quote:Op zaterdag 23 september 2006 15:08 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik ken in ieder geval 1 forum waar een soortgelijke scheiding bestaat tussen COS en SC, en daar loopt het prima.![]()
Ik zou het zeer storend vinden om streamcommentaren te vinden tussen mijn kwalitatief hoogwaardige postings ind e SCquote:Op zaterdag 23 september 2006 15:07 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat is het hem juist, bommie. Ik wil het best proberen, maar team en flugel willen dat nietZe grijpen in wanneer er wel over de streams gepraat wordt in de SC en ik vraag me al tijden lang af waarom. Wat denk jij?
Ik denk dat het een oplossing voor heel veel gebakkelei is, en SC's daar hoor je traditioneel alles in te kunnen bespreken, en ik mag hopen zeker BB gerelateerde dingen zoals streams.
Misschien gaat het inderdaad te ver, maar ik irriteer me mateloos, sorry Flugelquote:Op zaterdag 23 september 2006 15:08 schreef Day het volgende:
[..]
Hey Manu, je kan ook te ver gaan, hè?
Deze beschuldiging slaat echt nergens op en doet je eerdere 'ik ben geen reller'-post wel een beetje teniet nu.
Klopt! En in dat subforum hebben we geen SC-topic en ook geen SC-gesprekken in het streamstopic.quote:Op zaterdag 23 september 2006 15:10 schreef Manu82 het volgende:
[..]maar dat is 1 forum, dit is een sub forum dat BB schijnt te heten, heb je daar geloof ik ook
het is misschien de oplossing om jou te laten ophouden hierover, maar meer nut dan dat zou het niet hebbenquote:Op zaterdag 23 september 2006 15:07 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat is het hem juist, bommie. Ik wil het best proberen, maar team en flugel willen dat nietZe grijpen in wanneer er wel over de streams gepraat wordt in de SC en ik vraag me al tijden lang af waarom. Wat denk jij?
Ik denk dat het een oplossing voor heel veel gebakkelei is, en SC's daar hoor je traditioneel alles in te kunnen bespreken, en ik mag hopen zeker BB gerelateerde dingen zoals streams.
zeker lang niet meer op dat forum geweest? Het forum waar Thalita naar verwijst heeft ook gewoon een BB subforumquote:Op zaterdag 23 september 2006 15:10 schreef Manu82 het volgende:
[..]maar dat is 1 forum, dit is een sub forum dat BB schijnt te heten, heb je daar geloof ik ook
quote:Op zaterdag 23 september 2006 15:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik zou het zeer storend vinden om streamcommentaren te vinden tussen mijn kwalitatief hoogwaardige postings ind e SC![]()
I second that!quote:Op zaterdag 23 september 2006 15:12 schreef teamlead het volgende:
[..]
En heel eerlijk: ik ben deze discussie onderhand meer dan beu. This is it. Live with it
quote:Op zaterdag 23 september 2006 15:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik zou het zeer storend vinden om streamcommentaren te vinden tussen mijn kwalitatief hoogwaardige postings ind e SC![]()
En hieruit blijkt dus al dat niet iedereen hetzelfde wil en logischerwijze ook niet iedereen tevreden gesteld kan worden. Stel dat nu alles omgegooid gaat worden, dan zullen er gegarandeerd weer anderen commentaar hebben. Moet dan alles weer teruggedraaid worden?quote:Op zaterdag 23 september 2006 15:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik zou het een goede mix vinden. En geen SC meer in COS, hebben de mods ook wat ze willen, en de die-hard COSsers hoeven zich niet meer te ergeren aan offtopic geneuzel.
Ben daar hele dagenquote:Op zaterdag 23 september 2006 15:13 schreef teamlead het volgende:
[..]
zeker lang niet meer op dat forum geweest? Het forum waar Thalita naar verwijst heeft ook gewoon een BB subforum
HEAR HEAR!quote:Op zaterdag 23 september 2006 15:12 schreef teamlead het volgende:
[..]
het is misschien de oplossing om jou te laten ophouden hierover, maar meer nut dan dat zou het niet hebben
Ik raad je van harte aan om de voorgaande FB-topics nog eens na te lezen, alles wat je ooit wilde weten over COS of SC is daar terug te vinden
En heel eerlijk: ik ben deze discussie onderhand meer dan beu. This is it. Live with it
Jij heb ook écht niet opgelet hè?quote:Op zaterdag 23 september 2006 15:07 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Klopt. Vraag maar aan Pim en Theo - met wie ik beide niks hebquote:Op zaterdag 23 september 2006 15:12 schreef teamlead het volgende:
[..]
het is misschien de oplossing om jou te laten ophouden hierover, maar meer nut dan dat zou het niet hebben
Behalve een ding waar het allemaal om draait.quote:Ik raad je van harte aan om de voorgaande FB-topics nog eens na te lezen, alles wat je ooit wilde weten over COS of SC is daar terug te vinden
Als je het beu bent moet je geen mod meer zijn, dan heb je ook niet de verantwoordelijkheid om op suggesties uit de community in te gaan. Nu je dat wel bent mag je het best beu zijn, maar blijf altijd kritisch kijken naar suggesties, en verval niet in gemakkelijke patronen door users voor egoisten, rellers of van alwetendheid te betichten. Dat valt me zeer van je tegen, vooral omdat ik wél erken dat flugel en jij het beste met het forum overhebben, en dat we slechts in uitwerking verschillen.quote:En heel eerlijk: ik ben deze discussie onderhand meer dan beu. This is it. Live with it
quote:Op zaterdag 23 september 2006 15:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Klopt. Vraag maar aan Pim en Theo - met wie ik beide niks hebmaar met de manier waarop zij hun mond gesnoerd zijn nog veel minder.
*Feedback* is er niet om de policy van de mods door je strot gedouwd te krijgen, maar om samen naar verbeteringen te zoeken.
[..]
We kunnen deze discussie nog 3 eeuwen voeren, waarbij we gezellig om beurten elkaars standpunten blijven herhalen. Da's alleen redelijk zinloos.quote:Behalve een ding waar het allemaal om draait.
[..]
Als je het beu bent moet je geen mod meer zijn, dan heb je ook niet de verantwoordelijkheid om op suggesties uit de community in te gaan. Nu je dat wel bent mag je het best beu zijn, maar blijf altijd kritisch kijken naar suggesties, en verval niet in gemakkelijke patronen door users voor egoisten, rellers of van alwetendheid te betichten. Dat valt me zeer van je tegen, vooral omdat ik wél erken dat flugel en jij het beste met het forum overhebben, en dat we slechts in uitwerking verschillen.
![]()
Uit: [FB] Lekker begonnen, zowel BB6 als kotsen op modsquote:Op zondag 20 augustus 2006 03:26 schreef flugeltje het volgende:
Ik kon niet slapen
Nu snap ik ook waarom
Okay, nog eenmaal een, hoop ik, duidelijke uitleg.
We hebben COS. COS is niet meer en niet minder dan de titel al zegt. Commentaren op de Streams. Dit wil zeggen dat je in COS kunt babbelen over hetgeen je op de streams ziet. Je kunt er je psychologische hoogstandjes in kwijt, je analyses over een verdrietige bewoner en soms ook de vergelijking trekken met eerdere jaren als dat zo uitkomt. De hoofdmoot is echter het gebabbel over de streams,
Zwaaien, melden dat je gaat slapen, vertellen over de film die je net gezien hebt, uiteenzettingen over andere BB's, het menu wat je klaar gaat zetten voor je oma die op visite komt en al het andere offtopic geneuzel kun je dus NIET in COS kwijt. Zoek daar de SC of indien ontopic één van de andere topics voor op.
Er is gisteren ge-edit in de SC. Waarom dit is? Heel simpel. Als de SC óók gewoon een topic wordt waar men over de streams babbelt, screencaps plaatst en de streams volgt is er buiten de offtopic posts geen verschil meer met COS. Je kunt jezelf dan af gaan vragen waarom COS uberhaubt in het leven is geroepen. Natuurlijk mag je wel óver BB lullen in de SC, de SC staat immers in BB. Het is alleen niet de bedoeling dat het een tweelingtopic wordt van COS. Als je dus over eerdere BB's wilt lullen of vragen wilt stellen over BB in het algemeen kun je prima in de SC terecht. Zolang je er maar niet met een hele kliek de streams gaat zitten volgen en bespreken.
Het is eigenlijk zoals hier al eerder is aangegeven. We willen één sterk streamtopic. Geloof me, van mij persoonlijk mag die hele SC vandaag nog verdwijnen en gaan we verder met COS. Er is alleen behoefte aan een losser topic waar mensen die door het programma een band met elkaar krijgen ook eens over andere zaken kunnen babbelen dan alleen maar BB. Daarvoor is de SC. Dat je tussendoor af en toe eens iets plaatst over de streams en verder gewoon over BB in het algemeen kletst is geen enkel probleem.
DUS
Alles wat er NU gebeurd op de streams => COS
Offtopic en BB in algemeen => SC
Maakt het dit wat duidelijker?
Zullen we gewoon met deze discussie kappen, want immers tommy, jij bent ook niet van plan va je mening af te wijken en je bent nu continu jezelf aan het herhalen. Leg je neer bij hoe het nu gaat en als het niet bevalt is het misschien tijd om een alternatief te vinden. Schijnbaar is dit forum niet wat je zoekt...jammer maar je gedram is nu echt vervelend aan het worden.quote:Op zaterdag 23 september 2006 15:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Klopt. Vraag maar aan Pim en Theo - met wie ik beide niks hebmaar met de manier waarop zij hun mond gesnoerd zijn nog veel minder.
*Feedback* is er niet om de policy van de mods door je strot gedouwd te krijgen, maar om samen naar verbeteringen te zoeken.
[..]
Behalve een ding waar het allemaal om draait.
[..]
Als je het beu bent moet je geen mod meer zijn, dan heb je ook niet de verantwoordelijkheid om op suggesties uit de community in te gaan. Nu je dat wel bent mag je het best beu zijn, maar blijf altijd kritisch kijken naar suggesties, en verval niet in gemakkelijke patronen door users voor egoisten, rellers of van alwetendheid te betichten. Dat valt me zeer van je tegen, vooral omdat ik wél erken dat flugel en jij het beste met het forum overhebben, en dat we slechts in uitwerking verschillen.
![]()
Je hoeft niet te reageren als je wil? Ik scheld niemand uit, ik probeer mijn posts te beargumenteren en een discussie op te zetten, ik vertel ook niet dat jij uit Nederland moet emigreren naar een 4e wereldland zonder internetconnectie. Kunnen we iedereen in hun waarde laten, ook al zijn ze het niet met je eens? Dank u?quote:Zullen we gewoon met deze discussie kappen, want immers tommy, jij bent ook niet van plan va je mening af te wijken en je bent nu continu jezelf aan het herhalen. Leg je neer bij hoe het nu gaat en als het niet bevalt is het misschien tijd om een alternatief te vinden. Schijnbaar is dit forum niet wat je zoekt...jammer maar je gedram is nu echt vervelend aan het worden.
De geruchten over mijn aanwezigheid in [FB] zijn gruwelijk overschat.quote:Overigens wil ik never nooit moddiemod worden, want als je ziet wat voor azijnzeikerij alleen al jij hier week in week uit over hetzelfde onderwerp post....dat had ik niet getrokken zonder mijn kalmte te verliezen!
Ik was aan het schrijven maar heb het gedelete omdat ik op jouw post al 3x gereageerd had zonder van jouw kant een wederhoor te vinden. Je schrijft in de post precies hetzelfde als wat je zegt: "we willen geen tweede streamtopic omdat het eerste dan niks waard is" maar hier verschillen we in mening over, omdat ik vind dat dat een drogreden is, met de argumenten die ik eerder gegeven heb. Ik heb daar geen denigerende toon voor nodig om dat duidelijk te maken, ook niet voor de afwisseling omdat het blijkbaar anders eentonig wordt.quote:Op zaterdag 23 september 2006 15:35 schreef flugeltje het volgende:
Goh stereotomy, nu plaats ik een post met het antwoord op al je vragen reageer je niet meer. Betekent dit dat het eindelijk duidelijk is?
quote:vraahaaaaaagg niet om een terugkeer
laat het gaan, laat het vallen, laat het los
Het gaat er niet om dat je het niet met ons eens bent, het gaat er zuiver om dat een discussie die in het verleden al tíg keer gevoerd is nu wederom opgerakeld wordt. We hebben aangegeven dat we niet van plan zijn om er iets aan te veranderen omdat er ook een hoop mensen zijn die het wél prima vinden zoals het nu loopt. Je kunt jezelf daar niet bij neerleggen. Prima, maar er is een moment dat je erover op moet gaan houden. Anders veroorzaak je inderdaad irritatie en worden we kortaf.quote:Op zaterdag 23 september 2006 15:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik was aan het schrijven maar heb het gedelete omdat ik op jouw post al 3x gereageerd had zonder van jouw kant een wederhoor te vinden. Je schrijft in de post precies hetzelfde als wat je zegt: "we willen geen tweede streamtopic omdat het eerste dan niks waard is" maar hier verschillen we in mening over, omdat ik vind dat dat een drogreden is, met de argumenten die ik eerder gegeven heb. Ik heb daar geen denigerende toon voor nodig om dat duidelijk te maken, ook niet voor de afwisseling omdat het blijkbaar anders eentonig wordt.
Ik merk aan de toon van het bovenstaande bericht dat jij het wél nodig vindt om mij persoonlijk te gaan stoken of uit te dagen hier. Moest dat nou echt, flugel?
Zoals ik al eerder geschreven heb, vind ik het onfatsoenlijk - ook al meen je je geduld te verliezen - om users van egoisme te betichten wanneer ze omgekeerd *WEL* het respect naar jullie toe tonen dat jullie voor het belang van dit forum aan het werk zijn, en niet voor eigenbelang. Jullie kennen me al meer dan een jaar, en ik kan me niet voorstellen dat in dat jaar dat beeld opeens naar de hel is geholpen omdat we het toevallig hier in [FB] niet met elkaar eens zijn.
Jammer. Leven en laten leven.
Als ik jou los laat, val je twee meter naar de grond. Ik wil je geen pijn doenquote:
Ik ben de enige die af en toe nog moeite neemt om even in FB daarover te gaan klagen, da's wat anders. De rest slikt het min of meer, maar je merkt wel onderhuidse strubbelingen, ook in COS. Ik hou niet zo van onderhuidse strubbelingen dus ik leg de kaarten maar op tafel. Dat een onderwerp vaker aangesneden is hoeft nog niet te betekenen dat het nooit meer wordt aangesneden. Een forum is dynamisch en visies kunnen veranderen.quote:Het loopt nu goed en jij bent de enige die tégen is.
Dit is de derde en laatste keer dat ik het herhaal, en je kent me goed genoeg om te weten dat ik dit meen: zowel jij als ik zijn nu bezig dit forum beter te maken voor een zo groot mogelijke groep. Dat de algemene consensus weer een stukje beter wordt. Daarvoor hoef je geen andere groepen het slechter te laten krijgen. Nu beticht je me dus WEER van egoïsme en eigenbelang, terwijl ik heb beargumenteerd waarom iedereen een stukje vooruit zou kunnen gaan.quote:Daar kunnen we ook genoegen mee nemen i.p.v. alleen bezig te zijn met het doordrammen van de eigen zin...
Eén van dat gros wil zich wel even laten horen.quote:Op zaterdag 23 september 2006 12:34 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Of je omschrijft ff in een paar zinnen waar ik een hele lap tekst voor nodig heb
Maar goed, dat is dus inderdaad het hele eieren eten. Het gros hoor je niet, maar geloof maar dat die weer gaan piepen als we de zaken anders indelen...
Een COS zonder SCquote:Ik ben geinteresseerd in het wel en wee van de bewoners en niet in het wel of niet pakken van een pilsje of een peukje van de users.
2quote:Op zaterdag 23 september 2006 16:23 schreef mamapan het volgende:
Eén van dat gros wil zich wel even laten horen.
Jullie doen het goed, want ik heb nu meer plezier in COS dan verleden jaar in BB/BBH. Ik ben geinteresseerd in het wel en wee van de bewoners en niet in het wel of niet pakken van een pilsje of een peukje van de users.
Ik hoop dat jullie zo doorgaan, dan hebben jullie tenminste één tevreden user![]()
Ik maak me niet druk, maar er moeten geen onwaarheden over mij geschreven worden en het is overduidelijk dat die achterlijke mod zwaar chagrijnig is, maar dat hoeft ze niet op mij af te reageren!!!quote:Op zaterdag 23 september 2006 16:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]
.
Oh, en maak je niet zo druk allemaal
Weetjewel.
Paar opmerkingen:quote:Op zaterdag 23 september 2006 16:38 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik maak me niet druk, maar er moeten geen onwaarheden over mij geschreven worden en het is overduidelijk dat die achterlijke mod zwaar chagrijnig is, maar dat hoeft ze niet op mij af te reageren!!!
Zou je het erg vinden om mij erbuiten te laten? Je kent mijn redenatie niet eens. En als ik ergens níet op zit te wachten is dat enige sympathie van jou.quote:Op zaterdag 23 september 2006 14:17 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik niet een echt goede relatie heb met LS, maar begin zijn redenatie steeds beter te begrijpen......
Zo ver ben ik volgens mij nog niet eens gegaan in mijn uitspraken.quote:Op zaterdag 23 september 2006 16:38 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik maak me niet druk, maar er moeten geen onwaarheden over mij geschreven worden en het is overduidelijk dat die achterlijke mod zwaar chagrijnig is, maar dat hoeft ze niet op mij af te reageren!!!
Nog een paar opmerkingen...quote:Op zaterdag 23 september 2006 16:38 schreef Manu82 het volgende:
[..]
zou je even kunnen aangeven waarom ik vanuit jouw oogpunt een stijve populistische lul ben?quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:13 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nog een paar opmerkingen...
Je was vanaf dag 1 een stijve populistische lul
Je hebt je een tijdje verborgen gehouden met een condoom om je starre kop
en wat nu weer tevoorschijn is gekomen is slechts een slap aftreksel.......
Totaal geen behoefte aan..........je gaat zelf maar ff voor straf op je kamertje zitten en nadenken over je zonden......quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:18 schreef Manu82 het volgende:
[..]
zou je even kunnen aangeven waarom ik vanuit jouw oogpunt een stijve populistische lul ben?
Ik vond je vorig jaar een gezellige user die bijna altijd aanwezig was in de SC. Op dit moment kan ik je idd ook niet zo goed meer volgen...quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:18 schreef Manu82 het volgende:
[..]
zou je even kunnen aangeven waarom ik vanuit jouw oogpunt een stijve populistische lul ben?
quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:31 schreef Mike1964 het volgende:
Pfffff.... Gaan we weer.
Mods, (alledrie, dus ook de stagiere), mag ik even wat positiefs zeggen, met het risico dat ik voor slijmbal word uitgemaakt?
Jullie doen het goed!
amen.
Was vorig jaar helemaal niet gezellig, zat hele dagen Lieske af te zeiken, waren bepaalde users ook niet blij meequote:Op zaterdag 23 september 2006 17:35 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ik vond je vorig jaar een gezellige user die bijna altijd aanwezig was in de SC. Op dit moment kan ik je idd ook niet zo goed meer volgen...
Nou ja, dat vond ík dan weer gezellig...quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:38 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Was vorig jaar helemaal niet gezellig, zat hele dagen Lieske af te zeiken, waren bepaalde users ook niet blij mee![]()
Lieve Jappie, als je ook maar een woord van mijn betoog had gelezen, zag je dat mijn voorstellen juist voor een puurdere COS gaan, omdat ik ook zie dat er mensen die willen chatten en streamen, en mensen die alleen willen streamen. Maar wel op een manier die past bij een natuurlijke postgedrag van een community. Waarom je nu jammert over het na een zware dag thuiskomen, snap ik niet. Eerst lezen voordat je een oordeel velt.quote:En @ Stereotomy
quote:Als je echt zo begaan was met het forum dan had je vorig jaar aan het einde van HBB gewoon lekker je stem moeten laten horen...maar daarmaals heb ik meerdere de kreet horen roepen...pff...FB ...die discussie? Nee...daar ga ik echt mijn tijd niet aan verspillen....ze zullen het vanzelf wel merken als het niet zo gaat als wij willen.
Wanneer jij tot 10 keer toe dezelfde vraag stelt ...als ware het een op hol geslagen langspeelplaat..dan lijkt het mij nuttig om daar een antwoord op te geven denk je niet.quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:40 schreef Stereotomy het volgende:
Echt, japmans, ik zie dat je frustraties hebt, maar probeer niet zo in het wilde weg om je heen te slaan, daar is niemand bij gebaat.
Als je alfabet maar tot A loopt en niet weet wanneer B ooit komt, laat dan de A volgende keer ook even weg?quote:De rest van je ontwijkend geleuter ga ik maar niet op in....
quote:Wanneer jij tot 10 keer toe dezelfde vraag stelt ...
Dat is mijn vraag helemaal niet. Je hebt er slechts 10x overheen gelezen.quote:Jij wilde zo graag weten waarom de opdeling is zoals ie nu is...
quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:31 schreef Mike1964 het volgende:
Pfffff.... Gaan we weer.
Mods, (alledrie, dus ook de stagiere), mag ik even wat positiefs zeggen, met het risico dat ik voor slijmbal word uitgemaakt?
Jullie doen het goed!
amen.
En nu ga je zelf als een calimero gedragen.quote:Op vrijdag 22 september 2006 17:32 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Jij laat ook echt geen kans onbenut om je Calimero complex uit te dragen he?
![]()
Wanneer je uit mijn 1e post niet tegelijkertijd weet te begrijpen dat het totaal geen zin heeft om de SC open te stellen voor COS posts dan is idd jouw vraag niet beantwoord.quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:55 schreef Stereotomy het volgende:
Dat is mijn vraag helemaal niet. Je hebt er slechts 10x overheen gelezen.
quote:Op zaterdag 23 september 2006 18:03 schreef Morwen het volgende:
Leef je nog, Stereo?![]()
Maar goed, ik ga de discussie niet meer aan omdat het blijft zoals het nu is. Prima hoor en dat meen ik. Ik vind dat de mods het goed doen, dat staat los van een andere mening. Nog steeds hoop ik op een lossere SC waar ook over de streams gepraat mag worden, maar dat gaat niet gebeuren. Punt.
Ik wou toch even laten merken dat Stereo niet de enige is die zo denkt in een poel van mensen () die het wel met de policy eens zijn. That's all. Ik hoef dus ook geen reactie hierop, ik weet dat het blijft zoals het nu is
![]()
Hopelijk zit ik dit niet voor Jan Lul te typen ivm downtime. Snel op invoeren drukken maar![]()
Oh zo. Ja, nu plaats je het ook veel beter in perspectief.quote:Op zaterdag 23 september 2006 18:03 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wanneer je uit mijn 1e post niet tegelijkertijd weet te begrijpen dat het totaal geen zin heeft om de SC open te stellen voor COS posts dan is idd jouw vraag niet beantwoord.
Ik meende echter dat juist het verhalen van de voorgeschiedenis zelfs voor jou toch voldoende informatie zou bevatten om te kunnen inzien dat indien de mods gehoor zouden geven aan het toestaan van COS posts in de SC binnen de kortste keren hetzelfde groepje in de SC gaat hangen en er dus nog niets gedaan wordt om ook die mensen die niet de godganse dag de tijd hebben om de streams te volgen in hun behoefte te voorzien en zodoende in het algemeen een breder discussie platform te zijn.
Mmzzz... als je me nou gewoon voor slijmbal had uitgemaakt had het nog begrijpelijk geweest, met dit stukje tekst maak je jezelf als gewoonlijk weer eens belachelijk. Ik ben iig blij met je mededeling dat er weer eens een kwartje gevallen is bij je. Dat er nog maar velen mogen volgen. Wie weet ga je nog eens snappen hoe het leven écht in elkaar zit en dat de wereld groter is dan FOK en een schurftig hondje...quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
[..]
En nu ga je zelf als een calimero gedragen.
Om on-topic te blijven. Ik heb de mods nooit aangevallen. Ik heb (in mijn ogen, en daar is een feedback voor) alleen maar opbouwende kritiek op ze geleverd.
Ik loop pas sinds 2000 mee op FOK! dus ik zal het vaak wel fout hebben. Ben maar een newbe.
Maar jij stelt je net zo zielig op als een paar anderen.... "Hey, ik ga LS afkraken, dan mag ik misschien meepraten met "hun"...
Alleen vergeet je één ding. Dat afkraken van "hun" is tussen de regels door onderbouwd. Iets wat jij nog moet leren.
Daar viel weer een kwartje
Deze zin snap ik mogelijk niet helemaal maar ik zal hem maar beantwoorden met hoe ik de samenhang tussen dingen als juist zie....quote:Op zaterdag 23 september 2006 18:07 schreef Stereotomy het volgende:
Maar eerlijk gezegd zie ik geen verband tussen ook streams in het SC topic en een gebrek aan streamverslagen?
Nah...vooruit.......ik krijg zo 2 tosti's...dan kan ik daar tenminste zo ook weer ten volle van genieten.quote:Okee Jap. Laten we niet meer ruzieën.
Ik snap niet dat patiënten toegang hebben op het internet.quote:Op zaterdag 23 september 2006 18:08 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Mmzzz... als je me nou gewoon voor slijmbal had uitgemaakt had het nog begrijpelijk geweest, met dit stukje tekst maak je jezelf als gewoonlijk weer eens belachelijk. Ik ben iig blij met je mededeling dat er weer eens een kwartje gevallen is bij je. Dat er nog maar velen mogen volgen. Wie weet ga je nog eens snappen hoe het leven écht in elkaar zit en dat de wereld groter is dan FOK en een schurftig hondje...
En bij deze beloof ik plechtig dat dit de laatste keer is dat ik op een post van LS reageer...ik zit op mijn werk al de hele dag met zwakbegaafden te communiceren, om dat nou in mijn vrije tijd ook nog eens te gaan zitten doen gaat me te ver.
Nu je tijd over hebt, maak nog een leuk filmpje op je site, ik vind ze altijd erg leuk om te bekijken.quote:
Reeksen he....reeksen!!quote:Op zaterdag 23 september 2006 18:46 schreef APK het volgende:
Tommy, het is zoooooo simpel.
Als mensen ook in de SC over streams gaan babbelen en caps gaan plaatsen moeten mensen die niet 24/7 online zijn 2 topics uitspitten om te weten te komen wat er gebeurd is in het huis.
Wat Jappie zei, maar dan korter.
Hèhè, eindeijk erkenning!quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:31 schreef Mike1964 het volgende:
Pfffff.... Gaan we weer.
Jullie doen het goed!
amen.
Donequote:Op zaterdag 23 september 2006 18:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
Kan er bij COS #311 "Dilemma" in de TT?
jeuh, die stereo ontneemt me gewoon de lust om te postenquote:
Inderdaad, maar het is wel typerend voor demanier waarop hij zich hier tegenwoordig manifesteert sinds Pinball met vakantie is, blijven zuigen. Die jongen weet gewoon niet wanneer die z'n mond dicht moet houden.quote:Op zaterdag 23 september 2006 15:08 schreef Day het volgende:
[..]
Hey Manu, je kan ook te ver gaan, hè?
Deze beschuldiging slaat echt nergens op en doet je eerdere 'ik ben geen reller'-post wel een beetje teniet nu.
Ik herken het gevoel.quote:Op zondag 24 september 2006 02:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
jeuh, die stereo ontneemt me gewoon de lust om te posten
Heb ik ook last van.... kan nu cos en sc niet meer vindenquote:Op zondag 24 september 2006 15:21 schreef PC eend het volgende:
Elke keer als ik refresh zijn er een paar topics verdwenen![]()
![]()
Zodra je ergens in gepost hebt verdwijnt ie uit de BB index...quote:Op zondag 24 september 2006 15:24 schreef CartWOman het volgende:
Heb in FB hierover al een topic geopend: Topic(s) verdwenen![]()
Nee, af en toe heb ik de COS er weer staan. Geldt wel voor de Streamverslagen.quote:Op zondag 24 september 2006 15:28 schreef Jappie het volgende:
[..]
Zodra je ergens in gepost hebt verdwijnt ie uit de BB index...
Werkt die upgrade alleen bij de crew ofzoquote:Op zondag 24 september 2006 15:24 schreef flugeltje het volgende:
Er zijn wat problemen momenteel, maar we zijn positief. Het loopt wél lekker snel
Ik zie 'm opeens ook weer.quote:
dan alleen bij PR-crewquote:Op zondag 24 september 2006 15:37 schreef PC eend het volgende:
[..]
Werkt die upgrade alleen bij de crew ofzo![]()
quote:
Komkom, niet zeuren, waar praten we over? Een Mysql server is gewoon het beste gratis alternatief voor de wat prijzige doch onnavolgbaaar stabiele MS SQL server, 's werelds beste sql engine die er tot op heden te koop is. Ik vind het al knap dat die mysql server nog een dermate grote en drukke dbases kan hebbenquote:Op zondag 24 september 2006 18:44 schreef Nostalgist het volgende:
Warning
mysql_connect(): Lost connection to MySQL server during query in line 99 of file {config_root}/www.inc/global/classes/db.class.php
Index / System error
Gaat dit de hele dag nog duren ?
De grenzen zijn zo langzamerhand overschreden van die gratisquote:Op zondag 24 september 2006 19:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
Komkom, niet zeuren, waar praten we over? Een Mysql server is gewoon het beste gratis alternatief voor de wat prijzige doch onnavolgbaaar stabiele MS SQL server, 's werelds beste sql engine die er tot op heden te koop is. Ik vind het al knap dat die mysql server nog een dermate grote en drukke dbases kan hebben![]()
Je moet een gegeven kat niet in de zak kijken hequote:Op zondag 24 september 2006 19:09 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
De grenzen zijn zo langzamerhand overschreden van die gratisdatabase....
Ook bij de bugmeldtopics wordt niets over een tijdsduur gezegd.... Vanachter de schermen iets bekend ?
Ik zou maar even een link geven, 85% van de mensen die hier post can MyAT niet eens vinden.quote:Op zondag 24 september 2006 19:16 schreef flugeltje het volgende:
Kan dit onderwerp gewoon in de topics besproken worden die er voor zijn. (in het subforum feedback?)
Dan houden we deze FB gewoon ontopic
Waarom is Fok! regelmatig traag?quote:Op zondag 24 september 2006 19:24 schreef APK het volgende:
[..]
Ik zou maar even een link geven, 85% van de mensen die hier post can MyAT niet eens vinden.
Of die mensen nemen even de moeite naar boven te scrollen.quote:Op zondag 24 september 2006 19:24 schreef APK het volgende:
[..]
Ik zou maar even een link geven, 85% van de mensen die hier post can MyAT niet eens vinden.
Ja, ik moest weer jouw werk doen, hè!quote:Op maandag 25 september 2006 01:28 schreef APK het volgende:
Streamverslagen van maandag 25 september 2006
De link in de OP verwijst naar de streamverslagen van Zaterdag 9 september.![]()
Deze motten jullie hebben: Streamverslagen van zondag 24 september 2006
Het is mij gelukt Day uit de COS te rukken.quote:
Ja, ik blijf F5-en hier en 9 van de 10 keer is het SC!quote:Op maandag 25 september 2006 02:43 schreef APK het volgende:
[..]
Het is mij gelukt Day uit de COS te rukken.![]()
Maar euh, Pinbaal is toch weer da man nu
Sanne heeft ook pijltjes.....quote:Op maandag 25 september 2006 02:45 schreef Day het volgende:
Eh...weet ik niet? Jij was zijn plaatsvervanger, misschien even afstemmen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |