Ik heb een sabbatical jaar.. Ik heb geen agenda om data in te onthoudenquote:Op vrijdag 15 september 2006 16:28 schreef Erwtensoep het volgende:
8 december staat genoteerd.
Dat je een kinderachtige zak stront bentquote:
Iedereen een beetje tevreden over de launch games?quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:29 schreef Megalomaniac het volgende:
Jah laat Chanty maar weer met rust, dit schiet niet op.
Laten we het weer over de Wii hebben.
Wtf.quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:24 schreef Chanty87 het volgende:
Ruzbeh: hoe vaak moet ik dit nog herhalen? Het gaat om het P R I N C I P E.
Nee hoor, mensen vertellen dat ze in hun 'Wii's' moeten stikken is buitengewoon volwassen.quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:27 schreef Tain het volgende:
De tering wat een kinderachtige mensen hier, stik maar lekker in jullie Wii's
Je kan anders alsnog twee Wii's kopen voor de prijs van één PS3.quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:32 schreef Kill_em_all het volgende:
Sommige zeiken op sony omdat de ps3 600 euro kost, maar vergeet niet dat je dan high tech krijgt en sony er nog een paar honder op verliest ook, nintendo komt aanzetten met een low tech apparaat voor 250 euro waar ze nog winst op maken ook (Reggie heeft gezegd dat alles aan de wii vanaf dag 1 winst gaat maken)dus dacht je dat sony niet klant vriendelijk was, think again
Waarom zijn de spellen dan lelijker dan die van de 200 euro goedkopere 360?quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:32 schreef Kill_em_all het volgende:
Sommige zeiken op sony omdat de ps3 600 euro kost, maar vergeet niet dat je dan high tech krijgt en sony er nog een paar honder op verliest ook
Ja maar een ps3 is next gen en een Wii niet.quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:35 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Je kan anders alsnog twee Wii's kopen voor de prijs van één PS3.
Hetzelfde als met MS punten, je moet die kopen zodat je downloads kan kopen. 100 punten is een euro ofzo.quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:35 schreef merino het volgende:
hoe zit met die Nintendo punten?
ff gemist volgens mij...
Qua graphics niet nee. En die vind ik toch wel best belangrijk. Voor een opgepimte Gamecube vind ik dit prijzig.quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:36 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Ja maar een ps3 is next gen en een Wii niet.![]()
Staat het lichtje aan bovenin?quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:31 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Wtf.Ik weet toch niet wat jij denkt dat Nintendo heeft beweert? Ze hebben anders niet gezegd dat Europe de Wii als eerste zou krijgen, maar wel dat het een mogelijkheid zou zijn.
Geldt dat ook voor Virtual Console?quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hetzelfde als met MS punten, je moet die kopen zodat je downloads kan kopen. 100 punten is een euro ofzo.
Wij krijgen iig wel My first Wii ofzo, daarbij zit een extra Wiimote gebundeldquote:Op vrijdag 15 september 2006 16:36 schreef Fir3fly het volgende:
Zo gauw er een pakket komt met twee Wiimote's ipv Wii sports zal ik hem wel kopen denk ik. Eerder niet.
Importeer er dan een. Hij is toch regiovrij.quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:39 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Staat het lichtje aan bovenin?Het gaat om het principe dat wij wederom als laatste komen. De rest zal me aan m'n reet roesten, of het 1 dag of 1 week of een jaar later komt dan in andere continenten.
Dat was haar punt niet eens. Lees eens terug.quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:40 schreef Richardfun het volgende:
Chanty, ik snap wel wat je bedoelt maar het simpele feit is dat de VS en Japan gewoon grotere console markten zijn, dus het is niet meer dan logisch dat wij gewoon na die twee komen. Ja, en die dag verschil met Australie snap ik ook niet. Maak je niet dik, dun is de mode.
Spellen van 360 trekken mij ook niet. Ps3 koop ik bij de eerste prijsverlaging of als er een fatsoenlijke rpg voor uitkomt.quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:41 schreef Karina het volgende:
Degenen die liever een PS3 of 360 willen omdat die betere graphics (zouden) hebben, goedkoper zijn of wat dan ook, moeten zich realiseren dat de meesten (ik dus ook) de Wii kopen voor de games. Zelda en Mario zijn nou eenmaal niet verkrijgbaar voor de andere systemen.
De spellen voor de PS3 en 360 trekken mij niet, daarom kies ik voor de Wii, als ik de PS3 spellen leuker vond, dan zou ik die kopen, simpel. De specificaties en prijs staan voor mij op de tweede en derde plaats (niet perse in die volgorde).
En is die ook gewoon ¤250?quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:41 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Wij krijgen iig wel My first Wii ofzo, daarbij zit een extra Wiimote gebundeld.
*kuch* Oblivion *kuch*quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:42 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Spellen van 360 trekken mij ook niet. Ps3 koop ik bij de eerste prijsverlaging of als er een fatsoenlijke rpg voor uitkomt.![]()
Een console importeren is duur. Dat gaat namelijk via couriershipping en dan betaal je BTW, invoerrechten en inklaringskosten. Dan is het zeer ws zelfs duurder.quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:41 schreef EricG het volgende:
[..]
Importeer er dan een. Hij is toch regiovrij.
Je zegt net:quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:39 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Staat het lichtje aan bovenin?Het gaat om het principe dat wij wederom als laatste komen. De rest zal me aan m'n reet roesten, of het 1 dag of 1 week of een jaar later komt dan in andere continenten.
Wat hebben ze dan beweert wat ze niet gedaan hebben?quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:07 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Dan moet Nintendo niet gaan beweren dat ze er wat aan gaan doen hè![]()
Mag ik je eraan herinneren dat de DS Lite hier eerder kwam? Daarnaast zit er bij de Wii release hier geen enkel voordeel bij. Amerika heeft WiiSports en dus hogere prijs, maar krijgt de Wii wel eerder. Wat krijgen wij? Latere launch en geen voordelen. Bij de DS Lite kregen we tenminste nog een exclusieve kleur, maar dat soort praktijken gelden alleen voor handhelds blijkbaar.quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:40 schreef Richardfun het volgende:
Chanty, ik snap wel wat je bedoelt maar het simpele feit is dat de VS en Japan gewoon grotere console markten zijn, dus het is niet meer dan logisch dat wij gewoon na die twee komen. Ja, en die dag verschil met Australie snap ik ook niet. Maak je niet dik, dun is de mode.
Maar dan heeft ze 'm wel snellerquote:Op vrijdag 15 september 2006 16:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Een console importeren is duur. Dat gaat namelijk via couriershipping en dan betaal je BTW, invoerrechten en inklaringskosten. Dan is het zeer ws zelfs duurder.
Dat Nintendo Europa steeds als laatste plaatst, d0h.quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:43 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Je zegt net:
[..]
Wat hebben ze dan beweert wat ze niet gedaan hebben?
Jaquote:Op vrijdag 15 september 2006 16:44 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Heb je het uberhaupt gespeeld?
Maar zo gaat het toch altijd? Nintendo blijft een bedrijf en die hebben een winst oogmerk.quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:39 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Ok. Waarom maken ze daar geen bundel van voor ¤250quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:43 schreef MMaRsu het volgende:
Ehm nee het is een game met iets van 10 andere games erin ( biljart, pong ofzo en nog wat andere games ) en dan inclusief Wiimote. Voor 49,99 euro denk ik
Wat "zuigt" eraan dan.quote:
Kut verhaalquote:Op vrijdag 15 september 2006 16:44 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Wat "zuigt" eraan dan.(Foute zin, i know)
Tales of Symphonia enzo bedoel je zeker.quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:44 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Console style rpg's that is. Final Fantasy etc.![]()
Nintendo am d00med!quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:44 schreef Retuobak het volgende:
Onderlinge strijd tussen Nintendo fanboys.
De ondergang is nabij. De Nintendo fanboys zijn niet meer een krachtig flamend collectief eensgezind in hun haat voor mensen die niks hebben met Nintendo
.
Smaken verschillen.quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:45 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Tales of Symphonia enzo bedoel je zeker.
Nee DAT is feest.
Ik vind een paar dagen na Japan heel netjes, is bij nog geen enkele Japanse console in de geschiedenis voorgekomen.quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:44 schreef Chanty87 het volgende:
Dat Nintendo Europa steeds als laatste plaatst, d0h.
Ja!quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:45 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Nee DAT is feest.
Guild Wars niet. Maar da's dan ook een MMOquote:Op vrijdag 15 september 2006 16:46 schreef Fir3fly het volgende:
RPG's zijn sowieso kut. Behalve KOTOR.
Lekker kort door de bocht...quote:
Een van de leukste spellen van de laatste zes jaar.quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:45 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Nee DAT is feest.
Gare combat, gare sfeer, gare view distance, lelijke gezichten van npc's, in het donker in een kutgrot banjeren en verdwalen.quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:44 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Wat "zuigt" eraan dan.(Foute zin, i know)
Ik licht je later in!quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja!To Symphonia heerst!
Jammer trouwens dat ik *NU* wegmoet om te werken. Ik mis alle fun
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |