abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42092793
quote:
Op zondag 24 september 2006 14:40 schreef Ludacriss het volgende:

[..]

Dan ben ik dat maar. Ado komt hier wel overheen, ik verheug me nu in ieder geval al op de Jupiler League.
pi_42092888
Wat een reacties hier toch allemaal. Ik moet eerlijk zeggen dat toen ik de samenvatting keek, ik eerst niet doorhad dat er iets mis was met Postma. Pas daarna toen er werd gezegd dat Postma geblesseerd was. Dus als ik het niet zie, zien Koné en Tardelli het ook niet
pi_42092921
quote:
Ferrie Bodde vindt dat PSV de Hagenaars op 1-1 had moeten laten komen nadat de Eindhovenaren op voorsprong waren gekomen terwijl de keeper kerpend van de pijn op de grond lag. "Ik weet niet wat er in hun hoofden omgaat. Als PSV echt een topploeg was geweest, hadden ze ons ook laten scoren." De spelers van ADO Den Haag hebben in alle talen duidelijk gemaakt dat de bal uit moest.
Ik zie het al voor me

'Koné, Koné, Arrêter!'
  zondag 24 september 2006 @ 16:13:57 #204
35903 Garlic_Sauce
Hell, it's about time...
pi_42093944
Grappig zijn wel de hypocriete reacties van o.a. de ajacieden... Als het hun club was ipv PSV hadden ze ineens een heel andere mening. Van de hagenezen kan ik de reactie nog enigszins begrijpen. (en let maar op, nu komen er weer reacties als 'maar onze club zou dat zo niet doen' etc...)
-=( PSV Eindhoven )=- Fan of Roy Beerens, our local hero...
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 24 september 2006 @ 17:07:57 #205
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_42094956
quote:
Op zondag 24 september 2006 16:13 schreef Garlic_Sauce het volgende:
Grappig zijn wel de hypocriete reacties van o.a. de ajacieden... Als het hun club was ipv PSV hadden ze ineens een heel andere mening. Van de hagenezen kan ik de reactie nog enigszins begrijpen. (en let maar op, nu komen er weer reacties als 'maar onze club zou dat zo niet doen' etc...)
Kan je niet lezen of wil je niet lezen?

Het punt wat ik maak is dat het argument dat het allemaal te snel ging en tijdens die 15 a 30 seconden allemaal te snel ging niet echt heel steekhoudend zijn omdat je achteraf NA het doelpunt met de kennis die je DAN hebt nog kan besluiten dat het niet echt fair was om door te spelen. Dan kan je de tegenstander de vrije doorgang geven.

En ik gaf aan dat dat nog wel eens gebeurd is en dat dat niet uniek is en dat niemand dat doet.

Als je de opmerking van twi met serieus neemt ligt denk ik aan jou.

Mocht Ajax gedaan hebben als PSV zou ik ook zeggen dat het niet echt sportief was en eigenlijk schandalig.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_42095144
quote:
Op zondag 24 september 2006 17:07 schreef Doc het volgende:

[..]

Kan je niet lezen of wil je niet lezen?

Het punt wat ik maak is dat het argument dat het allemaal te snel ging en tijdens die 15 a 30 seconden allemaal te snel ging niet echt heel steekhoudend zijn omdat je achteraf NA het doelpunt met de kennis die je DAN hebt nog kan besluiten dat het niet echt fair was om door te spelen. Dan kan je de tegenstander de vrije doorgang geven.
Is dit ooit in het verleden van het voetbal gebeurd?

en dan doel ik niet op niet teruggegeven inworpen van waaruit wordt gescoord...

Kon PSV al weten dat ze gescoord hadden tegen een keeper met een gebroken been? Wat als psv ado had laten scoren, en achteraf bleek dat het allemaal wel meeviel met de keeper?
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 24 september 2006 @ 17:25:44 #207
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_42095293
Ja.

Ik zal eens opzoeken welke wedstrijd, maar ik weet zeker van een wedstrijd in Engeland.

Gerelateerd: Fowler ooit een pingel die LFC absoluut onterecht kreeg en waarvan de spelers ook vonden dat ze niet moesten krijgen, compleet mis en evident opzettelijk misgeschoten.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 24 september 2006 @ 17:27:40 #208
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_42095360
quote:
Op zondag 24 september 2006 17:17 schreef WooZ het volgende:

[..]

Is dit ooit in het verleden van het voetbal gebeurd?

en dan doel ik niet op niet teruggegeven inworpen van waaruit wordt gescoord...

Kon PSV al weten dat ze gescoord hadden tegen een keeper met een gebroken been? Wat als psv ado had laten scoren, en achteraf bleek dat het allemaal wel meeviel met de keeper?
jong ajax deed dat vorig jaar toen één van die gastjes de bal terug wilde geven aan de keeper van de tegenstander meer die bal vloog er vanaf eigen helft perongeluk in!
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  zondag 24 september 2006 @ 17:29:00 #209
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_42095390
ADO
pi_42095430
Het ligt niet aan psv hoor, maar Luinge had moeten affluiten nadat Kone die bal had gemist en Tardelli die scheve voorzet gaf.
  zondag 24 september 2006 @ 17:42:38 #211
68638 Zwansen
pi_42095496
Ik zie die beelden nu voor het eerst en volgens mij zien Koné en Tardelli het echt niet hoor.

Hun staan met gezicht naar het doel en Postma ligt 10 meter achter hun. Je kijkt in zo'n situatie toch niet ff naar achter?
  zondag 24 september 2006 @ 19:03:00 #212
68638 Zwansen
pi_42096616
Gullit en Mulder weten het te relativeren.
pi_42096689
quote:
Op zondag 24 september 2006 17:27 schreef rubbereend het volgende:

[..]

jong ajax deed dat vorig jaar toen één van die gastjes de bal terug wilde geven aan de keeper van de tegenstander meer die bal vloog er vanaf eigen helft perongeluk in!
Ja pcies, dat was wel een wereldgoal, maar idd, niet zo bedoeld
  zondag 24 september 2006 @ 22:32:01 #214
73789 BillyBeflap
Wat een feest!
pi_42100317
Tsja, ik denk dat je Kone en Tardelli weinig kan verwijten.....weten hun veel dat de keeper zijn been heeft gebroken. Misschien stelde Postma zich wel aan.

Achteraf is het allemaal niet zo netjes en ik vind het heel erg voor Postma, MAAR ik vind het wel leuk voor die kutclub ASO den Haag. Dat publiek gun je gewoon alle tegenslag

ASO Den Haag, veel plezier in de Jupiler League
  zondag 24 september 2006 @ 23:20:02 #215
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_42101135
quote:
Op zondag 24 september 2006 22:32 schreef BillyBeflap het volgende:
Tsja, ik denk dat je Kone en Tardelli weinig kan verwijten.....weten hun veel dat de keeper zijn been heeft gebroken. Misschien stelde Postma zich wel aan.

Achteraf is het allemaal niet zo netjes en ik vind het heel erg voor Postma, MAAR ik vind het wel leuk voor die kutclub ASO den Haag. Dat publiek gun je gewoon alle tegenslag

ASO Den Haag, veel plezier in de Jupiler League
Ze gaan er wel uit ja, maar op zo manier
pi_42101661
Volgens Jack van Gelder heeft Kluivert vlak voor zijn transfer naar psv tegen Ajax gezegd dat hij pas in de winterstop fit is. Toch apart.
Houd van een lijntje.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 24 september 2006 @ 23:42:45 #217
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_42101739
quote:
Op zondag 24 september 2006 23:39 schreef Erwtensoep het volgende:
Volgens Jack van Gelder heeft Kluivert vlak voor zijn transfer naar psv tegen Ajax gezegd dat hij pas in de winterstop fit is. Toch apart.
crosspostje
quote:
Op zondag 24 september 2006 22:55 schreef rubbereend het volgende:
Kluivert heeft een blessure en ineens heeft Jack wat gehoord bij Ajax
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Redactie Frontpage maandag 25 september 2006 @ 07:02:56 #218
72015 crew  PartyAnimal87
J'adore hardcore
pi_42105928
Jack
  maandag 25 september 2006 @ 07:22:11 #219
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_42105955
quote:
Op zondag 24 september 2006 23:39 schreef Erwtensoep het volgende:
mafia mafia
pi_42106016
het is hier nog nooit zo druk geweest joh
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_42106187
quote:
Op zondag 24 september 2006 17:42 schreef Zwansen het volgende:
Ik zie die beelden nu voor het eerst en volgens mij zien Koné en Tardelli het echt niet hoor.

Hun staan met gezicht naar het doel en Postma ligt 10 meter achter hun. Je kijkt in zo'n situatie toch niet ff naar achter?
Ik heb het gisteren voordat ik weg moest ook snel even allemaal gekeken en begrijp de commotie ook niet. De enige die misschien iets had kunnen doen is Luinge, maar de keeper kan ook een blessure faken om zo een doelpunt te voorkomen. Er wordt wel erg zwaar getrokken aan dit voorval. Heeft niets met onsportiviteit te maken.
quote:
Ferrie Bodde vindt dat PSV de Hagenaars op 1-1 had moeten laten komen nadat de Eindhovenaren op voorsprong waren gekomen terwijl de keeper kerpend van de pijn op de grond lag. "Ik weet niet wat er in hun hoofden omgaat. Als PSV echt een topploeg was geweest, hadden ze ons ook laten scoren." De spelers van ADO Den Haag hebben in alle talen duidelijk gemaakt dat de bal uit moest.

En als het andersom was geweest en ADO stond met 1-0 voor tegen PSV. Dan hadden ze PSV vast een doelpunt geschonken. En het publiek zou Gomes vast een spoedig herstel hebben toegezongen.

Maar nu genoeg daarover. Woensdag is het alweer tijd voor een echte wedstrijd. We hebben bijna geen voorhoede meer. Op dit moment is onze beste spits Koné, maar die kan niet scoren. Hopen dat Beerens dat niveau al aankan.
We sure are cute for two ugly people.
pi_42106254
Ja, vijf basisspelers geblesseerd (Cocu, Kluivert, Farfán, Afellay, Culina). Ik hoop dat Koeman het aandurft om Beerens tegen Bordeaux te laten starten, want die jongen speelt de afgelopen wedstrijden heel goed

Gomes
Kromkamp - Alex - Salcido - Lamey
Vaÿrinnen - Simons - Mendez
Tardelli - Koné - Beerens
  maandag 25 september 2006 @ 08:41:58 #223
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_42106427
quote:
Op maandag 25 september 2006 08:20 schreef JustJunior het volgende:
Ja, vijf basisspelers geblesseerd (Cocu, Kluivert, Farfán, Afellay, Culina). Ik hoop dat Koeman het aandurft om Beerens tegen Bordeaux te laten starten, want die jongen speelt de afgelopen wedstrijden heel goed

Gomes
iK ben trouwens verbaasd... 3 jeugdspeler van PSV die het goed doen...
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_42106775
quote:
Op maandag 25 september 2006 08:20 schreef JustJunior het volgende:

Gomes
Is Aissati eigenlijk ook geblesseerd? Ik heb liever hem in de basis dan Vayrinen...
We sure are cute for two ugly people.
  maandag 25 september 2006 @ 10:14:23 #225
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_42107462
PSV zal waarschijnlijk met een 4 mans middenveld gaan starten tegen Bordeaux.
Verwacht dat zowel Vaÿrinnen als Aissati zullen starten Woensdag.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')