quote:Op zondag 24 september 2006 14:40 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Dan ben ik dat maar. Ado komt hier wel overheen, ik verheug me nu in ieder geval al op de Jupiler League.
Ik zie het al voor mequote:Ferrie Bodde vindt dat PSV de Hagenaars op 1-1 had moeten laten komen nadat de Eindhovenaren op voorsprong waren gekomen terwijl de keeper kerpend van de pijn op de grond lag. "Ik weet niet wat er in hun hoofden omgaat. Als PSV echt een topploeg was geweest, hadden ze ons ook laten scoren." De spelers van ADO Den Haag hebben in alle talen duidelijk gemaakt dat de bal uit moest.
Kan je niet lezen of wil je niet lezen?quote:Op zondag 24 september 2006 16:13 schreef Garlic_Sauce het volgende:
Grappig zijn wel de hypocriete reacties van o.a. de ajacieden... Als het hun club was ipv PSV hadden ze ineens een heel andere mening. Van de hagenezen kan ik de reactie nog enigszins begrijpen. (en let maar op, nu komen er weer reacties als 'maar onze club zou dat zo niet doen' etc...)
Is dit ooit in het verleden van het voetbal gebeurd?quote:Op zondag 24 september 2006 17:07 schreef Doc het volgende:
[..]
Kan je niet lezen of wil je niet lezen?
Het punt wat ik maak is dat het argument dat het allemaal te snel ging en tijdens die 15 a 30 seconden allemaal te snel ging niet echt heel steekhoudend zijn omdat je achteraf NA het doelpunt met de kennis die je DAN hebt nog kan besluiten dat het niet echt fair was om door te spelen. Dan kan je de tegenstander de vrije doorgang geven.
jong ajax deed dat vorig jaar toen één van die gastjes de bal terug wilde geven aan de keeper van de tegenstander meer die bal vloog er vanaf eigen helft perongeluk in!quote:Op zondag 24 september 2006 17:17 schreef WooZ het volgende:
[..]
Is dit ooit in het verleden van het voetbal gebeurd?
en dan doel ik niet op niet teruggegeven inworpen van waaruit wordt gescoord...
Kon PSV al weten dat ze gescoord hadden tegen een keeper met een gebroken been? Wat als psv ado had laten scoren, en achteraf bleek dat het allemaal wel meeviel met de keeper?
Ja pcies, dat was wel een wereldgoal, maar idd, niet zo bedoeldquote:Op zondag 24 september 2006 17:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
jong ajax deed dat vorig jaar toen één van die gastjes de bal terug wilde geven aan de keeper van de tegenstander meer die bal vloog er vanaf eigen helft perongeluk in!
Ze gaan er wel uit ja, maar op zo manierquote:Op zondag 24 september 2006 22:32 schreef BillyBeflap het volgende:
Tsja, ik denk dat je Kone en Tardelli weinig kan verwijten.....weten hun veel dat de keeper zijn been heeft gebroken. Misschien stelde Postma zich wel aan.
Achteraf is het allemaal niet zo netjes en ik vind het heel erg voor Postma, MAAR ik vind het wel leuk voor die kutclub ASO den Haag. Dat publiek gun je gewoon alle tegenslag![]()
ASO Den Haag, veel plezier in de Jupiler League![]()
crosspostjequote:Op zondag 24 september 2006 23:39 schreef Erwtensoep het volgende:
Volgens Jack van Gelder heeft Kluivert vlak voor zijn transfer naar psv tegen Ajax gezegd dat hij pas in de winterstop fit is. Toch apart.
quote:Op zondag 24 september 2006 22:55 schreef rubbereend het volgende:
Kluivert heeft een blessure en ineens heeft Jack wat gehoord bij Ajax
mafia mafiaquote:Op zondag 24 september 2006 23:39 schreef Erwtensoep het volgende:
Volgens Jack van Gelder heeft Kluivert vlak voor zijn transfer naar psv tegen Ajax gezegd dat hij pas in de winterstop fit is. Toch apart.
Ik heb het gisteren voordat ik weg moest ook snel even allemaal gekeken en begrijp de commotie ook niet. De enige die misschien iets had kunnen doen is Luinge, maar de keeper kan ook een blessure faken om zo een doelpunt te voorkomen. Er wordt wel erg zwaar getrokken aan dit voorval. Heeft niets met onsportiviteit te maken.quote:Op zondag 24 september 2006 17:42 schreef Zwansen het volgende:
Ik zie die beelden nu voor het eerst en volgens mij zien Koné en Tardelli het echt niet hoor.
Hun staan met gezicht naar het doel en Postma ligt 10 meter achter hun. Je kijkt in zo'n situatie toch niet ff naar achter?
quote:Ferrie Bodde vindt dat PSV de Hagenaars op 1-1 had moeten laten komen nadat de Eindhovenaren op voorsprong waren gekomen terwijl de keeper kerpend van de pijn op de grond lag. "Ik weet niet wat er in hun hoofden omgaat. Als PSV echt een topploeg was geweest, hadden ze ons ook laten scoren." De spelers van ADO Den Haag hebben in alle talen duidelijk gemaakt dat de bal uit moest.
iK ben trouwens verbaasd... 3 jeugdspeler van PSV die het goed doen...quote:Op maandag 25 september 2006 08:20 schreef JustJunior het volgende:
Ja, vijf basisspelers geblesseerd (Cocu, Kluivert, Farfán, Afellay, Culina). Ik hoop dat Koeman het aandurft om Beerens tegen Bordeaux te laten starten, want die jongen speelt de afgelopen wedstrijden heel goed
Gomes
Kromkamp - Alex - Salcido - Lamey
Vaÿrinnen - Simons - Mendez
Tardelli - Koné - Beerens
Is Aissati eigenlijk ook geblesseerd? Ik heb liever hem in de basis dan Vayrinen...quote:Op maandag 25 september 2006 08:20 schreef JustJunior het volgende:
Ja, vijf basisspelers geblesseerd (Cocu, Kluivert, Farfán, Afellay, Culina). Ik hoop dat Koeman het aandurft om Beerens tegen Bordeaux te laten starten, want die jongen speelt de afgelopen wedstrijden heel goed
Gomes
Kromkamp - Alex - Salcido - Lamey
Vaÿrinnen - Simons - Mendez
Tardelli - Koné - Beerens
Ik hoode gister dus Jack van Gelder zeggen dat Farfan waarschijnlijk gewoon meedoet.quote:Op maandag 25 september 2006 10:21 schreef JustJunior het volgende:
Bordeaux schijnt de laatste weken dramatisch te voetballen. Maar PSV speelt ook niet echt goed, en mist zonder Fárfan de aanvallende power
Konéquote:Op maandag 25 september 2006 11:02 schreef lookinforyou het volgende:
Kluivert zal niet meedoen, neem ik aan.
Het risico is te groot.
Ik ben toch bang, dat het met Kluivert helemaal niets wordt bij PSV.
En Kone hoe zet ik een streepje op die e, daar heb ik eht ook een keer mee gehad. Je bent toch geen spits als je er zo weinig inschiet
Hij mist gewoon veel teveel.
Zitten we dus met 2 spitsen die het niet hebben.
Als Farfan woensdag niet meedoet, zie ik PSV niet scoren. Nou ja, Mendez misschien.
eerst ring, vak 123quote:Op maandag 25 september 2006 12:03 schreef Erwtensoep het volgende:
Dan hoop ik voor je dat je niet op de tweede ring zit.
Daar zit jij zeker ook?quote:Op maandag 25 september 2006 12:03 schreef Erwtensoep het volgende:
Dan hoop ik voor je dat je niet op de tweede ring zit.
Bedankt voor de tip Sientjequote:Op maandag 25 september 2006 11:59 schreef appelsientje het volgende:
[..]
KonéDat is alt 130 (dus je houd alt ingedrukt en je typt op je numerieke toetsenpad de toetsen 1 3 0
Ik ga trouwens naar Ajax - IK STARTgratis kaartjes gekregen van mijn werk... Ik denk dat ik een spandoek ga ophangen, ´groetjes uit de CL´
Nou dat gun ik Kluivert toch echt niet hoor.quote:Op maandag 25 september 2006 12:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Eerlijk gezegd hoop ik dat Kluivert binnenkort gewoon door midden getrapt wordt zodat we op kunnen houden met hopen dat het ooit nog goed komt met die jongen en we gewoon in de winterstop een nieuwe spits kunnen halen. Laten we eerlijk zijn, hij is gewoon fysiek niet in orde, de woorden van onze clubarts lijken mij voor zich spreken...
Dat lijkt mij ook welquote:Op maandag 25 september 2006 13:02 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Nou dat gun ik Kluivert toch echt niet hoor.
En tegen de winterstop zal wel blijken, of PSV idd een nieuwe spits nodig heeft.
Wat ook een mooi gerelateerd moment was, was de vangbal van Di Canio in de Engelse competitie toen de keeper geblesseerd op de grond lag. In plaats van in een leeg doel te schieten ving hij de bal, iets wat zijn club toen de overwinning kostte (dacht ik).quote:Op zondag 24 september 2006 17:25 schreef Doc het volgende:
Ja.
Ik zal eens opzoeken welke wedstrijd, maar ik weet zeker van een wedstrijd in Engeland.
Gerelateerd: Fowler ooit een pingel die LFC absoluut onterecht kreeg en waarvan de spelers ook vonden dat ze niet moesten krijgen, compleet mis en evident opzettelijk misgeschoten.
Di canio had die bal ook nooit gescoord trouwens, maar het blijft idd sportief.quote:Op maandag 25 september 2006 14:15 schreef Toewan het volgende:
[..]
Wat ook een mooi gerelateerd moment was, was de vangbal van Di Canio in de Engelse competitie toen de keeper geblesseerd op de grond lag. In plaats van in een leeg doel te schieten ving hij de bal, iets wat zijn club toen de overwinning kostte (dacht ik).
Dit is het fragment
Het was afgelopen zaterdag geen sjieke actie, ik snap de boosheid zeker wel. Op zo'n manier wil je gewoon niet een wedstrijd winnen. Dan maar 2 punten minder.
jawel hoorquote:Op maandag 25 september 2006 07:41 schreef denthemen het volgende:
het is hier nog nooit zo druk geweest joh
Ik zette het misschien iets te "hard" neerquote:Op maandag 25 september 2006 13:02 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Nou dat gun ik Kluivert toch echt niet hoor.
Laatst tijdens een WK wedstrijd (weet niet meer welke) sprintten een verdediger en de spits van de tegenstander op de goal af.....bij de verdedigende speler schiet het in de hamstring, spits loopt door en scoort.....had deze spits dan ook moeten stoppen? Ik vind van niet, want dan kunnen er in de toekomst ook blessures gefaked worden om zo doelpunten te voorkomen. Het is hard maar het hoort bij het spel, en ik denk dat de scheids de enige is die het spel stil had kunnen leggen als hij de ernst van de situatie goed kon inschatten.....Want zowel Kone en Tardelli kunnen toch niet zien dat hij zijn been had gebroken? En om nou af te gaan op appellerende spelers zou wel heel raar zijn, want dat gebeurt de hele wedstrijd door......quote:Op zondag 24 september 2006 11:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
Je vind het eerlijk om te scoren wanneer een keeper op de grond ligt uit z'n 16 met een gebroken been?
Ik denk dat je de woorden van de clubarts toch wat verkeerd interpreteert. Daar staat niks definitiefs in, of niks ernstigs. Daar staat alleen in dat er verhoofd risico is.quote:Op maandag 25 september 2006 16:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zette het misschien iets te "hard" neer. Ik gun dat Kluivert ook niet, of wie dan ook. Mijn punt is echter dat het beter is voor PSV als gewoon snel duidelijk wordt dat Kluivert het écht niet meer gaat redden in het betaald voetbal omdat zijn lichaam het niet meer aankan.
Eigenlijk is dat al lang duidelijk, zeker na de uitspraken van onze clubarts. Ik zie iedereen hier weer dingen zeggen als "Ik hoop dat...". Maar let's face it jongens: Kluivert loopt gewoon al een jaar of 2 te tobben! Hij is ondertussen 30 en jullie denken echt dat het nog goed gaat komen met die jongen?!?!? Na je 25e gaat het doorgaans alleen nog maar achteruit met je fysiek, bij de een wat sneller dan bij de ander en bij Kluivert lijkt het gewoon heel snel gegaan te zijn. Dan kan je wel "hopen" maar daar kopen we niks voor.
Ik "hoop" dus dat binnen PSV iedereen ook snel wakker wordt en op zoek gaat naar een vervanger die dan maar in de winterstop aangetrokken moet worden.
quote:,We weten namelijk precies wat er aan de hand is met de knie van Patrick,’’ zegt Van den Hoogenband. ,,Daar zeg ik verder niets over, dat gaat niemand wat aan. Maar we moeten niet elke keer schrikken als dit gebeurt. Er was een sterk verhoogd risico. Dat wisten we.’’
Enerzijds weet hij precies wat ie heeft, en dus wist ie gisteren zonder onderzoek ook al waarschijnlijk hoe ernstig het was, en anderzijds vond men dus evengoed dat het groen licht gegeven kon worden voor een transfer, geen enkele twijfel kennelijk over 'oranje'. Dit lijkt me toch vrij zelfverzekerd dat er niks heel ernstigs is.quote:,,Alle testen hebben uitgewezen dat de risico’s vrij beperkt waren. En bij de keuring is het licht op groen gezet. Niet op oranje, ook niet een beetje. We moeten wel een spits hebben die kan spelen.’’
VI.quote:PSV niet verrast door knieblessure Kluivert
25/9/2006 18:36
Binnen PSV lijkt niemand er van op te kijken dat Patrick Kluivert in al na achttien minuten tegen Feyenoord, negentig tegen Kozakken Boys en zeventien tegen ADO Den Haag last heeft gekregen van zijn knie. Een ingecalculeerd risico, zo concluderen de Eindhovenaren.
Kluivert mist in ieder geval het Champions Leagueduel met Girondins Bordeaux en werkt aan zijn herstel. 'Hoe lang hij een aangepast programma volgt, is niet bekend', liet een woordvoerder van PSV aan het ANP weten. 'De blessure is niet mysterieus of geheimzinnig. Patrick heeft last van de knie waar hij de afgelopen maanden ook problemen mee had, verder niets. Het is geen nieuwe blessure.'
Die mededeling wekt de indruk dat Kluivert niet fit was toen PSV hem vastlegde en mogelijk ook nog een tijdje niet zal zijn. Clubarts Cees-Rein van den Hoogenband liet dat ook al doorschemeren in het AD. 'We weten namelijk precies wat er aan de hand is met de knie van Patrick. Daar zeg ik verder niets over, dat gaat niemand wat aan. Maar we moeten niet elke keer schrikken als dit gebeurt. Er was een sterk verhoogd risico. Dat wisten we.'
Toch meent voorzitter Rob Westerhof dat PSV geen onverantwoorde sprong in het diepe heeft genomen bij het contracteren van Kluivert. 'Alle testen hebben uitgewezen dat de risico's vrij beperkt waren. En bij de keuring is het licht op groen gezet. Niet op oranje, ook niet een beetje. We moeten wel een spits hebben die kan spelen.'
Dient er ook.quote:Op maandag 25 september 2006 18:27 schreef LuukBes het volgende:
Ik hoop dat het een kwestie van weken of hooguit enkele maanden is dat ie toch terug is, want als ie een half jaar of langer eruit is, dan is heb je wel gelijk dat er in de winterstop wellicht weer geshopt dient te worden.
Hoho! Van den Hoogenband zegt nadrukkelijk dat hij niemand heeft "afgekeurd" of "goedgekeurd" en dat de beslissing van de transfer bij de club lag. Hij gaf alleen aan dat er een verhoogd risico was. Nergens geeft hij "groen licht" .Zoals Hoogenband het brengt lijkt het alsof hij nog wel meer van dit soort problemen verwacht.quote:Op maandag 25 september 2006 18:27 schreef LuukBes het volgende:
[..]
Ik denk dat je de woorden van de clubarts toch wat verkeerd interpreteert. Daar staat niks definitiefs in, of niks ernstigs. Daar staat alleen in dat er verhoofd risico is.
[..]
[..]
Enerzijds weet hij precies wat ie heeft, en dus wist ie gisteren zonder onderzoek ook al waarschijnlijk hoe ernstig het was, en anderzijds vond men dus evengoed dat het groen licht gegeven kon worden voor een transfer, geen enkele twijfel kennelijk over 'oranje'. Dit lijkt me toch vrij zelfverzekerd dat er niks heel ernstigs is.
Dat zijn ze dus wel. Bij dit soort dingen moet je tussen de lijntjes lezen. Van den Hoogenband drukt zich zeer diplomatiek uit maar je kan aan alles merken dat hij nog veel meer sores verwacht. Als een arts denkt dat een speler topfit is zegt hij dat. Als een speler niet topfit is gaan ze altijd vage bewoordingen gebruiken zonder concreet te zeggen: hij is op. Dat is namelijk het laatste wat mensen op en rond de club willen horen.quote:Je doet het voorkomen alsof ie nagenoeg arbeidsongeschikt is, maar de woorden van v.d. Hoogeband zijn niet verontrustend in dat de zin van dat zij het nu niet meer zien zitten.
Ik hoop dat hij kan invallen tegen Bordeauxquote:PSV-talent Beerens is bij de les
Roy Beerens hoopt morgenavond in Bordeaux zijn debuut te maken in de Champions League. De 18-jarige voetballer uit Bladel is er klaar voor. „Hier heb je negen jaar je best voor gedaan.“
Het was alweer twee dagen geleden, maar Roy Beerens had gisteren nog steeds last van de aanslag op zijn ledematen door ADO-verdediger Christiaan Kum. „Het was vanochtend nog een beetje stijf, maar ik heb het er net goed uitgelopen“, vertelt hij na de training op de Herdgang. „Ik had zelf niet eens in de gaten wat er gebeurde. Het leek een normale tackle, maar vervolgens haalt ‘ie door. Ik vond het toch wel een rode kaart.“
Beerens werd in het Zuiderpark niet voor niets zo aangepakt. Hij was een voortdurende bron van onrust voor de Haagse defensie en maakte als vervanger van Patrick Kluivert een prima indruk. Het was Beerens’ derde invalbeurt in de lopende competitie, al één meer dan in het hele vorige seizoen.
Afgelopen zomer meldden zich veel eredivisieclubs bij PSV die Beerens wilden huren, maar Ronald Koeman hield de aanvaller erbij en heeft mede door de blessures in de selectie al vaak een beroep op hem gedaan. „Hij is nog jong en heeft nog een lange weg te gaan, maar hij heeft specifieke kwaliteiten“, aldus de coach.
Beerens zelf heeft het gevoel dat hij stabieler is geworden. „Ik ben nu heel snel aan het leren. Vorig jaar was ik nog wisselvallig. Ik begon goed, onder meer in het toernooi om de Peace Cup in Korea, zakte daarna terug om toch weer goed te eindigen.“
De moeilijke fase leerde hem meer dan de tijden van voorspoed. „Ik trainde al even mee met de selectie en dat ging goed, maar bij Jong PSV speelde ik een beetje op de automatische piloot. In het najaar ben ik daarop aangesproken, met name door Rutten en Eijkelkamp. Ze wilden er druk op zetten en hebben me wakker geschud. Dat is gelukt. Het maakt je bewust van het feit dat je het toch zelf moet doen. Het is een belangrijke les geweest.“
Het zijn van die dipjes waar een jonge voetballer doorheen moet. „Ik ben er doorheen gekomen door gewoon elke dag hard te trainen. Ik nam me voor om op maandagavond na de wedstrijd met Jong PSV volledig stuk te zitten. Uiteindelijk betaalt zich dat uit.“
Met Beerens dient zich eindelijk weer een talent aan uit De Kempen, het toch voetbalgekke achterland van PSV. Voor Beerens was Jürgen Dirkx uit Reusel de laatste vertegenwoordiger uit die streek in de PSV-selectie. Beerens is geboren en getogen in Bladel, begon bij Bladella en waagde als negenjarige de stap naar PSV. Altijd had hij dat ultieme doel voor ogen: spelen in de hoofdmacht.
„Van kleins af ben ik hier mee bezig geweest. Nu heb ik ervan geproefd en wil ik meer. Ik hoop hier te slagen en zet daar alles voor opzij. Dit is een heel belangrijk jaar. Het is mijn tweede seizoen in de selectie, we hebben een nieuwe trainer. Ik moet stappen blijven maken en de kansen pakken die voorbij komen.“
Morgen in het Stade Chaban Delmas zit hij waarschijnlijk op de bank, omdat Koeman de voorkeur geeft aan vier middenvelders en twee spitsen. Beerens speelde nog nooit in de Champions League, maar zat wel al een paar keer op de bank. „Nu is het anders. Vorig jaar zat ik in de dugout met de gedachte dat de kans wel heel klein was dat ik zou invallen. Nu kan het zomaar gebeuren en ben je automatisch meer bij de les. Ik ben er klaar voor.“
Leuk stukje idd... ik vond het ook een goede indruk maken afgelopen zondag.quote:Op dinsdag 26 september 2006 08:08 schreef JustJunior het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij kan invallen tegen Bordeaux
Denk niet dat je dat nu al kunt beoordelen.quote:Op dinsdag 26 september 2006 10:46 schreef Erwtensoep het volgende:
Aan Charisteas had PSV meer gehad dan aan Kluivert.
Charisteas heeft wel een chronisch probleem dat "geen voetbal kwaliteiten" heet.quote:Op dinsdag 26 september 2006 11:15 schreef Erwtensoep het volgende:
Ja maar bij Charisteas is het geen chronisch probleem zoals bij Kluivert.
Als dat toch eens zou kunnen.quote:Op dinsdag 26 september 2006 14:00 schreef rubbereend het volgende:
Romario halen in de winterstop
[mierenneukmodus] zaterdag was het [/mierenneukmodus]quote:Op dinsdag 26 september 2006 08:14 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Leuk stukje idd... ik vond het ook een goede indruk maken afgelopen zondag.
ben erg benieuwd of hij mag invallen... meestal geeft dat wel een frisse wind in het team...
Heb zin in woensdag
Die zien we nooit meer térugquote:Op dinsdag 26 september 2006 11:08 schreef PyTh het volgende:
[..]Ben benieuwd hoe lang het gaat duren voor Kluivert weer terug op het veld staat.
Bron is (het onbetrouwbare) FCUpdate.nl.quote:Geen forse schade aan knie Kluivert
PSV kan opgelucht ademhalen; de knieblessure van Patrick Kluivert blijkt mee te vallen. De spits liet het gewricht dinsdag onderzoeken in het Amsterdam Medisch Centrum en daaruit bleek geen forse schade.
Eerder bekeken Eindhovense artsen de knie al. Volgens technisch manager Stan Valckx heeft Kluivert last van letsel aan het kraakbeen. De spits hervat aan het einde van de week de training. Het is nog onduidelijk wanneer hij weer inzetbaar is in het eerste elftal van de landskampioen.
dat is al snel het gevalquote:Op dinsdag 26 september 2006 20:40 schreef jorienvdherik het volgende:
FC Update is beter betrouwbaarder dan voetbalzone/primeur
quote:Koeman: intentie om te winnen
Ronald Koeman liet op de persconferentie weten dat PSV na de 0-0 thuis tegen Liverpool tegen Bordeaux het veld in gaat met de intentie om te winnen. „We gaan niet het veld met het idee om doelpunten te voorkomen, maar juist om doelpunten te maken. We hebben de intentie om te winnen,” aldus de coach.
quote:Geen beschadiging knie Kluivert, maar wel opnieuw revalidatie
Tegenover de NOS liet Patrick Kluivert weten dat uit het onderzoek vandaag in het AMC is gebleken dat er niets is beschadigd in zijn knie. "Er is vastgesteld dat er niets kapot is. Nu ga ik voor de zoveelste keer aan mijn revalidatie beginnen. Daar word ik wel een beetje moe van. Ik ga geen tijdslimiet stellen, want straks komt dat misschien niet uit."
Ronaldinho zou beter werken denk ik?quote:Op dinsdag 26 september 2006 10:35 schreef wolfrolf het volgende:
Kluivert geblesseerd... balen!
Charisteas in de winterstop kopen een idee?
Het is één grote kopieer/plak zonder bronvermelding maffiaquote:Op dinsdag 26 september 2006 20:40 schreef jorienvdherik het volgende:
FC Update is beter betrouwbaarder dan voetbalzone/primeur
Die gozer nooit in een PSV-shirtquote:Op dinsdag 26 september 2006 20:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ronaldinho zou beter werken denk ik?![]()
Valt wel mee hoor. Voetbalprimeur is redelijk goed qua berichten en qua betrouwbaarheid. (Ik heb 3 jaar journalistiek gestudeerd)quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:12 schreef Zapper het volgende:
[..]
Het is één grote kopieer/plak zonder bronvermelding maffia![]()
Nee inderdaad, liever middelmatige spelers.quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:22 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Die gozer nooit in een PSV-shirt![]()
Al hoef ik me daar gelukkig geen zorgen over te maken.
Dat laatste is in dat geval relevant omdat... ?quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:52 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. Voetbalprimeur is redelijk goed qua berichten en qua betrouwbaarheid. (Ik heb 3 jaar journalistiek gestudeerd)
Ach positief denken is altijd goedquote:Op woensdag 27 september 2006 09:06 schreef lookinforyou het volgende:
We missen toch wel wat spelers vanavond, pffff.
Het begint wel flink te kriebelen in mijn buikie.
Hoort erbij![]()
Het zal wel erg moeilijk worden, vrees ik.
Als Koné (met dank aan Sientje) er 3 scoort vanavond, zal ik nooit weer wat negatiefs over hem zeggen, maar ben bang dat dat wishful thinking is....
Van harte gefeliciteerd Sientje, maarre is ze alleen vanavond jarigquote:Op woensdag 27 september 2006 09:12 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ach positief denken is altijd goed
Alleen mijn moeder is wel jarig vanavond.... dus ik denk dat ik maar met 1 oog kan kijken naar de wedstrijd.
Dankjequote:Op woensdag 27 september 2006 09:16 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Van harte gefeliciteerd Sientje, maarre is ze alleen vanavond jarig![]()
Wees niet bang wordt gewoon een 0-0 wedstrijd...quote:Op woensdag 27 september 2006 09:06 schreef lookinforyou het volgende:
We missen toch wel wat spelers vanavond, pffff.
Het begint wel flink te kriebelen in mijn buikie.
Hoort erbij![]()
Het zal wel erg moeilijk worden, vrees ik.
Als Koné (met dank aan Sientje) er 3 scoort vanavond, zal ik nooit weer wat negatiefs over hem zeggen, maar ben bang dat dat wishful thinking is....
En dan die van Liverpool ook... en de daarop volgende wedstrijden ook.. en dan de allerlaatste wedstrijden zijn dan echt bepalendquote:Op woensdag 27 september 2006 09:23 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Wees niet bang wordt gewoon een 0-0 wedstrijd...
Nou ja, op die manier wordt het ook erg spannend natuurlijk.quote:Op woensdag 27 september 2006 09:24 schreef appelsientje het volgende:
[..]
En dan die van Liverpool ook... en de daarop volgende wedstrijden ook.. en dan de allerlaatste wedstrijden zijn dan echt bepalend
Nou ja niets kapot... dan kan er nog van alles aan de hand zijn..quote:Op woensdag 27 september 2006 10:07 schreef Lemming22 het volgende:
Even een vraagje he:
Er is gebleken dat er niets beschadigd is in de knie van Kluivert. Toch moet hij wel weer gaan revalideren. Waarom? Waarvoor moet je revalideren als er niets kapot is?
Hij had last van z'n beschadigde kraakbeen geloof ik. Revalideren is dan ook een groot woord: het gaat dan waarschijnlijk meer om masseren en weer langzaam de training opbouwen.quote:Op woensdag 27 september 2006 10:14 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nou ja niets kapot... dan kan er nog van alles aan de hand zijn..
Spiertje verrekt enz enz.
Dat denk ik niet.quote:Op woensdag 27 september 2006 09:23 schreef Cart_man het volgende:
Wees niet bang wordt gewoon een 0-0 wedstrijd...
Minimaalquote:
nou ben benieuwd welke haken en ogen er aan zitten, in de Gelderlander stond ook dat er een overwaarde van 20 miljoen wordt opgenomen...... blijkbaar om te kunnen investeren volgend seizoen. Daar werd hier al eerder over gepost!quote:27/9/2006 - Amerikanen gaan Philips Stadion herfinancieren
(Gepost door RvN)
In De Telegraaf laat de vertrekkend voorzitter Westerhof weten dat afrondende gesprekken gaande zijn voor de herfinanciering van het stadion. "Een Amerikaans bedrijf is bereid een financiering voor zijn rekening te nemen, die ons financieel plaatje substantieel beter maakt, terwijl we toch eigenaar van het stadion blijven. Het gaat om een groot consortium, dat ook de restaurants van McDonald’s en grote sportcomplexen in Amerika, zoals baseballstadions, financiert. Het Philips Stadion wordt hun eerste project in Europa."
dat lijkt me vooralsnog niet rendabelquote:Op woensdag 27 september 2006 13:09 schreef jorienvdherik het volgende:
Groter zal het niet worden toch ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |