edit ff je post in topic #16 met een link naar hier.quote:
Donequote:Op zaterdag 16 september 2006 20:39 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
edit ff je post in topic #16 met een link naar hier.
quote:Op zondag 17 september 2006 01:23 schreef -jos- het volgende:
Wie heeft de site http://www.drawball.nl/fok.php gemaakt???
Dat komt niet uit japan hoor!quote:Op zondag 17 september 2006 00:16 schreef MI55ILLE het volgende:
geinig trouwens dat AWF logo uit Japan linksboven FOK, in dezelfde stijl gemaakt.
Ik snap niet dat ze zo'n groot logo neer willen zetten. Dat lukt ze echt nooit als ze maar 5 man hebben. Het is net wat je zegt.. 50 man heb je iig nodig. ( sowieso alleen al voor het bijhouden..)oO<quote:Op zondag 17 september 2006 11:00 schreef mcDavid het volgende:
Overigens vind ik het plan van gtaforum ook wel schattig, zo'n logo neer willen zetten, met zijn 5en
En ze willen het ook nog eens op een plek doen waar allemaal beschermde tekeningen zijnquote:Op zondag 17 september 2006 11:00 schreef mcDavid het volgende:
Overigens vind ik het plan van gtaforum ook wel schattig, zo'n logo neer willen zetten, met zijn 5en
Ehm, dat laatste!quote:Op zondag 17 september 2006 12:15 schreef Symer het volgende:
Was het gat tussen de F en de O altijd al zo groot of is de F gekortwiekt?
Dat rood/zwart was van mij nadat jij aangaf dat je de F ging verbredenquote:Op zondag 17 september 2006 12:25 schreef mcDavid het volgende:
Wie zat daar nou te kleuren, rechtsbovenin bij de F?
3x raden wie dat wasquote:Op zondag 17 september 2006 12:27 schreef Catbert het volgende:
Hahaha, dit was leuk
Wie's McD? Was jij dat met je "hier zwart ei!"? Ik was de "verk. kleur" tegen die persoon die een veel te donker oranje gebruikte
Was me niet helemaal duidelijk dat je die F ging verbreden. Ik zag gewoon op 33% een zwarte vlek daar die ik weg moest poetsen, en toen kwam net voor me iemand met die veel te foute kleur oranje (vooral voor oranje, gebruik ajb de kleurtools want je verspilt gewoon inkt als je dat niet doet) aanquote:Op zondag 17 september 2006 12:30 schreef mcDavid het volgende:
3x raden wie dat was
en sjah, die donker oranje kwam dichter bij het rood dat er moest liggen als dat oranje van jou hoor!
Bedankt, daar had ik idd last van.quote:Op zondag 17 september 2006 12:32 schreef mcDavid het volgende:
Met de onderste poot is trouwens het zelfde gebeurd!
Las je overigens mijn tip?
als je de vierkant tool gebruikt, A loslaten, 1 sec. wachen en dan pas je muis bewegen. Anders verschuift het beginpunt!
quote:Op zondag 17 september 2006 12:25 schreef mcDavid het volgende:
Wie zat daar nou te kleuren, rechtsbovenin bij de F?
quote:Op zondag 17 september 2006 12:27 schreef Catbert het volgende:
Hahaha, dit was leuk
Wie's McD? Was jij dat met je "hier zwart ei!"? Ik was de "verk. kleur" tegen die persoon die een veel te donker oranje gebruikte
Precies!quote:Op zondag 17 september 2006 12:32 schreef Catbert het volgende:
[..]
Was me niet helemaal duidelijk dat je die F ging verbreden. Ik zag gewoon op 33% een zwarte vlek daar die ik weg moest poetsen, en toen kwam net voor me iemand met die veel te foute kleur oranje (vooral voor oranje, gebruik ajb de kleurtools want je verspilt gewoon inkt als je dat niet doet) aan
En ik heb je mooi geholpen toch?
Ik zit ookal te kijken.quote:Op zondag 17 september 2006 12:35 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Precies!
de andere poot mogen jullie trouwens zelf doen, mijn laaste druppels zijn op!
Ik zoek ff wat oude screenshots om te kijken hoe breed die poot ongeveer was!
Volgende keer dus de kleurtool gebruiken!quote:
Heel vaag: ik zie jouw zwarte lijn wel in de 66% zoom mode, maar nog niet in de 100% zoom!quote:Op zondag 17 september 2006 12:36 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
Ik zit ookal te kijken.
Iemand begon onderaan en ik boven aan.
Maar volgens mij was hij zo lang als ik al had gedaan.
En nu gaat er iemand overheenquote:Op zondag 17 september 2006 12:38 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Heel vaag: ik zie jouw zwarte lijn wel in de 66% zoom mode, maar nog niet in de 100% zoom!
Om een of andere reden loopt 66% het meeste achter, heel vreemd. ALs je verder zoomed naar 33% zie je het wel staan.quote:Op zondag 17 september 2006 12:38 schreef mcDavid het volgende:
Heel vaag: ik zie jouw zwarte lijn wel in de 66% zoom mode, maar nog niet in de 100% zoom!
Ja daarom snap ik niet dat ik nu die zwarte balk bovenaan het onderste pootje van de F wél in 66% zie, maar niet in 100%!quote:Op zondag 17 september 2006 12:43 schreef Catbert het volgende:
[..]
Om een of andere reden loopt 66% het meeste achter, heel vreemd. ALs je verder zoomed naar 33% zie je het wel staan.
We nemen jou poot wel. Lijkt me ook mooier!quote:Op zondag 17 september 2006 12:44 schreef mcDavid het volgende:
Toch, als ik vergelijk met bijv de screenshot van GTAforum, dan is dat pootje minder lang!
Maar probeer anders maar, zoveel boeit het niet en je bent nu al bezig, dus!
Als het mooi is laten we het staan, anders wijzigen we het wel weer!
Was je nou aant repareren of aant afbreken?quote:Op zondag 17 september 2006 12:53 schreef iamredleader het volgende:
Zo, dat was 70%, wie waren er nog meer met de F bezig net?
Repareren, groter makenquote:Op zondag 17 september 2006 12:54 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Was je nou aant repareren of aant afbreken?
OK dan is het goedquote:
Gedaanquote:Op zondag 17 september 2006 12:54 schreef mcDavid het volgende:
Nu we toch met lijnen enzo bezig zijn, in de O staat ook een vage zwarte streep die daar niet hoort!
Ik click op de link van de OP, verder doe ik maar wat.quote:Op zondag 17 september 2006 12:57 schreef mcDavid het volgende:
[..]
OK dan is het goed
Gebruiken jullie trouwens drawball.com of die drawball.nl/fok site?
ik heb het idee dat ze toch niet optimaal met elkaar communiceren, waardoor verschillende mensen tegelijkertijd het zelfde stukje gaan repareren enzo!
drawball.comquote:Op zondag 17 september 2006 12:57 schreef mcDavid het volgende:
[..]
OK dan is het goed
ik heb het idee dat ze toch niet optimaal met elkaar communiceren, waardoor verschillende mensen tegelijkertijd het zelfde stukje gaan repareren enzo!
www.drawball.nl is precies het zelfde als .comquote:Op zondag 17 september 2006 12:57 schreef mcDavid het volgende:
[..]
OK dan is het goed
Ik zag het gebeuren maar had maar 5% inkt dus kon weinig doen...quote:Op zondag 17 september 2006 13:10 schreef Symer het volgende:
Iemand probeert het uitroepteken in een I te veranderen en het lukt hem ook nog.
quote:Op zondag 17 september 2006 13:17 schreef -jos- het volgende:
Maar wie is nou de eigenaar van http://www.drawball.nl/ en waarom heeft hij de tools van Fok gejat??
Ik zal eens kijken wat ik kan doen met 18%quote:Op zondag 17 september 2006 13:26 schreef iamredleader het volgende:
Damn, net nu m'n inkt op is gaat iemand weer voor de U ipv O.
Netjes toch? Als je drawball gelijk laat inzoomen op het FOK!-logo ( http://www.drawball.com/7gdwncy ) wordt het nog makkelijker.quote:Op zondag 17 september 2006 13:19 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
Hij is van mij. Gebtjat klinkt niet aardig, ik probeer alleen maar een leuke site voor jullie te maken![]()
www.drawball.nl/fok.php is daar al voorquote:Op zondag 17 september 2006 14:01 schreef Adfundum het volgende:
[..]
Netjes toch? Als je drawball gelijk laat inzoomen op het FOK!-logo ( http://www.drawball.com/7gdwncy ) wordt het nog makkelijker.
(helemaal als je ook een linkje naar drawball-tools versie 4 weet te vinden)
Die merken het vanzelf wel als ze proberen over het FOK! logo heen te schilderenquote:Op zondag 17 september 2006 13:20 schreef Tabu het volgende:
moeten we flabber niet eens tegenhouden, volgens mij is er te weinig ruimte![]()
No shit, sherlock!quote:Op zondag 17 september 2006 16:06 schreef commentator het volgende:
ja maar die inkt komt erook zo langzaam bij :s
dan moeten er gewoon meer mensen komen om ons te helpen
Top!quote:Op zondag 17 september 2006 16:14 schreef Litso het volgende:
Er stond weer FUK! maar met mijn 28% heb ik daar weer wat verandering in gebracht. Alleen het rood is nog niet volledig ingekleurd.
Ik gok dat zij (Gamer.nl) iets van 20 man hebben. Eitje dusquote:Op zaterdag 16 september 2006 13:49 schreef brick_top het volgende:
keb net van de o weer een u gemaakt, kad 100 % inkt Als 10 mensen met 100 % inkt dat doen kan je em aardig veranderen. I kbedoel die fok gasten dagen iedereen gewoon uit met zon groot logo.
quote:Op zondag 17 september 2006 17:08 schreef Symer het volgende:
Ik heb één van de daders gevonden:
[..]
Ik gok dat zij (Gamer.nl) iets van 20 man hebben. Eitje dus![]()
quote:die fok gasten dagen iedereen gewoon uit met zon groot logo.
ik zag je tekenen, ik probeerde je toen te wissenquote:Op zondag 17 september 2006 18:55 schreef Aitan het volgende:
Ik hweb ff leuke tekening gemaakt in ons logo, Srry dat ik niet meedeedHad het druk
http://www.drawball.com/rkmu5o ziet hier
Of zo ietsquote:Op zondag 17 september 2006 19:24 schreef -jos- het volgende:
Nu is het wachten op de eerste tubgirl in ons logo
Zag ik jou niet op een ander forum een topic openen om een logo neer te zetten op drawball?quote:Op zondag 17 september 2006 19:24 schreef -jos- het volgende:
Nu is het wachten op de eerste tubgirl in ons logo
Dus? Ik heb Fok vanaf het begin geholpen en zal dat blijven doenquote:Op zondag 17 september 2006 19:53 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Zag ik jou niet op een ander forum een topic openen om een logo neer te zetten op drawball?
Oh, dan is het okquote:Op zondag 17 september 2006 19:55 schreef -jos- het volgende:
[..]
Dus? Ik heb Fok vanaf het begin geholpen en zal dat blijven doen
Het heeft er vaak zat erger uitgezienquote:Op zondag 17 september 2006 22:00 schreef The_S het volgende:
omg het is nu ernstig facked up!
Drawball.com in de block zetten, met een beetje geluk snapt ze d'r niks vanquote:Op zondag 17 september 2006 18:23 schreef mberg86 het volgende:
Hmm.. m'n zusje heeft nu ook drawball ontdekt, alleen hebben wij een netwerk hier in huis en hebben we dus hetzelfde IP adres. Als zij dus tekent gebruikt zij mijn inkt..
Ook onzin dat 't sneller gaat, gaat gewoon op tijd.quote:Op zondag 17 september 2006 23:10 schreef commentator het volgende:
ik heb zojuist, met dat beetje inkt dat ik inmiddels had, ff wat haken kruizen verwijderd en een deel van de gamers zooi.
Maar ik kan nog niet echt zeggen dat t nu sneller gaat als ik zorg dat de browser de hele dag open staat op die pagina.
En nu sta ik alweer bijna op 50 procent. Gaat toch best hardquote:Op zondag 17 september 2006 02:18 schreef minthy het volgende:
Ik heb net zo'n 90 procent aan wit en zwart hersteld. De laatste procentjes zijn opgegaan aan een hakenkruis in de F. Blijft triest....![]()
Eens kijken wat ik kan doen. Zal niet veel zijnquote:Op zondag 17 september 2006 23:42 schreef commentator het volgende:
nog iemand met wat inkt over? er is weer een pipo de o in een u aan t veranderen
of redirecten naar teletubbies.com in de hosts-file.quote:Op zondag 17 september 2006 23:27 schreef Catbert het volgende:
[..]
Drawball.com in de block zetten, met een beetje geluk snapt ze d'r niks van
Ik was verkast van mijn ouders naar me kamer!quote:Op zondag 17 september 2006 22:56 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
Je was vanmiddag toch ook al bezig?
Gaat je inkt zo snel of had je nog over?
Geen dankquote:Op maandag 18 september 2006 11:42 schreef Sjippe het volgende:
wie het ook was, bedankt voor de ruit tool uitleg, ook al snap ik dat ding nog steeds niet helemaal
Kan ook! Gebruik je ook de kleurentool trouwens? is ook wel praktisch!quote:Op maandag 18 september 2006 11:49 schreef Sjippe het volgende:
ik ga gewoon alleen nog maar de vierkant ding gebruiken en de schuine hoeken negeren
Waar heb je alt-e voor nodigquote:Op maandag 18 september 2006 11:58 schreef Sjippe het volgende:
die werkt bij mij dus voor geen meter, altijd als ik alt-e op een kleur dan krijg ik een verkeerde kleur, als ik zelf wat pruts dan gaat het veel beter.
Same here.quote:Op maandag 18 september 2006 13:56 schreef DJKoster het volgende:
Hmm.. die kleurtool werkt niet echt lekker, ik kan alle kleuren krijgen behalve blauw..
De zwarte lijnen rood maken? dat was ik..quote:Op maandag 18 september 2006 14:03 schreef RSH11 het volgende:
[..]
Same here.
Wie was met mij de O aan het fixen?
quote:Op maandag 18 september 2006 14:43 schreef Spec87 het volgende:
newbie meld zich!
Heb net wat roze weggekleurd (geen flauw idee waar eigenlijk) en er achter gekomen dat die tools wel handig zijn.
Lukt mij ook niet nee. En zo te zien niet bij meer mensen. Kan daar misschien eens naar gekeken worden?quote:Op maandag 18 september 2006 13:56 schreef DJKoster het volgende:
Hmm.. die kleurtool werkt niet echt lekker, ik kan alle kleuren krijgen behalve blauw..
Bij mij werkt de blauw alleen niet de rest van de kleuren doen het primaquote:Op maandag 18 september 2006 16:00 schreef MissHobje het volgende:
Kleurtool heb ik dus ook ruzie mee.. maar die lijnen/vierkant is super![]()
Je bespaart ook meer inkt op die manier merk ik.
Iets met IP ban's ofzo... zal wel lastig zijn.quote:Op maandag 18 september 2006 16:33 schreef AgentSteel het volgende:
Wat zouden ze eraan kunnen doen? Als iemand het er terug op wil zetten, doet ie dat toch gewoon.
quote:Op maandag 18 september 2006 18:02 schreef Catbert het volgende:
Heh, zo'n gamer.nl prutser zat een logo in onze ! te tekenen
Mja kom wel op de site, maar die bal wil niet ladenquote:Op maandag 18 september 2006 18:11 schreef maartena het volgende:
Ze zullen alle bekende proxies wel geblokt hebben.
Ik had zo even 100% inkt!Ik heb 70% verbruikt met reparaties, en die overige 30% hou ik nog even vast voor later vandaag.
Heel verstandig, inkt sparen voor als we aangevallen worden!quote:Op maandag 18 september 2006 18:11 schreef maartena het volgende:
Ze zullen alle bekende proxies wel geblokt hebben.
Ik had zo even 100% inkt!Ik heb 70% verbruikt met reparaties, en die overige 30% hou ik nog even vast voor later vandaag.
lol.. En je haalt verder wel goede cijfers enzo op school?quote:Op maandag 18 september 2006 18:14 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Heel verstandig, inkt sparen voor als we aangevallen worden!
Ik maak hier ook de computers niet 100% leeg, laat er zo'n 20% op staan, zodat ik morgen als het druk is en niet alle computers langs kan nog wat over heb!
En thuis bewaar ik al mijn inkt voor broodnodige herstelreparaties.. daar ga ik ook geen wedstrijdjes doen wie de meeste inkt heeft.. dan laat ik ze liever ff uitspelen!
Tenzij je 24 uur per dag online bentquote:Op maandag 18 september 2006 18:34 schreef gateway het volgende:
hmmzz... als je een dymamisch IP hebt, verandert je IP dus..... En als je je modem 10 mins van de spanning haalt, heb je weer 15% inkt....
Maar, dat betekent ook, dat je telkens een nieuw IP hebt waardoor je ook nooit meer dan 15% inkt krijgt, want je IP verandert dus je bent voor hun steeds een ander.....
toch?
Heb hem vervangenquote:Op maandag 18 september 2006 18:32 schreef Impry het volgende:
Zou de vierkant-tool (v. 2) op www.drawball.nl/fok.php vervangen kunnen worden door versie 4? Deze kan nl. ook verticale lijnen tekenen
Dat zijn de leuke dingen van drawball..quote:Op maandag 18 september 2006 19:48 schreef PV het volgende:
Zo'n malloot weer bezig met de O in een U te veranderen, hij met zwart verven, ik er over heen, hij weer met zwart, ik er weer overheen, hij 'fuck you', ik er weer overheenik won
![]()
modem is wel 24 uur per dag aan.....quote:Op maandag 18 september 2006 18:47 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Tenzij je 24 uur per dag online bent
Als je verbinding houdt met het internet, dan behoud je je IP adres toch gewoonquote:Op maandag 18 september 2006 21:01 schreef gateway het volgende:
[..]
modem is wel 24 uur per dag aan.....
zaterdag 19 augustus 2006 @ 18:54quote:Op maandag 18 september 2006 22:01 schreef RSH11 het volgende:
Hoe lang staat het logo er nu trouwens al?
Ballonnetjes in 't oranje tekenenquote:Op maandag 18 september 2006 22:16 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
![]()
Drawball feest moeten we het logo gaan versieren enzo
Ik wist toen ik em maakte dat mensen dat niet gingen snappenquote:Op maandag 18 september 2006 22:40 schreef mcDavid het volgende:
sjezus mensen hoe duidelijk willen jullie de uitleg van de ruitentool hebben?
quote:Op maandag 18 september 2006 22:50 schreef C10H14N2 het volgende:
[..]
Ik wist toen ik em maakte dat mensen dat niet gingen snappen![]()
Een tip voor mensen die het niet snappen maar wel willen snappen:
Probeer het uit in paint. Komt vanzelf goed(hoop ik
)
Maak eens wat screenshots. Ik krijg het namelijk niet voor elkaar om de ruit de juiste kant op te wijzen. Ik heb zojuist de K voorzien van nieuw zwart en oranje, en gebruikte voornamelijk de diagonale lijnentool om het mooi te houden.quote:Op maandag 18 september 2006 22:40 schreef mcDavid het volgende:
sjezus mensen hoe duidelijk willen jullie de uitleg van de ruitentool hebben?
quote:Op maandag 18 september 2006 22:54 schreef mcDavid het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dat het voor ééns en altijd duidelijk mag zijn!!
Ja hij gaat altijd van links naar rechts. Als je de O boven zet, krijg je en /. zet je de O onder kijg je een \.quote:Op maandag 18 september 2006 22:57 schreef maartena het volgende:
[..]
Maak eens wat screenshots. Ik krijg het namelijk niet voor elkaar om de ruit de juiste kant op te wijzen. Ik heb zojuist de K voorzien van nieuw zwart en oranje, en gebruikte voornamelijk de diagonale lijnentool om het mooi te houden.
De kleurentool heb ik inmiddels werkend.... maar ruitenmaken gaat dus altijd de verkeerde kant op.
Dat stukje heb ik net gedaan, wat is er niet goed aan dan?quote:Op maandag 18 september 2006 22:54 schreef mcDavid het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dat het voor ééns en altijd duidelijk mag zijn!!
Het is prima. Maar een aantal mensen snapten de ruitentool niet. Hopelijk nu wel.quote:Op maandag 18 september 2006 23:08 schreef Symer het volgende:
[..]
Dat stukje heb ik net gedaan, wat is er niet goed aan dan?
Ah oké, ik dacht dat je bedoelde dat daar iets fout was gegaan.quote:Op maandag 18 september 2006 23:10 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Het is prima. Maar een aantal mensen snapten de ruitentool niet. Hopelijk nu wel.
Als je drawball af en toe open hebt staan en tekent, gaat het idd een tikkeltje sneller.quote:Op maandag 18 september 2006 23:31 schreef The_S het volgende:
die %-en komen er echt zo traag bij, gaat dit op den duur sneller?
quote:Op dinsdag 19 september 2006 00:00 schreef Adfundum het volgende:
Gefeliciteerd allemaal!!!!![]()
Taart voor alle kunstenaars en kladderaars die dit mogelijk hebben gemaakt.
![]()
[afbeelding]
![]()
(Ja die taart staat ook (nog) ergens op Drawball)
Lekker kotskleurtje, die cake!quote:Op dinsdag 19 september 2006 00:00 schreef Adfundum het volgende:
Gefeliciteerd allemaal!!!!![]()
Taart voor alle kunstenaars en kladderaars die dit mogelijk hebben gemaakt.
![]()
[afbeelding]
![]()
(Ja die taart staat ook (nog) ergens op Drawball)
en dat poppetje die er tegen aan zeikt ?? ook al weggedaanquote:Op dinsdag 19 september 2006 04:18 schreef Pluto41 het volgende:
Ze waren weer druk bezig om van de 'O' een 'U' te maken![]()
Gelukkig had ik 100 procent inkt en heb ik alles kunnen herstellen![]()
Dat poppetje heb ik nog niet gezien maar het klinkt wel gaafquote:Op dinsdag 19 september 2006 04:24 schreef MissHobje het volgende:
[..]
en dat poppetje die er tegen aan zeikt ?? ook al weggedaan![]()
Al moest ik lachen erom
**krijg jij die inkt redelijk snel inmiddels ?**
en dat noem jij lang? tsssquote:Op dinsdag 19 september 2006 04:31 schreef Pluto41 het volgende:
[..]
Dat poppetje heb ik nog niet gezien maar het klinkt wel gaaf![]()
Inkt duurt nog steeds vrij lang hier. 35 procent per dag ofzo geloof ik.
net ook even weer met wit bezig geweest in de F en O.quote:
Ook geen idee wie het zijn.. maar misschien is de kleurentool voor jullie ook wel handig want is nu iemand met donkergeel aan het repareren.quote:Op dinsdag 19 september 2006 14:18 schreef Ener-G het volgende:
Zeg ik weet niet welke pisvlekken er aan het rellen zijn, maar willen jullie van het GoT logo afblijven aub. danku.![]()
Zou natuurlijk kunnen dat het geen Fok!-ers zijn, mensen zitten ook wel "Fok" in het VIP logo te krassen, en die hebben ons nog geholpen tijdens die Geenstijl invasie. Zelf ben ik niet van 't mollen, besteed m'n inkt liever aan reparaties.quote:Op dinsdag 19 september 2006 14:18 schreef Ener-G het volgende:
Zeg ik weet niet welke pisvlekken er aan het rellen zijn, maar willen jullie van het GoT logo afblijven aub. danku.![]()
Ik de bovenkant. Alleen mn vierkant-tool sloeg weer op holquote:Op dinsdag 19 september 2006 16:37 schreef fiedel het volgende:
wie zat er met mij de onderkant van de O te maken?![]()
Ik denk dat ik dat was.. Zei jij "wij zijn goed?"quote:Op dinsdag 19 september 2006 16:37 schreef fiedel het volgende:
wie zat er met mij de onderkant van de O te maken?![]()
Haha, ik zag dat ja..quote:Op dinsdag 19 september 2006 16:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik de bovenkant. Alleen mn vierkant-tool sloeg weer op hol![]()
Wie was er met dat roze bezig?
dat was ikquote:Op dinsdag 19 september 2006 16:45 schreef mberg86 het volgende:
[..]
Haha, ik zag dat ja..Heb er daarna nog maar wat rood overheen gegooid, met nog iemand
ja..quote:Op dinsdag 19 september 2006 16:43 schreef mberg86 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat was.. Zei jij "wij zijn goed?"![]()
Was jij bezig met dat rode bovenaan??quote:Op dinsdag 19 september 2006 17:35 schreef RSH11 het volgende:
Hehehe Ik heb de slag om de O ook verloren
yupquote:Op dinsdag 19 september 2006 17:37 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Was jij bezig met dat rode bovenaan??![]()
In de OP staan een aantal tools die je kunt downloaden, daarmee kun je dat doen.quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:48 schreef VrijeVal het volgende:
leuk dit! alleen hoe krijg ik precies hetzelfde rood als jullie gebruiken in de letters?
Niemand hier last van?quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:01 schreef Nuna het volgende:
De vierkant tool doet het niet meer bij mijIk kan er iig niet op klikken.
Ehm, beidequote:Op dinsdag 19 september 2006 18:53 schreef RSH11 het volgende:
[..]
Bedoel je het downloaden of het openen van het programma?
Ben jij toevallig bezig met de bovenkant van de K? Ik was em namelijk ook aan het bijwerken en zag ineens dingen veranderenquote:Op dinsdag 19 september 2006 18:54 schreef Dagguzz het volgende:
Ik ga ook weer ff 100% bijwerken
Dat was ik.....quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:04 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ben jij toevallig bezig met de bovenkant van de K? Ik was em namelijk ook aan het bijwerken en zag ineens dingen veranderen
Ah, okquote:Op dinsdag 19 september 2006 19:05 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Dat was ik.....
Ik deed inkleuren.
!00% kwijt aan bovenkant O, bovenkant K en aan de stip van het uitroepteken.
Ik was met de F bezigquote:Op dinsdag 19 september 2006 19:04 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ben jij toevallig bezig met de bovenkant van de K? Ik was em namelijk ook aan het bijwerken en zag ineens dingen veranderen
Als ik dan weer voldoende inkt heb welquote:Op dinsdag 19 september 2006 21:20 schreef Dagguzz het volgende:
[..]
Ik was met de F bezigInkt weer op helaas, morgen weer verder
![]()
Morgen afspreken in de K ?![]()
100% is het meest betrouwbaarquote:Op dinsdag 19 september 2006 22:24 schreef mcintosh het volgende:
Ik vraag me af welke zoom stand het meest betrouwbaar is?
Soms zie je op 100% bekladding. Zoom je in, zie het het niet meer, en zoom je nog meer in zie je het weer wel...
Geen zin om iets te herstellen wat al hersteld is...
Probeer eens op www.drawball.nl/fok.php de tools te downloadenquote:Op dinsdag 19 september 2006 18:59 schreef Nuna het volgende:
[..]
Ehm, beideAls ik erop klik dan krijg ik 'The page cannot be found' te zien.
Probeer eens één van de rondjes (brush grootte) aan te klikken. Ik heb ook wel eens dat ik niet kan tekenen, en nadat ik een rondje heb aangeklikt lukt het wel weer.quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:08 schreef xFriendx het volgende:
Gister gebruikte ik voor het eerst die tool via www.drawball.nl/fok.php
Op een gegeven moment tijdens het tekenen van een vierkant ging mijn pen/veer heel raar doen en alle kanten op. Sindsdien kan ik niets meer kleuren. Als ik klik dan gebeurt er gewoon niets meer?
Iemand enig idee wat dit is?
That did the trickquote:Op dinsdag 19 september 2006 23:10 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Probeer eens één van de rondjes (brush grootte) aan te klikken. Ik heb ook wel eens dat ik niet kan tekenen, en nadat ik een rondje heb aangeklikt lukt het wel weer.
Ik zie niksquote:Op dinsdag 19 september 2006 23:31 schreef MissHobje het volgende:
OMG ze zijn de O gigantisch aan het verneuken
Ik zie idd ook niet echt iets bijzonders..quote:
Aah dankuquote:Op dinsdag 19 september 2006 22:31 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
Probeer eens op www.drawball.nl/fok.php de tools te downloaden![]()
Ik heb op het eind even 2 woordjes aan toegevoegdquote:Op woensdag 20 september 2006 08:03 schreef Nuna het volgende:
[..]
Aah danku
Edit: kijk eens rechts naast de F, een hele liefdes verklaring
quote:Op woensdag 20 september 2006 08:42 schreef -jos- het volgende:
[..]
Ik heb op het eind even 2 woordjes aan toegevoegd
ik heb het marry veranderd in dumpquote:Op woensdag 20 september 2006 08:03 schreef Nuna het volgende:
[..]
Aah danku
Edit: kijk eens rechts naast de F, een hele liefdes verklaring
Ik was al bezig geweest om hem terug te veranderen..quote:Op woensdag 20 september 2006 11:09 schreef Catbert het volgende:
Ben ik de enige die de huidige F gewoon lelijk vindt? Had de neiging hem terug te veranderen
Gelukkig kan je beter autorijden he ?quote:
Het komt er zo uit te zien:quote:Op woensdag 20 september 2006 13:55 schreef Smoved het volgende:
Weer ff 25% aan de K gedaan, snap alleen geen fuck van die "ruit" tool...
oeh wil ik ookquote:Op woensdag 20 september 2006 15:01 schreef Laura 2000 het volgende:
Ik krijg nu iets van 35 % per dag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |