En nu sta ik alweer bijna op 50 procent. Gaat toch best hardquote:Op zondag 17 september 2006 02:18 schreef minthy het volgende:
Ik heb net zo'n 90 procent aan wit en zwart hersteld. De laatste procentjes zijn opgegaan aan een hakenkruis in de F. Blijft triest....![]()
Eens kijken wat ik kan doen. Zal niet veel zijnquote:Op zondag 17 september 2006 23:42 schreef commentator het volgende:
nog iemand met wat inkt over? er is weer een pipo de o in een u aan t veranderen
of redirecten naar teletubbies.com in de hosts-file.quote:Op zondag 17 september 2006 23:27 schreef Catbert het volgende:
[..]
Drawball.com in de block zetten, met een beetje geluk snapt ze d'r niks van
Ik was verkast van mijn ouders naar me kamer!quote:Op zondag 17 september 2006 22:56 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
Je was vanmiddag toch ook al bezig?
Gaat je inkt zo snel of had je nog over?
Geen dankquote:Op maandag 18 september 2006 11:42 schreef Sjippe het volgende:
wie het ook was, bedankt voor de ruit tool uitleg, ook al snap ik dat ding nog steeds niet helemaal
Kan ook! Gebruik je ook de kleurentool trouwens? is ook wel praktisch!quote:Op maandag 18 september 2006 11:49 schreef Sjippe het volgende:
ik ga gewoon alleen nog maar de vierkant ding gebruiken en de schuine hoeken negeren
Waar heb je alt-e voor nodigquote:Op maandag 18 september 2006 11:58 schreef Sjippe het volgende:
die werkt bij mij dus voor geen meter, altijd als ik alt-e op een kleur dan krijg ik een verkeerde kleur, als ik zelf wat pruts dan gaat het veel beter.
Same here.quote:Op maandag 18 september 2006 13:56 schreef DJKoster het volgende:
Hmm.. die kleurtool werkt niet echt lekker, ik kan alle kleuren krijgen behalve blauw..
De zwarte lijnen rood maken? dat was ik..quote:Op maandag 18 september 2006 14:03 schreef RSH11 het volgende:
[..]
Same here.
Wie was met mij de O aan het fixen?
quote:Op maandag 18 september 2006 14:43 schreef Spec87 het volgende:
newbie meld zich!
Heb net wat roze weggekleurd (geen flauw idee waar eigenlijk) en er achter gekomen dat die tools wel handig zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |