quote:“Ik draag de Wii preventief als bescherming tegen negatieve straling waaraan ik word blootgesteld. Ik zit veel achter de computer en wil graag klachten voorkomen."
quote:“Ik heb migraine aanvallen en ik gebruikte 50 saridons (red. zware pijnstiller) per week. Echt per week bij de morfinepleisters. Toen dacht ik, laat ik de Wii eens proberen. En wat schetst mijn verbazing: ik heb hem aangezet en kreeg die week vijf heftige migraine aanvallen en vanaf die tijd heb ik nooit meer een saridon gehad. En ik kan weer slapen. Ik heb nooit kunnen slapen, maar ik slaap weer. Dus het is voor mij een wondermiddel."
Gegarandeerde bijwerkingen bij gebruik van de WII: verstoring van de water- en elektrolytenbalans (m.n. hypokaliėmie; verder hyponatriėmie, hypomagnesiėmie, hypercalciėmie, hypochloremische alkalose en dehydratie). Hiermee samenhangende symptomen zijn droge mond, verdrinken van cavia's, moeheid en spierkrampen. Verder duizeligheid (vooral in het begin), bij hoge dosering verhoging van serumlipiden, hyperurikemie (zelden leidend tot jicht), verminderde glucosetolerantie. Zelden: overgevoeligheidsreacties (lichtovergevoeligheid, huidafwijkingen, koorts, vasculitis), voorbijgaande visusstoornissen, impotentie, bloedafwijkingen zoals trombocytopenie; pancreatitis, geelzucht.quote:“De Wii werkt zeker, bij mij wel. Ik had beklemming op mijn borst en zat vol stress en spanning. Ik had medicijnen van de dokter voor een betere nachtrust, maar dat hielp weinig. Ik heb de Wii aangezet en er viel een zwaarte van mij af. Sinds die tijd ben ik weer echt gelukkig. Ik heb er heel veel baat bij.”
quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:32 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
idd
1 december, ¤249,- inc Wiisports. En dat klopt ook, want dat is een vrijdag. En Nintendo spul komt altijd op vrijdag uit![]()
1 uur volgens thursdayton.comquote:Op vrijdag 15 september 2006 11:37 schreef Chanty87 het volgende:
Hoelaat begint het nou? Om 12:00 of 13:00?
quote:I will have 2 Wiis before I have 1 PS3 AKA How Nintendo got their groove back.
And you will know me by the trail of the dead PlayStations behind me. I'm not kidding.
quote:Op vrijdag 15 september 2006 10:53 schreef Roi het volgende:
Wij krijgen de Wii voor ¤175,-
Rating Pending word M van Mature Zelda!!!quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:40 schreef RaymanNL het volgende:
zou dit dan ook de definitieve box van Zelda zijn
[afbeelding]
In ieder geval de US versie...... !quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:40 schreef RaymanNL het volgende:
zou dit dan ook de definitieve box van Zelda zijn
[afbeelding]
Mocht van mij wel wat mooier.quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:41 schreef Chocobo het volgende:
[..]
In ieder geval de US versie...... !
Neuh, zo is nintendo nietquote:Op vrijdag 15 september 2006 11:42 schreef Jheronimus het volgende:
Ben benieuwd... Eurogamer meldde nog geruchten dat het (niet hier ook) maart 2007 zou kunnen worden
Ja heeequote:Op vrijdag 15 september 2006 11:42 schreef Jheronimus het volgende:
Ben benieuwd... Eurogamer meldde nog geruchten dat het (niet hier ook) maart 2007 zou kunnen worden
Zei ik al.. Om Reggie's rug te dekken.quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:46 schreef MMaRsu het volgende:
Waarom zou Iwata hierheen komen om vervolgens te vertellen dat de console is uitgesteld?
Volgens mij gaat er groot nieuws komen vanmiddag. Misschien wil hij er zelf wel bij zijn, omdat europa de eerste word waar de Wii uitkomtquote:Op vrijdag 15 september 2006 11:46 schreef MMaRsu het volgende:
Waarom zou Iwata hierheen komen om vervolgens te vertellen dat de console is uitgesteld?
Nintendo heeft bevestigd dat de wii het eerst in N.A. komt.quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:48 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Volgens mij gaat er groot nieuws komen vanmiddag. Misschien wil hij er zelf wel bij zijn, omdat europa de eerste word waar de Wii uitkomt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bron?quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:49 schreef Vrieskist het volgende:
Nee, eerste land zal de VS zijn.
Ja en Mario 128 zou op de Cube uitkomenquote:Op vrijdag 15 september 2006 11:49 schreef BMH het volgende:
[..]
Nintendo heeft bevestigd dat de wii het eerst in N.A. komt.
Die show die gister gegeven werd in Amerika is mijn bron. Staat ook wel ergens in vorige topic of dat daarvoor:') gaat snelquote:
Reggie komt helemaal niet afaikquote:Op vrijdag 15 september 2006 11:48 schreef BMH het volgende:
[..]
Zei ik al.. Om Reggie's rug te dekken.
OKquote:Op vrijdag 15 september 2006 11:51 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Die show die gister gegeven werd in Amerika is mijn bron. Staat ook wel ergens in vorige topic of dat daarvoor:') gaat snel
Als de Wii in maart 2007 komt, haal ik vanmiddag m'n DS lite opquote:Op vrijdag 15 september 2006 11:53 schreef Xrenity het volgende:
Europa komt tussen de VS en Japan in.
Rustig maar.
en anders half december
Omdat dat de laatste keer is dat ie levend uit europa komt als ze de wii echt uitstellenquote:Op vrijdag 15 september 2006 11:46 schreef MMaRsu het volgende:
quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:54 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Omdat dat de laatste keer is dat ie levend uit europa komt als ze de wii echt uitstellen
FOUT!quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:54 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Omdat dat de laatste keer is dat ie levend uit europa komt als ze de wii echt uitstellen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog een uurtje trouwens
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:58 schreef RipCore het volgende:
1 December
Wii + bekabeling
Wii Sports
1 wiimote + nunchuck
¤249,99
En stiekem wil ik er gewoon 2 motes plus chucks bij, maar dat zal er wel niet inzitten..
Lol.. Japan & N.A. kregen beide ook een appart event.quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:00 schreef Jheronimus het volgende:
Ik hoop ook van niet, maar je weet maar nooit. Ik ben erg benieuwd waarom ze de data en prijzen van US en Japan gisteren al bekend maken en vandaag in Europa met een aparte vermelding komen :S Zorgwekkend at least!
Maar ze gaan nu babbelen erover dus dat wordt eurogamer en Fok!Games maar f5-en
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |