Ik ook natuurlijkquote:
Als nou de users mochten stemmen, en je had die tietenfoto verstuurd had je zeker gewonnenquote:Op zondag 8 oktober 2006 17:55 schreef Miss_S het volgende:
ook opgegeven ookal heb ik niet de typische PUB look
niet dat iemand kan winnen van Liiszle
wie zegt dat ik die niet gestuurd hebquote:Op zondag 8 oktober 2006 17:58 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Als nou de users mochten stemmen, en je had die tietenfoto verstuurd had je zeker gewonnen![]()
![]()
Ja, maar nu stemmen er maar een paar mensen, en die zijn gewoon objectief natuurlijk. (Lijkt mequote:Op zondag 8 oktober 2006 18:00 schreef Miss_S het volgende:
[..]
wie zegt dat ik die niet gestuurd heb
nee doe maar niet
Vieze fappert.quote:Op zondag 8 oktober 2006 18:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
Tieten foto's kunnen naar dark_Angelus@fok.nl
ja helemaal dacht dat die D_A nog wel wat fatsoen had maar jaquote:
haha, nouquote:Op zondag 8 oktober 2006 17:55 schreef Miss_S het volgende:
Ik ken er zeker 50.quote:Op zondag 8 oktober 2006 17:55 schreef Miss_S het volgende:
eerst zien te regelen, das nog lastig met toestemming.quote:Op zondag 8 oktober 2006 20:02 schreef Miss_S het volgende:
nou laat ze meedoen zou ik zeggen
dan kunnen we zien
Ze moeten dan ook wel zelf lid zijn van FOK!quote:Op zondag 8 oktober 2006 20:08 schreef Camplo het volgende:
[..]
eerst zien te regelen, das nog lastig met toestemming.
Wil je Salsagirl laten winnen?quote:Op zondag 8 oktober 2006 20:08 schreef Camplo het volgende:
[..]
eerst zien te regelen, das nog lastig met toestemming.
Doe jij eens mee dan *pets*quote:Op zondag 8 oktober 2006 21:10 schreef hardstyle_babbels het volgende:
mwaaa nog niet echt veel belangstelling, right?
Heb geen geschikte "mister" foto's...quote:
Zoals vorig jaarquote:Op zondag 8 oktober 2006 21:17 schreef Miss_S het volgende:
meeste zullen wel op het laatste moment zich aanmelden
Je kan niet stemmen.quote:Op zondag 8 oktober 2006 21:20 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Heb geen geschikte "mister" foto's...
Ben te lui om ze te maken...![]()
Ben sowieso geen mister!
Heb er eigenlijk ook niet veel belang bij!
![]()
Ik stem wel gewoon!![]()
Ow, je hebt een dubbele stemronde ofzoquote:Op zondag 8 oktober 2006 21:30 schreef ijsmeis het volgende:
Je kan nog niet stemmen nee. Over een kleine week dus wel.
Ik dacht na het lezen ook al, wat zeikt die gast!quote:Op zondag 8 oktober 2006 21:33 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ow, je hebt een dubbele stemronde ofzoIk snap het nu pas
![]()
Haha, ik dacht dat eerst alleen die crewleden mochten stemmen ofzo, tegen de vriendjespolitiekquote:Op zondag 8 oktober 2006 21:35 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Ik dacht na het lezen ook al, wat zeikt die gast!![]()
Altijd al zo geweestquote:Op zondag 8 oktober 2006 21:36 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Haha, ik dacht dat eerst alleen die crewleden mochten stemmen ofzo, tegen de vriendjespolitiekMaar nu gebeurd het dus beiden ofzo
![]()
We kunnen natuurlijk wat regelen als ik Mr. PUB wordt he.quote:Op maandag 9 oktober 2006 15:33 schreef Miss_S het volgende:
dan vind ik het wel zo eerlijk om eerst Miss PUB te kiezen en dat haar stem dan 50% mee telt
vrouwen gaan toch voor
quote:Op maandag 9 oktober 2006 15:21 schreef mrkanarie het volgende:
Kan het niet zo zijn dat je eerst de Mr. PUB uitkiest, en dat zijn stem dan voor 50% meetelt voor het bepalen van de Miss. Pub? Want het moet natuurlijk wel klikken tussen beiden.
H&Mquote:Op maandag 9 oktober 2006 16:23 schreef mrkanarie het volgende:
Kom maar met een voorstel.
spenky; heb je die trui bij de Jack & Jones gekocht? Dan heb ik dezelfde als jou.
mstr; is dat je pyamabroek?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |