quote:Op zondag 24 september 2006 14:40 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Dan ben ik dat maar. Ado komt hier wel overheen, ik verheug me nu in ieder geval al op de Jupiler League.
Ik zie het al voor mequote:Ferrie Bodde vindt dat PSV de Hagenaars op 1-1 had moeten laten komen nadat de Eindhovenaren op voorsprong waren gekomen terwijl de keeper kerpend van de pijn op de grond lag. "Ik weet niet wat er in hun hoofden omgaat. Als PSV echt een topploeg was geweest, hadden ze ons ook laten scoren." De spelers van ADO Den Haag hebben in alle talen duidelijk gemaakt dat de bal uit moest.
Kan je niet lezen of wil je niet lezen?quote:Op zondag 24 september 2006 16:13 schreef Garlic_Sauce het volgende:
Grappig zijn wel de hypocriete reacties van o.a. de ajacieden... Als het hun club was ipv PSV hadden ze ineens een heel andere mening. Van de hagenezen kan ik de reactie nog enigszins begrijpen. (en let maar op, nu komen er weer reacties als 'maar onze club zou dat zo niet doen' etc...)
Is dit ooit in het verleden van het voetbal gebeurd?quote:Op zondag 24 september 2006 17:07 schreef Doc het volgende:
[..]
Kan je niet lezen of wil je niet lezen?
Het punt wat ik maak is dat het argument dat het allemaal te snel ging en tijdens die 15 a 30 seconden allemaal te snel ging niet echt heel steekhoudend zijn omdat je achteraf NA het doelpunt met de kennis die je DAN hebt nog kan besluiten dat het niet echt fair was om door te spelen. Dan kan je de tegenstander de vrije doorgang geven.
jong ajax deed dat vorig jaar toen één van die gastjes de bal terug wilde geven aan de keeper van de tegenstander meer die bal vloog er vanaf eigen helft perongeluk in!quote:Op zondag 24 september 2006 17:17 schreef WooZ het volgende:
[..]
Is dit ooit in het verleden van het voetbal gebeurd?
en dan doel ik niet op niet teruggegeven inworpen van waaruit wordt gescoord...
Kon PSV al weten dat ze gescoord hadden tegen een keeper met een gebroken been? Wat als psv ado had laten scoren, en achteraf bleek dat het allemaal wel meeviel met de keeper?
Ja pcies, dat was wel een wereldgoal, maar idd, niet zo bedoeldquote:Op zondag 24 september 2006 17:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
jong ajax deed dat vorig jaar toen één van die gastjes de bal terug wilde geven aan de keeper van de tegenstander meer die bal vloog er vanaf eigen helft perongeluk in!
Ze gaan er wel uit ja, maar op zo manierquote:Op zondag 24 september 2006 22:32 schreef BillyBeflap het volgende:
Tsja, ik denk dat je Kone en Tardelli weinig kan verwijten.....weten hun veel dat de keeper zijn been heeft gebroken. Misschien stelde Postma zich wel aan.
Achteraf is het allemaal niet zo netjes en ik vind het heel erg voor Postma, MAAR ik vind het wel leuk voor die kutclub ASO den Haag. Dat publiek gun je gewoon alle tegenslag![]()
ASO Den Haag, veel plezier in de Jupiler League![]()
crosspostjequote:Op zondag 24 september 2006 23:39 schreef Erwtensoep het volgende:
Volgens Jack van Gelder heeft Kluivert vlak voor zijn transfer naar psv tegen Ajax gezegd dat hij pas in de winterstop fit is. Toch apart.
quote:Op zondag 24 september 2006 22:55 schreef rubbereend het volgende:
Kluivert heeft een blessure en ineens heeft Jack wat gehoord bij Ajax
mafia mafiaquote:Op zondag 24 september 2006 23:39 schreef Erwtensoep het volgende:
Volgens Jack van Gelder heeft Kluivert vlak voor zijn transfer naar psv tegen Ajax gezegd dat hij pas in de winterstop fit is. Toch apart.
Ik heb het gisteren voordat ik weg moest ook snel even allemaal gekeken en begrijp de commotie ook niet. De enige die misschien iets had kunnen doen is Luinge, maar de keeper kan ook een blessure faken om zo een doelpunt te voorkomen. Er wordt wel erg zwaar getrokken aan dit voorval. Heeft niets met onsportiviteit te maken.quote:Op zondag 24 september 2006 17:42 schreef Zwansen het volgende:
Ik zie die beelden nu voor het eerst en volgens mij zien Koné en Tardelli het echt niet hoor.
Hun staan met gezicht naar het doel en Postma ligt 10 meter achter hun. Je kijkt in zo'n situatie toch niet ff naar achter?
quote:Ferrie Bodde vindt dat PSV de Hagenaars op 1-1 had moeten laten komen nadat de Eindhovenaren op voorsprong waren gekomen terwijl de keeper kerpend van de pijn op de grond lag. "Ik weet niet wat er in hun hoofden omgaat. Als PSV echt een topploeg was geweest, hadden ze ons ook laten scoren." De spelers van ADO Den Haag hebben in alle talen duidelijk gemaakt dat de bal uit moest.
iK ben trouwens verbaasd... 3 jeugdspeler van PSV die het goed doen...quote:Op maandag 25 september 2006 08:20 schreef JustJunior het volgende:
Ja, vijf basisspelers geblesseerd (Cocu, Kluivert, Farfán, Afellay, Culina). Ik hoop dat Koeman het aandurft om Beerens tegen Bordeaux te laten starten, want die jongen speelt de afgelopen wedstrijden heel goed
Gomes
Kromkamp - Alex - Salcido - Lamey
Vaÿrinnen - Simons - Mendez
Tardelli - Koné - Beerens
Is Aissati eigenlijk ook geblesseerd? Ik heb liever hem in de basis dan Vayrinen...quote:Op maandag 25 september 2006 08:20 schreef JustJunior het volgende:
Ja, vijf basisspelers geblesseerd (Cocu, Kluivert, Farfán, Afellay, Culina). Ik hoop dat Koeman het aandurft om Beerens tegen Bordeaux te laten starten, want die jongen speelt de afgelopen wedstrijden heel goed
Gomes
Kromkamp - Alex - Salcido - Lamey
Vaÿrinnen - Simons - Mendez
Tardelli - Koné - Beerens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |