Ja hoiquote:
Waarom ben jij altijd zo vroeg op ?quote:Op zaterdag 16 september 2006 07:40 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
Ja hoimaar geef je eens op voor de mister verkiezing
willen meer jongens zien
wehe
ja weet ik da, zit in mijn aard denk ik en moet straks gaan hockeyenquote:Op zaterdag 16 september 2006 07:47 schreef fvivif het volgende:
[..]
Waarom ben jij altijd zo vroeg op ?![]()
Ik ga zo naar werkquote:Op zaterdag 16 september 2006 07:50 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
ja weet ik da, zit in mijn aard denk ik en moet straks gaan hockeyendus fris op eej en lekker op je gemak aan doen
tis zaterdag
weeeeeeeekend
![]()
en waarom ben jij dan vroeg op?????? je zegt tegen mij van waarom ben jij ALTIJD vroeg op, dus als je mij vaak ziet zo vroeg ben jij ook wel een vroege vogel hoor
of heb je niog niet geslapen hihi
waar is jouw eerste foto genomen?? en geef je ff gelijk op voor mister Pubquote:
Eerste foto van me fobo bedoel je ?quote:Op zaterdag 16 september 2006 07:52 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
waar is jouw eerste foto genomen?? en geef je ff gelijk op voor mister Pub
ja bij die palmbomenquote:Op zaterdag 16 september 2006 07:53 schreef fvivif het volgende:
[..]
Eerste foto van me fobo bedoel je ?
ja maar dit is maar fok eejquote:Op zaterdag 16 september 2006 08:00 schreef Merel1808 het volgende:
Tis meer datk ook meedoe met Miss Overijssel, alsk daarmee in de volgende ronde kom mag ik niet meedoen aan andere wedstrijden![]()
Miss Overijssel???? hoe oud ben jij dan??? dan moet je toch zeker 18 zijn of niet???quote:Op zaterdag 16 september 2006 08:00 schreef Merel1808 het volgende:
Tis meer datk ook meedoe met Miss Overijssel, alsk daarmee in de volgende ronde kom mag ik niet meedoen aan andere wedstrijden![]()
Je moet 17 zijnquote:Op zaterdag 16 september 2006 08:05 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
Miss Overijssel???? hoe oud ben jij dan??? dan moet je toch zeker 18 zijn of niet???wel leuk, ik hoop dat je wint
want jij heb tenminste spontane foto's
sommige doen echt van die overdreven achtige model (kuch kuch) foto's erin zetten... maja Opgeven dan maar??
![]()
![]()
Succes iig en hou ons op de hoogtequote:Op zaterdag 16 september 2006 08:11 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Je moet 17 zijnOpgeven voor Miss PUB kan nog tot oktober ofzo, ik wacht nog eventjes af hoe het hiermee gaat
![]()
Doe ikquote:Op zaterdag 16 september 2006 08:19 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
Succes iig en hou ons op de hoogte![]()
![]()
Op curacao, Ja ik sta al in je lijstquote:Op zaterdag 16 september 2006 07:56 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
ja bij die palmbomen
heb je msn btw?
Omdat je geen kans maakt, vriend.quote:Op zaterdag 16 september 2006 12:20 schreef --Christiaan-- het volgende:
Zeg Frederique, waarom staat reageren in je fobo uit.
Omdat ze al genoeg heeft aan mij op msn.quote:Op zaterdag 16 september 2006 12:20 schreef --Christiaan-- het volgende:
Zeg Frederique, waarom staat reageren in je fobo uit.
lol hoor nou whahaha ik heb bijna 400 mensen op mijn msn hoor hihiquote:Op zaterdag 16 september 2006 14:22 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Omdat ze al genoeg heeft aan mij op msn.
quote:De einddatum voor het insturen van foto's is 12 oktober tot 12:00.
sjesis dan mogen ze wel ff opschietenquote:
nog een kleine maand, meestal komen de aanmeldingen een week van te vorenquote:Op zaterdag 16 september 2006 22:50 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
sjesis dan mogen ze wel ff opschieten![]()
![]()
Gaat goed komenquote:Op zaterdag 16 september 2006 23:05 schreef Frederiqueske het volgende:
wel ruig dan dat ik gewoon de eerste waswhehe van de dames dan
![]()
![]()
da hoop ik wel ja voel me daar nie zo op mijn gemak zo alleen whahahaquote:Op zaterdag 16 september 2006 23:07 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Gaat goed komenIk heb er iig goede hoop in
serieus?quote:Op zaterdag 16 september 2006 22:00 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
lol hoor nou whahaha ik heb bijna 400 mensen op mijn msn hoor hihi![]()
![]()
![]()
ja whehequote:
allemaal fabbersquote:Op zondag 17 september 2006 20:50 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
ja wheheheb er zelfs een keer 600 gehad, dat is het maximum want kon daarna niemand meer toevoegen. En toen heb ik er een hoop verwijderd
![]()
![]()
Mensen die niks meer zeiden of waar ik geen zin meer in had om mee te kleppenquote:
Sinds wanneer kan msn 600 contacts hebben. 180-200 is het max :Squote:Op zondag 17 september 2006 20:50 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
ja wheheheb er zelfs een keer 600 gehad, dat is het maximum want kon daarna niemand meer toevoegen. En toen heb ik er een hoop verwijderd
![]()
![]()
Schopje >>DIG / GOOGLE..quote:Op maandag 18 september 2006 09:07 schreef quickie1985 het volgende:
[..]
Sinds wanneer kan msn 600 contacts hebben. 180-200 is het max :S![]()
Dan loop je erg achter en heb je een ouwe msn hoor als jij er maar 200 kan zetten..................quote:Op maandag 18 september 2006 09:07 schreef quickie1985 het volgende:
[..]
Sinds wanneer kan msn 600 contacts hebben. 180-200 is het max :S![]()
Lees het topic eens: De Miss en Mister PUB verkiezing 2006!quote:Op maandag 18 september 2006 11:45 schreef eRrrrJeee het volgende:
hoe kan je stemmen?
dankquote:Op maandag 18 september 2006 11:47 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Lees het topic eens: De Miss en Mister PUB verkiezing 2006!
quote:Op woensdag 20 september 2006 09:12 schreef fvivif het volgende:
mag je ook huisdieren opgegeven ?
Keek ik per ongeluk even in het topic met de foto's van de miss/mister verkiezing, kom ik ineens een foto van jou tegen! klein wereldje, haha. Of je moet natuurlijk een dubbelganger hebben.quote:
Schrijven zich er ook poesjes in?quote:Op woensdag 20 september 2006 09:12 schreef fvivif het volgende:
mag je ook huisdieren opgegeven ?
Shizzle my dizzle Lizzle! ofnietquote:
Waarom zou dat een klein wereldje zijn? We zitten hier nog steeds in PUB, hoorquote:Op woensdag 20 september 2006 14:57 schreef Pluizel het volgende:
[..]
Keek ik per ongeluk even in het topic met de foto's van de miss/mister verkiezing, kom ik ineens een foto van jou tegen! klein wereldje, haha. Of je moet natuurlijk een dubbelganger hebben.![]()
in welk land zijn die foto's gemaakt?
ja maar ik kom hier nooit... ik heb me ooit eens geregistreerd omdat ik wat wilde opzoeken oid. dit is de eerste keer dat ik in pub kom, en dan kom ik meteen een foto van jou tegen (ik wist trouwens helemaal niet dat jij zo'n jummie wasbordje hadquote:Op woensdag 20 september 2006 17:01 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
Waarom zou dat een klein wereldje zijn? We zitten hier nog steeds in PUB, hoor
Zijn daar ook verkiezingen ?quote:Op woensdag 20 september 2006 10:29 schreef Dark_Angelus het volgende:
fvivif, in principe zijn er geen domme vragen maar je presteert het nu wel.
Voor je huisdieren ga je maar naar F&F
De einddatum voor het insturen van foto's is 12 oktober tot 12:00.quote:Op maandag 25 september 2006 22:08 schreef saaw het volgende:
ik wil me best opgeven maar heb even geen fotos ivm gecrashte laptop, moment geduld dus
tot wanneer kan je je inschrijven?
Je hebt vollop foto's in je fotoboekquote:Op maandag 25 september 2006 22:08 schreef saaw het volgende:
ik wil me best opgeven maar heb even geen fotos ivm gecrashte laptop, moment geduld dus
tot wanneer kan je je inschrijven?
hha de snoeperdquote:Op dinsdag 26 september 2006 20:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
Lies we gaan vrijdag wel foto's maken
als geen ander meisje zich opgeeft wel jaquote:Op dinsdag 26 september 2006 18:53 schreef eRrrrJeee het volgende:
jij wint vast kleintje
Jaja, ik heb al toegezegd om me op te geven, niet zo zeuren, komt nog welquote:Op woensdag 27 september 2006 06:58 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
als geen ander meisje zich opgeeft wel jais ook nie leuk
hop hop meld je aan
![]()
ja duurt allemaal veelste lang naar m'n zin whehe, jajaja ik ben ongeduldigquote:Op woensdag 27 september 2006 07:35 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Jaja, ik heb al toegezegd om me op te geven, niet zo zeuren, komt nog wel
Ik ga eerst nog eventjes bij zusje de vakantiefoto's ophalen, dan foto's uitkiezen, en dan misschien over een week stuur ik ze wel inquote:Op woensdag 27 september 2006 07:40 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
ja duurt allemaal veelste lang naar m'n zin whehe, jajaja ik ben ongeduldig![]()
schiet nou maar op whehe
EEN WEEK?????????????quote:Op woensdag 27 september 2006 07:41 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik ga eerst nog eventjes bij zusje de vakantiefoto's ophalen, dan foto's uitkiezen, en dan misschien over een week stuur ik ze wel in
Nou kom op gedraag je een beetje. Komt wel.quote:Op woensdag 27 september 2006 07:53 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
EEN WEEK?????????????let op hoor, komt niks van whehe
![]()
Onzin, je had al gewonnen op het moment datquote:Op dinsdag 26 september 2006 20:30 schreef liiszle het volgende:
ik moet nog steeeeds fotos maken
Je kan nog niet stemmen, lees het topic eens doorquote:Op woensdag 27 september 2006 10:59 schreef Norden_lights het volgende:
gewonnen?
my god, wat zijn de inzendingen toch ook weer grandioos
maar goed waar kan ik stemmen?
Groeten
Daar is je samenvatting: De Miss en Mister PUB verkiezing 2006!quote:Op woensdag 27 september 2006 11:03 schreef Norden_lights het volgende:
teveel junk mail ertussen
maar plaatje van Kiteless was wel leuk genoeg om te regeren
maar kun je korte samenvatting geven ijsmeis?
Groeten
Kunnen andere mensen hier op FOK goed antwoord opgevenquote:
Ik wacht rustig/ongeduldig je foto's afquote:Op woensdag 27 september 2006 12:40 schreef mstr het volgende:
[..]
Kunnen andere mensen hier op FOK goed antwoord opgeven
Maar ik moet even kieken of ik nog goede/leuke foto's heb.
Ze komen denk ik vanaaf / morgenquote:Op woensdag 27 september 2006 12:45 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik wacht rustig/ongeduldig je foto's af.
jaa ik doe mee bij de meisjes! even foto zoeken!quote:Op woensdag 27 september 2006 06:58 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
als geen ander meisje zich opgeeft wel jais ook nie leuk
hop hop meld je aan
![]()
Zoveel mogelijkquote:Op woensdag 27 september 2006 14:24 schreef Norden_lights het volgende:
'nou doen (Y)
alweer eentje er bij
hoeveel mensen dus hoeveel jongens en hoeveel meisje heb je nodig?
en wie weet hebben we een winnaar
Groeten
oo oke dus jij gaat je rokje dan ook ff showe, met jou zelf er in? of begrijp ik dat verkeerdquote:
Nee, ijsmeis is juryquote:Op woensdag 27 september 2006 14:29 schreef Norden_lights het volgende:
[..]
oo oke dus jij gaat je rokje dan ook ff showe, met jou zelf er in? of begrijp ik dat verkeerd![]()
denk wel dat daar mensen voor in zijn, dat ijsmeis mee doet toch?Groeten
oo oke neen die mag dan niet mee doenquote:
As stated before, ik ga deze week een keer foto's ophalen bij zusje, en daarna zie ik wel weer verderquote:Op woensdag 27 september 2006 14:33 schreef Norden_lights het volgende:
[..]
oo oke neen die mag dan niet mee doen
want dan wint die natuurlijk zeker weten
maar Merel al wat foto's uit de kast gehaald, van vakantie van je zus enz?
Groeten
ja precies bij je zusje jaquote:Op woensdag 27 september 2006 15:08 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
As stated before, ik ga deze week een keer foto's ophalen bij zusje, en daarna zie ik wel weer verder![]()
ja wat een R*k zeg. maar bij fast reply staan die symbolen er niet bijquote:Op woensdag 27 september 2006 15:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
SC'en doe je maar onderling. Ohja en msn smiley's werken hier ook niet
Neen het PM systeem gaat in de loop der tijd wel zijn intreden kennen maar dat heeft tijd nodig. Verder kan je het hier hebben over de verkiezingen en privé gesprekken over foto's en anders kan je gewoon over de mail / msn voeren. Einde mededeling.quote:Op woensdag 27 september 2006 15:37 schreef Norden_lights het volgende:
[..]
ja wat een R*k zeg. maar bij fast reply staan die symbolen er niet bij
dus ik moet maar wat gokken en dan is msn smillies makkelijker
ps je kunt toch geen berichten onderling sturen of wel?
Groeten
als je nou eens mod wordt...quote:Op woensdag 27 september 2006 15:37 schreef Norden_lights het volgende:
[..]
ja wat een R*k zeg. maar bij fast reply staan die symbolen er niet bij
dus ik moet maar wat gokken en dan is msn smillies makkelijker
ps je kunt toch geen berichten onderling sturen of wel?
Groeten
oo ja hehe begin ook al te huilen net als merelquote:
Tip: zet niet onder elke post "groeten" en gebruik eens leestekens als in punten, koma's e.d. Verhelpt een hoop frustraties.quote:Op woensdag 27 september 2006 19:17 schreef Norden_lights het volgende:
[..]
oo ja hehe begin ook al te huilen net als merel
ben hier net paar dagen en nu al mod worden
neen laten we maar niet doen
word het misschien nog een serieuse discussie ook
of er blijft er geen over
nou ja bedankt voor de aanmoediging
Groeten![]()
hehe dyslexie :pquote:Op woensdag 27 september 2006 20:25 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
Tip: zet niet onder elke post "groeten" en gebruik eens leestekens als in punten, koma's e.d. Verhelpt een hoop frustraties.
mrkanarie aka. mierenneuker.
Als je steeds de groetjes wilt doen, dan kan je dat in je ondertitel neer zetten. Dan staat het automatisch onder elk bericht.quote:Op woensdag 27 september 2006 20:50 schreef Norden_lights het volgende:
[..]
hehe dyslexie :p
dus ik zie niet zo snel zinnen, maar eerder verhalen
oo ja en de groetjes weg laten? nou voor deze keer
Komma's.quote:Op woensdag 27 september 2006 20:25 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
Tip: zet niet onder elke post "groeten" en gebruik eens leestekens als in punten, koma's e.d. Verhelpt een hoop frustraties.
mrkanarie aka. mierenneuker.
hoe doe je dat dan? dat aanzettenquote:Op woensdag 27 september 2006 21:14 schreef HuHu het volgende:
[..]
Als je steeds de groetjes wilt doen, dan kan je dat in je ondertitel neer zetten. Dan staat het automatisch onder elk bericht.
En de smilies in het reageervenster kan je aanklikken. Dan verschijnt de code automatisch in je bericht.
[..]
Komma's..
Na een smiley doe je geen punt, aap.quote:Op woensdag 27 september 2006 21:14 schreef HuHu het volgende:
[..]
Als je steeds de groetjes wilt doen, dan kan je dat in je ondertitel neer zetten. Dan staat het automatisch onder elk bericht.
En de smilies in het reageervenster kan je aanklikken. Dan verschijnt de code automatisch in je bericht.
[..]
Komma's..
Die regel kon ik niet terug vinden in het groene boekje.quote:Op woensdag 27 september 2006 21:24 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Na een smiley doe je geen punt, aap.
Thanks Huhuquote:Op woensdag 27 september 2006 21:27 schreef HuHu het volgende:
[..]
Die regel kon ik niet terug vinden in het groene boekje.
Sorry..
Het is HuHu.quote:Op woensdag 27 september 2006 21:29 schreef Norden_lights het volgende:
[..]
Thanks Huhu.
.
.
nou ja genoeg gezeurd. my god, mag toch ook wel wat vragen
Groetjes
wow, hoe groot zijn jou tenen? nou HuHu, respectquote:Op woensdag 27 september 2006 21:34 schreef HuHu het volgende:
[..]
Het is HuHu.
Met dubbel hoofdletter H en dubbel kleine letter u.
nou ja zet er een paar foto's op en laat iedereen mee stemmen,quote:Op donderdag 28 september 2006 00:38 schreef vrolijke-frits het volgende:
I'm too old for this shit!![]()
Zou wat zijn als ik Mister PUB zou worden![]()
Jaaaaa vind ik ook, opgeven jij whahahaquote:Op donderdag 28 september 2006 06:19 schreef Norden_lights het volgende:
[..]
nou ja zet er een paar foto's op en laat iedereen mee stemmen,
wie weet ben jij juist net wel mister PUB
mzzl
word het voor jou alleen maar makkelijker wou je zeggen?quote:Op donderdag 28 september 2006 06:51 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
Jaaaaa vind ik ook, opgeven jij whahaha![]()
ja en?quote:Op donderdag 28 september 2006 09:06 schreef Dark_Angelus het volgende:
Het is nog lang geen 12 oktober
Ik ben 19 jaar oud, post bijna nooit in PUB.quote:Op donderdag 28 september 2006 06:51 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
Jaaaaa vind ik ook, opgeven jij whahaha![]()
hoezo makkelijker voor mij?? nee ik wil gewoon meer deelnemers.quote:Op donderdag 28 september 2006 07:06 schreef Norden_lights het volgende:
[..]
word het voor jou alleen maar makkelijker wou je zeggen?
nou ik moet het nog zien
oo ja de ene is miss de ander mister
nou danwie weet word dat wel wat
nou nouquote:Op vrijdag 29 september 2006 06:24 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
hoezo makkelijker voor mij?? nee ik wil gewoon meer deelnemers.als je maar uit 2 jongens kan kiezen is niet leuk eej
ik wil wel keuze hebben whaha
![]()
Tis al 29 september, voor je het weet is het al 12 oktquote:Op vrijdag 29 september 2006 06:44 schreef Norden_lights het volgende:
[..]
nou nou![]()
al goed hoor
duurt ook nog ff volgens D A dus![]()
Nee, die mag je mailenquote:Op donderdag 28 september 2006 17:04 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik ben 19 jaar oud, post bijna nooit in PUB.
Maar misschien doe ik het wel gewoon. Moeten die foto's gewoon hier gepost worden?
tsssquote:Op vrijdag 29 september 2006 06:24 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
hoezo makkelijker voor mij?? nee ik wil gewoon meer deelnemers.als je maar uit 2 jongens kan kiezen is niet leuk eej
ik wil wel keuze hebben whaha
![]()
Zullen wij samen mee doen meis?quote:
Neequote:Op vrijdag 29 september 2006 11:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zullen wij samen mee doen meis?
Goed planquote:
Ik zag je!quote:Op vrijdag 29 september 2006 11:49 schreef B_BOY het volgende:
ik sta derook dus wil je je opgeilen met mij boven je bed. ga nmaar het foto topic en print me uit.
maar ik ben geen negerquote:Op vrijdag 29 september 2006 11:51 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik zag je!![]()
Maar ik heb al een hele mooie neger boven me bed
Gewoon doenquote:
Juryquote:Op zondag 1 oktober 2006 15:44 schreef Pizzakoppo het volgende:
is ijmeis al genomineerd?
Jajaja, ik had toch al gezegd dat mijn foto's nog wel zouden komen..quote:Op maandag 2 oktober 2006 10:03 schreef B_BOY het volgende:
weinig deelnemers dacht ik zo.... waar blijven al die mooie vrouwen waar we ons aan kunnen vergapen?
ja weet het ook niet B_BOYquote:Op maandag 2 oktober 2006 10:03 schreef B_BOY het volgende:
weinig deelnemers dacht ik zo.... waar blijven al die mooie vrouwen waar we ons aan kunnen vergapen?
Zou 'tquote:Op maandag 2 oktober 2006 13:04 schreef Kleine_Jelle het volgende:
[..]
Precies de juiste tijd (vandaag) om de winnende foto in te sturen!
Precies, dat moeten de meiden ook doen, wel zo eerlijkquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 13:27 schreef mrkanarie het volgende:
Waarom staan bijna alle mannelijke kandidaten er in de blote barst op?
Dat stond er tochquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 13:27 schreef mrkanarie het volgende:
Waarom staan bijna alle mannelijke kandidaten er in de blote barst op?
Hey gek, van mij wel.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 14:00 schreef Maikuuul het volgende:
Hey gek mag ik ook meedoen ?
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 14:00 schreef Maikuuul het volgende:
Hey gek mag ik ook meedoen ?
Hoezo nietquote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:04 schreef Dribbel_ het volgende:
schiet niet op met die verkiezingen he![]()
Dat was vorig jaar ook zo en toen is het ook goed gekomenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:22 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Muwoa niet zo veel aanmeldingen?
Okee mevrouwquote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:37 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat was vorig jaar ook zo en toen is het ook goed gekomen.
Bestaande foto's mogen ook meedoen hoorquote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:49 schreef liiszle het volgende:
kut. ik Moet nog steeds fotos maken.
maar ik ben ziek..
nja, dan maar niet meedoen
Je hebt nog een week, je blijft vast geen week ziekquote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:49 schreef liiszle het volgende:
kut. ik Moet nog steeds fotos maken.
maar ik ben ziek..
nja, dan maar niet meedoen
Liiszle wint met elke fotoquote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:01 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Bestaande foto's mogen ook meedoen hoorVolgens mij heb je er genoeg.
Maar dat moet je zelf weten.
eerst leuke maken/zoekenquote:
na t zijn oude gewordenquote:
We seequote:
Aandachtshoeren mogen niet toch?quote:Op zondag 8 oktober 2006 13:56 schreef Ayaxola het volgende:
Liiszle de mooisteDie gaat zeker winnen
![]()
Ik wilde ook al vragen of dat kon!quote:Op zondag 8 oktober 2006 13:38 schreef Chriz2k het volgende:
Mag je ook op die vriendin van -Marlii- stemmen?
oookquote:
Niet erg toch!? Iedereen maakt kansquote:Op zondag 8 oktober 2006 17:55 schreef Miss_S het volgende:
ook opgegeven ookal heb ik niet de typische PUB look
niet dat iemand kan winnen van Liiszle
Ik ook natuurlijkquote:
Als nou de users mochten stemmen, en je had die tietenfoto verstuurd had je zeker gewonnenquote:Op zondag 8 oktober 2006 17:55 schreef Miss_S het volgende:
wie zegt dat ik die niet gestuurd hebquote:Op zondag 8 oktober 2006 17:58 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Als nou de users mochten stemmen, en je had die tietenfoto verstuurd had je zeker gewonnen![]()
![]()
Ja, maar nu stemmen er maar een paar mensen, en die zijn gewoon objectief natuurlijk. (Lijkt mequote:Op zondag 8 oktober 2006 18:00 schreef Miss_S het volgende:
[..]
wie zegt dat ik die niet gestuurd heb
nee doe maar niet
Vieze fappert.quote:Op zondag 8 oktober 2006 18:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
Tieten foto's kunnen naar dark_Angelus@fok.nl
ja helemaal dacht dat die D_A nog wel wat fatsoen had maar jaquote:
haha, nouquote:Op zondag 8 oktober 2006 17:55 schreef Miss_S het volgende:
Ik ken er zeker 50.quote:Op zondag 8 oktober 2006 17:55 schreef Miss_S het volgende:
eerst zien te regelen, das nog lastig met toestemming.quote:Op zondag 8 oktober 2006 20:02 schreef Miss_S het volgende:
nou laat ze meedoen zou ik zeggen
dan kunnen we zien
Ze moeten dan ook wel zelf lid zijn van FOK!quote:Op zondag 8 oktober 2006 20:08 schreef Camplo het volgende:
[..]
eerst zien te regelen, das nog lastig met toestemming.
Wil je Salsagirl laten winnen?quote:Op zondag 8 oktober 2006 20:08 schreef Camplo het volgende:
[..]
eerst zien te regelen, das nog lastig met toestemming.
Doe jij eens mee dan *pets*quote:Op zondag 8 oktober 2006 21:10 schreef hardstyle_babbels het volgende:
mwaaa nog niet echt veel belangstelling, right?
Heb geen geschikte "mister" foto's...quote:
Zoals vorig jaarquote:Op zondag 8 oktober 2006 21:17 schreef Miss_S het volgende:
meeste zullen wel op het laatste moment zich aanmelden
Je kan niet stemmen.quote:Op zondag 8 oktober 2006 21:20 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Heb geen geschikte "mister" foto's...
Ben te lui om ze te maken...![]()
Ben sowieso geen mister!
Heb er eigenlijk ook niet veel belang bij!
![]()
Ik stem wel gewoon!![]()
Ow, je hebt een dubbele stemronde ofzoquote:Op zondag 8 oktober 2006 21:30 schreef ijsmeis het volgende:
Je kan nog niet stemmen nee. Over een kleine week dus wel.
Ik dacht na het lezen ook al, wat zeikt die gast!quote:Op zondag 8 oktober 2006 21:33 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ow, je hebt een dubbele stemronde ofzoIk snap het nu pas
![]()
Haha, ik dacht dat eerst alleen die crewleden mochten stemmen ofzo, tegen de vriendjespolitiekquote:Op zondag 8 oktober 2006 21:35 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Ik dacht na het lezen ook al, wat zeikt die gast!![]()
Altijd al zo geweestquote:Op zondag 8 oktober 2006 21:36 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Haha, ik dacht dat eerst alleen die crewleden mochten stemmen ofzo, tegen de vriendjespolitiekMaar nu gebeurd het dus beiden ofzo
![]()
We kunnen natuurlijk wat regelen als ik Mr. PUB wordt he.quote:Op maandag 9 oktober 2006 15:33 schreef Miss_S het volgende:
dan vind ik het wel zo eerlijk om eerst Miss PUB te kiezen en dat haar stem dan 50% mee telt
vrouwen gaan toch voor
quote:Op maandag 9 oktober 2006 15:21 schreef mrkanarie het volgende:
Kan het niet zo zijn dat je eerst de Mr. PUB uitkiest, en dat zijn stem dan voor 50% meetelt voor het bepalen van de Miss. Pub? Want het moet natuurlijk wel klikken tussen beiden.
H&Mquote:Op maandag 9 oktober 2006 16:23 schreef mrkanarie het volgende:
Kom maar met een voorstel.
spenky; heb je die trui bij de Jack & Jones gekocht? Dan heb ik dezelfde als jou.
mstr; is dat je pyamabroek?
* mrkanarie is het eens met jou.quote:Op maandag 9 oktober 2006 19:27 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
http://fotoboek.fok.nl/us(...)ijn%20trampoline.jpg
Boeiend.
de hockey mag uiteraard niet missen in het plaatje.quote:Op maandag 9 oktober 2006 21:25 schreef Ayaxola het volgende:
En mooie jacuzzi, en mooi huis, en mooie tuin, en mooi zwembad, maar verder geil ik er niet op.
Die heb ik al voor mij gereserveerd. Dúh!quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:09 schreef C2C het volgende:
maak ik nog een kans of niet
ik word anders mister pub met lisszle
???? hoezo denk je dat??????????quote:
ga is in je bed! het als al half 12 hoor!quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:29 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
???? hoezo denk je dat??????????![]()
ja en het word nog wel later ook hoorquote:Op maandag 9 oktober 2006 23:32 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
ga is in je bed! het als al half 12 hoor!
hup hup kleintje
Neem nu bijvoorbeeld alleen al het aantal vraagtekens in je post.quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:29 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
???? hoezo denk je dat??????????![]()
black trash jijquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Frederiqueske is wel lekker.
Oh, en de mr. PUB is hier.
Als je moe word van mijn posts dan lees je ze toch niet....quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:18 schreef BrauN het volgende:
[..]
Neem nu bijvoorbeeld alleen al het aantal vraagtekens in je post.
Rust straal je niet bepaald uit. Ik word eigenlijk een beetje moe van het lezen van jouw posts. Maar ik ben dan ook al best oud, dus misschien ligt het daar aan.
lalalala wooohoooquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 08:13 schreef Frederiqueske het volgende:
Nog een weekje lalalalala nog een weekje woohooik zie dat er al veel aanmeldingen zijn, nou, ik zal nie ver komen whehe
![]()
BRAUNquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 08:14 schreef BrauN het volgende:
[..]
lalalala wooohooowhehehehe
Nee hoor, je vertoont totaal geen verschijnselen van ADHD.
ik wist dat je dat zou zeggen dus ik deed dat expres zo druk whehequote:Op dinsdag 10 oktober 2006 08:14 schreef BrauN het volgende:
[..]
lalalala wooohooowhehehehe
Nee hoor, je vertoont totaal geen verschijnselen van ADHD.
De zaak van mijn ongezouten mening voorzien, wat anders.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 08:15 schreef Camplo het volgende:
[..]
BRAUN
HELD WAT DOE JIJ HIER
Ook al kritiek hiero?
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 08:19 schreef ijsmeis het volgende:
Ja, want anders eis ik dat je meedoet (hell, ik pleur je er zelf in!).
Jullie zijn allebei nog pubertjes dus dat kan best johquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:42 schreef B_BOY het volgende:
frederiekske is zeker mooi alleen wel beetje jong he,.
/edit of ben ik te oud?
ben ik nog een puber dan??quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:45 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Jullie zijn allebei nog pubertjes dus dat kan best joh
Ja ben je nogquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:51 schreef B_BOY het volgende:
[..]
ben ik nog een puber dan??
@ jajong.
en wie zij dat ik frederiek super bijzonder vind. ze is gewoon knap. en ja dat zijn er meer. tis echt niet dat ik me er gelijk hele weken op af ga lopen trekken.
en trouwens mbo-breezah met haar 13 zegt weer genoeg over jou
Wie heeft t over fredeririek ofzo? Ik niet hoor.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:51 schreef B_BOY het volgende:
[..]
ben ik nog een puber dan??
@ jajong.
en wie zij dat ik frederiek super bijzonder vind. ze is gewoon knap. en ja dat zijn er meer. tis echt niet dat ik me er gelijk hele weken op af ga lopen trekken. en trouwens mbo-breezah met haar 13 zegt weer genoeg over jou
Ik vind haar juist helemaal geen breezah, kan aan mij liggen, maar dan vind ik Frederiqske eerder een breezah. Lisszle is gewoon puurquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:47 schreef Jajong het volgende:
Waarom vindt iedereen Liiszelzelzle een lekker wijf? Dat is echt zo'n 13 in een dozijn ponylovende geblondeerde MBO-breezah
zeg kap eens met mij breezah noemen man, ik praat niet zo, ik doe niet zo en lust die troep niet eensquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:09 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
Ik vind haar juist helemaal geen breezah, kan aan mij liggen, maar dan vind ik Frederiqske eerder een breezah. Lisszle is gewoon puur![]()
Gefrustreerde puber dan.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:59 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
zeg kap eens met mij breezah noemen man, ik praat niet zo, ik doe niet zo en lust die troep niet eens![]()
Zoooo, jij bent stoerquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:59 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
zeg kap eens met mij breezah noemen man, ik praat niet zo, ik doe niet zo en lust die troep niet eens![]()
ja ikquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:47 schreef Jajong het volgende:
Waarom vindt iedereen Liiszelzelzle een lekker wijf? Dat is echt zo'n 13 in een dozijn ponylovende geblondeerde MBO-breezah
nee jij heb altijd veel te zeggen....quote:
hmm dan heeft tie toch op 1 ding na nog alles goed dan begrijp ikquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:33 schreef liiszle het volgende:
[..]
ja ikponys
doe Mbo, klopt dus ook nog eens.
alleen geblondeerd en Breezah heb je niet zo goed ingeschat.
jammer, volgende keer beter
als je goed leest zijn dat 2 dingen,quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:54 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
hmm dan heeft tie toch op 1 ding na nog alles goed dan begrijp ik
oh ja 2 ja zie ik, niet goed gelezen, SORRY *cencuur*quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:57 schreef liiszle het volgende:
[..]
als je goed leest zijn dat 2 dingen,
en wil je alsjeblieft een keer je mond houden.
te laat, ik had al gereageerd en dat je chago bent hoef je niet op mij af te reageren, dan kan je beter niets zeggen. nou dan gaan we nu weer gezellig verder met leuke berichtjes postenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:57 schreef liiszle het volgende:
[..]
als je goed leest zijn dat 2 dingen,
en wil je alsjeblieft een keer je mond houden.
-edit- ga alsjeblieft niet op mijn post in. ben chago
Net of het daarom draait, kutbreezahquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:51 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
nee jij heb altijd veel te zeggen....![]()
waarom zowizo hier een slowchat van maken.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:29 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
te laat, ik had al gereageerd en dat je chago bent hoef je niet op mij af te reageren, dan kan je beter niets zeggen. nou dan gaan we nu weer gezellig verder met leuke berichtjes postenIk ben ook wel eens chago, ik reageer me dan gewoon op mijn zus af whehe
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |