EDIt: op NDomain staat ook 12 uurquote:Morgen om 13.00 begint het Europese event, dan zullen we te weten komen wat van dit nieuws waar is, hopelijk heeft Argos ongelijk...
ik hou 't op 12 uurquote:Aangezien de persconferentie pas in de middag begint - om 12:00 om precies te zijn - kun je ondertussen discussiëren over mogelijke prijzen, data en/of andere aankondigingen die Nintendo heeft achtergehouden. Laten we hopen op een lancering die in ieder geval dit jaar nog gerealiseerd wordt.
En kabouters bestaan!quote:Op vrijdag 15 september 2006 09:24 schreef Microtechs het volgende:
Ik hoop op een release Vóor Amerika
Nou je weet het maar nooit, dat kabouters bestaan bedoel ik.quote:
Heel veel extra kan het niet kosten als je de prijzen van DVD spelers tegenwoordig zietquote:Op vrijdag 15 september 2006 08:48 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Mooi, toch een onnodige feature die de console alleen maar extra duur maakt.
quote:Op vrijdag 15 september 2006 09:35 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Nou je weet het maar nooit, dat kabouters bestaan bedoel ik.
Een beetje fatsoenlijke dvd-speler ben je toch nog snel ¤100/150 voor kwijt en dat is echt nog geen high-end.quote:Op vrijdag 15 september 2006 09:37 schreef Tain het volgende:
[..]
Heel veel extra kan het niet kosten als je de prijzen van DVD spelers tegenwoordig ziet
Regio-vrij voor 1st-party. Dikke kans dat veel 3rd parties er niet veel zin in hebben. Tenzij je 2 keer Wii wilt...Da's ook leuk. Misschien kan je op den duur wel een rood-wit-blauwe opstelling maken.quote:Op vrijdag 15 september 2006 09:51 schreef BMH het volgende:
Als de Wii hier pas na 2 dec launcht (wat heel waarschijnlijk is) en de wii echt regio-vrij blijkt te zijn haal ik er 1 uit japan.. Scheelt meteen 84 euro(minus verzendkosten).
Hadden ze beter al die foto/internet troep kunnen weglatenquote:Op vrijdag 15 september 2006 08:48 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Mooi, toch een onnodige feature die de console alleen maar extra duur maakt.
Waarom zou je 3rd party games willen kopen voor een Nintendo console? Alsof Zelda, Metroid, Mario galaxy & Smash Bros in 6 maand niet genoeg is..quote:Op vrijdag 15 september 2006 09:57 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Regio-vrij voor 1st-party. Dikke kans dat veel 3rd parties er niet veel zin in hebben. Tenzij je 2 keer Wii wilt...Da's ook leuk. Misschien kan je op den duur wel een rood-wit-blauwe opstelling maken.
Juist voor Wii ben ik geïnteresseerd in 3rd-party games. Beetje het DS-effect, zeg maar. Op de GC kan het me, op een uitzondering na, niks schelen inderdaad.quote:Op vrijdag 15 september 2006 10:10 schreef BMH het volgende:
[..]
Waarom zou je 3rd party games willen kopen voor een Nintendo console? Alsof Zelda, Metroid, Mario galaxy & Smash Bros in 6 maand niet genoeg is..
quote:Op vrijdag 15 september 2006 10:10 schreef BMH het volgende:
[..]
Waarom zou je 3rd party games willen kopen voor een Nintendo console? Alsof Zelda, Metroid, Mario galaxy & Smash Bros in 6 maand niet genoeg is..
ik ga lunchen om 12uur... collega's gaan lunchen om 1uur.. begint het voor hun dan een uur later? zoja dan ga ik nu lunchen en dan weet ik de release datequote:Op vrijdag 15 september 2006 10:12 schreef Vrieskist het volgende:
eurogamer.net: Nintendo will announce its plans for Europe at a press conference taking place in London this lunchtime.
Inderdaad, ziet er OK uit. Hoop alleen dat op niet teveel boxarts de Wiimote staat. Niet dat dat het lelijk maakt, maar ik vind het dan zo overdone. Alsof iemand die Wii heeft (zal er nooit een lidwoord voor zetten, zo klinkt het veel stijlvoller) niet weet wat de controller precies is...quote:Op vrijdag 15 september 2006 10:19 schreef kipknots het volgende:
[..]
Goed ontwerp. Wii logo is duidelijk te zien en niet te overheersend.![]()
Tis een collection... Waarschijnlijk moet je ze ook kopenquote:Op vrijdag 15 september 2006 10:27 schreef RaymanNL het volgende:
Hoe kom je eigenlijk aan die Wii minigames, of Mii minigames? Zit dat op de Wii zelf ofzo![]()
quote:
quote:We'd love to bring Sam & Max to the Wii. We already think it's a good fit (as evidenced by Dan's comment at PAX). In fact, Heather brought up way back in January how great the Wii controller would be for an adventure game (of course, back then it was called the Revolution... what kind of a dumb name is that?), and we're great fans of Adventure Gamers' recent article on the subject. Thing is, us thinking it's a great idea isn't enough. We need the guys at Nintendo to agree. And with a company as big as Nintendo, getting noticed by the right people can be tricky.
Volgens de cartoon in de blog hebben ze dus nog geen devkit weten te regelen.quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |