Waarom zou je 3rd party games willen kopen voor een Nintendo console? Alsof Zelda, Metroid, Mario galaxy & Smash Bros in 6 maand niet genoeg is..quote:Op vrijdag 15 september 2006 09:57 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Regio-vrij voor 1st-party. Dikke kans dat veel 3rd parties er niet veel zin in hebben. Tenzij je 2 keer Wii wilt...Da's ook leuk. Misschien kan je op den duur wel een rood-wit-blauwe opstelling maken.
Juist voor Wii ben ik geïnteresseerd in 3rd-party games. Beetje het DS-effect, zeg maar. Op de GC kan het me, op een uitzondering na, niks schelen inderdaad.quote:Op vrijdag 15 september 2006 10:10 schreef BMH het volgende:
[..]
Waarom zou je 3rd party games willen kopen voor een Nintendo console? Alsof Zelda, Metroid, Mario galaxy & Smash Bros in 6 maand niet genoeg is..
quote:Op vrijdag 15 september 2006 10:10 schreef BMH het volgende:
[..]
Waarom zou je 3rd party games willen kopen voor een Nintendo console? Alsof Zelda, Metroid, Mario galaxy & Smash Bros in 6 maand niet genoeg is..
ik ga lunchen om 12uur... collega's gaan lunchen om 1uur.. begint het voor hun dan een uur later? zoja dan ga ik nu lunchen en dan weet ik de release datequote:Op vrijdag 15 september 2006 10:12 schreef Vrieskist het volgende:
eurogamer.net: Nintendo will announce its plans for Europe at a press conference taking place in London this lunchtime.
Inderdaad, ziet er OK uit. Hoop alleen dat op niet teveel boxarts de Wiimote staat. Niet dat dat het lelijk maakt, maar ik vind het dan zo overdone. Alsof iemand die Wii heeft (zal er nooit een lidwoord voor zetten, zo klinkt het veel stijlvoller) niet weet wat de controller precies is...quote:Op vrijdag 15 september 2006 10:19 schreef kipknots het volgende:
[..]
Goed ontwerp. Wii logo is duidelijk te zien en niet te overheersend.![]()
Tis een collection... Waarschijnlijk moet je ze ook kopenquote:Op vrijdag 15 september 2006 10:27 schreef RaymanNL het volgende:
Hoe kom je eigenlijk aan die Wii minigames, of Mii minigames? Zit dat op de Wii zelf ofzo![]()
quote:
quote:We'd love to bring Sam & Max to the Wii. We already think it's a good fit (as evidenced by Dan's comment at PAX). In fact, Heather brought up way back in January how great the Wii controller would be for an adventure game (of course, back then it was called the Revolution... what kind of a dumb name is that?), and we're great fans of Adventure Gamers' recent article on the subject. Thing is, us thinking it's a great idea isn't enough. We need the guys at Nintendo to agree. And with a company as big as Nintendo, getting noticed by the right people can be tricky.
Volgens de cartoon in de blog hebben ze dus nog geen devkit weten te regelen.quote:
quote:
Ik had ze gezien jaquote:Op vrijdag 15 september 2006 10:39 schreef Roi het volgende:
[..]
![]()
! Ik hoor ook bij die laatste groep
.
Rayman screens!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik post ze speciaal voor jou hierquote:Op vrijdag 15 september 2006 10:41 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik had ze gezien jaEven op me site zetten
![]()
Nintendo zegt ook wel dat ze geen grafische updates hebben gedaan, maar het spel draait blijkbaar op 30fps. Er zal dus toch wel wat aan zijn verandert, en meer dan 480p en 16:9quote:Op vrijdag 15 september 2006 10:43 schreef BMH het volgende:
[afbeelding]
Seriouswii!
Voor een Gamecube port is het zo vet
in bold gezet.quote:"...All of you will be excited, intrigued and interested in what we have to show you.
This is an event you must not miss. Wii promise."
Smash Brosquote:Op vrijdag 15 september 2006 10:48 schreef kipknots het volgende:
Er is ook nog een kans dat op de EU presentatie het belangrijkste nieuws wordt gepresenteerd. Iwata en Reggie komen beide naar Europa en Nintendo heeft op de Europese website ook:
[..]
in bold gezet.
Wind waker was ook 30.quote:Op vrijdag 15 september 2006 10:48 schreef Roi het volgende:
30 ? Normaal voor de Cube is toch 60 ??
Wat kunnen ze nou ik gods naam nog laten zien..? behalve de prijs en misschien iets over de dsquote:Op vrijdag 15 september 2006 10:48 schreef kipknots het volgende:
Er is ook nog een kans dat op de EU presentatie het belangrijkste nieuws wordt gepresenteerd. Iwata en Reggie komen beide naar Europa en Nintendo heeft op de Europese website ook:
[..]
in bold gezet.
Saving the best for last!quote:Op vrijdag 15 september 2006 10:48 schreef kipknots het volgende:
[..]
in bold gezet.
Dat 2e kan niet, maar dat 1e zou wel fijn zijnquote:Op vrijdag 15 september 2006 10:51 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Saving the best for last!We krijgen twee controlers? We krijgen hem eerder als Japan en de V.S.?
inc Wii sportsquote:Op vrijdag 15 september 2006 10:53 schreef Roi het volgende:
Wij krijgen de Wii voor ¤175,-
Twee Wii'squote:Op vrijdag 15 september 2006 10:55 schreef Cubewoods het volgende:
Wij krijgen een Zelda pack.
Wii + Zelda + Zwarte Wii voor 250 euro))
quote:Op vrijdag 15 september 2006 10:53 schreef BMH het volgende:
Wij krijgen de wii Maart 2007.
Iwata & Reggie komen elkaar rug dekken.
[afbeelding]
2-3-2007
Waarom is Miyamoto toch zooo coolquote:Op vrijdag 15 september 2006 10:53 schreef BMH het volgende:
Wij krijgen de wii Maart 2007.
Iwata & Reggie komen elkaar rug dekken.
[afbeelding]
2-3-2007
Wii sports kost Nintendo ongeveer 50 cent om te drukken. En aangezien ik wii sports niet eens wil vind ik het maar naaierigquote:Op vrijdag 15 september 2006 10:57 schreef kipknots het volgende:
Ach, als hij voor 250 hierkomt incl. Wii sports zou het voor mij in feite hetzelfde zijn als 200-220 excl. Wii sports. Zo'n probleem heb ik er niet mee.
Voor mij komt het wel goed uit, want mijn pa zit de hele tijd al te zeiken waar neer Wiisports nou uitkomtquote:Op vrijdag 15 september 2006 10:58 schreef BMH het volgende:
[..]
Wii sports kost Nintendo ongeveer 50 cent om te drukken. En aangezien ik wii sports niet eens wil vind ik het maar naaierig
Wii + zelda voor 250 is geweldig..quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:02 schreef MeZZiN het volgende:
Zucht ben net 2 dagen met hoge koorts (39graden) op bed en ben dus straal vergeten dat het grote nieuws er aan kwam. Ga dus nu kijken en valt wat tegen.. Ik kan niet wachten tot de europese aankondiging. Maar voor 250 euro is teveel voor mij dan wacht ik wel tot de eerste prijs verlaging.
Maar 250 voor zelda en een Wii is wel een aardige deal!
http://it.nikkei.co.jp/photo/ea/MMITea002014092006_1_1_ea.jpgquote:
quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:10 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
http://it.nikkei.co.jp/photo/ea/MMITea002014092006_1_1_ea.jpg
Hij steekt 5 vingers op, dus 5 dagen. Ik denk daardoor dat ie volgende week in Europa uitkomt, waarschijnlijk ook 5 miljoen stuks.
Neee! je krijgt er 5 Wiimotes bij..quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:10 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Hij steekt 5 vingers op, dus 5 dagen. Ik denk daardoor dat ie volgende week in Europa uitkomt, waarschijnlijk ook 5 miljoen stuks.
Dankje, ik heb er toch wel zeker 20 seconden over nagedacht.quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:11 schreef TYNOz het volgende:
[..]
jouw logica is echt helemaal hoogs !!!
Doe er dan wel even een smiley bij.. Anders denken mensen dat je het meent.quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:10 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Nu je het zegtquote:Op vrijdag 15 september 2006 11:15 schreef moryana het volgende:
Hij doet het wii logo met zijn vingers.
Ik hoop dat de wii hier nog dit jaar komt... moet nog wel ff sparen maar het is het helemaal waard.
quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:16 schreef BMH het volgende:
[..]
Doe er dan wel even een smiley bij.. Anders denken mensen dat je het meent.
[afbeelding]
115 Pond...
160 euro.
Nog niet.quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:18 schreef TYNOz het volgende:
heb je ook het hele artikel ?? ^^
Gvd dan ga ik maar wel even werken...quote:[Update]
Conferentie begint om zo te zien toch om 12 uur lokale tijd in Engeland. Verwacht vanaf 13 uur vanmiddag dus volledige updates hier op NDomain
Wii are d00medquote:Op vrijdag 15 september 2006 11:23 schreef Tain het volgende:
Die 115 pond is de Japanse prijs omgerekend
170 actually.quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:16 schreef BMH het volgende:
[..]
Doe er dan wel even een smiley bij.. Anders denken mensen dat je het meent.
[afbeelding]
115 Pond...
160 euro.
250 euro in december.. Lijkt me wel zo logisch.quote:La nouvelle console de jeux du japonais sera lancée en novembre aux États-Unis, en décembre au Japon et en Europe au prix de 250 euros. Un nouveau coup dur pour Sony.
Bij mijn DS was dat heel makkelijk om te zetten naar Engelsquote:Op vrijdag 15 september 2006 11:30 schreef kipknots het volgende:
Mja, als je hem importeert uit Japan zal je een Japanse interface hebben. Lijkt me nogal onhandig.
iddquote:Op vrijdag 15 september 2006 11:30 schreef BMH het volgende:
[..]
250 euro in december.. Lijkt me wel zo logisch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |