EDIt: op NDomain staat ook 12 uurquote:Morgen om 13.00 begint het Europese event, dan zullen we te weten komen wat van dit nieuws waar is, hopelijk heeft Argos ongelijk...
ik hou 't op 12 uurquote:Aangezien de persconferentie pas in de middag begint - om 12:00 om precies te zijn - kun je ondertussen discussiëren over mogelijke prijzen, data en/of andere aankondigingen die Nintendo heeft achtergehouden. Laten we hopen op een lancering die in ieder geval dit jaar nog gerealiseerd wordt.
En kabouters bestaan!quote:Op vrijdag 15 september 2006 09:24 schreef Microtechs het volgende:
Ik hoop op een release Vóor Amerika
Nou je weet het maar nooit, dat kabouters bestaan bedoel ik.quote:
Heel veel extra kan het niet kosten als je de prijzen van DVD spelers tegenwoordig zietquote:Op vrijdag 15 september 2006 08:48 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Mooi, toch een onnodige feature die de console alleen maar extra duur maakt.
quote:Op vrijdag 15 september 2006 09:35 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Nou je weet het maar nooit, dat kabouters bestaan bedoel ik.
Een beetje fatsoenlijke dvd-speler ben je toch nog snel ¤100/150 voor kwijt en dat is echt nog geen high-end.quote:Op vrijdag 15 september 2006 09:37 schreef Tain het volgende:
[..]
Heel veel extra kan het niet kosten als je de prijzen van DVD spelers tegenwoordig ziet
Regio-vrij voor 1st-party. Dikke kans dat veel 3rd parties er niet veel zin in hebben. Tenzij je 2 keer Wii wilt...Da's ook leuk. Misschien kan je op den duur wel een rood-wit-blauwe opstelling maken.quote:Op vrijdag 15 september 2006 09:51 schreef BMH het volgende:
Als de Wii hier pas na 2 dec launcht (wat heel waarschijnlijk is) en de wii echt regio-vrij blijkt te zijn haal ik er 1 uit japan.. Scheelt meteen 84 euro(minus verzendkosten).
Hadden ze beter al die foto/internet troep kunnen weglatenquote:Op vrijdag 15 september 2006 08:48 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Mooi, toch een onnodige feature die de console alleen maar extra duur maakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |