quote:Op woensdag 20 september 2006 09:12 schreef fvivif het volgende:
mag je ook huisdieren opgegeven ?
Keek ik per ongeluk even in het topic met de foto's van de miss/mister verkiezing, kom ik ineens een foto van jou tegen! klein wereldje, haha. Of je moet natuurlijk een dubbelganger hebben.quote:
Schrijven zich er ook poesjes in?quote:Op woensdag 20 september 2006 09:12 schreef fvivif het volgende:
mag je ook huisdieren opgegeven ?
Shizzle my dizzle Lizzle! ofnietquote:
Waarom zou dat een klein wereldje zijn? We zitten hier nog steeds in PUB, hoorquote:Op woensdag 20 september 2006 14:57 schreef Pluizel het volgende:
[..]
Keek ik per ongeluk even in het topic met de foto's van de miss/mister verkiezing, kom ik ineens een foto van jou tegen! klein wereldje, haha. Of je moet natuurlijk een dubbelganger hebben.![]()
in welk land zijn die foto's gemaakt?
ja maar ik kom hier nooit... ik heb me ooit eens geregistreerd omdat ik wat wilde opzoeken oid. dit is de eerste keer dat ik in pub kom, en dan kom ik meteen een foto van jou tegen (ik wist trouwens helemaal niet dat jij zo'n jummie wasbordje hadquote:Op woensdag 20 september 2006 17:01 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
Waarom zou dat een klein wereldje zijn? We zitten hier nog steeds in PUB, hoor
Zijn daar ook verkiezingen ?quote:Op woensdag 20 september 2006 10:29 schreef Dark_Angelus het volgende:
fvivif, in principe zijn er geen domme vragen maar je presteert het nu wel.
Voor je huisdieren ga je maar naar F&F
De einddatum voor het insturen van foto's is 12 oktober tot 12:00.quote:Op maandag 25 september 2006 22:08 schreef saaw het volgende:
ik wil me best opgeven maar heb even geen fotos ivm gecrashte laptop, moment geduld dus
tot wanneer kan je je inschrijven?
Je hebt vollop foto's in je fotoboekquote:Op maandag 25 september 2006 22:08 schreef saaw het volgende:
ik wil me best opgeven maar heb even geen fotos ivm gecrashte laptop, moment geduld dus
tot wanneer kan je je inschrijven?
hha de snoeperdquote:Op dinsdag 26 september 2006 20:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
Lies we gaan vrijdag wel foto's maken
als geen ander meisje zich opgeeft wel jaquote:Op dinsdag 26 september 2006 18:53 schreef eRrrrJeee het volgende:
jij wint vast kleintje
Jaja, ik heb al toegezegd om me op te geven, niet zo zeuren, komt nog welquote:Op woensdag 27 september 2006 06:58 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
als geen ander meisje zich opgeeft wel jais ook nie leuk
hop hop meld je aan
![]()
ja duurt allemaal veelste lang naar m'n zin whehe, jajaja ik ben ongeduldigquote:Op woensdag 27 september 2006 07:35 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Jaja, ik heb al toegezegd om me op te geven, niet zo zeuren, komt nog wel
Ik ga eerst nog eventjes bij zusje de vakantiefoto's ophalen, dan foto's uitkiezen, en dan misschien over een week stuur ik ze wel inquote:Op woensdag 27 september 2006 07:40 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
ja duurt allemaal veelste lang naar m'n zin whehe, jajaja ik ben ongeduldig![]()
schiet nou maar op whehe
EEN WEEK?????????????quote:Op woensdag 27 september 2006 07:41 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik ga eerst nog eventjes bij zusje de vakantiefoto's ophalen, dan foto's uitkiezen, en dan misschien over een week stuur ik ze wel in
Nou kom op gedraag je een beetje. Komt wel.quote:Op woensdag 27 september 2006 07:53 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
EEN WEEK?????????????let op hoor, komt niks van whehe
![]()
Onzin, je had al gewonnen op het moment datquote:Op dinsdag 26 september 2006 20:30 schreef liiszle het volgende:
ik moet nog steeeeds fotos maken
Je kan nog niet stemmen, lees het topic eens doorquote:Op woensdag 27 september 2006 10:59 schreef Norden_lights het volgende:
gewonnen?
my god, wat zijn de inzendingen toch ook weer grandioos
maar goed waar kan ik stemmen?
Groeten
Daar is je samenvatting: De Miss en Mister PUB verkiezing 2006!quote:Op woensdag 27 september 2006 11:03 schreef Norden_lights het volgende:
teveel junk mail ertussen
maar plaatje van Kiteless was wel leuk genoeg om te regeren
maar kun je korte samenvatting geven ijsmeis?
Groeten
Kunnen andere mensen hier op FOK goed antwoord opgevenquote:
Ik wacht rustig/ongeduldig je foto's afquote:Op woensdag 27 september 2006 12:40 schreef mstr het volgende:
[..]
Kunnen andere mensen hier op FOK goed antwoord opgeven
Maar ik moet even kieken of ik nog goede/leuke foto's heb.
Ze komen denk ik vanaaf / morgenquote:Op woensdag 27 september 2006 12:45 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik wacht rustig/ongeduldig je foto's af.
jaa ik doe mee bij de meisjes! even foto zoeken!quote:Op woensdag 27 september 2006 06:58 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
als geen ander meisje zich opgeeft wel jais ook nie leuk
hop hop meld je aan
![]()
Zoveel mogelijkquote:Op woensdag 27 september 2006 14:24 schreef Norden_lights het volgende:
'nou doen (Y)
alweer eentje er bij
hoeveel mensen dus hoeveel jongens en hoeveel meisje heb je nodig?
en wie weet hebben we een winnaar
Groeten
oo oke dus jij gaat je rokje dan ook ff showe, met jou zelf er in? of begrijp ik dat verkeerdquote:
Nee, ijsmeis is juryquote:Op woensdag 27 september 2006 14:29 schreef Norden_lights het volgende:
[..]
oo oke dus jij gaat je rokje dan ook ff showe, met jou zelf er in? of begrijp ik dat verkeerd![]()
denk wel dat daar mensen voor in zijn, dat ijsmeis mee doet toch?Groeten
oo oke neen die mag dan niet mee doenquote:
As stated before, ik ga deze week een keer foto's ophalen bij zusje, en daarna zie ik wel weer verderquote:Op woensdag 27 september 2006 14:33 schreef Norden_lights het volgende:
[..]
oo oke neen die mag dan niet mee doen
want dan wint die natuurlijk zeker weten
maar Merel al wat foto's uit de kast gehaald, van vakantie van je zus enz?
Groeten
ja precies bij je zusje jaquote:Op woensdag 27 september 2006 15:08 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
As stated before, ik ga deze week een keer foto's ophalen bij zusje, en daarna zie ik wel weer verder![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |