Jij mag helemaal niet zeuren Roi, jij hebt een Gamecube Q gekocht van 329 euroquote:
Die van mij ookquote:Op vrijdag 15 september 2006 15:15 schreef tonks het volgende:
Dat is 1 dag na mijn verjaardag!
QFTquote:Op vrijdag 15 september 2006 15:20 schreef torn_Machina het volgende:
Wat een huilies hier zeg.![]()
Wat is 50 euro meer nou? Ik geef toe 200/220 euro was wel aannemelijker geweest, maar het is toch al jaren zo dat voor het dollar teken de euro in de plaats komt.
En 8 december is zeker wel een goede datum voor de launch. Ruim op tijd voor kerst.
Wat de prijs van de games betreft, ik ben toch al gewend om 50/60 euro voor een game te betalen, dus hier lig ik niet wakker om.
En dat gezeur dat Europa altijd maar laatste is dat had je kunnen weten. Europa wordt gewoon als 3e wereld land behandeld wat het games betrefd.![]()
Hier zal die zeker staan op 8 december.![]()
Wij betalen 83 meer voor de console.quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:20 schreef torn_Machina het volgende:
Wat is 50 euro meer nou? Ik geef toe 200/220 euro was wel aannemelijker geweest, maar het is toch al jaren zo dat voor het dollar teken de euro in de plaats komt.
En 8 december is zeker wel een goede datum voor de launch. Ruim op tijd voor kerst.
Wat de prijs van de games betreft, ik ben toch al gewend om 50/60 euro voor een game te betalen, dus hier lig ik niet wakker om.
En dat gezeur dat Europa altijd maar laatste is dat had je kunnen weten. Europa wordt gewoon als 3e wereld land behandeld wat het games betrefd.![]()
maar dan heb je geen wii sportsquote:Op vrijdag 15 september 2006 15:22 schreef BMH het volgende:
[..]
Wij betalen 83 meer voor de console.
25 voor de controller
20 voor games
..
Als een wii, 1 game & 1 extra wiimote+ nunchuk gaat importeren bespaar je 100!!!! euro!
What the hell moet je met 4 wiimotes?quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:21 schreef depax het volgende:
ik bedoel maar rayman en andere
Ik ben geen gamer mijn laatste console was een megadrive.
Ik wilde ook geen andere console dan de Wii en zelfs nu zie ik dat niet meer zitten.
ik wilde 4 wiimotes dan betaal ik dus alleen al daarvoor ¤180 voor.
sorry maar dat vind ik teveel. Zal hem wel gaan missen maar eu wordt gewoon geripped off.
tis bijna 300 dollar als je het omrekend.
Daarnaast australie is zelfs goedkoper dan eu.
Een spelquote:Op vrijdag 15 september 2006 15:20 schreef torn_Machina het volgende:
Wat is 50 euro meer nou?
Twee weken vind ik niet ruim op tijd eigenlijkquote:En 8 december is zeker wel een goede datum voor de launch. Ruim op tijd voor kerst.
Veel verschil maakt het ook niet, maar wel als ze zeggen dat de spellen goedkoper om te ontwikkelen zijn dan de concurrentie die bijna dezelfde prijzen hanteert tegenwoordigquote:Wat de prijs van de games betreft, ik ben toch al gewend om 50/60 euro voor een game te betalen, dus hier lig ik niet wakker om.
Europa komt idd standaard als laatste, niet leuk, maar niks aan te doenquote:En dat gezeur dat Europa altijd maar laatste is dat had je kunnen weten. Europa wordt gewoon als 3e wereld land behandeld wat het games betrefd.![]()
Wii sports is utter crap!quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:24 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
maar dan heb je geen wii sports
helemaal mee eens en als je kijkt wat een ps3 gaat kosten (dus een ps3 xtra controller en spel) dan is de wii hier een koopje bij (behalve als je een graphic hoer ben natuurlijik)quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:20 schreef torn_Machina het volgende:
Uiteraard.quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:26 schreef depax het volgende:
en zit er uberhaubt belasting al bij ?
Partygames spelen.quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:25 schreef MMaRsu het volgende:
What the hell moet je met 4 wiimotes?
Euhm familie?quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:25 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
What the hell moet je met 4 wiimotes?
huh.quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:27 schreef BMH het volgende:
Mijn 360 met wifi adapter, 2 games, 2 controllers & 2 charge kits waren goedkoper dan een wii, 2 controllers & 1 game..
Import kosten. En Japan krijgt trouwens een kale Wii zonder spel. Laten we zeggen dat Wii sport 30/40 euro kost dan zit je op 210 euro. Voor 40 euro ga ik niet importeren, want hoe zit het dan met de garantie als er wat mis is met je Wii?quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:22 schreef BMH het volgende:
[..]
Wij betalen 83 meer voor de console.
25 voor de controller
20 voor games
..
Als een wii, 1 game & 1 extra wiimote+ nunchuk gaat importeren bespaar je 100!!!! euro!
Zit er al bijquote:
Twee weken verschil vind ik weinig. Met het half jaar of langer verschil in het verleden had ik problemen, maar dit is zo voorbij.quote:Twee weken vind ik niet ruim op tijd eigenlijk
Ik zie dit meer als het probleem van Microsoft/Sony. Nintendo spellen zijn niet goedkoper om te ontwikkelen dan de vorige generatie, dus waarom zou de prijs omlaag gaan?quote:Veel verschil maakt het ook niet, maar wel als ze zeggen dat de spellen goedkoper om te ontwikkelen zijn dan de concurrentie die bijna dezelfde prijzen hanteert tegenwoordig
Mja, 6 dagen later dan Japan is echt niet zo'n ramp. Zeker niet als je bedenkt dat voor de Europese launch een stuk meer moet worden gedaan. (Vertalen van alles naar Duits/Frans bv).quote:Europa komt idd standaard als laatste, niet leuk, maar niks aan te doen
hm dan vraag ik me af US heeft dat nooit erbij dus dat betekend dat hij daar dan ook meer kost incl vat toch ?quote:
Wii sports.... Jeeeh..quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:31 schreef Karina het volgende:
Ik had al gerekend op 250 Euro, dus dat maakt niet uit, 8 december is wel een teleurstelling. Ik koop in ieder geval Zelda er bij.
Krijg je er nou eigenlijk een spel bij? Nee zeker...
Laat ze hun eigen Wiimote kopen?quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:29 schreef depax het volgende:
[..]
Euhm familie?
Pa/ma ik en me zus ( of vriendin als ze terug zou komen)
Mijn ouders wllen hem ook nl
Tuurlijk kost hij daar meer als je tax erbij rekentquote:Op vrijdag 15 september 2006 15:32 schreef depax het volgende:
[..]
hm dan vraag ik me af US heeft dat nooit erbij dus dat betekend dat hij daar dan ook meer kost incl vat toch ?
Het gaat idd gezellig wordenquote:Op vrijdag 15 september 2006 15:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Lekker gamen dat weekend!
Ik heb liever een kale wii voor 30 euro minder. Wii sport kost Nintendo ongeveer 50 cent om te drukken!! Hoe de fuck word de prijs dan 83 euro meer dan in Japan.quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:31 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Import kosten. En Japan krijgt trouwens een kale Wii zonder spel. Laten we zeggen dat Wii sport 30/40 euro kost dan zit je op 210 euro. Voor 40 euro ga ik niet importeren, want hoe zit het dan met de garantie als er wat mis is met je Wii?
Wat ik me wel kan voorstellen is dat je b.v die controllers uit Japan haalt, want daar zit wel een groot verschil in.![]()
Het word een feest hier thuisquote:Op vrijdag 15 september 2006 15:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Lekker gamen dat weekend!
Zelda kost ook 50 cent om te drukkenquote:Op vrijdag 15 september 2006 15:34 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik heb liever een kale wii voor 30 euro minder. Wii sport kost Nintendo ongeveer 50 cent om te drukken!! Hoe de fuck word de prijs dan 83 euro meer dan in Japan.
Europa word weer eens genaaid.
De prijs is wel ok.. Maar het verschil is absurd.
Maar wel dat je er zo´n game bij krijgt. Dat wil ik helemaal niet.quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:35 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Zelda kost ook 50 cent om te drukkenDaar gaat het toch niet om
![]()
Reken eens voor?quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:27 schreef BMH het volgende:
Mijn 360 met wifi adapter, 2 games, 2 controllers & 2 charge kits waren goedkoper dan een wii, 2 controllers & 1 game..
Dan zou ik erover nadenken. Nu niet.quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Precies... als ze nou Zelda erbij doen.
Wii sports laat je nou perfect kennis maken met de mogelijkheden, en de functies van de controller, zodat je daarna lekker zelda kunt gaan spelenquote:Op vrijdag 15 september 2006 15:38 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dan zou ik erover nadenken. Nu niet.
Zal wel, maar daar ga ik geen extra geld voor neertellen. Ik wacht wel tot er gewoon een kale Wii + een extra controller komt.quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:39 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Wii sports laat je nou perfect kennis maken met de mogelijkheden, en de functies van de controller, zodat je daarna lekker zelda kunt gaan spelen![]()
Wii console + Zelda............ !quote:
Zucht.quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:40 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Ja en komt TP nou voor NGC in Europa? Ze kunnen de tering krijgen als dat niet zo is.
Heb je een bron dan?quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:42 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Zucht.
Bel Nintendo Nederland dan op als je mij niet gelooft.
En iedereen wil Wii sports natuurlijkquote:
quote:Twee weken verschil vind ik weinig. Met het half jaar of langer verschil in het verleden had ik problemen, maar dit is zo voorbij.
Waarom is deze prijs voor MS en Sony een probleem? Die spellen lijken in verhouding goedkoper te zijn als die van de Wii als je gaat kijken naar de ontwikkelkosten voor het spel en de uiteindelijke verkoopprijsquote:Ik zie dit meer als het probleem van Microsoft/Sony. Nintendo spellen zijn niet goedkoper om te ontwikkelen dan de vorige generatie, dus waarom zou de prijs omlaag gaan?
Er zijn op dit moment al genoeg ontwikkelaars die failliet gaan, door de hogere ontwikkelkosten voor de PS3/XBOX 360 zal dat alleen maar een groter probleem worden.
Daarom is er ook niks aan te doen en het verschil valt nog mee iddquote:Mja, 6 dagen later dan Japan is echt niet zo'n ramp. Zeker niet als je bedenkt dat voor de Europese launch een stuk meer moet worden gedaan. (Vertalen van alles naar Duits/Frans bv).
Dus je op vakantie naar Japan gaat moet je het even zeggen.. 97 euro besparen is natuurlijk altijd leukquote:Japan Yen:
Wii: 25.000Yen
Wii: 152,45 Euros
Wii: $181,95
America Dollar:
Wii: 25.400Yen
Wii: 184,22 Euros
Wii: $250
Europe Euro:
Wii: 34.470Yen
Wii: 250 Euros
Wii: $298,38
Thats right.. Importing a wii from Japan will save you 97,55 Euros! Thats $116,43!!!
quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:21 schreef Chanty87 het volgende:
Verraders.
quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:21 schreef depax het volgende:
ik bedoel maar rayman en andere
Ik ben geen gamer mijn laatste console was een megadrive.
Ik wilde ook geen andere console dan de Wii en zelfs nu zie ik dat niet meer zitten.
ik wilde 4 wiimotes dan betaal ik dus alleen al daarvoor ¤180 voor.
sorry maar dat vind ik teveel. Zal hem wel gaan missen maar eu wordt gewoon geripped off.
tis bijna 300 dollar als je het omrekend.
Daarnaast australie is zelfs goedkoper dan eu.
quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:27 schreef pmponer het volgende:
wat een ophef om niks, nintendo is iig een potentiele klant kwijt
quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:29 schreef Fir3fly het volgende:
Jammer maar helaas. Mijn interesse in de Wii is voorlopig weg.
damnz, bijna 2 keer zo duur als in Japanquote:Op vrijdag 15 september 2006 15:46 schreef BMH het volgende:
[..]
Dus je op vakantie naar Japan gaat moet je het even zeggen.. 97 euro besparen is natuurlijk altijd leuk
Elke Nintendo fan heeft minimaal één keer in z'n level zo'n 'aanval'.quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:05 schreef Xrenity het volgende:
en mmarsu had ook zo'n aanval na de E3.
quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Jammer Mooi dat ik nog geen rijbewijs heb
Valt me nog mee dat het voorheen niet gebeurd is dan, gezien het feit dat ik hun 15+ jaar heb gesponsord en ze dit geintje al veel te vaak hebben geflikt.quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:50 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Elke Nintendo fan heeft minimaal één keer in z'n level zo'n 'aanval'.![]()
Ik ga hem gewoon halen in december. Nintendo heeft mij gewoon stevig bij de ballen. En heel stiekem vind ik het nog lekker ook.![]()
![]()
Snap er ook niks van. Denken mensen nou echt dat de Wiimote + dat aanhangsel voor minder dan 40 euro verkocht gaan worden. En het gehuil dat de Wii 50 euro duurder uitvalt is ook alleen maar grappig.quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:48 schreef Hellrazor het volgende:
maar deze prijs was tog al lang verwacht dus wat lopen mensen zo te huilen![]()
Preciesquote:Op vrijdag 15 september 2006 15:55 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Snap er ook niks van. Denken mensen nou echt dat de Wiimote + dat aanhangsel voor minder dan 40 euro verkocht gaan worden. En het gehuil dat de Wii 50 euro duurder uitvalt is ook alleen maar grappig.![]()
Gamecube was op de launch 220 euro toch?, tel daarbij nog een memory card op en je zit ook op 250 en dan heb je nog geen eens een spel erbij.![]()
Dus een week later dan mijn voorspelling maar de rest klopt..quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:58 schreef RipCore het volgende:
1 December
Wii + bekabeling
Wii Sports
1 wiimote + nunchuck
¤249,99
En stiekem wil ik er gewoon 2 motes plus chucks bij, maar dat zal er wel niet inzitten..
Mij ook.quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:50 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Elke Nintendo fan heeft minimaal één keer in z'n level zo'n 'aanval'.![]()
Ik ga hem gewoon halen in december. Nintendo heeft mij gewoon stevig bij de ballen. En heel stiekem vind ik het nog lekker ook.![]()
![]()
Verwachte jij soms dat we het eerder dan de VS zouden krijgen? We krijgen het deze keer drie weken na de VS datum. Hoe was dat bij de vorige keer met de Gamecube en de rest? Een jaar wachten? Nou dan.quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:53 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Valt me nog mee dat het voorheen niet gebeurd is dan, gezien het feit dat ik hun 15+ jaar heb gesponsord en ze dit geintje al veel te vaak hebben geflikt.![]()
Nee, ertussenin. Met GameCube en alle andere consoles is dit geintje ook geflikt ja, dit is gewoon de bekende druppel hier.quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:56 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Verwachte jij soms dat we het eerder dan de VS zouden krijgen? We krijgen het deze keer drie weken na de VS datum. Hoe was dat bij de vorige keer met de Gamecube en de rest? Een jaar wachten? Nou dan.
Volgens mij was het december in amerika en april volgende jaar pas in europa en nog zeuren he.quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:56 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Verwachte jij soms dat we het eerder dan de VS zouden krijgen? We krijgen het deze keer drie weken na de VS datum. Hoe was dat bij de vorige keer met de Gamecube en de rest? Een jaar wachten? Nou dan.
Europa is ook gewoon de kleinste game-markt en komt na de USA en Japan. Goh, waarom zouden we dan de Wii als 3e krijgen. Bovendien is het een wereldwijde launch binnen een maand. Das gewoon erg goed geregeld allemaalquote:Op vrijdag 15 september 2006 15:58 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Nee, ertussenin. Met GameCube en alle andere consoles is dit geintje ook geflikt ja, dit is gewoon de bekende druppel hier.
Wtf, wat maakt het uit als het een week na Japan is?quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:58 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Nee, ertussenin. Met GameCube en alle andere consoles is dit geintje ook geflikt ja, dit is gewoon de bekende druppel hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |