Jaja, ik heb al toegezegd om me op te geven, niet zo zeuren, komt nog welquote:Op woensdag 27 september 2006 06:58 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
als geen ander meisje zich opgeeft wel jais ook nie leuk
hop hop meld je aan
![]()
ja duurt allemaal veelste lang naar m'n zin whehe, jajaja ik ben ongeduldigquote:Op woensdag 27 september 2006 07:35 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Jaja, ik heb al toegezegd om me op te geven, niet zo zeuren, komt nog wel
Ik ga eerst nog eventjes bij zusje de vakantiefoto's ophalen, dan foto's uitkiezen, en dan misschien over een week stuur ik ze wel inquote:Op woensdag 27 september 2006 07:40 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
ja duurt allemaal veelste lang naar m'n zin whehe, jajaja ik ben ongeduldig![]()
schiet nou maar op whehe
EEN WEEK?????????????quote:Op woensdag 27 september 2006 07:41 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik ga eerst nog eventjes bij zusje de vakantiefoto's ophalen, dan foto's uitkiezen, en dan misschien over een week stuur ik ze wel in
Nou kom op gedraag je een beetje. Komt wel.quote:Op woensdag 27 september 2006 07:53 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
EEN WEEK?????????????let op hoor, komt niks van whehe
![]()
Onzin, je had al gewonnen op het moment datquote:Op dinsdag 26 september 2006 20:30 schreef liiszle het volgende:
ik moet nog steeeeds fotos maken
Je kan nog niet stemmen, lees het topic eens doorquote:Op woensdag 27 september 2006 10:59 schreef Norden_lights het volgende:
gewonnen?
my god, wat zijn de inzendingen toch ook weer grandioos
maar goed waar kan ik stemmen?
Groeten
Daar is je samenvatting: De Miss en Mister PUB verkiezing 2006!quote:Op woensdag 27 september 2006 11:03 schreef Norden_lights het volgende:
teveel junk mail ertussen
maar plaatje van Kiteless was wel leuk genoeg om te regeren
maar kun je korte samenvatting geven ijsmeis?
Groeten
Kunnen andere mensen hier op FOK goed antwoord opgevenquote:
Ik wacht rustig/ongeduldig je foto's afquote:Op woensdag 27 september 2006 12:40 schreef mstr het volgende:
[..]
Kunnen andere mensen hier op FOK goed antwoord opgeven
Maar ik moet even kieken of ik nog goede/leuke foto's heb.
Ze komen denk ik vanaaf / morgenquote:Op woensdag 27 september 2006 12:45 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik wacht rustig/ongeduldig je foto's af.
jaa ik doe mee bij de meisjes! even foto zoeken!quote:Op woensdag 27 september 2006 06:58 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
als geen ander meisje zich opgeeft wel jais ook nie leuk
hop hop meld je aan
![]()
Zoveel mogelijkquote:Op woensdag 27 september 2006 14:24 schreef Norden_lights het volgende:
'nou doen (Y)
alweer eentje er bij
hoeveel mensen dus hoeveel jongens en hoeveel meisje heb je nodig?
en wie weet hebben we een winnaar
Groeten
oo oke dus jij gaat je rokje dan ook ff showe, met jou zelf er in? of begrijp ik dat verkeerdquote:
Nee, ijsmeis is juryquote:Op woensdag 27 september 2006 14:29 schreef Norden_lights het volgende:
[..]
oo oke dus jij gaat je rokje dan ook ff showe, met jou zelf er in? of begrijp ik dat verkeerd![]()
denk wel dat daar mensen voor in zijn, dat ijsmeis mee doet toch?Groeten
oo oke neen die mag dan niet mee doenquote:
As stated before, ik ga deze week een keer foto's ophalen bij zusje, en daarna zie ik wel weer verderquote:Op woensdag 27 september 2006 14:33 schreef Norden_lights het volgende:
[..]
oo oke neen die mag dan niet mee doen
want dan wint die natuurlijk zeker weten
maar Merel al wat foto's uit de kast gehaald, van vakantie van je zus enz?
Groeten
ja precies bij je zusje jaquote:Op woensdag 27 september 2006 15:08 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
As stated before, ik ga deze week een keer foto's ophalen bij zusje, en daarna zie ik wel weer verder![]()
ja wat een R*k zeg. maar bij fast reply staan die symbolen er niet bijquote:Op woensdag 27 september 2006 15:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
SC'en doe je maar onderling. Ohja en msn smiley's werken hier ook niet
Neen het PM systeem gaat in de loop der tijd wel zijn intreden kennen maar dat heeft tijd nodig. Verder kan je het hier hebben over de verkiezingen en privé gesprekken over foto's en anders kan je gewoon over de mail / msn voeren. Einde mededeling.quote:Op woensdag 27 september 2006 15:37 schreef Norden_lights het volgende:
[..]
ja wat een R*k zeg. maar bij fast reply staan die symbolen er niet bij
dus ik moet maar wat gokken en dan is msn smillies makkelijker
ps je kunt toch geen berichten onderling sturen of wel?
Groeten
als je nou eens mod wordt...quote:Op woensdag 27 september 2006 15:37 schreef Norden_lights het volgende:
[..]
ja wat een R*k zeg. maar bij fast reply staan die symbolen er niet bij
dus ik moet maar wat gokken en dan is msn smillies makkelijker
ps je kunt toch geen berichten onderling sturen of wel?
Groeten
oo ja hehe begin ook al te huilen net als merelquote:
Tip: zet niet onder elke post "groeten" en gebruik eens leestekens als in punten, koma's e.d. Verhelpt een hoop frustraties.quote:Op woensdag 27 september 2006 19:17 schreef Norden_lights het volgende:
[..]
oo ja hehe begin ook al te huilen net als merel
ben hier net paar dagen en nu al mod worden
neen laten we maar niet doen
word het misschien nog een serieuse discussie ook
of er blijft er geen over
nou ja bedankt voor de aanmoediging
Groeten![]()
hehe dyslexie :pquote:Op woensdag 27 september 2006 20:25 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
Tip: zet niet onder elke post "groeten" en gebruik eens leestekens als in punten, koma's e.d. Verhelpt een hoop frustraties.
mrkanarie aka. mierenneuker.
Als je steeds de groetjes wilt doen, dan kan je dat in je ondertitel neer zetten. Dan staat het automatisch onder elk bericht.quote:Op woensdag 27 september 2006 20:50 schreef Norden_lights het volgende:
[..]
hehe dyslexie :p
dus ik zie niet zo snel zinnen, maar eerder verhalen
oo ja en de groetjes weg laten? nou voor deze keer
Komma's.quote:Op woensdag 27 september 2006 20:25 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
Tip: zet niet onder elke post "groeten" en gebruik eens leestekens als in punten, koma's e.d. Verhelpt een hoop frustraties.
mrkanarie aka. mierenneuker.
hoe doe je dat dan? dat aanzettenquote:Op woensdag 27 september 2006 21:14 schreef HuHu het volgende:
[..]
Als je steeds de groetjes wilt doen, dan kan je dat in je ondertitel neer zetten. Dan staat het automatisch onder elk bericht.
En de smilies in het reageervenster kan je aanklikken. Dan verschijnt de code automatisch in je bericht.
[..]
Komma's..
Na een smiley doe je geen punt, aap.quote:Op woensdag 27 september 2006 21:14 schreef HuHu het volgende:
[..]
Als je steeds de groetjes wilt doen, dan kan je dat in je ondertitel neer zetten. Dan staat het automatisch onder elk bericht.
En de smilies in het reageervenster kan je aanklikken. Dan verschijnt de code automatisch in je bericht.
[..]
Komma's..
Die regel kon ik niet terug vinden in het groene boekje.quote:Op woensdag 27 september 2006 21:24 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Na een smiley doe je geen punt, aap.
Thanks Huhuquote:Op woensdag 27 september 2006 21:27 schreef HuHu het volgende:
[..]
Die regel kon ik niet terug vinden in het groene boekje.
Sorry..
Het is HuHu.quote:Op woensdag 27 september 2006 21:29 schreef Norden_lights het volgende:
[..]
Thanks Huhu.
.
.
nou ja genoeg gezeurd. my god, mag toch ook wel wat vragen
Groetjes
wow, hoe groot zijn jou tenen? nou HuHu, respectquote:Op woensdag 27 september 2006 21:34 schreef HuHu het volgende:
[..]
Het is HuHu.
Met dubbel hoofdletter H en dubbel kleine letter u.
nou ja zet er een paar foto's op en laat iedereen mee stemmen,quote:Op donderdag 28 september 2006 00:38 schreef vrolijke-frits het volgende:
I'm too old for this shit!![]()
Zou wat zijn als ik Mister PUB zou worden![]()
Jaaaaa vind ik ook, opgeven jij whahahaquote:Op donderdag 28 september 2006 06:19 schreef Norden_lights het volgende:
[..]
nou ja zet er een paar foto's op en laat iedereen mee stemmen,
wie weet ben jij juist net wel mister PUB
mzzl
word het voor jou alleen maar makkelijker wou je zeggen?quote:Op donderdag 28 september 2006 06:51 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
Jaaaaa vind ik ook, opgeven jij whahaha![]()
ja en?quote:Op donderdag 28 september 2006 09:06 schreef Dark_Angelus het volgende:
Het is nog lang geen 12 oktober
Ik ben 19 jaar oud, post bijna nooit in PUB.quote:Op donderdag 28 september 2006 06:51 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
Jaaaaa vind ik ook, opgeven jij whahaha![]()
hoezo makkelijker voor mij?? nee ik wil gewoon meer deelnemers.quote:Op donderdag 28 september 2006 07:06 schreef Norden_lights het volgende:
[..]
word het voor jou alleen maar makkelijker wou je zeggen?
nou ik moet het nog zien
oo ja de ene is miss de ander mister
nou danwie weet word dat wel wat
nou nouquote:Op vrijdag 29 september 2006 06:24 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
hoezo makkelijker voor mij?? nee ik wil gewoon meer deelnemers.als je maar uit 2 jongens kan kiezen is niet leuk eej
ik wil wel keuze hebben whaha
![]()
Tis al 29 september, voor je het weet is het al 12 oktquote:Op vrijdag 29 september 2006 06:44 schreef Norden_lights het volgende:
[..]
nou nou![]()
al goed hoor
duurt ook nog ff volgens D A dus![]()
Nee, die mag je mailenquote:Op donderdag 28 september 2006 17:04 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik ben 19 jaar oud, post bijna nooit in PUB.
Maar misschien doe ik het wel gewoon. Moeten die foto's gewoon hier gepost worden?
tsssquote:Op vrijdag 29 september 2006 06:24 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
hoezo makkelijker voor mij?? nee ik wil gewoon meer deelnemers.als je maar uit 2 jongens kan kiezen is niet leuk eej
ik wil wel keuze hebben whaha
![]()
Zullen wij samen mee doen meis?quote:
Neequote:Op vrijdag 29 september 2006 11:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zullen wij samen mee doen meis?
Goed planquote:
Ik zag je!quote:Op vrijdag 29 september 2006 11:49 schreef B_BOY het volgende:
ik sta derook dus wil je je opgeilen met mij boven je bed. ga nmaar het foto topic en print me uit.
maar ik ben geen negerquote:Op vrijdag 29 september 2006 11:51 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik zag je!![]()
Maar ik heb al een hele mooie neger boven me bed
Gewoon doenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |