Ja hoiquote:
Waarom ben jij altijd zo vroeg op ?quote:Op zaterdag 16 september 2006 07:40 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
Ja hoimaar geef je eens op voor de mister verkiezing
willen meer jongens zien
wehe
ja weet ik da, zit in mijn aard denk ik en moet straks gaan hockeyenquote:Op zaterdag 16 september 2006 07:47 schreef fvivif het volgende:
[..]
Waarom ben jij altijd zo vroeg op ?![]()
Ik ga zo naar werkquote:Op zaterdag 16 september 2006 07:50 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
ja weet ik da, zit in mijn aard denk ik en moet straks gaan hockeyendus fris op eej en lekker op je gemak aan doen
tis zaterdag
weeeeeeeekend
![]()
en waarom ben jij dan vroeg op?????? je zegt tegen mij van waarom ben jij ALTIJD vroeg op, dus als je mij vaak ziet zo vroeg ben jij ook wel een vroege vogel hoor
of heb je niog niet geslapen hihi
waar is jouw eerste foto genomen?? en geef je ff gelijk op voor mister Pubquote:
Eerste foto van me fobo bedoel je ?quote:Op zaterdag 16 september 2006 07:52 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
waar is jouw eerste foto genomen?? en geef je ff gelijk op voor mister Pub
ja bij die palmbomenquote:Op zaterdag 16 september 2006 07:53 schreef fvivif het volgende:
[..]
Eerste foto van me fobo bedoel je ?
ja maar dit is maar fok eejquote:Op zaterdag 16 september 2006 08:00 schreef Merel1808 het volgende:
Tis meer datk ook meedoe met Miss Overijssel, alsk daarmee in de volgende ronde kom mag ik niet meedoen aan andere wedstrijden![]()
Miss Overijssel???? hoe oud ben jij dan??? dan moet je toch zeker 18 zijn of niet???quote:Op zaterdag 16 september 2006 08:00 schreef Merel1808 het volgende:
Tis meer datk ook meedoe met Miss Overijssel, alsk daarmee in de volgende ronde kom mag ik niet meedoen aan andere wedstrijden![]()
Je moet 17 zijnquote:Op zaterdag 16 september 2006 08:05 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
Miss Overijssel???? hoe oud ben jij dan??? dan moet je toch zeker 18 zijn of niet???wel leuk, ik hoop dat je wint
want jij heb tenminste spontane foto's
sommige doen echt van die overdreven achtige model (kuch kuch) foto's erin zetten... maja Opgeven dan maar??
![]()
![]()
Succes iig en hou ons op de hoogtequote:Op zaterdag 16 september 2006 08:11 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Je moet 17 zijnOpgeven voor Miss PUB kan nog tot oktober ofzo, ik wacht nog eventjes af hoe het hiermee gaat
![]()
Doe ikquote:Op zaterdag 16 september 2006 08:19 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
Succes iig en hou ons op de hoogte![]()
![]()
Op curacao, Ja ik sta al in je lijstquote:Op zaterdag 16 september 2006 07:56 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
ja bij die palmbomen
heb je msn btw?
Omdat je geen kans maakt, vriend.quote:Op zaterdag 16 september 2006 12:20 schreef --Christiaan-- het volgende:
Zeg Frederique, waarom staat reageren in je fobo uit.
Omdat ze al genoeg heeft aan mij op msn.quote:Op zaterdag 16 september 2006 12:20 schreef --Christiaan-- het volgende:
Zeg Frederique, waarom staat reageren in je fobo uit.
lol hoor nou whahaha ik heb bijna 400 mensen op mijn msn hoor hihiquote:Op zaterdag 16 september 2006 14:22 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Omdat ze al genoeg heeft aan mij op msn.
quote:De einddatum voor het insturen van foto's is 12 oktober tot 12:00.
sjesis dan mogen ze wel ff opschietenquote:
nog een kleine maand, meestal komen de aanmeldingen een week van te vorenquote:Op zaterdag 16 september 2006 22:50 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
sjesis dan mogen ze wel ff opschieten![]()
![]()
Gaat goed komenquote:Op zaterdag 16 september 2006 23:05 schreef Frederiqueske het volgende:
wel ruig dan dat ik gewoon de eerste waswhehe van de dames dan
![]()
![]()
da hoop ik wel ja voel me daar nie zo op mijn gemak zo alleen whahahaquote:Op zaterdag 16 september 2006 23:07 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Gaat goed komenIk heb er iig goede hoop in
serieus?quote:Op zaterdag 16 september 2006 22:00 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
lol hoor nou whahaha ik heb bijna 400 mensen op mijn msn hoor hihi![]()
![]()
![]()
ja whehequote:
allemaal fabbersquote:Op zondag 17 september 2006 20:50 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
ja wheheheb er zelfs een keer 600 gehad, dat is het maximum want kon daarna niemand meer toevoegen. En toen heb ik er een hoop verwijderd
![]()
![]()
Mensen die niks meer zeiden of waar ik geen zin meer in had om mee te kleppenquote:
Sinds wanneer kan msn 600 contacts hebben. 180-200 is het max :Squote:Op zondag 17 september 2006 20:50 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
ja wheheheb er zelfs een keer 600 gehad, dat is het maximum want kon daarna niemand meer toevoegen. En toen heb ik er een hoop verwijderd
![]()
![]()
Schopje >>DIG / GOOGLE..quote:Op maandag 18 september 2006 09:07 schreef quickie1985 het volgende:
[..]
Sinds wanneer kan msn 600 contacts hebben. 180-200 is het max :S![]()
Dan loop je erg achter en heb je een ouwe msn hoor als jij er maar 200 kan zetten..................quote:Op maandag 18 september 2006 09:07 schreef quickie1985 het volgende:
[..]
Sinds wanneer kan msn 600 contacts hebben. 180-200 is het max :S![]()
Lees het topic eens: De Miss en Mister PUB verkiezing 2006!quote:Op maandag 18 september 2006 11:45 schreef eRrrrJeee het volgende:
hoe kan je stemmen?
dankquote:Op maandag 18 september 2006 11:47 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Lees het topic eens: De Miss en Mister PUB verkiezing 2006!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |