edit ff je post in topic #16 met een link naar hier.quote:
Donequote:Op zaterdag 16 september 2006 20:39 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
edit ff je post in topic #16 met een link naar hier.
quote:Op zondag 17 september 2006 01:23 schreef -jos- het volgende:
Wie heeft de site http://www.drawball.nl/fok.php gemaakt???
Dat komt niet uit japan hoor!quote:Op zondag 17 september 2006 00:16 schreef MI55ILLE het volgende:
geinig trouwens dat AWF logo uit Japan linksboven FOK, in dezelfde stijl gemaakt.
Ik snap niet dat ze zo'n groot logo neer willen zetten. Dat lukt ze echt nooit als ze maar 5 man hebben. Het is net wat je zegt.. 50 man heb je iig nodig. ( sowieso alleen al voor het bijhouden..)oO<quote:Op zondag 17 september 2006 11:00 schreef mcDavid het volgende:
Overigens vind ik het plan van gtaforum ook wel schattig, zo'n logo neer willen zetten, met zijn 5en
En ze willen het ook nog eens op een plek doen waar allemaal beschermde tekeningen zijnquote:Op zondag 17 september 2006 11:00 schreef mcDavid het volgende:
Overigens vind ik het plan van gtaforum ook wel schattig, zo'n logo neer willen zetten, met zijn 5en
Ehm, dat laatste!quote:Op zondag 17 september 2006 12:15 schreef Symer het volgende:
Was het gat tussen de F en de O altijd al zo groot of is de F gekortwiekt?
Dat rood/zwart was van mij nadat jij aangaf dat je de F ging verbredenquote:Op zondag 17 september 2006 12:25 schreef mcDavid het volgende:
Wie zat daar nou te kleuren, rechtsbovenin bij de F?
3x raden wie dat wasquote:Op zondag 17 september 2006 12:27 schreef Catbert het volgende:
Hahaha, dit was leuk
Wie's McD? Was jij dat met je "hier zwart ei!"? Ik was de "verk. kleur" tegen die persoon die een veel te donker oranje gebruikte
Was me niet helemaal duidelijk dat je die F ging verbreden. Ik zag gewoon op 33% een zwarte vlek daar die ik weg moest poetsen, en toen kwam net voor me iemand met die veel te foute kleur oranje (vooral voor oranje, gebruik ajb de kleurtools want je verspilt gewoon inkt als je dat niet doet) aanquote:Op zondag 17 september 2006 12:30 schreef mcDavid het volgende:
3x raden wie dat was
en sjah, die donker oranje kwam dichter bij het rood dat er moest liggen als dat oranje van jou hoor!
Bedankt, daar had ik idd last van.quote:Op zondag 17 september 2006 12:32 schreef mcDavid het volgende:
Met de onderste poot is trouwens het zelfde gebeurd!
Las je overigens mijn tip?
als je de vierkant tool gebruikt, A loslaten, 1 sec. wachen en dan pas je muis bewegen. Anders verschuift het beginpunt!
quote:Op zondag 17 september 2006 12:25 schreef mcDavid het volgende:
Wie zat daar nou te kleuren, rechtsbovenin bij de F?
quote:Op zondag 17 september 2006 12:27 schreef Catbert het volgende:
Hahaha, dit was leuk
Wie's McD? Was jij dat met je "hier zwart ei!"? Ik was de "verk. kleur" tegen die persoon die een veel te donker oranje gebruikte
Precies!quote:Op zondag 17 september 2006 12:32 schreef Catbert het volgende:
[..]
Was me niet helemaal duidelijk dat je die F ging verbreden. Ik zag gewoon op 33% een zwarte vlek daar die ik weg moest poetsen, en toen kwam net voor me iemand met die veel te foute kleur oranje (vooral voor oranje, gebruik ajb de kleurtools want je verspilt gewoon inkt als je dat niet doet) aan
En ik heb je mooi geholpen toch?
Ik zit ookal te kijken.quote:Op zondag 17 september 2006 12:35 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Precies!
de andere poot mogen jullie trouwens zelf doen, mijn laaste druppels zijn op!
Ik zoek ff wat oude screenshots om te kijken hoe breed die poot ongeveer was!
Volgende keer dus de kleurtool gebruiken!quote:
Heel vaag: ik zie jouw zwarte lijn wel in de 66% zoom mode, maar nog niet in de 100% zoom!quote:Op zondag 17 september 2006 12:36 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
Ik zit ookal te kijken.
Iemand begon onderaan en ik boven aan.
Maar volgens mij was hij zo lang als ik al had gedaan.
En nu gaat er iemand overheenquote:Op zondag 17 september 2006 12:38 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Heel vaag: ik zie jouw zwarte lijn wel in de 66% zoom mode, maar nog niet in de 100% zoom!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |