte is de reden...die had je kunnen weten indien je werkelijk begaan was met het forum...de discussie heeft ca 2 weken gelopen.

De rest van je ontwijkend geleuter ga ik maar niet op in.....ik wil straks ook nog wat energie overhouden om de gang naar de ijskast te kunnen blijven maken.
  zaterdag 23 september 2006 @ 17:55:06 #241
55709 Stereotomy
pi_42080936
quote:
De rest van je ontwijkend geleuter ga ik maar niet op in....
Als je alfabet maar tot A loopt en niet weet wanneer B ooit komt, laat dan de A volgende keer ook even weg?
quote:
Wanneer jij tot 10 keer toe dezelfde vraag stelt ...
quote:
Jij wilde zo graag weten waarom de opdeling is zoals ie nu is...
Dat is mijn vraag helemaal niet. Je hebt er slechts 10x overheen gelezen.

Succes met de IJskast.
pi_42081062
quote:
Pfffff.... Gaan we weer.

Jullie doen het goed!
amen.
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 17:32 schreef Mike1964 het volgende:

[..]

Jij laat ook echt geen kans onbenut om je Calimero complex uit te dragen he?
En nu ga je zelf als een calimero gedragen.

Om on-topic te blijven. Ik heb de mods nooit aangevallen. Ik heb (in mijn ogen, en daar is een feedback voor) alleen maar opbouwende kritiek op ze geleverd.
Ik loop pas sinds 2000 mee op FOK! dus ik zal het vaak wel fout hebben. Ben maar een newbe.

Maar jij stelt je net zo zielig op als een paar anderen.... "Hey, ik ga LS afkraken, dan mag ik misschien meepraten met "hun"...
Alleen vergeet je één ding. Dat afkraken van "hun" is tussen de regels door onderbouwd. Iets wat jij nog moet leren.

Daar viel weer een kwartje
  zaterdag 23 september 2006 @ 18:03:37 #243
16305 Jappie
parttime reverend
pi_42081190
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 17:55 schreef Stereotomy het volgende:

Dat is mijn vraag helemaal niet. Je hebt er slechts 10x overheen gelezen.
Wanneer je uit mijn 1e post niet tegelijkertijd weet te begrijpen dat het totaal geen zin heeft om de SC open te stellen voor COS posts dan is idd jouw vraag niet beantwoord.
Ik meende echter dat juist het verhalen van de voorgeschiedenis zelfs voor jou toch voldoende informatie zou bevatten om te kunnen inzien dat indien de mods gehoor zouden geven aan het toestaan van COS posts in de SC binnen de kortste keren hetzelfde groepje in de SC gaat hangen en er dus nog niets gedaan wordt om ook die mensen die niet de godganse dag de tijd hebben om de streams te volgen in hun behoefte te voorzien en zodoende in het algemeen een breder discussie platform te zijn.
pi_42081194
Leef je nog, Stereo?

Maar goed, ik ga de discussie niet meer aan omdat het blijft zoals het nu is. Prima hoor en dat meen ik. Ik vind dat de mods het goed doen, dat staat los van een andere mening. Nog steeds hoop ik op een lossere SC waar ook over de streams gepraat mag worden, maar dat gaat niet gebeuren. Punt.

Ik wou toch even laten merken dat Stereo niet de enige is die zo denkt in een poel van mensen ( ) die het wel met de policy eens zijn. That's all. Ik hoef dus ook geen reactie hierop, ik weet dat het blijft zoals het nu is

Hopelijk zit ik dit niet voor Jan Lul te typen ivm downtime. Snel op invoeren drukken maar
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
  zaterdag 23 september 2006 @ 18:05:50 #245
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_42081254
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 18:03 schreef Morwen het volgende:
Leef je nog, Stereo?

Maar goed, ik ga de discussie niet meer aan omdat het blijft zoals het nu is. Prima hoor en dat meen ik. Ik vind dat de mods het goed doen, dat staat los van een andere mening. Nog steeds hoop ik op een lossere SC waar ook over de streams gepraat mag worden, maar dat gaat niet gebeuren. Punt.

Ik wou toch even laten merken dat Stereo niet de enige is die zo denkt in een poel van mensen ( ) die het wel met de policy eens zijn. That's all. Ik hoef dus ook geen reactie hierop, ik weet dat het blijft zoals het nu is

Hopelijk zit ik dit niet voor Jan Lul te typen ivm downtime. Snel op invoeren drukken maar

Kijk zo kan het dus ook. Argumenten uitwisselen en de uitkomst vervolgens accepteren
  zaterdag 23 september 2006 @ 18:07:19 #246
55709 Stereotomy
pi_42081301
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 18:03 schreef Jappie het volgende:

[..]

Wanneer je uit mijn 1e post niet tegelijkertijd weet te begrijpen dat het totaal geen zin heeft om de SC open te stellen voor COS posts dan is idd jouw vraag niet beantwoord.
Ik meende echter dat juist het verhalen van de voorgeschiedenis zelfs voor jou toch voldoende informatie zou bevatten om te kunnen inzien dat indien de mods gehoor zouden geven aan het toestaan van COS posts in de SC binnen de kortste keren hetzelfde groepje in de SC gaat hangen en er dus nog niets gedaan wordt om ook die mensen die niet de godganse dag de tijd hebben om de streams te volgen in hun behoefte te voorzien en zodoende in het algemeen een breder discussie platform te zijn.
Oh zo. Ja, nu plaats je het ook veel beter in perspectief.

Ben het ermee eens dat het eigenlijk schandalig is dat we streamverslagen van vol moeten lenen. Ik probeer dan 's avonds, wanneer ik het meest actief ben , regelmatiger aan streamverslagen bij te dragen dan dat ik al doe. Als jij dat ook doet, en eenieder ander ook, dan komen we al een stuk verder.

Maar eerlijk gezegd zie ik geen verband tussen ook streams in het SC topic en een gebrek aan streamverslagen?

Okee Jap. Laten we niet meer ruzieën.
  zaterdag 23 september 2006 @ 18:07:58 #247
55709 Stereotomy
pi_42081326
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 18:03 schreef Morwen het volgende:
Leef je nog, Stereo?
Alleen omdat jij er nog bent
pi_42081352
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 17:58 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

[..]

En nu ga je zelf als een calimero gedragen.

Om on-topic te blijven. Ik heb de mods nooit aangevallen. Ik heb (in mijn ogen, en daar is een feedback voor) alleen maar opbouwende kritiek op ze geleverd.
Ik loop pas sinds 2000 mee op FOK! dus ik zal het vaak wel fout hebben. Ben maar een newbe.

Maar jij stelt je net zo zielig op als een paar anderen.... "Hey, ik ga LS afkraken, dan mag ik misschien meepraten met "hun"...
Alleen vergeet je één ding. Dat afkraken van "hun" is tussen de regels door onderbouwd. Iets wat jij nog moet leren.

Daar viel weer een kwartje
Mmzzz... als je me nou gewoon voor slijmbal had uitgemaakt had het nog begrijpelijk geweest, met dit stukje tekst maak je jezelf als gewoonlijk weer eens belachelijk. Ik ben iig blij met je mededeling dat er weer eens een kwartje gevallen is bij je. Dat er nog maar velen mogen volgen. Wie weet ga je nog eens snappen hoe het leven écht in elkaar zit en dat de wereld groter is dan FOK en een schurftig hondje...

En bij deze beloof ik plechtig dat dit de laatste keer is dat ik op een post van LS reageer...ik zit op mijn werk al de hele dag met zwakbegaafden te communiceren, om dat nou in mijn vrije tijd ook nog eens te gaan zitten doen gaat me te ver.
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
  zaterdag 23 september 2006 @ 18:17:37 #249
16305 Jappie
parttime reverend
pi_42081570
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 18:07 schreef Stereotomy het volgende:

Maar eerlijk gezegd zie ik geen verband tussen ook streams in het SC topic en een gebrek aan streamverslagen?
Deze zin snap ik mogelijk niet helemaal maar ik zal hem maar beantwoorden met hoe ik de samenhang tussen dingen als juist zie....

De beste manier om een discussieforum leuk en levendig te houden is een en/en situatie.....dus en een slowchat waarin je gewoon over alles wat je bezighoud en/of op de streams voorbij ziet komen kunt lullen en een streamverslagentopic waarbij mensen de moeite nemen (puur en alleen voor een ander) te vertellen wat er in het huis is gebeurt zonder losse flodders tussendoor ...en tot slot ook nog draadjes openen over specifieke gebeurtenissen in het huis die het waard zijn om een eigen topic te krijgen.
quote:
Okee Jap. Laten we niet meer ruzieën.
Nah...vooruit.......ik krijg zo 2 tosti's...dan kan ik daar tenminste zo ook weer ten volle van genieten.
pi_42081698
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 18:08 schreef Mike1964 het volgende:

[..]

Mmzzz... als je me nou gewoon voor slijmbal had uitgemaakt had het nog begrijpelijk geweest, met dit stukje tekst maak je jezelf als gewoonlijk weer eens belachelijk. Ik ben iig blij met je mededeling dat er weer eens een kwartje gevallen is bij je. Dat er nog maar velen mogen volgen. Wie weet ga je nog eens snappen hoe het leven écht in elkaar zit en dat de wereld groter is dan FOK en een schurftig hondje...

En bij deze beloof ik plechtig dat dit de laatste keer is dat ik op een post van LS reageer...ik zit op mijn werk al de hele dag met zwakbegaafden te communiceren, om dat nou in mijn vrije tijd ook nog eens te gaan zitten doen gaat me te ver.
Ik snap niet dat patiënten toegang hebben op het internet.

Misschien moet jij je begeleider vragen hoe de wereld in elkaar zit. (Hij zal niet blij zijn dat je stiekem op internet zit)

Mag ik een brutale vraag stellen?

Waarvoor ben jij opgenomen? Of wil je daar niet over praten?

Dit is wel heel off-topic, maar ik was wel benieuwd. Verder in [SC]? Dan wil ik er wel met je over praten.
  zaterdag 23 september 2006 @ 18:46:14 #251
6941 APK
Factual, I think.
pi_42082539
Tommy, het is zoooooo simpel.

Als mensen ook in de SC over streams gaan babbelen en caps gaan plaatsen moeten mensen die niet 24/7 online zijn 2 topics uitspitten om te weten te komen wat er gebeurd is in het huis.

Wat Jappie zei, maar dan korter.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  zaterdag 23 september 2006 @ 18:50:18 #252
55709 Stereotomy
pi_42082674
Daarvoor moet je, reeds gezegd, er vanuit gaan dat er gaten gaan vallen in [COS] als blijkbaar zoveel mensen willen vertrekken naar SC om daar te kletsen *en* te streamen. Als daar geen behoefte aan was, zou de leegloop ook niet gebeuren, he.

Maar zoals ik het hier lees zijn er genoeg mensen die de COS nog willen bevolken, naast de mensen die blijkbaar gaan vertrekken naar SC. Daarnaast hebben we voor wat jij noemt een geweldig Streamverslagen topique, en is COS nauwelijks een aanvulling te noemen. En ben ik met Jap eens: daarvoor moet het streamverslagen topic goed gevuld zijn.

Maar dat heeft weinig met de discussie wel of geen streams in de SC te maken.
  zaterdag 23 september 2006 @ 18:54:33 #253
6941 APK
Factual, I think.
pi_42082801
Ik geef het op.
pi_42082817
Kan er bij COS #311 "Dilemma" in de TT?
  zaterdag 23 september 2006 @ 18:56:35 #255
55709 Stereotomy
pi_42082860
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 18:54 schreef APK het volgende:
Ik geef het op.
Nu je tijd over hebt, maak nog een leuk filmpje op je site, ik vind ze altijd erg leuk om te bekijken.
  zaterdag 23 september 2006 @ 19:07:13 #256
16305 Jappie
parttime reverend
pi_42083275
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 18:46 schreef APK het volgende:
Tommy, het is zoooooo simpel.

Als mensen ook in de SC over streams gaan babbelen en caps gaan plaatsen moeten mensen die niet 24/7 online zijn 2 topics uitspitten om te weten te komen wat er gebeurd is in het huis.

Wat Jappie zei, maar dan korter.
Reeksen he....reeksen!!
  zaterdag 23 september 2006 @ 19:11:08 #257
58921 Day
You can fly!
pi_42083425
quote:
Pfffff.... Gaan we weer.

Jullie doen het goed!
amen.
Hèhè, eindeijk erkenning!
Het is wel stagiaire
I am gonna shine
  zaterdag 23 september 2006 @ 19:11:29 #258
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_42083444
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 18:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
Kan er bij COS #311 "Dilemma" in de TT?
Done
pi_42083628
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 19:11 schreef teamlead het volgende:

[..]

Done
Sjenk joe

En het is 19:00 geweest.

Al bekend wie SV gaat doen?
  zondag 24 september 2006 @ 02:31:53 #260
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_42085632
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 18:54 schreef APK het volgende:
Ik geef het op.
jeuh, die stereo ontneemt me gewoon de lust om te posten
  zondag 24 september 2006 @ 09:40:11 #261
81426 PH52
maar natuurlijk
pi_42087802
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 15:08 schreef Day het volgende:

[..]

Hey Manu, je kan ook te ver gaan, hè?
Deze beschuldiging slaat echt nergens op en doet je eerdere 'ik ben geen reller'-post wel een beetje teniet nu.
Inderdaad, maar het is wel typerend voor demanier waarop hij zich hier tegenwoordig manifesteert sinds Pinball met vakantie is, blijven zuigen. Die jongen weet gewoon niet wanneer die z'n mond dicht moet houden.
_ De mens is de maat van alle dingen _
pi_42088137
quote:
Op zondag 24 september 2006 02:31 schreef versabommie het volgende:

[..]

jeuh, die stereo ontneemt me gewoon de lust om te posten
Ik herken het gevoel.
Wil de haan laten kraaien voor Stummie van der Stommestreek.
  zondag 24 september 2006 @ 11:23:56 #263
58921 Day
You can fly!
pi_42088895
Laatste waarschuwing: nu echt kappen met dat ge-SC in FB!!
I am gonna shine
pi_42088911
Kunnen de blauwgekleurden misschien wat betekenen in het verkrijgen van de stats van het BB-6 forum ?

Het is nu twee weken geleden dat er cijfers zijn gekomen. Ik vind het altijd een leuk overzicht, maar ik mis nu de regelmaat. Wellicht dat er in de hogere regionen wat te regelen valt ?
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_42092645
Elke keer als ik refresh zijn er een paar topics verdwenen
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  zondag 24 september 2006 @ 15:23:22 #266
65846 Bocaj
47th President.
pi_42092701
quote:
Op zondag 24 september 2006 15:21 schreef PC eend het volgende:
Elke keer als ik refresh zijn er een paar topics verdwenen
Heb ik ook last van.... kan nu cos en sc niet meer vinden
  zondag 24 september 2006 @ 15:24:21 #267
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_42092726
Er zijn wat problemen momenteel, maar we zijn positief. Het loopt wél lekker snel

Ff doorbijten dus, er wordt aan gewerkt.
pi_42092732
Heb in FB hierover al een topic geopend: Topic(s) verdwenen
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  zondag 24 september 2006 @ 15:25:42 #269
65846 Bocaj
47th President.
pi_42092765
zet even de linken van de actieve cos en sc hier neer... dan kan ik weer meelullen
  zondag 24 september 2006 @ 15:28:49 #270
16305 Jappie
parttime reverend
pi_42092866
quote:
Op zondag 24 september 2006 15:24 schreef CartWOman het volgende:
Heb in FB hierover al een topic geopend: Topic(s) verdwenen
Zodra je ergens in gepost hebt verdwijnt ie uit de BB index...
pi_42092897
[COS # 312] Marlies onder vuur

SC zie ik ook niet Jacob, en als je op je eigen naam klikt?
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_42092935
quote:
Op zondag 24 september 2006 15:28 schreef Jappie het volgende:

[..]

Zodra je ergens in gepost hebt verdwijnt ie uit de BB index...
Nee, af en toe heb ik de COS er weer staan. Geldt wel voor de Streamverslagen.
pi_42092944
  zondag 24 september 2006 @ 15:34:28 #274
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_42092951
pi_42092983
quote:
Op zondag 24 september 2006 15:24 schreef flugeltje het volgende:
Er zijn wat problemen momenteel, maar we zijn positief. Het loopt wél lekker snel
Werkt die upgrade alleen bij de crew ofzo
pi_42092993
quote:
Ik zie 'm opeens ook weer.

Dit is best klote, hoop dat het snel wordt opgelost, want volgens mij hebben veel users nu een probleem.
  zondag 24 september 2006 @ 15:43:18 #277
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_42093082
quote:
Op zondag 24 september 2006 15:37 schreef PC eend het volgende:

[..]

Werkt die upgrade alleen bij de crew ofzo
dan alleen bij PR-crew
pi_42094009
quote:
Op zondag 24 september 2006 15:43 schreef teamlead het volgende:

[..]

dan alleen bij PR-crew
Gelukkig maar, het verenigt het plebs....
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
pi_42095233
Kan [COS #312] Wat een gekloot over een brood veranderd worden in 313?
pi_42096349

Warning
mysql_connect(): Lost connection to MySQL server during query in line 99 of file {config_root}/www.inc/global/classes/db.class.php
Index / System error

Gaat dit de hele dag nog duren ?
  zondag 24 september 2006 @ 19:03:24 #281
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_42096624
quote:
Op zondag 24 september 2006 18:44 schreef Nostalgist het volgende:

Warning
mysql_connect(): Lost connection to MySQL server during query in line 99 of file {config_root}/www.inc/global/classes/db.class.php
Index / System error

Gaat dit de hele dag nog duren ?
Komkom, niet zeuren, waar praten we over? Een Mysql server is gewoon het beste gratis alternatief voor de wat prijzige doch onnavolgbaaar stabiele MS SQL server, 's werelds beste sql engine die er tot op heden te koop is. Ik vind het al knap dat die mysql server nog een dermate grote en drukke dbases kan hebben
pi_42096760
quote:
Op zondag 24 september 2006 19:03 schreef versabommie het volgende:

[..]

Komkom, niet zeuren, waar praten we over? Een Mysql server is gewoon het beste gratis alternatief voor de wat prijzige doch onnavolgbaaar stabiele MS SQL server, 's werelds beste sql engine die er tot op heden te koop is. Ik vind het al knap dat die mysql server nog een dermate grote en drukke dbases kan hebben
De grenzen zijn zo langzamerhand overschreden van die gratis database....
Ook bij de bugmeldtopics wordt niets over een tijdsduur gezegd.... Vanachter de schermen iets bekend ?
  zondag 24 september 2006 @ 19:15:11 #283
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_42096864
quote:
Op zondag 24 september 2006 19:09 schreef Nostalgist het volgende:

[..]

De grenzen zijn zo langzamerhand overschreden van die gratis database....
Ook bij de bugmeldtopics wordt niets over een tijdsduur gezegd.... Vanachter de schermen iets bekend ?
Je moet een gegeven kat niet in de zak kijken he
  zondag 24 september 2006 @ 19:16:37 #284
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_42096893
Kan dit onderwerp gewoon in de topics besproken worden die er voor zijn. (in het subforum feedback?)

Dan houden we deze FB gewoon ontopic
  zondag 24 september 2006 @ 19:24:45 #285
6941 APK
Factual, I think.
pi_42097023
quote:
Op zondag 24 september 2006 19:16 schreef flugeltje het volgende:
Kan dit onderwerp gewoon in de topics besproken worden die er voor zijn. (in het subforum feedback?)

Dan houden we deze FB gewoon ontopic
Ik zou maar even een link geven, 85% van de mensen die hier post can MyAT niet eens vinden.
  zondag 24 september 2006 @ 19:33:06 #286
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_42097094
quote:
Op zondag 24 september 2006 19:24 schreef APK het volgende:

[..]

Ik zou maar even een link geven, 85% van de mensen die hier post can MyAT niet eens vinden.
Waarom is Fok! regelmatig traag?
  zondag 24 september 2006 @ 19:39:53 #287
6941 APK
Factual, I think.
pi_42097204
quote:
pi_42097239
quote:
Op zondag 24 september 2006 19:24 schreef APK het volgende:

[..]

Of die mensen nemen even de moeite naar boven te scrollen.
  Moderator maandag 25 september 2006 @ 00:03:42 #289
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_42102246
Ben er hélemaal uit na twee weekjes vakantie.
Is dit de plaats om je weer te laten enthousiasmeren door de moddiemods? Wel nodig.

p.s Day, je hebt destijds naar mijn ervaringen gevraagd en het is vast niet helemaal on topic en zo, maar: Auschwitz was onvergetelijk. Een angstaanjagende plek aan de ene kant, maar ook heel vredig: er komt een einde aan alles. Ook aan de hel.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  maandag 25 september 2006 @ 01:28:58 #290
6941 APK
Factual, I think.
pi_42104109
Streamverslagen van maandag 25 september 2006

De link in de OP verwijst naar de streamverslagen van Zaterdag 9 september.

Deze motten jullie hebben: Streamverslagen van zondag 24 september 2006
  maandag 25 september 2006 @ 02:41:45 #291
58921 Day
You can fly!
pi_42105175
quote:
Op maandag 25 september 2006 01:28 schreef APK het volgende:
Streamverslagen van maandag 25 september 2006

De link in de OP verwijst naar de streamverslagen van Zaterdag 9 september.

Deze motten jullie hebben: Streamverslagen van zondag 24 september 2006
Ja, ik moest weer jouw werk doen, hè!
I am gonna shine
  maandag 25 september 2006 @ 02:43:35 #292
6941 APK
Factual, I think.
pi_42105194
quote:
Op maandag 25 september 2006 02:41 schreef Day het volgende:

Ja, ik moest weer jouw werk doen, hè!
Het is mij gelukt Day uit de COS te rukken.

Maar euh, Pinbaal is toch weer da man nu
  maandag 25 september 2006 @ 02:45:41 #293
58921 Day
You can fly!
pi_42105217
quote:
Op maandag 25 september 2006 02:43 schreef APK het volgende:

[..]

Het is mij gelukt Day uit de COS te rukken.

Maar euh, Pinbaal is toch weer da man nu
Ja, ik blijf F5-en hier en 9 van de 10 keer is het SC!

Eh...weet ik niet? Jij was zijn plaatsvervanger, misschien even afstemmen?
I am gonna shine
  maandag 25 september 2006 @ 02:49:07 #294
6941 APK
Factual, I think.
pi_42105257
quote:
Op maandag 25 september 2006 02:45 schreef Day het volgende:

Eh...weet ik niet? Jij was zijn plaatsvervanger, misschien even afstemmen?
Sanne heeft ook pijltjes.....

Effe een schema maken: Morgen doet Sanne de pijltjes.
  Moderator maandag 25 september 2006 @ 10:21:01 #295
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_42107584
Ik heb ook pijltjes.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_42108042
Doneer Day die pijltjes dan even via mail, ze is er 's nachts ook regelmatig.

Weebee, Gert!
  maandag 25 september 2006 @ 11:19:01 #297
81426 PH52
maar natuurlijk
pi_42108464
Kan een van jullie computernerds dan ff het streamverslag pijltjes geven, alvast hartelijk dank, zoekt een beetje moeilijk zo.
_ De mens is de maat van alle dingen _
  maandag 25 september 2006 @ 12:51:09 #298
58921 Day
You can fly!
pi_42110031
Day@fok.nl zou het moeten doen nu. Pijltjes mogen gemaild worden.

PH52, ik weet niet of het nog veranderd kan worden, APK/Sanne/Gert julie misschien?

Gert, welkom terug!
Ben echt benieuwd naar je verhalen, misschien een keer in SC?
I am gonna shine
pi_42110061
Ligt het aan mijn browser of update de BB6-banner niet meer?
pi_42113083
Gerteke
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')