Wow, netjes ondanks je problemen bij de start.quote:Op zondag 17 september 2006 17:55 schreef Grumpey het volgende:
Laatste post in vorige topic:
ik vond het niet eens zo erg warm, in amsterdam was het goed bewolkt en kon de zon zijn werk niet goed doen (gelukkig).
Maar goed, kort verslag, later misschien iets meer maar nu even geen tijd. Ik kwam nog best laat aan, waardoor ik achter in mijn startgroep van start ging. Dit doe ik dus nooit meer, voortaan altijd vooraan. Ik liep (zoals ik alwel verwacht had) veel harder dan 95% van alle lopers en heb nog nooit zoveel tijd in begin besteed aan links en rechts zwalken om mensen in te halen en in het begin was dit niet eens mogelijk. In de IJ-tunnel en de wegversmalling erna heb ik mijn langzaamste eerste 2 kilometer ooit gelopen, ik zat toen reeds op 12 minuten en kon een goede tijd daardoor wel vergeten. Drama. Nouja, daarna kon ik steeds meer eigen tempo lopen. Het was wat onwennerig, maar deed gewoon mijn kilometers in 4 min 20 zoals ik gepland had. Ik had wel gedacht dat de tijdsaanduiding vaker en prominenter aanwezig zou zijn, maar ik heb hem maar 4x gezien volgens mij. De 10 km heb ik geklokt (de 5 is me ontgaan) in 44:50, bijna 3 minuten boven mijn schema, maar alwel 1,5 minuut weer goedgemaakt op schema dus. Daarna ging ik aanzetten, boos dat ik nu niet eens 1:10 zou halen en vooral boos omdat het niet zou komen door mezelf maar door anderen en dat niemand dat zou geloven. Mijn 11e en 12e kilometer gingen in 3 min 50 en 3 min 45, en daarna bleef ik een straf tempo doorlopen. heb de 13e en 14e kilometer gemist, maar weet wel dat ik de laatste 800 meter vol gesprint heb..
Eindtijd 1:09:50 ongeveer (moet nog site checken), dus laatste 6 km gewoon 15 km/h gelopen. En er zat meer in, wat baal ik van die 3 a 4 minuten achterstand in begin dat je niemand langs kan komen zeg.
Leuk sfeertje, mooie tijd toch nog, goede organisatie, leuk om te doenOh, en nummer 30666 en 31442 niet gezien
edit: net site gecheckt:
5 kilometer 23:07 (23:07)
10 kilometer 44:38 (21:31)
15 kilometer 1:05:34 (20:56)
Netto tijd 1:09:39
ter illustratie van mijn positieve split![]()
How how Grump, ik wil je niet in al je enthosiastme onthouden maar dat is van de recreanten. Ik was daarvan overigens 352e. Ik weet alleen niet precies hoeveel er daaraan meededen. Zelf denk ik iets van 12.000? Laatste 4 startgroepen van 3000 per groep?!quote:
ik heb me er net voor ingeschrevenquote:Op zondag 17 september 2006 18:51 schreef Wolfje het volgende:
De zevenheuvelenloop is op dat punt goed georganiseerd. De startvakken worden zodanig ingedeeld dat alle lopers in het vak ongeveer even snel gaan (de snellere vakken hebben dus ook minder lopers). Vlak voor de start wordt de weg versmald zodat het na de start niet zo vreselijk druk is op de weg. Dan volgt een 4 a 5 km lang recht stuk brede weg (heuvel op). Tegen de tijd dat je dan over wat smallere wegen gaat, moet je toch wel zo ongeveer hetzelfde tempo rennen als je medelopers.
Netjes tochquote:Op zondag 17 september 2006 23:00 schreef Rocksteen het volgende:
Wat een goede tijden! Hulde
Ik zelf ben helaas (nog) niet zo snel, maar misschien komt dat ooit wel.
Snelheid 9,337 km/uur
5 kilometer 31:21 (31:21)
10 kilometer 1:03:06 (31:45)
15 kilometer 1:36:44 (33:38)
Netto tijd 1:43:25
Ik ben tevreden met mijn tijd.![]()
ik dacht niet veel zijn er heel weinig afgevoerdquote:Op maandag 18 september 2006 09:15 schreef annoh het volgende:
Hoeveel mensen zijn er eigenlijk uitgevallen? Weet iemand dat?
Het viel mij op dat de mensen die mij inhaalden me veel meer opvielen dan de mensen die ik inhaalde. Dat vond ik best frustrerend! @rocksteen: wij hebben op 4 sec na dezelfde tijd
En slechte tijden binnen de 2 uur bestaan niet vind ikmhoor. Er zijn zoveel mensen die het je absoluut niet nadoen. Volgend jaar beter!
Ja, je kan met pleisters werken maar door het zweet kunnen die van hun plek afgaan. Je kan het ook met vaseline insmeren of een soort gelijk spul. Je kan ook een ander soort materiaal shirt aantrekken wat minder schuurt.quote:Op dinsdag 19 september 2006 12:15 schreef Abonides het volgende:
Wat kan ik trouwens het beste doen tegen bloedende tepels? Gewoon afplakken met pleisters?
18:43 toch?quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:43 schreef Klapdeur het volgende:
Over anderhalve week maar even meelopen met een recreatieloop over 5KM hier in het dorp, dat is de enige manier waardoor ik blijf hardlopen. Doel; benadering persoonlijke record.
Hee, dat ziet er wel goed uit. Ik ben nog altijd op zoek naar goeie zweetbestendige dopjes, want als ik een beetje ga zweten (en dat gebeurt mij vrij snelquote:Op dinsdag 19 september 2006 21:02 schreef faberic het volgende:
ik heb gister de Sennheiser Sport MX 75 oordopjes besteld en ik heb ze vandaag binnengekregen. Ze vallen niet uit (daar had ik eerst veel problemen mee) dus ik hoop hier lekker mee te kunnen hardlopen!
Correctquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |