Jij mag helemaal niet zeuren Roi, jij hebt een Gamecube Q gekocht van 329 euroquote:
Die van mij ookquote:Op vrijdag 15 september 2006 15:15 schreef tonks het volgende:
Dat is 1 dag na mijn verjaardag!
QFTquote:Op vrijdag 15 september 2006 15:20 schreef torn_Machina het volgende:
Wat een huilies hier zeg.![]()
Wat is 50 euro meer nou? Ik geef toe 200/220 euro was wel aannemelijker geweest, maar het is toch al jaren zo dat voor het dollar teken de euro in de plaats komt.
En 8 december is zeker wel een goede datum voor de launch. Ruim op tijd voor kerst.
Wat de prijs van de games betreft, ik ben toch al gewend om 50/60 euro voor een game te betalen, dus hier lig ik niet wakker om.
En dat gezeur dat Europa altijd maar laatste is dat had je kunnen weten. Europa wordt gewoon als 3e wereld land behandeld wat het games betrefd.![]()
Hier zal die zeker staan op 8 december.![]()
Wij betalen 83 meer voor de console.quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:20 schreef torn_Machina het volgende:
Wat is 50 euro meer nou? Ik geef toe 200/220 euro was wel aannemelijker geweest, maar het is toch al jaren zo dat voor het dollar teken de euro in de plaats komt.
En 8 december is zeker wel een goede datum voor de launch. Ruim op tijd voor kerst.
Wat de prijs van de games betreft, ik ben toch al gewend om 50/60 euro voor een game te betalen, dus hier lig ik niet wakker om.
En dat gezeur dat Europa altijd maar laatste is dat had je kunnen weten. Europa wordt gewoon als 3e wereld land behandeld wat het games betrefd.![]()
maar dan heb je geen wii sportsquote:Op vrijdag 15 september 2006 15:22 schreef BMH het volgende:
[..]
Wij betalen 83 meer voor de console.
25 voor de controller
20 voor games
..
Als een wii, 1 game & 1 extra wiimote+ nunchuk gaat importeren bespaar je 100!!!! euro!
What the hell moet je met 4 wiimotes?quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:21 schreef depax het volgende:
ik bedoel maar rayman en andere
Ik ben geen gamer mijn laatste console was een megadrive.
Ik wilde ook geen andere console dan de Wii en zelfs nu zie ik dat niet meer zitten.
ik wilde 4 wiimotes dan betaal ik dus alleen al daarvoor ¤180 voor.
sorry maar dat vind ik teveel. Zal hem wel gaan missen maar eu wordt gewoon geripped off.
tis bijna 300 dollar als je het omrekend.
Daarnaast australie is zelfs goedkoper dan eu.
Een spelquote:Op vrijdag 15 september 2006 15:20 schreef torn_Machina het volgende:
Wat is 50 euro meer nou?
Twee weken vind ik niet ruim op tijd eigenlijkquote:En 8 december is zeker wel een goede datum voor de launch. Ruim op tijd voor kerst.
Veel verschil maakt het ook niet, maar wel als ze zeggen dat de spellen goedkoper om te ontwikkelen zijn dan de concurrentie die bijna dezelfde prijzen hanteert tegenwoordigquote:Wat de prijs van de games betreft, ik ben toch al gewend om 50/60 euro voor een game te betalen, dus hier lig ik niet wakker om.
Europa komt idd standaard als laatste, niet leuk, maar niks aan te doenquote:En dat gezeur dat Europa altijd maar laatste is dat had je kunnen weten. Europa wordt gewoon als 3e wereld land behandeld wat het games betrefd.![]()
Wii sports is utter crap!quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:24 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
maar dan heb je geen wii sports
helemaal mee eens en als je kijkt wat een ps3 gaat kosten (dus een ps3 xtra controller en spel) dan is de wii hier een koopje bij (behalve als je een graphic hoer ben natuurlijik)quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:20 schreef torn_Machina het volgende:
Uiteraard.quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:26 schreef depax het volgende:
en zit er uberhaubt belasting al bij ?
Partygames spelen.quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:25 schreef MMaRsu het volgende:
What the hell moet je met 4 wiimotes?
Euhm familie?quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:25 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
What the hell moet je met 4 wiimotes?
huh.quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:27 schreef BMH het volgende:
Mijn 360 met wifi adapter, 2 games, 2 controllers & 2 charge kits waren goedkoper dan een wii, 2 controllers & 1 game..
Import kosten. En Japan krijgt trouwens een kale Wii zonder spel. Laten we zeggen dat Wii sport 30/40 euro kost dan zit je op 210 euro. Voor 40 euro ga ik niet importeren, want hoe zit het dan met de garantie als er wat mis is met je Wii?quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:22 schreef BMH het volgende:
[..]
Wij betalen 83 meer voor de console.
25 voor de controller
20 voor games
..
Als een wii, 1 game & 1 extra wiimote+ nunchuk gaat importeren bespaar je 100!!!! euro!
Zit er al bijquote:
Twee weken verschil vind ik weinig. Met het half jaar of langer verschil in het verleden had ik problemen, maar dit is zo voorbij.quote:Twee weken vind ik niet ruim op tijd eigenlijk
Ik zie dit meer als het probleem van Microsoft/Sony. Nintendo spellen zijn niet goedkoper om te ontwikkelen dan de vorige generatie, dus waarom zou de prijs omlaag gaan?quote:Veel verschil maakt het ook niet, maar wel als ze zeggen dat de spellen goedkoper om te ontwikkelen zijn dan de concurrentie die bijna dezelfde prijzen hanteert tegenwoordig
Mja, 6 dagen later dan Japan is echt niet zo'n ramp. Zeker niet als je bedenkt dat voor de Europese launch een stuk meer moet worden gedaan. (Vertalen van alles naar Duits/Frans bv).quote:Europa komt idd standaard als laatste, niet leuk, maar niks aan te doen
hm dan vraag ik me af US heeft dat nooit erbij dus dat betekend dat hij daar dan ook meer kost incl vat toch ?quote:
Wii sports.... Jeeeh..quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:31 schreef Karina het volgende:
Ik had al gerekend op 250 Euro, dus dat maakt niet uit, 8 december is wel een teleurstelling. Ik koop in ieder geval Zelda er bij.
Krijg je er nou eigenlijk een spel bij? Nee zeker...
Laat ze hun eigen Wiimote kopen?quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:29 schreef depax het volgende:
[..]
Euhm familie?
Pa/ma ik en me zus ( of vriendin als ze terug zou komen)
Mijn ouders wllen hem ook nl
Tuurlijk kost hij daar meer als je tax erbij rekentquote:Op vrijdag 15 september 2006 15:32 schreef depax het volgende:
[..]
hm dan vraag ik me af US heeft dat nooit erbij dus dat betekend dat hij daar dan ook meer kost incl vat toch ?
Het gaat idd gezellig wordenquote:Op vrijdag 15 september 2006 15:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Lekker gamen dat weekend!
Ik heb liever een kale wii voor 30 euro minder. Wii sport kost Nintendo ongeveer 50 cent om te drukken!! Hoe de fuck word de prijs dan 83 euro meer dan in Japan.quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:31 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Import kosten. En Japan krijgt trouwens een kale Wii zonder spel. Laten we zeggen dat Wii sport 30/40 euro kost dan zit je op 210 euro. Voor 40 euro ga ik niet importeren, want hoe zit het dan met de garantie als er wat mis is met je Wii?
Wat ik me wel kan voorstellen is dat je b.v die controllers uit Japan haalt, want daar zit wel een groot verschil in.![]()
Het word een feest hier thuisquote:Op vrijdag 15 september 2006 15:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Lekker gamen dat weekend!
Zelda kost ook 50 cent om te drukkenquote:Op vrijdag 15 september 2006 15:34 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik heb liever een kale wii voor 30 euro minder. Wii sport kost Nintendo ongeveer 50 cent om te drukken!! Hoe de fuck word de prijs dan 83 euro meer dan in Japan.
Europa word weer eens genaaid.
De prijs is wel ok.. Maar het verschil is absurd.
Maar wel dat je er zo´n game bij krijgt. Dat wil ik helemaal niet.quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:35 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Zelda kost ook 50 cent om te drukkenDaar gaat het toch niet om
![]()
Reken eens voor?quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:27 schreef BMH het volgende:
Mijn 360 met wifi adapter, 2 games, 2 controllers & 2 charge kits waren goedkoper dan een wii, 2 controllers & 1 game..
Dan zou ik erover nadenken. Nu niet.quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Precies... als ze nou Zelda erbij doen.
Wii sports laat je nou perfect kennis maken met de mogelijkheden, en de functies van de controller, zodat je daarna lekker zelda kunt gaan spelenquote:Op vrijdag 15 september 2006 15:38 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dan zou ik erover nadenken. Nu niet.
Zal wel, maar daar ga ik geen extra geld voor neertellen. Ik wacht wel tot er gewoon een kale Wii + een extra controller komt.quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:39 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Wii sports laat je nou perfect kennis maken met de mogelijkheden, en de functies van de controller, zodat je daarna lekker zelda kunt gaan spelen![]()
Wii console + Zelda............ !quote:
Zucht.quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:40 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Ja en komt TP nou voor NGC in Europa? Ze kunnen de tering krijgen als dat niet zo is.
Heb je een bron dan?quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:42 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Zucht.
Bel Nintendo Nederland dan op als je mij niet gelooft.
En iedereen wil Wii sports natuurlijkquote:
quote:Twee weken verschil vind ik weinig. Met het half jaar of langer verschil in het verleden had ik problemen, maar dit is zo voorbij.
Waarom is deze prijs voor MS en Sony een probleem? Die spellen lijken in verhouding goedkoper te zijn als die van de Wii als je gaat kijken naar de ontwikkelkosten voor het spel en de uiteindelijke verkoopprijsquote:Ik zie dit meer als het probleem van Microsoft/Sony. Nintendo spellen zijn niet goedkoper om te ontwikkelen dan de vorige generatie, dus waarom zou de prijs omlaag gaan?
Er zijn op dit moment al genoeg ontwikkelaars die failliet gaan, door de hogere ontwikkelkosten voor de PS3/XBOX 360 zal dat alleen maar een groter probleem worden.
Daarom is er ook niks aan te doen en het verschil valt nog mee iddquote:Mja, 6 dagen later dan Japan is echt niet zo'n ramp. Zeker niet als je bedenkt dat voor de Europese launch een stuk meer moet worden gedaan. (Vertalen van alles naar Duits/Frans bv).
Dus je op vakantie naar Japan gaat moet je het even zeggen.. 97 euro besparen is natuurlijk altijd leukquote:Japan Yen:
Wii: 25.000Yen
Wii: 152,45 Euros
Wii: $181,95
America Dollar:
Wii: 25.400Yen
Wii: 184,22 Euros
Wii: $250
Europe Euro:
Wii: 34.470Yen
Wii: 250 Euros
Wii: $298,38
Thats right.. Importing a wii from Japan will save you 97,55 Euros! Thats $116,43!!!
quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:21 schreef Chanty87 het volgende:
Verraders.
quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:21 schreef depax het volgende:
ik bedoel maar rayman en andere
Ik ben geen gamer mijn laatste console was een megadrive.
Ik wilde ook geen andere console dan de Wii en zelfs nu zie ik dat niet meer zitten.
ik wilde 4 wiimotes dan betaal ik dus alleen al daarvoor ¤180 voor.
sorry maar dat vind ik teveel. Zal hem wel gaan missen maar eu wordt gewoon geripped off.
tis bijna 300 dollar als je het omrekend.
Daarnaast australie is zelfs goedkoper dan eu.
quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:27 schreef pmponer het volgende:
wat een ophef om niks, nintendo is iig een potentiele klant kwijt
quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:29 schreef Fir3fly het volgende:
Jammer maar helaas. Mijn interesse in de Wii is voorlopig weg.
damnz, bijna 2 keer zo duur als in Japanquote:Op vrijdag 15 september 2006 15:46 schreef BMH het volgende:
[..]
Dus je op vakantie naar Japan gaat moet je het even zeggen.. 97 euro besparen is natuurlijk altijd leuk
Elke Nintendo fan heeft minimaal één keer in z'n level zo'n 'aanval'.quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:05 schreef Xrenity het volgende:
en mmarsu had ook zo'n aanval na de E3.
quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Jammer Mooi dat ik nog geen rijbewijs heb
Valt me nog mee dat het voorheen niet gebeurd is dan, gezien het feit dat ik hun 15+ jaar heb gesponsord en ze dit geintje al veel te vaak hebben geflikt.quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:50 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Elke Nintendo fan heeft minimaal één keer in z'n level zo'n 'aanval'.![]()
Ik ga hem gewoon halen in december. Nintendo heeft mij gewoon stevig bij de ballen. En heel stiekem vind ik het nog lekker ook.![]()
![]()
Snap er ook niks van. Denken mensen nou echt dat de Wiimote + dat aanhangsel voor minder dan 40 euro verkocht gaan worden. En het gehuil dat de Wii 50 euro duurder uitvalt is ook alleen maar grappig.quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:48 schreef Hellrazor het volgende:
maar deze prijs was tog al lang verwacht dus wat lopen mensen zo te huilen![]()
Preciesquote:Op vrijdag 15 september 2006 15:55 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Snap er ook niks van. Denken mensen nou echt dat de Wiimote + dat aanhangsel voor minder dan 40 euro verkocht gaan worden. En het gehuil dat de Wii 50 euro duurder uitvalt is ook alleen maar grappig.![]()
Gamecube was op de launch 220 euro toch?, tel daarbij nog een memory card op en je zit ook op 250 en dan heb je nog geen eens een spel erbij.![]()
Dus een week later dan mijn voorspelling maar de rest klopt..quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:58 schreef RipCore het volgende:
1 December
Wii + bekabeling
Wii Sports
1 wiimote + nunchuck
¤249,99
En stiekem wil ik er gewoon 2 motes plus chucks bij, maar dat zal er wel niet inzitten..
Mij ook.quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:50 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Elke Nintendo fan heeft minimaal één keer in z'n level zo'n 'aanval'.![]()
Ik ga hem gewoon halen in december. Nintendo heeft mij gewoon stevig bij de ballen. En heel stiekem vind ik het nog lekker ook.![]()
![]()
Verwachte jij soms dat we het eerder dan de VS zouden krijgen? We krijgen het deze keer drie weken na de VS datum. Hoe was dat bij de vorige keer met de Gamecube en de rest? Een jaar wachten? Nou dan.quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:53 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Valt me nog mee dat het voorheen niet gebeurd is dan, gezien het feit dat ik hun 15+ jaar heb gesponsord en ze dit geintje al veel te vaak hebben geflikt.![]()
Nee, ertussenin. Met GameCube en alle andere consoles is dit geintje ook geflikt ja, dit is gewoon de bekende druppel hier.quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:56 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Verwachte jij soms dat we het eerder dan de VS zouden krijgen? We krijgen het deze keer drie weken na de VS datum. Hoe was dat bij de vorige keer met de Gamecube en de rest? Een jaar wachten? Nou dan.
Volgens mij was het december in amerika en april volgende jaar pas in europa en nog zeuren he.quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:56 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Verwachte jij soms dat we het eerder dan de VS zouden krijgen? We krijgen het deze keer drie weken na de VS datum. Hoe was dat bij de vorige keer met de Gamecube en de rest? Een jaar wachten? Nou dan.
Europa is ook gewoon de kleinste game-markt en komt na de USA en Japan. Goh, waarom zouden we dan de Wii als 3e krijgen. Bovendien is het een wereldwijde launch binnen een maand. Das gewoon erg goed geregeld allemaalquote:Op vrijdag 15 september 2006 15:58 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Nee, ertussenin. Met GameCube en alle andere consoles is dit geintje ook geflikt ja, dit is gewoon de bekende druppel hier.
Wtf, wat maakt het uit als het een week na Japan is?quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:58 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Nee, ertussenin. Met GameCube en alle andere consoles is dit geintje ook geflikt ja, dit is gewoon de bekende druppel hier.
Voor sommige mensen is dit moeilijk te verkroppen Roy.quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Europa is ook gewoon de kleinste game-markt en komt na de USA en Japan. Goh, waarom zouden we dan de Wii als 3e krijgen. Bovendien is het een wereldwijde launch binnen een maand. Das gewoon erg goed geregeld allemaal
220 Euro voor een gamecube, ok.. maar als je dan wat, 6 jaar later een spelcomputer uitbrengt gebaseerd op precies dezelfde technologie, constant aan het vertellen bent dat je zo goedkoop zult wezen, en uiteindelijk ben je 50 Euro goedkoper dan een X360.. sorry maar dat vind ik nogal verneukeratief.quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:55 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Gamecube was op de launch 220 euro toch?, tel daarbij nog een memory card op en je zit ook op 250 en dan heb je nog geen eens een spel erbij.![]()
quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:00 schreef devv05 het volgende:
Veel te duur dat ding, kost bijna net zoveel als een 360 en de games zijn gewoon net zo duur!
Zo is het geen leuke console 'voor erbij' meer...
Volgens haar wel, want dan zijn we als laatste en dat is ERG!quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:00 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Wtf, wat maakt het uit als het een week na Japan is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.50 euro goedkoper als je een retard am total package wil waar je niet eens mee kan saven jaquote:Op vrijdag 15 september 2006 16:01 schreef Cheiron het volgende:
[..]
220 Euro voor een gamecube, ok.. maar als je dan wat, 6 jaar later een spelcomputer uitbrengt gebaseerd op precies dezelfde technologie, constant aan het vertellen bent dat je zo goedkoop zult wezen, en uiteindelijk ben je 50 Euro goedkoper dan een X360.. sorry maar dat vind ik nogal verneukeratief.
En Wii sports, c'mon dat zijn techdemo's die ze toch moesten maken om te laten zien wat je met de wiimote kunt, dat reken ik niet als volledig spel hoor.
Anyway, ik vind het nogal een naai actie en moet nog maar kijken of ik in 2006 nog een Wii haal.
En plz, alle "huillie" roepers, doe eens normaal ofzo..
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
Games van de 360 zijn ¤67,-, en laten we het niet hebben over de prijs PS gamesquote:Op vrijdag 15 september 2006 16:00 schreef devv05 het volgende:
Veel te duur dat ding, kost bijna net zoveel als een 360 en de games zijn gewoon net zo duur!
Zo is het geen leuke console 'voor erbij' meer...
Mind you, Australië is nog eerder dan wij.quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Europa is ook gewoon de kleinste game-markt en komt na de USA en Japan. Goh, waarom zouden we dan de Wii als 3e krijgen. Bovendien is het een wereldwijde launch binnen een maand. Das gewoon erg goed geregeld allemaal
Hallo, lezen? Het gaat niet om hoeveel later het komt, het gaat om het principe dat we weer als laatste komen.quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:00 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Wtf, wat maakt het uit als het een week na Japan is?
quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:02 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Volgens haar wel, want dan zijn we als laatste en dat is ERG!Kleuter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.シ
Kun je beter naar Amerika verhuizen want dit zal in de toekomst veeeeeeeeel vaker gebeuren. En precies hetzelfde met Sony/Microsoft.quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:02 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Mind you, Australië is nog eerder dan wij.
[..]
Hallo, lezen? Het gaat niet om hoeveel later het komt, het gaat om het principe dat we weer als laatste komen.
Whhooooowwww, een hele dag eerderquote:Op vrijdag 15 september 2006 16:02 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
We zijn altijd als laatstee, boeiend, ik ben er aan gewent, wees blij dat tie niet pas in maart uit komt, want bij de Nintendo DS het geval wasquote:[..]
Hallo, lezen? Het gaat niet om hoeveel later het komt, het gaat om het principe dat we weer als laatste komen.
Dat was de laatste wens van Steve. Moge zijn ziel rusten in vrede.quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:02 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
[..]
Dan moet Nintendo niet gaan beweren dat ze er wat aan gaan doen hèquote:Op vrijdag 15 september 2006 16:04 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Kun je beter naar Amerika verhuizen want dit zal in de toekomst veeeeeeeeel vaker gebeuren. En precies hetzelfde met Sony/Microsoft.
+ TPquote:Op vrijdag 15 september 2006 16:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat was de laatste wens van Steve. Moge zijn ziel rusten in vrede.
Maar goed, ik kan alleen maar lachen om mensen die m nu niet meer willenIk zit lekker op 8 december Wii Sports te spelen
![]()
![]()
Dikke vinger voor jullie!
Wat ben jij weer ineens een N-tard gewordenquote:Op vrijdag 15 september 2006 16:02 schreef Chocobo het volgende:
'Voor erbij' ook............ sommige mensen denken dat het alleen maar om graphics gaat terwijl ze naar mijn mening 'next gen gaming' dan 'voor erbij' noemen
Nou en, ik lekker ook! En koeien te melken met Raymanquote:Op vrijdag 15 september 2006 16:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar goed, ik kan alleen maar lachen om mensen die m nu niet meer willenIk zit lekker op 8 december Wii Sports te spelen
![]()
![]()
Dikke vinger voor jullie!
Principe, Bernie.quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:06 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Whhooooowwww, een hele dag eerder![]()
Ik heb te vaak deze kutstreek van ze geslikt zonder te klagen, ik heb er gewoon genoeg van. Punt. Ik heb geen zin meer om alles wat Nintendo doet op te hemelen en voor te houden dat ze niks fout kunnen doen.quote:[..]
We zijn altijd als laatstee, boeiend, ik ben er aan gewent, wees blij dat tie niet pas in maart uit komt, want bij de Nintendo DS het geval was
maar ik hou nog wel van je hoor
Ja, en Monkey Ball en Wario Ware ook zelfsquote:
Inderdaad ja.quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:09 schreef Cheiron het volgende:
Doe normaal joh. De een is er blij mee, de ander is een beetje teleurgesteld. Een aantal gasten hier laat wel echt zien nog te puberen...
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 15 september 2006 16:09 schreef Vrieskist het volgende:
Ik wil niet suf klinken maar Wii Sports leek me juist leuke bundle game. Die game kan iedereen tenminste spelen als je eens iemand uitnodigt. Met Zelda e.d. moeten ze eerst een dik uur oefenen, dat werkt niet. Party games zijn top![]()
Ik ga de wii gewoon halen, welke game moet ik nog even zien.
He heb je mijn ideeen over die Wii niet gevolgt dan? Ik vind het een bijzonder project en kijk er met enthousiasme naar toe. Nintendo pakt het erg netjes aan,............. ze durven. Ik bedoel,... check de controls.... dat is toch fantastischquote:Op vrijdag 15 september 2006 16:08 schreef speknek het volgende:
[..]
Wat ben jij weer ineens een N-tard geworden.
Die Japanse en Amerikaanse prijzen zijn zonder btw. Tel maar ns 20% bij die 250 dollar en reken het dan ns om.quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:10 schreef merino het volgende:
Het interreseerd me echt geen ruk dat het iets goedkoper is dan de X360. Wat me echt dwars zit is het mega grote verschil tussen de Japanse en Europese prijs en het feit (wat Cheiron ook al zei) dat ze hele tijd hebben geroepen dat de Wii scherp geprijst zou worden...
ah okquote:Op vrijdag 15 september 2006 16:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die Japanse en Amerikaanse prijzen zijn zonder btw. Tel maar ns 20% bij die 250 dollar en reken het dan ns om.
Dat dacht ik dus niet.quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:10 schreef Oksel het volgende:
Wédden dat ze er 1 koopt bij de launch, mét TP!?
Misschien Wario Ware nog ja. Party games zijn tof.quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, en Monkey Ball en Wario Ware ook zelfs
quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:09 schreef Oksel het volgende:
Chanty:
[afbeelding]
Ze draait nog wel bij..
Wanneer/waar hebben ze dat beweerd dan?quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:07 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Dan moet Nintendo niet gaan beweren dat ze er wat aan gaan doen hè![]()
Precies het is gewoon een leuke pick up and play titelquote:Op vrijdag 15 september 2006 16:09 schreef Vrieskist het volgende:
Ik wil niet suf klinken maar Wii Sports leek me juist leuke bundle game. Die game kan iedereen tenminste spelen als je eens iemand uitnodigt. Met Zelda e.d. moeten ze eerst een dik uur oefenen, dat werkt niet. Party games zijn top![]()
Ik ga de wii gewoon halen, welke game moet ik nog even zien.
Lighten up zeg, zo erg is het niet.quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:15 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Nou hè, wat een humor! Ik lig helemaal dubbel hier man!
Voor zover ik me kan herinneren E3. Dat hebben ze alleen waargemaakt met de DSL. Nou whooptie-fucking-doo.quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:14 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Wanneer/waar hebben ze dat beweerd dan?
Vooral grappig gaan zitten doen als ik in zo'n kutbui ben. Nee dan ben je stoer hoor. En zo erg is het wel in mijn ogen. Nintendo heeft het bij mij gewoon verneukt, klaar.quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:16 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Lighten up zeg, zo erg is het niet.![]()
Volgens mij is er wel intern ruimte voor save files.quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:14 schreef RaymanNL het volgende:
Hey! IK bedenk me net wat! Het sabven op de Wii, heeft die Wii ook intern geheugenWant een SD kaart is niet inbegrepen?
quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:17 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Vooral grappig gaan zitten doen als ik in zo'n kutbui ben. Nee dan ben je stoer hoor. En zo erg is het wel in mijn ogen. Nintendo heeft het bij mij gewoon verneukt, klaar.
quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:18 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Je doet net of ik het plaatje gepost heb.
![]()
Ohw ja! Excite Truckquote:Op vrijdag 15 september 2006 16:19 schreef merino het volgende:
ik wil:
Wii
Extra Controller
Classic Controller
Zelda
Red Steel
Excite
Wario Ware
510 euri
quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:22 schreef Oksel het volgende:
Volgens mij is er iemand ongesteld. En mijn vriendin is het niet!
heerlijke titel volgens mij voor als je je verveeld en geen zin heb in diepgang enzo. Controller gedraaid in je handen en gaaaan!!!quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ohw ja! Excite TruckDie wil ik ook
Ohh fouten genoegquote:Op vrijdag 15 september 2006 16:24 schreef Chanty87 het volgende:
Ongelooflijk, wat een kinderachtige reacties hier zeg. Anders haal je dat bord eens voor je kop weg. Als je nog steeds gelooft dat Nintendo nooit fouten maakt ben je wel heel retarded.
Ruzbeh: hoe vaak moet ik dit nog herhalen? Het gaat om het P R I N C I P E.
Rot alsjeblieft een eind op als je niks zinnigs te zeggen hebt en alleen maar gaat zitten trollen. Kneus.quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:26 schreef Oksel het volgende:
Volgens mij is Chanty nóg schattiger als ze boos is..
ff tot 10 tellen?quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:27 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Rot alsjeblieft een eind op als je niks zinnigs te zeggen hebt en alleen maar gaat zitten trollen. Kneus.
Ja, het is écht zo..quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:27 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Rot alsjeblieft een eind op als je niks zinnigs te zeggen hebt en alleen maar gaat zitten trollen. Kneus.
1 week van de maand gewoon niet..quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:27 schreef Atuniel het volgende:
Gezellig hier trouwens, moet vaker komen.
mmmmm bloedbadquote:Op vrijdag 15 september 2006 16:28 schreef torn_Machina het volgende:
Straks wordt het hier nog een waar bloedbad.![]()
Wat zeg je Chanty?quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:27 schreef Tain het volgende:
De tering wat een kinderachtige mensen hier, stik maar lekker in jullie Wii's
Veel plezier met je 360 Tain.quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:27 schreef Tain het volgende:
Ik heb een sabbatical jaar.. Ik heb geen agenda om data in te onthoudenquote:Op vrijdag 15 september 2006 16:28 schreef Erwtensoep het volgende:
8 december staat genoteerd.
Dat je een kinderachtige zak stront bentquote:
Iedereen een beetje tevreden over de launch games?quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:29 schreef Megalomaniac het volgende:
Jah laat Chanty maar weer met rust, dit schiet niet op.
Laten we het weer over de Wii hebben.
Wtf.quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:24 schreef Chanty87 het volgende:
Ruzbeh: hoe vaak moet ik dit nog herhalen? Het gaat om het P R I N C I P E.
Nee hoor, mensen vertellen dat ze in hun 'Wii's' moeten stikken is buitengewoon volwassen.quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:27 schreef Tain het volgende:
Je kan anders alsnog twee Wii's kopen voor de prijs van één PS3.quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:32 schreef Kill_em_all het volgende:
Sommige zeiken op sony omdat de ps3 600 euro kost, maar vergeet niet dat je dan high tech krijgt en sony er nog een paar honder op verliest ook, nintendo komt aanzetten met een low tech apparaat voor 250 euro waar ze nog winst op maken ook (Reggie heeft gezegd dat alles aan de wii vanaf dag 1 winst gaat maken)dus dacht je dat sony niet klant vriendelijk was, think again
Waarom zijn de spellen dan lelijker dan die van de 200 euro goedkopere 360?quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:32 schreef Kill_em_all het volgende:
Sommige zeiken op sony omdat de ps3 600 euro kost, maar vergeet niet dat je dan high tech krijgt en sony er nog een paar honder op verliest ook
Ja maar een ps3 is next gen en een Wii niet.quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:35 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Je kan anders alsnog twee Wii's kopen voor de prijs van één PS3.
Hetzelfde als met MS punten, je moet die kopen zodat je downloads kan kopen. 100 punten is een euro ofzo.quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:35 schreef merino het volgende:
hoe zit met die Nintendo punten?
ff gemist volgens mij...
Qua graphics niet nee. En die vind ik toch wel best belangrijk. Voor een opgepimte Gamecube vind ik dit prijzig.quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:36 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Ja maar een ps3 is next gen en een Wii niet.![]()
Staat het lichtje aan bovenin?quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:31 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Wtf.Ik weet toch niet wat jij denkt dat Nintendo heeft beweert? Ze hebben anders niet gezegd dat Europe de Wii als eerste zou krijgen, maar wel dat het een mogelijkheid zou zijn.
Geldt dat ook voor Virtual Console?quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hetzelfde als met MS punten, je moet die kopen zodat je downloads kan kopen. 100 punten is een euro ofzo.
Wij krijgen iig wel My first Wii ofzo, daarbij zit een extra Wiimote gebundeldquote:Op vrijdag 15 september 2006 16:36 schreef Fir3fly het volgende:
Zo gauw er een pakket komt met twee Wiimote's ipv Wii sports zal ik hem wel kopen denk ik. Eerder niet.
Importeer er dan een. Hij is toch regiovrij.quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:39 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Staat het lichtje aan bovenin?Het gaat om het principe dat wij wederom als laatste komen. De rest zal me aan m'n reet roesten, of het 1 dag of 1 week of een jaar later komt dan in andere continenten.
Dat was haar punt niet eens. Lees eens terug.quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:40 schreef Richardfun het volgende:
Chanty, ik snap wel wat je bedoelt maar het simpele feit is dat de VS en Japan gewoon grotere console markten zijn, dus het is niet meer dan logisch dat wij gewoon na die twee komen. Ja, en die dag verschil met Australie snap ik ook niet. Maak je niet dik, dun is de mode.
Spellen van 360 trekken mij ook niet. Ps3 koop ik bij de eerste prijsverlaging of als er een fatsoenlijke rpg voor uitkomt.quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:41 schreef Karina het volgende:
Degenen die liever een PS3 of 360 willen omdat die betere graphics (zouden) hebben, goedkoper zijn of wat dan ook, moeten zich realiseren dat de meesten (ik dus ook) de Wii kopen voor de games. Zelda en Mario zijn nou eenmaal niet verkrijgbaar voor de andere systemen.
De spellen voor de PS3 en 360 trekken mij niet, daarom kies ik voor de Wii, als ik de PS3 spellen leuker vond, dan zou ik die kopen, simpel. De specificaties en prijs staan voor mij op de tweede en derde plaats (niet perse in die volgorde).
En is die ook gewoon ¤250?quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:41 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Wij krijgen iig wel My first Wii ofzo, daarbij zit een extra Wiimote gebundeld.
*kuch* Oblivion *kuch*quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:42 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Spellen van 360 trekken mij ook niet. Ps3 koop ik bij de eerste prijsverlaging of als er een fatsoenlijke rpg voor uitkomt.![]()
Een console importeren is duur. Dat gaat namelijk via couriershipping en dan betaal je BTW, invoerrechten en inklaringskosten. Dan is het zeer ws zelfs duurder.quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:41 schreef EricG het volgende:
[..]
Importeer er dan een. Hij is toch regiovrij.
Je zegt net:quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:39 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Staat het lichtje aan bovenin?Het gaat om het principe dat wij wederom als laatste komen. De rest zal me aan m'n reet roesten, of het 1 dag of 1 week of een jaar later komt dan in andere continenten.
Wat hebben ze dan beweert wat ze niet gedaan hebben?quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:07 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Dan moet Nintendo niet gaan beweren dat ze er wat aan gaan doen hè![]()
Mag ik je eraan herinneren dat de DS Lite hier eerder kwam? Daarnaast zit er bij de Wii release hier geen enkel voordeel bij. Amerika heeft WiiSports en dus hogere prijs, maar krijgt de Wii wel eerder. Wat krijgen wij? Latere launch en geen voordelen. Bij de DS Lite kregen we tenminste nog een exclusieve kleur, maar dat soort praktijken gelden alleen voor handhelds blijkbaar.quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:40 schreef Richardfun het volgende:
Chanty, ik snap wel wat je bedoelt maar het simpele feit is dat de VS en Japan gewoon grotere console markten zijn, dus het is niet meer dan logisch dat wij gewoon na die twee komen. Ja, en die dag verschil met Australie snap ik ook niet. Maak je niet dik, dun is de mode.
Maar dan heeft ze 'm wel snellerquote:Op vrijdag 15 september 2006 16:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Een console importeren is duur. Dat gaat namelijk via couriershipping en dan betaal je BTW, invoerrechten en inklaringskosten. Dan is het zeer ws zelfs duurder.
Dat Nintendo Europa steeds als laatste plaatst, d0h.quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:43 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Je zegt net:
[..]
Wat hebben ze dan beweert wat ze niet gedaan hebben?
Jaquote:Op vrijdag 15 september 2006 16:44 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Heb je het uberhaupt gespeeld?
Maar zo gaat het toch altijd? Nintendo blijft een bedrijf en die hebben een winst oogmerk.quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:39 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Ok. Waarom maken ze daar geen bundel van voor ¤250quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:43 schreef MMaRsu het volgende:
Ehm nee het is een game met iets van 10 andere games erin ( biljart, pong ofzo en nog wat andere games ) en dan inclusief Wiimote. Voor 49,99 euro denk ik
Wat "zuigt" eraan dan.quote:
Kut verhaalquote:Op vrijdag 15 september 2006 16:44 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Wat "zuigt" eraan dan.(Foute zin, i know)
Tales of Symphonia enzo bedoel je zeker.quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:44 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Console style rpg's that is. Final Fantasy etc.![]()
Nintendo am d00med!quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:44 schreef Retuobak het volgende:
Onderlinge strijd tussen Nintendo fanboys.
De ondergang is nabij. De Nintendo fanboys zijn niet meer een krachtig flamend collectief eensgezind in hun haat voor mensen die niks hebben met Nintendo
.
Smaken verschillen.quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:45 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Tales of Symphonia enzo bedoel je zeker.
Nee DAT is feest.
Ik vind een paar dagen na Japan heel netjes, is bij nog geen enkele Japanse console in de geschiedenis voorgekomen.quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:44 schreef Chanty87 het volgende:
Dat Nintendo Europa steeds als laatste plaatst, d0h.
Ja!quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:45 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Nee DAT is feest.
Guild Wars niet. Maar da's dan ook een MMOquote:Op vrijdag 15 september 2006 16:46 schreef Fir3fly het volgende:
RPG's zijn sowieso kut. Behalve KOTOR.
Lekker kort door de bocht...quote:
Een van de leukste spellen van de laatste zes jaar.quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:45 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Nee DAT is feest.
Gare combat, gare sfeer, gare view distance, lelijke gezichten van npc's, in het donker in een kutgrot banjeren en verdwalen.quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:44 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Ik licht je later in!quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja!To Symphonia heerst!
Jammer trouwens dat ik *NU* wegmoet om te werken. Ik mis alle fun
http://games.fok.nl/news.php?newsid=13612quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:46 schreef Chocobo het volgende:
He,... Oblivion is fantastisch man
Maareeh,... heeft Chant gelijk dan? Heb ik gemist.... geen Wiisports voor ons dus.... dat is wel fucked up dan
Dan moeten ze eens wat aan hun marketing hier gaan doen. Daarnaast was de DSL hier ook eerder gekomen, dus onmogelijk is het zeker niet.quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:44 schreef koentje.k het volgende:
[..]
Maar zo gaat het toch altijd? Nintendo blijft een bedrijf en die hebben een winst oogmerk.
Nintendo heeft als voorbeeld 3miljoen wii's terbeschikking met launch:
1,5miljoen voor Jappan: allemaal verkocht binnen een week
1miljoen voor Europa: worden er maar 300000 verkocht tijdens kerst
500000 voor Amerika: zijn allemaal uitverkocht op de launch dag.
Dan lijkt het me duidelijk dat je dus eerst naar Amerika gaat met je productje en daarna pas naar de plekken waar het minder verkoopt.
Wat heb je liever?
genoeg Wii's bij launch of veel te weinig wii's zodat je dus als nog moet wachten omdat je je verslapen had op launch dag.
De game zuigt helemaal nietquote:Op vrijdag 15 september 2006 16:44 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij weg moest?quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Officiële details Europese Wii release bekend
Dan moet je maar eens spel kopen die je snel uit kunt spelen ofzo.quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:47 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Gare combat, gare sfeer, gare view distance, lelijke gezichten van npc's, in het donker in een kutgrot banjeren en verdwalen.
Toen ben ik gestopt en heb ik het spel geruild.
quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:48 schreef Richardfun het volgende:
Tales of Symphonia was ZEKER een feest, topgame!
Ik vond ToS echt billen,.......... maar dat is persoonlijk.quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:48 schreef Richardfun het volgende:
Makkelijke reactie. Je wilde argumenten, die heb je nu gekregen.quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:48 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Dan moet je maar eens spel kopen die je snel uit kunt spelen ofzo.![]()
quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:48 schreef Retuobak het volgende:
[..]
De game zuigt helemaal niet
Sommige mensen hebben enkel nog niet geleerd de distinctie te maken tussen of iets daadwerkelijk slecht is of gewoon niet een game gericht op hun favoriete soort gameplay. Mensen als Roy moeten bijvoorbeeld niks hebben van Oblivion omdat het te veel vrijheid biedt en dat gewoon als hoofdfocus heeft, die willen gewoon een lineaire game met een goed verhaal. Niks mis mee, smaken verschillen immers. Maar ja, sommige mensen realiseren dat nog niet en gaan games bashen die simpelweg niks voor ze zijn.
[Wii 112] Voor 50 euro minder heb je een Psp!quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:50 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Makkelijke reactie. Je wilde argumenten, die heb je nu gekregen.
Saints Row ben ik nu 22 uur mee bezig en ik ben er nog lang niet klaar mee, dus waar hebben we het over.
22 uur valt toch wel mee?quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:50 schreef Erwtensoep het volgende:
Saints Row ben ik nu 22 uur mee bezig en ik ben er nog lang niet klaar mee, dus waar hebben we het over.
Idd een kutgamequote:Op vrijdag 15 september 2006 16:49 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik vond ToS echt billen,.......... maar dat is persoonlijk.
De vraag is wie er zin heeft dat te doenquote:Op vrijdag 15 september 2006 16:51 schreef Retuobak het volgende:
[..]
22 uur valt toch wel mee?
Zo lang is Oblivion ook absoluut niet, met een uur of 200 heb je echt elke uithoek van de game wel gezien, elke dungeon uitgemoord, alle quests voltooid etc.
koop jij nog gamesquote:Op vrijdag 15 september 2006 15:20 schreef torn_Machina het volgende:
Hij is niet te duur, ik wil gewoon geen game aangesmeerd krijgen die ik niet wil. ik wil gewoon een extra controller.quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:53 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Idd een kutgame.
Maar laten we ff ontopic gaan, en klagen dat de Wii te duur is en dat die VEEEL te laat komt!!!
lolz![]()
Ik vond ToS meevallen. Ik had het veels te gemakkelijk uitgespeeld.quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:48 schreef Richardfun het volgende:
500 uur Guild Wars genoeg voor je?quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:48 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Dan moet je maar eens spel kopen die je snel uit kunt spelen ofzo.![]()
Heb er zelf 70 uur in gestoken.quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:53 schreef Xrenity het volgende:
[..]
De vraag is wie er zin heeft dat te doen
Persoonlijk had ik het na een uurtje of 20 wel gezien. Had de hele thieves guild quest afgerond en een aantal main quest opdrachten gedaan, toen vond ik het welletjes
Stoer zeg dat jij alles illegaal hebt.quote:
Misschien houdt mediamarkt wel eigen acties..Misschien verlagen ze de prijs wel net voor de launch zoals ook met de gamecube gebeurde. Je weet het niet.quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:53 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Hij is niet te duur, ik wil gewoon geen game aangesmeerd krijgen die ik niet wil. ik wil gewoon een extra controller.
Bron: NIntendo.nlquote:Nintendo maakt prijs en lanceerdatum bekend
Scherp geprijsd systeem voor gamers, nieuwkomers en families
15/09/06
Ohh, nu weet ik waarom pussydeluxe niet kwam opdagen. Ze valt niet op kinderachtige jongetjes van 12.quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:53 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Idd een kutgame.
Maar laten we ff ontopic gaan, en klagen dat de Wii te duur is en dat die VEEEL te laat komt!!!
lolz![]()
Je kunt ook je Wiisports exemplaar gaan verkopen aan een jappannerquote:Op vrijdag 15 september 2006 16:57 schreef Fir3fly het volgende:
Ik wacht wel tot je een kale Wii kunt kopen. Dan koop ik die extra controller wel apart.
Loser.quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:55 schreef torn_Machina het volgende:
Stoer zeg dat jij alles illegaal hebt.Console games zijn het geld meer dan waard voor mij.
We hebben het hier niet over pc games.
Oja, die willen er vast grof geld voor betalenquote:Op vrijdag 15 september 2006 16:58 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Je kunt ook je Wiisports exemplaar gaan verkopen aan een jappanner![]()
Daar kan je sowieso voor betalen.quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:57 schreef Fir3fly het volgende:
Ik wacht wel tot je een kale Wii kunt kopen. Dan koop ik die extra controller wel apart.
niks stoers aan. Gameontwikkelaars lokken dit zelf uit met hun te dure spellen hier in Europa. Ik heb het niet over pc games dat is voor nerds...quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:55 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Stoer zeg dat jij alles illegaal hebt.Console games zijn het geld meer dan waard voor mij.
We hebben het hier niet over pc games.
quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:57 schreef Chanty87 het volgende:
Ohh, nu weet ik waarom pussydeluxe niet kwam opdagen. Ze valt niet op kinderachtige jongetjes van 12.
What you do I can do better
Steek die maar in je zak mmarsuquote:Op vrijdag 15 september 2006 16:57 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Ohh, nu weet ik waarom pussydeluxe niet kwam opdagen. Ze valt niet op kinderachtige jongetjes van 12.
Games van Xbox 360 zijn tussen de 50 en 58 euro, weet niet welke winkel jij normaal komtquote:Op vrijdag 15 september 2006 16:02 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Games van de 360 zijn ¤67,-, en laten we het niet hebben over de prijs PS games![]()
![]()
Nee, het is raar dat je je PC games steelt.quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:59 schreef torn_Machina het volgende:
Loser? Is het raar dat ik betaal voor mijn console games ofzo?
hihiquote:Op vrijdag 15 september 2006 17:02 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Nee, het is raar dat je je PC games steelt.
Volgens mij heb je het verkeerd begrepen? Ik koop uberhaupt weinig pc games, maar als ik ze koop dan zijn ze meestal wel origineel.quote:Op vrijdag 15 september 2006 17:02 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Nee, het is raar dat je je PC games steelt.
Wow waar koop jij je games? Ik betaalde vorige week nog ¤69,99 voor Saints Rowquote:Op vrijdag 15 september 2006 17:01 schreef devv05 het volgende:
[..]
Games van Xbox 360 zijn tussen de 50 en 58 euro, weet niet welke winkel jij normaal komt![]()
Ehh :quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:57 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Ach, als jij zo kinderachtig blijft doen kun je geen vriendelijke reactie van mij verwachten MMaRsu.quote:Op vrijdag 15 september 2006 17:05 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ehh :
Anders wordt je even persoonlijk Chanty jeez.
Gaat weer nergens over dit, ga jij maar huilen dat je console te laat komt![]()
Dan neem ik mijn woorden terugquote:Op vrijdag 15 september 2006 17:04 schreef torn_Machina het volgende:
Volgens mij heb je het verkeerd begrepen? Ik koop uberhaupt weinig pc games, maar als ik ze koop dan zijn ze meestal wel origineel.![]()
Waar je het vandaan haalt dat ik ze steel is mij een raadsel.
quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:57 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Door Nintendo.quote:
Tja wat doe je er aan. Zelfde geld voor muziek en film industrie.quote:Op vrijdag 15 september 2006 17:06 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Dan neem ik mijn woorden terug
Wordt nl. moe van mensen die hun PC games jatten, en dat niet als iets slechts zien. Maar console games stelen dan weer wel...
Srsly, andere mensen op de meest kinderachtige manieren voor kinderachtig uitmaken is geen pas.quote:Op vrijdag 15 september 2006 17:06 schreef Chanty87 het volgende:
Ach, als jij zo kinderachtig blijft doen kun je geen vriendelijke reactie van mij verwachten MMaRsu.
De "quote:
Idd :quote:Op vrijdag 15 september 2006 17:12 schreef speknek het volgende:
[..]
Srsly, andere mensen op de meest kinderachtige manieren voor kinderachtig uitmaken is geen pas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |