quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:18 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Je doet net of ik het plaatje gepost heb.
![]()
Ohw ja! Excite Truckquote:Op vrijdag 15 september 2006 16:19 schreef merino het volgende:
ik wil:
Wii
Extra Controller
Classic Controller
Zelda
Red Steel
Excite
Wario Ware
510 euri
quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:22 schreef Oksel het volgende:
Volgens mij is er iemand ongesteld. En mijn vriendin is het niet!
heerlijke titel volgens mij voor als je je verveeld en geen zin heb in diepgang enzo. Controller gedraaid in je handen en gaaaan!!!quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ohw ja! Excite TruckDie wil ik ook
Ohh fouten genoegquote:Op vrijdag 15 september 2006 16:24 schreef Chanty87 het volgende:
Ongelooflijk, wat een kinderachtige reacties hier zeg. Anders haal je dat bord eens voor je kop weg. Als je nog steeds gelooft dat Nintendo nooit fouten maakt ben je wel heel retarded.
Ruzbeh: hoe vaak moet ik dit nog herhalen? Het gaat om het P R I N C I P E.
Rot alsjeblieft een eind op als je niks zinnigs te zeggen hebt en alleen maar gaat zitten trollen. Kneus.quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:26 schreef Oksel het volgende:
Volgens mij is Chanty nóg schattiger als ze boos is..
ff tot 10 tellen?quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:27 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Rot alsjeblieft een eind op als je niks zinnigs te zeggen hebt en alleen maar gaat zitten trollen. Kneus.
Ja, het is écht zo..quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:27 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Rot alsjeblieft een eind op als je niks zinnigs te zeggen hebt en alleen maar gaat zitten trollen. Kneus.
1 week van de maand gewoon niet..quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:27 schreef Atuniel het volgende:
Gezellig hier trouwens, moet vaker komen.
mmmmm bloedbadquote:Op vrijdag 15 september 2006 16:28 schreef torn_Machina het volgende:
Straks wordt het hier nog een waar bloedbad.![]()
Wat zeg je Chanty?quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:27 schreef Tain het volgende:
De tering wat een kinderachtige mensen hier, stik maar lekker in jullie Wii's
Veel plezier met je 360 Tain.quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:27 schreef Tain het volgende:
Ik heb een sabbatical jaar.. Ik heb geen agenda om data in te onthoudenquote:Op vrijdag 15 september 2006 16:28 schreef Erwtensoep het volgende:
8 december staat genoteerd.
Dat je een kinderachtige zak stront bentquote:
Iedereen een beetje tevreden over de launch games?quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:29 schreef Megalomaniac het volgende:
Jah laat Chanty maar weer met rust, dit schiet niet op.
Laten we het weer over de Wii hebben.
Wtf.quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:24 schreef Chanty87 het volgende:
Ruzbeh: hoe vaak moet ik dit nog herhalen? Het gaat om het P R I N C I P E.
Nee hoor, mensen vertellen dat ze in hun 'Wii's' moeten stikken is buitengewoon volwassen.quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:27 schreef Tain het volgende:
Je kan anders alsnog twee Wii's kopen voor de prijs van één PS3.quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:32 schreef Kill_em_all het volgende:
Sommige zeiken op sony omdat de ps3 600 euro kost, maar vergeet niet dat je dan high tech krijgt en sony er nog een paar honder op verliest ook, nintendo komt aanzetten met een low tech apparaat voor 250 euro waar ze nog winst op maken ook (Reggie heeft gezegd dat alles aan de wii vanaf dag 1 winst gaat maken)dus dacht je dat sony niet klant vriendelijk was, think again
Waarom zijn de spellen dan lelijker dan die van de 200 euro goedkopere 360?quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:32 schreef Kill_em_all het volgende:
Sommige zeiken op sony omdat de ps3 600 euro kost, maar vergeet niet dat je dan high tech krijgt en sony er nog een paar honder op verliest ook
Ja maar een ps3 is next gen en een Wii niet.quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:35 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Je kan anders alsnog twee Wii's kopen voor de prijs van één PS3.
Hetzelfde als met MS punten, je moet die kopen zodat je downloads kan kopen. 100 punten is een euro ofzo.quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:35 schreef merino het volgende:
hoe zit met die Nintendo punten?
ff gemist volgens mij...
Qua graphics niet nee. En die vind ik toch wel best belangrijk. Voor een opgepimte Gamecube vind ik dit prijzig.quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:36 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Ja maar een ps3 is next gen en een Wii niet.![]()
Staat het lichtje aan bovenin?quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:31 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Wtf.Ik weet toch niet wat jij denkt dat Nintendo heeft beweert? Ze hebben anders niet gezegd dat Europe de Wii als eerste zou krijgen, maar wel dat het een mogelijkheid zou zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |