* mrkanarie is het eens met jou.quote:Op maandag 9 oktober 2006 19:27 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
http://fotoboek.fok.nl/us(...)ijn%20trampoline.jpg
Boeiend.
de hockey mag uiteraard niet missen in het plaatje.quote:Op maandag 9 oktober 2006 21:25 schreef Ayaxola het volgende:
En mooie jacuzzi, en mooi huis, en mooie tuin, en mooi zwembad, maar verder geil ik er niet op.
Die heb ik al voor mij gereserveerd. Dúh!quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:09 schreef C2C het volgende:
maak ik nog een kans of niet
ik word anders mister pub met lisszle
???? hoezo denk je dat??????????quote:
ga is in je bed! het als al half 12 hoor!quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:29 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
???? hoezo denk je dat??????????![]()
ja en het word nog wel later ook hoorquote:Op maandag 9 oktober 2006 23:32 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
ga is in je bed! het als al half 12 hoor!
hup hup kleintje
Neem nu bijvoorbeeld alleen al het aantal vraagtekens in je post.quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:29 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
???? hoezo denk je dat??????????![]()
black trash jijquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Frederiqueske is wel lekker.
Oh, en de mr. PUB is hier.
Als je moe word van mijn posts dan lees je ze toch niet....quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:18 schreef BrauN het volgende:
[..]
Neem nu bijvoorbeeld alleen al het aantal vraagtekens in je post.
Rust straal je niet bepaald uit. Ik word eigenlijk een beetje moe van het lezen van jouw posts. Maar ik ben dan ook al best oud, dus misschien ligt het daar aan.
lalalala wooohoooquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 08:13 schreef Frederiqueske het volgende:
Nog een weekje lalalalala nog een weekje woohooik zie dat er al veel aanmeldingen zijn, nou, ik zal nie ver komen whehe
![]()
BRAUNquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 08:14 schreef BrauN het volgende:
[..]
lalalala wooohooowhehehehe
Nee hoor, je vertoont totaal geen verschijnselen van ADHD.
ik wist dat je dat zou zeggen dus ik deed dat expres zo druk whehequote:Op dinsdag 10 oktober 2006 08:14 schreef BrauN het volgende:
[..]
lalalala wooohooowhehehehe
Nee hoor, je vertoont totaal geen verschijnselen van ADHD.
De zaak van mijn ongezouten mening voorzien, wat anders.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 08:15 schreef Camplo het volgende:
[..]
BRAUN
HELD WAT DOE JIJ HIER
Ook al kritiek hiero?
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 08:19 schreef ijsmeis het volgende:
Ja, want anders eis ik dat je meedoet (hell, ik pleur je er zelf in!).
Jullie zijn allebei nog pubertjes dus dat kan best johquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:42 schreef B_BOY het volgende:
frederiekske is zeker mooi alleen wel beetje jong he,.
/edit of ben ik te oud?
ben ik nog een puber dan??quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:45 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Jullie zijn allebei nog pubertjes dus dat kan best joh
Ja ben je nogquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:51 schreef B_BOY het volgende:
[..]
ben ik nog een puber dan??
@ jajong.
en wie zij dat ik frederiek super bijzonder vind. ze is gewoon knap. en ja dat zijn er meer. tis echt niet dat ik me er gelijk hele weken op af ga lopen trekken.
en trouwens mbo-breezah met haar 13 zegt weer genoeg over jou
Wie heeft t over fredeririek ofzo? Ik niet hoor.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:51 schreef B_BOY het volgende:
[..]
ben ik nog een puber dan??
@ jajong.
en wie zij dat ik frederiek super bijzonder vind. ze is gewoon knap. en ja dat zijn er meer. tis echt niet dat ik me er gelijk hele weken op af ga lopen trekken. en trouwens mbo-breezah met haar 13 zegt weer genoeg over jou
Ik vind haar juist helemaal geen breezah, kan aan mij liggen, maar dan vind ik Frederiqske eerder een breezah. Lisszle is gewoon puurquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:47 schreef Jajong het volgende:
Waarom vindt iedereen Liiszelzelzle een lekker wijf? Dat is echt zo'n 13 in een dozijn ponylovende geblondeerde MBO-breezah
zeg kap eens met mij breezah noemen man, ik praat niet zo, ik doe niet zo en lust die troep niet eensquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:09 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
Ik vind haar juist helemaal geen breezah, kan aan mij liggen, maar dan vind ik Frederiqske eerder een breezah. Lisszle is gewoon puur![]()
Gefrustreerde puber dan.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:59 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
zeg kap eens met mij breezah noemen man, ik praat niet zo, ik doe niet zo en lust die troep niet eens![]()
Zoooo, jij bent stoerquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:59 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
zeg kap eens met mij breezah noemen man, ik praat niet zo, ik doe niet zo en lust die troep niet eens![]()
ja ikquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:47 schreef Jajong het volgende:
Waarom vindt iedereen Liiszelzelzle een lekker wijf? Dat is echt zo'n 13 in een dozijn ponylovende geblondeerde MBO-breezah
nee jij heb altijd veel te zeggen....quote:
hmm dan heeft tie toch op 1 ding na nog alles goed dan begrijp ikquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:33 schreef liiszle het volgende:
[..]
ja ikponys
doe Mbo, klopt dus ook nog eens.
alleen geblondeerd en Breezah heb je niet zo goed ingeschat.
jammer, volgende keer beter
als je goed leest zijn dat 2 dingen,quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:54 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
hmm dan heeft tie toch op 1 ding na nog alles goed dan begrijp ik
oh ja 2 ja zie ik, niet goed gelezen, SORRY *cencuur*quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:57 schreef liiszle het volgende:
[..]
als je goed leest zijn dat 2 dingen,
en wil je alsjeblieft een keer je mond houden.
te laat, ik had al gereageerd en dat je chago bent hoef je niet op mij af te reageren, dan kan je beter niets zeggen. nou dan gaan we nu weer gezellig verder met leuke berichtjes postenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:57 schreef liiszle het volgende:
[..]
als je goed leest zijn dat 2 dingen,
en wil je alsjeblieft een keer je mond houden.
-edit- ga alsjeblieft niet op mijn post in. ben chago
Net of het daarom draait, kutbreezahquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:51 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
nee jij heb altijd veel te zeggen....![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |