Als je drawball af en toe open hebt staan en tekent, gaat het idd een tikkeltje sneller.quote:Op maandag 18 september 2006 23:31 schreef The_S het volgende:
die %-en komen er echt zo traag bij, gaat dit op den duur sneller?
quote:Op dinsdag 19 september 2006 00:00 schreef Adfundum het volgende:
Gefeliciteerd allemaal!!!!![]()
Taart voor alle kunstenaars en kladderaars die dit mogelijk hebben gemaakt.
![]()
[afbeelding]
![]()
(Ja die taart staat ook (nog) ergens op Drawball)
Lekker kotskleurtje, die cake!quote:Op dinsdag 19 september 2006 00:00 schreef Adfundum het volgende:
Gefeliciteerd allemaal!!!!![]()
Taart voor alle kunstenaars en kladderaars die dit mogelijk hebben gemaakt.
![]()
[afbeelding]
![]()
(Ja die taart staat ook (nog) ergens op Drawball)
en dat poppetje die er tegen aan zeikt ?? ook al weggedaanquote:Op dinsdag 19 september 2006 04:18 schreef Pluto41 het volgende:
Ze waren weer druk bezig om van de 'O' een 'U' te maken![]()
Gelukkig had ik 100 procent inkt en heb ik alles kunnen herstellen![]()
Dat poppetje heb ik nog niet gezien maar het klinkt wel gaafquote:Op dinsdag 19 september 2006 04:24 schreef MissHobje het volgende:
[..]
en dat poppetje die er tegen aan zeikt ?? ook al weggedaan![]()
Al moest ik lachen erom
**krijg jij die inkt redelijk snel inmiddels ?**
en dat noem jij lang? tsssquote:Op dinsdag 19 september 2006 04:31 schreef Pluto41 het volgende:
[..]
Dat poppetje heb ik nog niet gezien maar het klinkt wel gaaf![]()
Inkt duurt nog steeds vrij lang hier. 35 procent per dag ofzo geloof ik.
net ook even weer met wit bezig geweest in de F en O.quote:
Ook geen idee wie het zijn.. maar misschien is de kleurentool voor jullie ook wel handig want is nu iemand met donkergeel aan het repareren.quote:Op dinsdag 19 september 2006 14:18 schreef Ener-G het volgende:
Zeg ik weet niet welke pisvlekken er aan het rellen zijn, maar willen jullie van het GoT logo afblijven aub. danku.![]()
Zou natuurlijk kunnen dat het geen Fok!-ers zijn, mensen zitten ook wel "Fok" in het VIP logo te krassen, en die hebben ons nog geholpen tijdens die Geenstijl invasie. Zelf ben ik niet van 't mollen, besteed m'n inkt liever aan reparaties.quote:Op dinsdag 19 september 2006 14:18 schreef Ener-G het volgende:
Zeg ik weet niet welke pisvlekken er aan het rellen zijn, maar willen jullie van het GoT logo afblijven aub. danku.![]()
Ik de bovenkant. Alleen mn vierkant-tool sloeg weer op holquote:Op dinsdag 19 september 2006 16:37 schreef fiedel het volgende:
wie zat er met mij de onderkant van de O te maken?![]()
Ik denk dat ik dat was.. Zei jij "wij zijn goed?"quote:Op dinsdag 19 september 2006 16:37 schreef fiedel het volgende:
wie zat er met mij de onderkant van de O te maken?![]()
Haha, ik zag dat ja..quote:Op dinsdag 19 september 2006 16:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik de bovenkant. Alleen mn vierkant-tool sloeg weer op hol![]()
Wie was er met dat roze bezig?
dat was ikquote:Op dinsdag 19 september 2006 16:45 schreef mberg86 het volgende:
[..]
Haha, ik zag dat ja..Heb er daarna nog maar wat rood overheen gegooid, met nog iemand
ja..quote:Op dinsdag 19 september 2006 16:43 schreef mberg86 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat was.. Zei jij "wij zijn goed?"![]()
Was jij bezig met dat rode bovenaan??quote:Op dinsdag 19 september 2006 17:35 schreef RSH11 het volgende:
Hehehe Ik heb de slag om de O ook verloren
yupquote:Op dinsdag 19 september 2006 17:37 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Was jij bezig met dat rode bovenaan??![]()
In de OP staan een aantal tools die je kunt downloaden, daarmee kun je dat doen.quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:48 schreef VrijeVal het volgende:
leuk dit! alleen hoe krijg ik precies hetzelfde rood als jullie gebruiken in de letters?
Niemand hier last van?quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:01 schreef Nuna het volgende:
De vierkant tool doet het niet meer bij mijIk kan er iig niet op klikken.
Ehm, beidequote:Op dinsdag 19 september 2006 18:53 schreef RSH11 het volgende:
[..]
Bedoel je het downloaden of het openen van het programma?
Ben jij toevallig bezig met de bovenkant van de K? Ik was em namelijk ook aan het bijwerken en zag ineens dingen veranderenquote:Op dinsdag 19 september 2006 18:54 schreef Dagguzz het volgende:
Ik ga ook weer ff 100% bijwerken
Dat was ik.....quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:04 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ben jij toevallig bezig met de bovenkant van de K? Ik was em namelijk ook aan het bijwerken en zag ineens dingen veranderen
Ah, okquote:Op dinsdag 19 september 2006 19:05 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Dat was ik.....
Ik deed inkleuren.
!00% kwijt aan bovenkant O, bovenkant K en aan de stip van het uitroepteken.
Ik was met de F bezigquote:Op dinsdag 19 september 2006 19:04 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ben jij toevallig bezig met de bovenkant van de K? Ik was em namelijk ook aan het bijwerken en zag ineens dingen veranderen
Als ik dan weer voldoende inkt heb welquote:Op dinsdag 19 september 2006 21:20 schreef Dagguzz het volgende:
[..]
Ik was met de F bezigInkt weer op helaas, morgen weer verder
![]()
Morgen afspreken in de K ?![]()
100% is het meest betrouwbaarquote:Op dinsdag 19 september 2006 22:24 schreef mcintosh het volgende:
Ik vraag me af welke zoom stand het meest betrouwbaar is?
Soms zie je op 100% bekladding. Zoom je in, zie het het niet meer, en zoom je nog meer in zie je het weer wel...
Geen zin om iets te herstellen wat al hersteld is...
Probeer eens op www.drawball.nl/fok.php de tools te downloadenquote:Op dinsdag 19 september 2006 18:59 schreef Nuna het volgende:
[..]
Ehm, beideAls ik erop klik dan krijg ik 'The page cannot be found' te zien.
Probeer eens één van de rondjes (brush grootte) aan te klikken. Ik heb ook wel eens dat ik niet kan tekenen, en nadat ik een rondje heb aangeklikt lukt het wel weer.quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:08 schreef xFriendx het volgende:
Gister gebruikte ik voor het eerst die tool via www.drawball.nl/fok.php
Op een gegeven moment tijdens het tekenen van een vierkant ging mijn pen/veer heel raar doen en alle kanten op. Sindsdien kan ik niets meer kleuren. Als ik klik dan gebeurt er gewoon niets meer?
Iemand enig idee wat dit is?
That did the trickquote:Op dinsdag 19 september 2006 23:10 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Probeer eens één van de rondjes (brush grootte) aan te klikken. Ik heb ook wel eens dat ik niet kan tekenen, en nadat ik een rondje heb aangeklikt lukt het wel weer.
Ik zie niksquote:Op dinsdag 19 september 2006 23:31 schreef MissHobje het volgende:
OMG ze zijn de O gigantisch aan het verneuken
Ik zie idd ook niet echt iets bijzonders..quote:
Aah dankuquote:Op dinsdag 19 september 2006 22:31 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
Probeer eens op www.drawball.nl/fok.php de tools te downloaden![]()
Ik heb op het eind even 2 woordjes aan toegevoegdquote:Op woensdag 20 september 2006 08:03 schreef Nuna het volgende:
[..]
Aah danku
Edit: kijk eens rechts naast de F, een hele liefdes verklaring
quote:Op woensdag 20 september 2006 08:42 schreef -jos- het volgende:
[..]
Ik heb op het eind even 2 woordjes aan toegevoegd
ik heb het marry veranderd in dumpquote:Op woensdag 20 september 2006 08:03 schreef Nuna het volgende:
[..]
Aah danku
Edit: kijk eens rechts naast de F, een hele liefdes verklaring
Ik was al bezig geweest om hem terug te veranderen..quote:Op woensdag 20 september 2006 11:09 schreef Catbert het volgende:
Ben ik de enige die de huidige F gewoon lelijk vindt? Had de neiging hem terug te veranderen
Gelukkig kan je beter autorijden he ?quote:
Het komt er zo uit te zien:quote:Op woensdag 20 september 2006 13:55 schreef Smoved het volgende:
Weer ff 25% aan de K gedaan, snap alleen geen fuck van die "ruit" tool...
oeh wil ik ookquote:Op woensdag 20 september 2006 15:01 schreef Laura 2000 het volgende:
Ik krijg nu iets van 35 % per dag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |