ik zag je tekenen, ik probeerde je toen te wissenquote:Op zondag 17 september 2006 18:55 schreef Aitan het volgende:
Ik hweb ff leuke tekening gemaakt in ons logo, Srry dat ik niet meedeedHad het druk
http://www.drawball.com/rkmu5o ziet hier
Of zo ietsquote:Op zondag 17 september 2006 19:24 schreef -jos- het volgende:
Nu is het wachten op de eerste tubgirl in ons logo
Zag ik jou niet op een ander forum een topic openen om een logo neer te zetten op drawball?quote:Op zondag 17 september 2006 19:24 schreef -jos- het volgende:
Nu is het wachten op de eerste tubgirl in ons logo
Dus? Ik heb Fok vanaf het begin geholpen en zal dat blijven doenquote:Op zondag 17 september 2006 19:53 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Zag ik jou niet op een ander forum een topic openen om een logo neer te zetten op drawball?
Oh, dan is het okquote:Op zondag 17 september 2006 19:55 schreef -jos- het volgende:
[..]
Dus? Ik heb Fok vanaf het begin geholpen en zal dat blijven doen
Het heeft er vaak zat erger uitgezienquote:Op zondag 17 september 2006 22:00 schreef The_S het volgende:
omg het is nu ernstig facked up!
Drawball.com in de block zetten, met een beetje geluk snapt ze d'r niks vanquote:Op zondag 17 september 2006 18:23 schreef mberg86 het volgende:
Hmm.. m'n zusje heeft nu ook drawball ontdekt, alleen hebben wij een netwerk hier in huis en hebben we dus hetzelfde IP adres. Als zij dus tekent gebruikt zij mijn inkt..
Ook onzin dat 't sneller gaat, gaat gewoon op tijd.quote:Op zondag 17 september 2006 23:10 schreef commentator het volgende:
ik heb zojuist, met dat beetje inkt dat ik inmiddels had, ff wat haken kruizen verwijderd en een deel van de gamers zooi.
Maar ik kan nog niet echt zeggen dat t nu sneller gaat als ik zorg dat de browser de hele dag open staat op die pagina.
En nu sta ik alweer bijna op 50 procent. Gaat toch best hardquote:Op zondag 17 september 2006 02:18 schreef minthy het volgende:
Ik heb net zo'n 90 procent aan wit en zwart hersteld. De laatste procentjes zijn opgegaan aan een hakenkruis in de F. Blijft triest....![]()
Eens kijken wat ik kan doen. Zal niet veel zijnquote:Op zondag 17 september 2006 23:42 schreef commentator het volgende:
nog iemand met wat inkt over? er is weer een pipo de o in een u aan t veranderen
of redirecten naar teletubbies.com in de hosts-file.quote:Op zondag 17 september 2006 23:27 schreef Catbert het volgende:
[..]
Drawball.com in de block zetten, met een beetje geluk snapt ze d'r niks van
Ik was verkast van mijn ouders naar me kamer!quote:Op zondag 17 september 2006 22:56 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
Je was vanmiddag toch ook al bezig?
Gaat je inkt zo snel of had je nog over?
Geen dankquote:Op maandag 18 september 2006 11:42 schreef Sjippe het volgende:
wie het ook was, bedankt voor de ruit tool uitleg, ook al snap ik dat ding nog steeds niet helemaal
Kan ook! Gebruik je ook de kleurentool trouwens? is ook wel praktisch!quote:Op maandag 18 september 2006 11:49 schreef Sjippe het volgende:
ik ga gewoon alleen nog maar de vierkant ding gebruiken en de schuine hoeken negeren
Waar heb je alt-e voor nodigquote:Op maandag 18 september 2006 11:58 schreef Sjippe het volgende:
die werkt bij mij dus voor geen meter, altijd als ik alt-e op een kleur dan krijg ik een verkeerde kleur, als ik zelf wat pruts dan gaat het veel beter.
Same here.quote:Op maandag 18 september 2006 13:56 schreef DJKoster het volgende:
Hmm.. die kleurtool werkt niet echt lekker, ik kan alle kleuren krijgen behalve blauw..
De zwarte lijnen rood maken? dat was ik..quote:Op maandag 18 september 2006 14:03 schreef RSH11 het volgende:
[..]
Same here.
Wie was met mij de O aan het fixen?
quote:Op maandag 18 september 2006 14:43 schreef Spec87 het volgende:
newbie meld zich!
Heb net wat roze weggekleurd (geen flauw idee waar eigenlijk) en er achter gekomen dat die tools wel handig zijn.
Lukt mij ook niet nee. En zo te zien niet bij meer mensen. Kan daar misschien eens naar gekeken worden?quote:Op maandag 18 september 2006 13:56 schreef DJKoster het volgende:
Hmm.. die kleurtool werkt niet echt lekker, ik kan alle kleuren krijgen behalve blauw..
Bij mij werkt de blauw alleen niet de rest van de kleuren doen het primaquote:Op maandag 18 september 2006 16:00 schreef MissHobje het volgende:
Kleurtool heb ik dus ook ruzie mee.. maar die lijnen/vierkant is super![]()
Je bespaart ook meer inkt op die manier merk ik.
Iets met IP ban's ofzo... zal wel lastig zijn.quote:Op maandag 18 september 2006 16:33 schreef AgentSteel het volgende:
Wat zouden ze eraan kunnen doen? Als iemand het er terug op wil zetten, doet ie dat toch gewoon.
quote:Op maandag 18 september 2006 18:02 schreef Catbert het volgende:
Heh, zo'n gamer.nl prutser zat een logo in onze ! te tekenen
Mja kom wel op de site, maar die bal wil niet ladenquote:Op maandag 18 september 2006 18:11 schreef maartena het volgende:
Ze zullen alle bekende proxies wel geblokt hebben.
Ik had zo even 100% inkt!Ik heb 70% verbruikt met reparaties, en die overige 30% hou ik nog even vast voor later vandaag.
Heel verstandig, inkt sparen voor als we aangevallen worden!quote:Op maandag 18 september 2006 18:11 schreef maartena het volgende:
Ze zullen alle bekende proxies wel geblokt hebben.
Ik had zo even 100% inkt!Ik heb 70% verbruikt met reparaties, en die overige 30% hou ik nog even vast voor later vandaag.
lol.. En je haalt verder wel goede cijfers enzo op school?quote:Op maandag 18 september 2006 18:14 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Heel verstandig, inkt sparen voor als we aangevallen worden!
Ik maak hier ook de computers niet 100% leeg, laat er zo'n 20% op staan, zodat ik morgen als het druk is en niet alle computers langs kan nog wat over heb!
En thuis bewaar ik al mijn inkt voor broodnodige herstelreparaties.. daar ga ik ook geen wedstrijdjes doen wie de meeste inkt heeft.. dan laat ik ze liever ff uitspelen!
Tenzij je 24 uur per dag online bentquote:Op maandag 18 september 2006 18:34 schreef gateway het volgende:
hmmzz... als je een dymamisch IP hebt, verandert je IP dus..... En als je je modem 10 mins van de spanning haalt, heb je weer 15% inkt....
Maar, dat betekent ook, dat je telkens een nieuw IP hebt waardoor je ook nooit meer dan 15% inkt krijgt, want je IP verandert dus je bent voor hun steeds een ander.....
toch?
Heb hem vervangenquote:Op maandag 18 september 2006 18:32 schreef Impry het volgende:
Zou de vierkant-tool (v. 2) op www.drawball.nl/fok.php vervangen kunnen worden door versie 4? Deze kan nl. ook verticale lijnen tekenen
Dat zijn de leuke dingen van drawball..quote:Op maandag 18 september 2006 19:48 schreef PV het volgende:
Zo'n malloot weer bezig met de O in een U te veranderen, hij met zwart verven, ik er over heen, hij weer met zwart, ik er weer overheen, hij 'fuck you', ik er weer overheenik won
![]()
modem is wel 24 uur per dag aan.....quote:Op maandag 18 september 2006 18:47 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Tenzij je 24 uur per dag online bent
Als je verbinding houdt met het internet, dan behoud je je IP adres toch gewoonquote:Op maandag 18 september 2006 21:01 schreef gateway het volgende:
[..]
modem is wel 24 uur per dag aan.....
zaterdag 19 augustus 2006 @ 18:54quote:Op maandag 18 september 2006 22:01 schreef RSH11 het volgende:
Hoe lang staat het logo er nu trouwens al?
Ballonnetjes in 't oranje tekenenquote:Op maandag 18 september 2006 22:16 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
![]()
Drawball feest moeten we het logo gaan versieren enzo
Ik wist toen ik em maakte dat mensen dat niet gingen snappenquote:Op maandag 18 september 2006 22:40 schreef mcDavid het volgende:
sjezus mensen hoe duidelijk willen jullie de uitleg van de ruitentool hebben?
quote:Op maandag 18 september 2006 22:50 schreef C10H14N2 het volgende:
[..]
Ik wist toen ik em maakte dat mensen dat niet gingen snappen![]()
Een tip voor mensen die het niet snappen maar wel willen snappen:
Probeer het uit in paint. Komt vanzelf goed(hoop ik
)
Maak eens wat screenshots. Ik krijg het namelijk niet voor elkaar om de ruit de juiste kant op te wijzen. Ik heb zojuist de K voorzien van nieuw zwart en oranje, en gebruikte voornamelijk de diagonale lijnentool om het mooi te houden.quote:Op maandag 18 september 2006 22:40 schreef mcDavid het volgende:
sjezus mensen hoe duidelijk willen jullie de uitleg van de ruitentool hebben?
quote:Op maandag 18 september 2006 22:54 schreef mcDavid het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dat het voor ééns en altijd duidelijk mag zijn!!
Ja hij gaat altijd van links naar rechts. Als je de O boven zet, krijg je en /. zet je de O onder kijg je een \.quote:Op maandag 18 september 2006 22:57 schreef maartena het volgende:
[..]
Maak eens wat screenshots. Ik krijg het namelijk niet voor elkaar om de ruit de juiste kant op te wijzen. Ik heb zojuist de K voorzien van nieuw zwart en oranje, en gebruikte voornamelijk de diagonale lijnentool om het mooi te houden.
De kleurentool heb ik inmiddels werkend.... maar ruitenmaken gaat dus altijd de verkeerde kant op.
Dat stukje heb ik net gedaan, wat is er niet goed aan dan?quote:Op maandag 18 september 2006 22:54 schreef mcDavid het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dat het voor ééns en altijd duidelijk mag zijn!!
Het is prima. Maar een aantal mensen snapten de ruitentool niet. Hopelijk nu wel.quote:Op maandag 18 september 2006 23:08 schreef Symer het volgende:
[..]
Dat stukje heb ik net gedaan, wat is er niet goed aan dan?
Ah oké, ik dacht dat je bedoelde dat daar iets fout was gegaan.quote:Op maandag 18 september 2006 23:10 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Het is prima. Maar een aantal mensen snapten de ruitentool niet. Hopelijk nu wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |